Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Google Reader: Stop... και τώρα, τι κάνουμε;

      Καλησπέρα σε όλη την παρέα!

      Κάνοντας τη βόλτα μου σήμερα το απόγευμα στη "γειτονιά", πέρασα και από το ιστολόγιο της φίλης myStickland. Διάβασα κάτι εκεί που δεν γνώριζα και θεώρησα χρήσιμο να το γνωστοποιήσω και σ' εσάς... μιας και θα μας δημιουργήσει προβλήματα, τουλάχιστον σε όσες από εμάς διατηρούμε ιστολόγια.

     Τον Ιούλιο του 2013, ο Google Reader κλείνει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα χάσουμε τους αναγνώστες μας (gadget "Αναγνώστες" - Friend Connect), αλλά και τη λίστα ιστολογίων που παρακολουθούμε, καθώς αυτά είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τον Reader.

      Ξέρω, ξέρω... δεν σας αρέσει αυτή η αλλαγή - ούτε κι εμένα, για να είμαι ειλικρινής! Μην αγχώνεστε όμως και μην ανησυχείτε, γιατί υπάρχει λύση (αν και θέλει λίγη δουλίτσα από την πλευρά σας). Η myStickland με παρέπεμψε στη Vivika και εκεί θα σας παραπέμψω κι εγώ: η Vivika έχει τη λύση εδώ και μάλιστα με κατατοπιστικότατες οδηγίες. Περάστε να ενημερωθείτε και... κινηθείτε καταλλήλως... δε θέλω να χαθούμε!!!

     Πάω τώρα να δω κι εγώ τι μπορώ να κάνω...

     Να περάσετε υπέροχα το τριήμερο, Καλές Απόκριες και Καλή Σαρακοστή!

     Πολλά φιλιά σε όλους!

Υ.Γ. Υπενθυμίζω πως το giveaway για τα γενέθλιά μου "τρέχει" έως και την Κ.Δευτέρα. Αν δεν το έχετε δει, μπείτε εδώ

      

62 σχόλια:

  1. Να είσαι καλά κοριτσάκι μου δεν το ήξερα αυτό.Ουτε κι εγώ θέλω να σας χάσω πάω να δώ!!! Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ το είχα πάρει χαμπάρι και έπεσα από τα σύννεφα... Είπα να σας ενημερώσω τώρα που έχουμε ακόμη χρόνο να το ψάξουμε με την ησυχία μας. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Φιλάκιαααααααααα!!!
    Να περάσεις αξέχαστα!!!
    (Θα κοιτάξω τις αναρτήσεις-βοήθειες που αναφέρεις, το συντομότερο).
    Σμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς να περάσετε υπέροχα!!

      Ρίξε μια ματιά - εγώ το κάνω τώρα, δε μου φαίνεται πολύ δύσκολο. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Kαλησπέρα!
    Πιστεύω να βρήκες άκρη αν και είναι πολύ ευκολο!
    Ελπίζω να μην έχουμε ξανά πρόβλημα με κάτι παρόμοιο!!
    Καλά έκανες και το δημοσίευσες και εσυ!Να το γνωρίζουν όλοι!!
    φιλάκια πολλά και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ελπίζω... όταν έχεις συνηθίσει κάτι και έχεις μάθει να το διαχειρίζεσαι, είναι δύσκολη η αλλαγή!

      Χίλια ευχαριστώ για την ενημέρωση! Το δημοσίευσα κι εγώ για να μπορέσουμε να ενημερώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους φίλους...

      Ξέρεις με τι δεν έβγαλα άκρη; Πού φαίνονται αυτοί που σε ακολουθούν; Βλέπω τον αριθμό τους, αλλά όχι ποιοι είναι!

      Φιλιά πολλά, καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
    2. Τελικά το βρήκα!!! Χάκερ θα γίνουμε στο τέλος... :)

      Διαγραφή
    3. που ειναι αυτο τελικα;τα εχω μεταφερει κι εγω στο bloglovin,δεν ειναι κακο!!

      Διαγραφή
    4. Ναι, δεν είναι κακό!

      Γι' αυτό που ρωτάς, έχω βάλει στη δεξιά στήλη ένα κουμπί ("followers") - για να το προσθέσεις κι εσύ θα το βρεις στο βελάκι του προφίλ σου (στο "follow buttons", είναι με κώδικα HTML και θα το βάλεις ως gadget HTML). Πατώντας το κουμπί "followers", εδώ, στο ιστολόγιό μου, μπορώ να δω ποιοι είναι αυτοί που έχουν εγγραφεί σ' εμένα.

      Ελπίζω να βοήθησα!

      Διαγραφή
    5. ναι πολυ!!!ευχαριστω!!!φιλακια

      Διαγραφή
  4. Καλά κάνεις μαϊμουδάκι μου και το κοινοποιείς, όπως η myStickland! :) Μετέφερα και εγώ τα ιστολόγιά μου στο bloglovin'... Θα το συνηθίσουμε κι αυτό, αρκεί που δεν θα χαθούμε!

    (Υπόσχομαι μεγάλη επίσκεψη στο σπιτικό σου, αμέσως μετά τα καρναβάλια! Να με περιμένεις! :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μόλις ολοκλήρωσα τη διαδικασία... τώρα πρέπει να εξοικειωθώ!! Εννοείται πως θα κάνουμε τα αδύνατα-δυνατά για να μη χαθούμε, χεχε!!

      Όποτε θέλεις και μπορείς, έλα για παρεούλα! Εγώ εδώ θα είμαι...

      Στο μεταξύ, φρόντισε να περάσεις καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πέρσα να ευχηθώ καλή αποκριά κοπέλα μου!
    Κάτι έκανα με το bloglovin αλλά δεν ξέρω πώς θα το έχω αυτό μέσα στο μπλογκ! Προς το παρόν το έχω σαν ανοιχτή καρτέλα και μου δείχνει τα ιστολόγια στα οποία είμαι ήδη γραμμένη!
    Ίδωμεν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες και "πέρσες"!! Χεχε, σε πειράζω, μ' αρέσει που μπήκες στον κόπο να κάνεις και τη διόρθωση!

      Εκεί που είναι το προφίλ σου στο bloglovin' έχει ένα βελάκι. Πάτα το, μπες στο "Follow Buttons" και θα βρεις εκεί κώδικες HTML για να τους προσθέσεις στο μπλογκ σου στα gadgets - θα φαίνονται κάπως έτσι, όπως έβαλα εγώ στη δεξιά μου στήλη. Κι αν δυσκολευτείς, εδώ είμαι!

      Φιλιά πολλά, καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  6. Μη με τρελαίνεις τώρα.
    Εκεί που βρήκα την καλύτερη παρέα... δεν αντέχω να τη χάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς!! Δε θα χαθούμε! Ακολούθησε τα βήματα που προτείνει η Vivika - θα δεις, δεν είναι δύσκολο. Αν κάπου θέλεις βοήθεια, πες μου.

      Ευτυχώς που ενημερωνόμαστε μεταξύ μας για κάτι τέτοια, γιατί αν περιμέναμε από το Γούγλη... (ιδέα δεν είχα - ευτυχώς που το ανέφεραν τα κορίτσια).

      Διαγραφή
  7. Έλλη να'σαι καλά για την ενημέρωση.Θα προσπαθήσω να το κάνω και ελπίζω να τα καταφέρω. Καλά να περάσεις και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν έκανα, ούτε να το συζητάς!

      Δεν είναι δύσκολο, θα τα καταφέρεις. Καλά να περάσεις κι εσύ και καλή Σαρακοστή! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Ελλη το πληροφορήθηκα και εγώ, μπήκα στο μπλόκ της Βιβή ςαλλά πες μου σε παρακαλώ αυτή η αλλαγή πρέπει να γίνει τώρα ...και αν γίνει θα αλλάξει η εικόνα και ο τρόπος χρήσης διαβάσματος.. Ευχομαι καλή Σαρακοστή Φιλάκια πολλά!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό θα ήταν να την κάνεις πριν κλείσει ο Reader, γιατί τώρα είναι ορατά τα ιστολόγια που παρακολουθείς και θα τα μεταφέρει απευθείας. Αργότερα, θα χαθούν και θα πρέπει να τα προσθέσεις εσύ χειροκίνητα... αλλά θα τα θυμάσαι όλα;

      Το ίδιο το μπλογκ σου δεν παθαίνει τίποτα. Εγώ το εφάρμοσα κι όπως βλέπεις, τίποτε δεν άλλαξε. Όσο για την εικόνα, ή τον τρόπο διαβάσματος των αναρτήσεων, θα μπαίνεις στο bloglovin' και θα έχει τη λίστα με τις αναρτήσεις των ιστολογίων που παρακολουθείς. Όπως περίπου στον Google Reader, αλλά προσαρμοσμένο στη φιλοσοφία του Bloglovin'. Δεν είναι και πολύ διαφορετικό...

      Αν χρειαστείς βοήθεια, εδώ είμαι. Καλή Σαρακοστή, να περάσεις όμορφα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. °º✿彡

    Obrigada pela dica.
    Bom domingo!
    Beijinhos do Brasil. 彡✿º°
    °º✿✿º°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελλη μου ευχαριστούμε για την ενημέρωση , τρέχω να το ρυθμίσω . Καλό τριήμερο φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το είδα και αγχώθηκα ήδη,διότι μου εμφανίζει μόνο 85 ιστολόγια(άσε πόσα παρακολουθώ...η άμμος της θάλασσας!) Ελπίζω μέχρι το κλείσιμο να καταφέρω να μην χάσω και τα υπόλοιπα. Βαρέθηκα τις αλλαγές πάνω που λέμε οτι ισιώσαμε...
    Φιλάκια πολλά, αύριο με καλό,καλή διασκέδαση και Καλή σαρακοστή απο βδομάδα Ελλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβα, πού σου εμφανίζει μόνο 85 ιστολόγια;

      Κι εμένα δε μου αρέσουν τέτοιου είδους αλλαγές, αλλά όπως υποστηρίζει και το άλλο μου μισό, όταν κάτι σου παραχωρείται χωρίς αντίτιμο, δε δικαιούσαι να έχεις και... απαιτήσεις... πάει πολύ! Χαχαχα!!

      Όλα θα γίνουν, μη στενοχωριέσαι, Χαρούλα μου. Καλά να περάσεις κι εσύ αύριο και καλή Σαρακοστή! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Thank you so much for this information!!!!! I hope everybody will be aware of this by July, and that we won't lose any blogs we follow and any readers... I will be posting about this in the future too, and posting reminders is a good idea too. Anyway, all these continuous changes on Blogger and other websites really suck and make them user-UNfriendly :(
    Have a great Sunday, my dear!!!! Filakia polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You're so right, Annuk! Posting reminders is a really good idea, I'll keep it in mind for my future posts, thank you!

      I don't like these changes, I hope they'll be the last ones. I prefer the use of Google, but I find that Google Help (when you have a problem and you have to go there to find a solution or to find someone to contact to) is very user-unfriendly. And Blogger has no good Help Center too...

      I hope we'll all find the way in order not to lose our followers and favourite blogs.

      Have a great Sunday too, many kisses!

      Διαγραφή
  13. μπηκα και το εκανα αλλα νοιωθω χαμενη στο διαστημα.ασε που φωτο στο προφιλ μου μπαινει η φωτο που εχω στο facebook και οχι σαν "πλεχτο μπισκοτο" αλλα σαν ελενη.....και δεν εχω καταλαβει....αυτο εξυπηρετει μονο να βλεπεις τις αναρτησεις των μπλογκς που εισαι μελος ή και αλλα στατιστικα στοιχεια;πφ, δηλαδη οι αναρτησεις μου θα γινονται με τον γνωστο τροπο ή αλλαζει κατι κι εκει;ΧΑΘΗΚΑΑΑΑΑ......(ΑΣΧΕΤΗΗΗΗΗ....)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τη φωτογραφία συμβαίνει γιατί έκανες την εγγραφή σου μέσω facebook, μάλλον και παίρνει υπόψη το προφίλ σου εκεί. Εγώ γράφτηκα με βάση το e-mail μου εδώ στο μπλογκ και ακόμη (σε μένα τουλάχιστον) δεν εμφανίζει καμιά εικόνα, παρόλο που ζήτησα να ενημερωθεί στις ρυθμίσεις. Δεν ξέρω πώς με βλέπετε εσείς... περιμένω να μου πείτε.

      Οι αναρτήσεις σου θα γίνονται με τον ίδιο τρόπο και τα στατιστικά του ιστολογίου σου θα τα βλέπεις στον Blogger, στον Πίνακα Ελέγχου, όπως και πριν. Αλλάζει ο Πανόπτης μόνο, εκεί όπου βλέπαμε τις αναρτήσεις των άλλων. Και το Gadget των Αναγνωστών μας, από ό,τι κατάλαβα θα χαθεί. Αν προσέξεις στο δικό μου ιστολόγιο, έχω προσθέσει το κουμπί του Bloglovin' "Followers"...

      Διαγραφή
    2. Αχ Ελλη θέλεις να σε υιοθετήσω μέχρι να το καταλάβω καλά όλο το θέμα και μετά να σε επιστρέψω στην μανούλα σου,θέλεις; μέχρις ενός σημείου προχώρησα καλά αλλά ενα βήμα προ του τέλους τα θαλάσσωσα ..... δεν ξέρω και δεν κατάλαβα γιατί δεν αποθηκεύει μόνον τα ιστολόγία που παρακολουθώ αλλά βγάζει πληθώρα αυτών και πολλά αγνωστα.... και υστερα πως να προσθέσω το κουμπί του bloglovin*followers*κλαψ κλαψ!!!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα! Θέλω!!!!!

      Λοιπόν, αν θυμάμαι καλά, κάνοντας τα πρώτα βήματα, μου ζητούσε να εισάγω ("import") τα ιστολόγια που παρακολουθώ, από τον Google Reader. Πάτησα το κουμπί και τα έβαλε όλα μόνο του. Τώρα, αν κάτι δε λειτούργησε σ΄εσένα, μπορείς να το κάνεις χειροκίνητα.

      Πάνω, στην κορυφή, εκεί που λέει "search for blogs" μπορείς να βάλεις τη διεύθυνση του ιστολογίου που σε ενδιαφέρει να βάλεις στη λίστα σου (με αντιγραφή και επικόλληση του link του, π.χ. http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr). Το βρίσκει μόνο του (ίσως βρει διπλοεγγραφή, οπότε θα διαλέξεις το σωστό). Θα σου έχει ένα κουμπί "follow". Το πατάς και είσαι έτοιμη!

      Αν κάποιο δεν θέλεις πια να το παρακολουθείς, όπως π.χ. τα άγνωστα που λες, πατάς δίπλα τους το κουμπί "unfollow".

      Για ο,τιδήποτε άλλο, εδώ είμαι! Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Ξέχασα: για το κουμπί των followers, δες πιο πάνω, όπου το εξηγώ.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Ελλη μου!!Τά έχω χαμένα μέ όλα όσα διαβάζω!Πού μπαίνω από Firofox,θά έχω καί εγώ πρόβλημά?Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή! Καλά νά περάσης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Firefox δεν έχει σχέση με την όλη ιστορία, νομίζω, είναι απλά η μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιείς.

      Το ιστολόγιό σου όμως είναι στημένο με τη βοήθεια του Blogger, έτσι δεν είναι; Άρα και εσύ έχεις Πανόπτη (Google Reader) για τις αναρτήσεις των άλλων και το Gadget Αναγνωστών. Εκεί γράφονται όσοι θέλουν να γίνουν μέλη του ιστολογίου σου. Αυτά τα δύο (Πανόπτης και Αναγνώστες μέσω του Friend Connect) θα καταργηθούν... οπότε ναι, θα πρέπει να το κάνεις για να μη χάσεις τα αγαπημένα σου ιστολόγια και τους ανανγώστες σου! Μετά τον Ιούνιο πώς θα σου γράφεται κάποιος ως μέλος, αν δεν έχει τη δυνατότητα που του προσφέρει τώρα το Friend Connect; Θα πρέπει να έρχεται μέσω Bloglovin'. Το πρόβλημα στην όλη ιστορία είναι ότι κι αυτός θα πρέπει να ΕΧΕΙ Bloglovin'.

      Με λίγα λόγια, πολλή φασαρία για το τίποτα...

      Καλά να περάσεις κι εσύ, φίλη μου, και καλή Σαρακοστή! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!Φιλάκια πολλά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Αποκριά και καλή Σαρακοστή! Φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  16. ευχαριστούμε Funky! εύχομαι να μη γίνει αυτό!!! ας προνοήσουμε βέβαια εμείς!! φιλάκια!! να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα γίνει, θα οργανωθούμε! Κι εσύ να περνάς όμορφα, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Ωχ, λες να ισχύει όντως κάτι τέτοιο, ή να είναι απλώς ένα από τα διαφημιστικά κόλπα τους?? Καλά είναι να το τσεκάρουμε πάντως, γιατί ούτε εγώ θέλω να χαθουμε!!!
    Καλη αποκριά και καλή Σαρακοστή φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου, δεν πιστεύω ότι είναι διαφημιστικό κόλπο... στο ίντερνετ παρατήρησα ότι συζητούνταν καιρό πριν (το ότι θα γίνει παύση αυτών των προϊόντων). Η αλήθεια πάντως είναι ότι η Google επιδιώκει να μας "σπρώξει" όλους προς το G+ και ίσως γι' αυτό γίνονται αυτές οι αλλαγές.

      Εγώ δε θέλω να πάρω το ρίσκο να σας χάσω, γι' αυτό πήγα ήδη στο Βloglovin'...

      Καλή Αποκριά και καλή Σαρακοστή επίσης, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Όντως είναι αλήθεια Ελλη μου, το διάβασα στο επίσημο site τους! Νόμιζα ότι επρόκειτο για παρεξήγηση! Θα κινηθώ κι εγώ καταλλήλως!!! :)

      Διαγραφή
  18. Ενημερωθήκαμε και πήραμε τα μέτρα μας
    Καλή Σαρακοστή να έχεις
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή και καλή εβδομάδα, Μαρία Έλενα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. We love your post, wonderful.
    We wish a great week.
    Kisses Glorinha.
    http://sbrincos.blogspot.com.br

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Thank you for visiting and for your kind words! Kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα πάω να ενημερωθώ για τα καθέκαστα.Καλή Σαρακοστή να έχεις με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελλη εγώ η κλαψ είμαι πάλι !!κοντα στο κορδονέτο εκλαψα πολύ για τις δυσκολίες που αντιμετωπιζω!!!(διαβασέτο) και κάνοντας μία δοκιμή αν πέτυχε αυτό που επιχέιρησα αναζήτησα 2 μπλόκς τυχαία ενα με το υπάρχων καθεστώς και με το δικό σου! Αναγνώρισε μόνο το δικό σου! το άλλο ανύπαρκτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το κατάλαβα καλά αυτό... Τι ακριβώς εννοείς (για να μπορέσω να σε βοηθήσω;) Υπάρχον καθεστώς εννοείς τον Google Reader;

      Σε σχέση με τον Reader, το bloglovin' έχει μια καθυστέρηση στην εμφάνιση των αναρτήσεων (αν εννοείς αυτό). Αργεί κάπως να παρουσιάσει τις καινούριες.

      Όπως και να έχει, πέρνα πάλι να μου πεις μπας και το λύσουμε.

      Διαγραφή
  23. ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση κορίτσι μου. Ηδη ήμουνα γραμμενη στο bloglovin αλλά με βοήθησατε στο να μεταφέρω τους αναγνώστες μου. Τώρα έχω και εγώ λίγες απορίες αλλά εν καιρώ ελπίζω να με βοηθήσετε πάλι.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα, να είσαι καλά! Αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι, πες μου.

      Μετέφερες τους αναγνώστες σου; Πώς; Ή εννοείς τη λίστα των ιστολογίων που παρακολουθείς;

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Do not know much about this issue but it has long been talk about it...
    Have a good week, dear!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I follow you by Bloglovin now!!!:)))

      Διαγραφή
    2. Me neither... I read about it a few days ago.

      Thanks for following with Bloglovin'... I didn't want to miss you, my friend! :) Kisses!

      Διαγραφή
  25. Σιγά,*υιοθετημένο* μου να μην γλιτώσεις από μένα ηταν να μην σε βρω πρόθυμη!!! Λοιπόν 'εφθασα στο τέλος αλλα νερό δεν ήπια διότι εδω και μία ώρα δεν δέχεται όλους τους αναγνώστες από τους 237 σταμάτησε πεισματικά στο 216..... και όταν πατώ το batton bloglovin μου ζητά να γράψω την ονομασία του μπλόκ μου .. και μετά χωρίς ντροπή με απορρίπτει λέγοντας ότι δεν το ξέρει...... αυτά τα πολλά ζαλιστικά , καλε είμαι 63 χρονών πόσα να ξέρω η γυναίκα.!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου, καλησπέρα!

      Ίσως δεν δέχεται όλους τους αναγνώστες σου επειδή δεν έχουν όλοι μπλογκ. Για την ακρίβεια, το Bloglovin' περνάει αυτόματα όλα τα ιστολόγια που παρακολουθείς εσύ, δεν έχει σχέση με τους αναγνώστες σου (οι οποίοι παρακολουθούν εσένα). Και μέσα στο bloglovin', αναζητάς μπλογκ, δεν μπορείς να βρεις άτομα που δεν έχουν.

      Σ' εμένα, αυτοί που έχουν εγγραφεί με έναν απλό λογαριασμό gmail και φαίνονται στο gadget "αναγνώστες" δεν έχουν περαστεί, γιατί δεν έχουν μπλογκ. Η νοοτροπία είναι ότι περνάς εσύ τα ιστολόγια που παρακολουθείς κι αν αυτά έχουν ή κάνουν bloglovin' θα βρουν κι εσένα.

      Έκανες δήλωση του ιστολογίου σου; Υπάρχει ένα κουμπί το οποίο γράφει "claim". Θα το βρεις από το βελάκι επάνω δεξιά, εκεί που λέει "My blog" -> "Claim". Θα βάλεις τo link της διεύθυνσης του ιστολογίου σου και το bloglovin' θα σου δώσει ένα άλλο λινκ, το οποίο θα πρέπει με αντιγραφή-επικόλληση να το βάλεις στην αρχή μιας δικής σου ανάρτησης. Αυτοί θα σε βρουν, το ιστολόγιό σου θα δηλωθεί αυτόματα και μετά μπορείς να σβήσεις αυτή την ανάρτηση, δε θα χρειάζεται πουθενά. Αυτή τη διαδικασία μάλλον δεν πρέπει να την έκανες, γιατί δεν φαίνεσαι καθόλου στους δικούς μου αναγνώστες (ως μπλογκ).

      Διαγραφή
  26. Έλλη μου πέρνα από 'μένα! Σου έχω κάτι!! Και περιμένω τη διεύθυνση σου για να το πάρεις :)
    Πωπω πρέπει κι εγώ να ασχοληθώ λίγο μ' αυτό γιατί όλο το αφήνω και στο τέλος θα σας χάσω... Θα ακολουθήσω τις οδηγίες που δίνονται κι ελπίζω να βγάλω άκρη.
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώωωωωωωω!!!!! Μόλις γύρισα από σένα (και χοροπηδάω ακόμη)...

      Όσο για το bloglovin' έχεις ακόμη καιρό ως το καλοκαίρι που θα σταματήσει το Google Reader, μην αγχώνεσαι. Οι οδηγίες είναι κατατοπιστικές, αν όμως δεν βγάλεις άκρη μη διστάσεις να μου πεις!

      Πολλά φιλιά από ένα χαρούμενα μαϊμουδάκι!

      Διαγραφή
    2. * χαρούμενο, εννοούσα :)

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...