Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

"Ήμουν Εδώ" - 7ο Παιχνίδι "Παίζοντας με τις Λέξεις" στο TEXNIS STORIES


«ΗΜΟΥΝ ΕΔΩ»

Άλλη μια εβδομάδα εξουθενωτική, απαίσια. Ο άνδρας της έφυγε ξανά αμίλητος σήμερα το πρωί. Η έφηβη κόρη της ξεπόρτισε χωρίς την άδειά τους το προηγούμενο βράδυ. Θεοί και δαίμονες μέσα στο σπίτι, ώσπου να τη βρουν.  Στο γραφείο, τους έδωσαν τελεσίγραφο για την ημερομηνία παράδοσης της μελέτης. «Τη θέλουμε χθες» είπαν. Βιασύνη, φόρτος, τρέξιμο.  Άγχος.
Σχολώντας, μπήκε ταραγμένη στο αυτοκίνητο. Παραζαλισμένη.  Δεν ήθελε να γυρίσει στο σπίτι. Θυμόταν με νοσταλγία την εποχή που επέστρεφε μετά τη δουλειά, γεμάτη όρεξη να περιποιηθεί την οικογένεια, δίχως  να δίνει σημασία στις πιέσεις και το άγχος.
Τούτη η εποχή μάλλον είχε περάσει ανεπιστρεπτί.
Οδήγησε χωρίς να ξέρει πού πηγαίνει. Ο δρόμος, φιδογυριστός, την έφερε σε μία παραλία. Όμορφα ήταν. Πολύ όμορφα. Ένιωσε την ανάγκη να κατεβεί από το αυτοκίνητο, χρειαζόταν λίγο αέρα.
Κάθισε στην υγρή άμμο και αφέθηκε στις σκέψεις της. Κάποτε, είχε όνειρα… και  την ελπίδα πως θα κατάφερνε να τα πραγματοποιήσει.  Όλα φαίνονταν ρόδινα και εκείνη ζούσε τη ζωή, όπως την ήθελε κι όπως την είχε φανταστεί. Τώρα οι καταστάσεις έτρεχαν ερήμην της.
Πήρε ένα ξυλαράκι και άρχισε να ζωγραφίζει ένα αερόστατο στην άμμο. Από μικρή τα λάτρευε, πίστευε ότι όποιος ταξίδευε μαζί τους, βίωνε την υπέρτατη αίσθηση ελευθερίας.
«Πάρε με μαζί σου…» του είπε ζωγραφίζοντάς το.
Ένα κύμα φούσκωσε, το χάλασε. Χαμογέλασε με πικρία. Πήρε ξανά το ξυλαράκι και χάραξε:
«ΗΜΟΥΝ ΕΔΩ»
Στ’ αλήθεια, κάποτε ήταν εδώ.  Εδώ, στη ζωή της. Τώρα πού ήταν; Ένιωθε σαν ρομπότ, προγραμματισμένο να πράττει, να κινείται και να κυκλοφορεί, στερημένο όμως από ανθρώπινα αισθήματα. Κουρασμένο.
Έσκυψε το κεφάλι και κούρνιασε ανάμεσα στα γόνατά της. Τα μαλλιά της έπεσαν μπροστά και μύρισε μέσα τους την αλισάχνη, την οσμή της θάλασσας. Σκέφτηκε την κόρη της, που θα την περίμενε. Θα την αγκάλιαζε, δε θα της μιλούσε, γιατί θα καταλάβαινε ότι δεν ήταν σήμερα εντάξει. Θα της έστελνε εκείνο το χαριτωμένο χαμόγελο που τόσο αγαπούσε και θα την έκανε να ξεχάσει πάλι την προγραμματισμένη τιμωρία. Κι εκείνος, θα ερχόταν απολογούμενος για την πρωϊνή, άσχημη συμπεριφορά του και θα της έκανε το καθιερωμένο μασάζ στα πόδια. Και οι λογαριασμοί, θα τακτοποιούνταν  κάποια στιγμή. Και η μελέτη, κι αυτή θα γινόταν στην ώρα της, θα επιδίωκε να συνεργαστούν όλοι μεταξύ τους.
Ανέβλεψε. Το «ΗΜΟΥΝ ΕΔΩ» δεν φαινόταν πουθενά, η θάλασσα το είχε σβήσει.  Έγραψε στη θέση του «ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ». Ύστερα το έσβησε, και  έγραψε: «ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑ».
Περπάτησε προς το αυτοκίνητο, έβαλε μπρος και πήρε το δρόμο προς το σπίτι.



Με την ιστορία αυτή συμμετείχα στο 7ο κατά σειρά παιχνίδι "Παίζοντας με τις Λέξεις", το οποίο διεξήχθη στο ιστολόγιο "TEXNIS STORIES" της καλής μου φίλης Φλώρας. Η διαδικασία του παιχνιδιού ολοκληρώθηκε και η ιστορία μου έλαβε 14 βαθμούς κατά την ψηφοφορία. 



Ευχαριστώ για άλλη μια φορά όλους τους φίλους του ιστολογίου που μου έκαναν την τιμή να αφιερώσουν χρόνο και να διαβάσουν την ιστορία μου. Επίσης, ευχαριστώ πολύ και τη φίλη μου Φλώρα για την υποδοχή, τη φιλοξενία, τη ζεστασιά της και τη φιλία της.

Οι πέντε λέξεις που ο κάθε συμμετέχων έπρεπε να ενσωματώσει μέσα στην ιστορία του έχουν επισημανθεί μέσα στο κείμενο.   

Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να ανακοινωθούν οι πέντε νέες λέξεις, δίνοντας έτσι το έναυσμα για την εκκίνηση του 8ου Παιχνιδιού "Παίζοντας με τις Λέξεις".

Εσείς; Θα λάβετε μέρος;

Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!


57 σχόλια:

  1. Τα θερμά μου συγχαρητήρια για το όμορφο κείμενο με το οποίο δήλωσες την παρουσία σου στο παιχνίδι των λέξεων της Φλώρας.
    Ειδικά συγχαρητήρια για την ενσωμάτωση της λέξης αλισάχνη. χα,χα,χα
    14 βαθμοί είναι πάρα πολλοί, που σημαίνει ότι το κείμενο σου ξεχώρισε και αγαπήθηκε.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ! Όντως είναι πολλοί οι βαθμοί κι εγώ είμαι υπερ-ευχαριστημένη - θα ήμουν ακόμη κι αν είχα πάρει πολύ λιγότερους βαθμούς. Χαίρομαι με τη συμμετοχή μου και μόνο! Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια και γι΄αυτήν την όμορφη ιστορία σου. Καλό βράδυ, φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Τέτα μου, καλό βράδυ και σε εσένα!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια!!!!!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ-πολύ γλυκιά, η ιστορία σου!!!
    Φιλάκια πολλά, συγγραφέα μου!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Η ιστορία περιγράφει την καθημερινότητα τόσων και τόσων γυναικών... και το πόσο αυτή τις οδηγεί μερικές φορές στο ξέσπασμα. Το σημαντικό στην όλη ιστορία είναι αυτό το "Ξαναγύρισα", η θέληση να συνεχίζεις.

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Η ιστορία σου είναι πολύ όμορφη και με σημαντικό μήνυμα αισιοδοξίας.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. What a beautiful story! I wish I could read it in the original Greek version... :)
    Have a lovely weekend, my friend! Polla filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο για τη στήριξη στη Φλώρα μας..συγχαρητήρια για τους βαθμούς που πήρες.Ενδιαφέρουσα ιστορία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα "μπράβο" πηγαίνουν όλα στη Φλώρα, για όλα όσα κάνει για εμάς και για το ενδιαφέρον της! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το κείμενό σου, 'Ελλη μου!!!!! Συγχαρητήρια για την πολλοστή διάκρισή σου !!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μαριάννα! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  9. η ιστορια σου ειναι πολυ ωραια και αυτο το παιχνιδι εχει αρχισει να μου κεντριζει το ενδιαφερον!!!καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, μπισκοτάκι μου! Έτσι έπαθα κι εγώ αρχικά με το παιχνίδι και μετά... κόλλησα μέχρι εκεί που δεν παίρνει! Είναι όντως φοβερά ενδιαφέρον... Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα,Έλλη και καλό μήνα!!!!Μου άρεσε η ιστορία σου!Μια γυναίκα στα όρια της απόγνωσης και μια προσπάθεια ανάτασης ψυχής!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, τριανταφυλλάκι μου! Σ' ευχαριστώ! Καλό μήνα και καλή συνέχεια και σ' εσένα!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα! Πολύ καλογραμμένο κείμενο ! Συγχαρητήρια γιατί ξεχώρισε κι όχι άδικα. Η λέξη που σου ζήτησα και βρήκες λειτούργησε σε όλους μας πιστεύω ως εφαλτήριο να γράψουμε όμορφες ιστορίες. Μπράβο και πάλι μπράβο! Κάτι ήξερα όταν ζήτησα τη συνδρομή σου!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, καλή μου!

      Έτσι λες, ε; Εγώ γιατί έχω την αίσθηση ότι τα "άκουσα" από όλη την ομάδα;

      Ξέρω ότι κάποιοι δυσκολεύτηκαν με τη λέξη, αν και δεν είδα τον αριθμό των ιστοριών να μειώνεται κι αυτό με χαροποίησε (ήταν στα ίδια επίπεδα με τις άλλες φορές). Ωστόσο, μάθαμε μια νέα λέξη και ακονίσαμε το νου μας σχετικά με το πώς μπορεί να ενταχθεί στο κείμενό μας.

      Αν και σκέφτομαι σοβαρά να μην το ξανακάνω να σας δυσκολέψω τόσο πολύ, νομίζω ότι κάτι κερδίσαμε, παρ'όλη τη δυσκολία της άγνωστης λέξης. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    2. Εγώ πάντως κέρδισα πολλά και το χάρηκα! :)))
      Κι αυτή τη φορά ωραίες οι λέξεις!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. Μόλις τις είδα!!!!

      Ωχ...ωχ... και μετά λέγατε για μένα...

      Έπαθα μπλακ-άουτ!!!!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο κορίτσι! πολύ όμορφο κείμενο έχεις ταλέντο! Νομίζω ότι όλες πάνω κάτω περνάμε παρόμοιες φάσεις στη ζωή μας, από ψυχολογική απόψη, πέφτουμε και ξανασηκωνόμαστε! Μπράβο και πάλι
    καλό μήνα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Σοφία μου! Δε νομίζω ότι υπάρχει γυναίκα που να μην έχει βρεθεί σε αυτή τη θέση κάποια στιγμή στη ζωή της... Το σημαντικό είναι αυτό που λες, το να ξανασηκώνεσαι και να συνεχίζεις - να μην τα παρατάς. Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα!!!!πολύ όμορφο κείμενο!!!!!με πολλά μηνύματα!!!!μπράβο σου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  14. Η ιστορία διακρίθηκε με μεγάλη βαθμολογία και ήταν πολύ αξιόλογη.
    Ο κάθε ένας που τη διαβάζει βέβαια αυτό το αντιλαμβάνεται. Δεν χρειάζεται να το πω εγώ...
    Αυτό όμως που δεν ξέρουν είναι ότι εσύ είσαι ο ηθικός αυτουργός για τη λέξη "αλισάχνη".
    Έχεις μάλλον σαδιστικές τάσεις....
    Ίδρωσα για να δω που θα την βάλω την αλισάχνη σου...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που δεν τους το είπες, να με κυνηγάει όλη η ομάδα!! Όπως έγραψα και πιο πάνω, έχω την αίσθηση ότι τα "άκουσα" από τους συμμετέχοντες κι ας μην ήξεραν σε ποιον ακριβώς τα ψάλλουν!

      Σοβαρά τώρα - δεν έχω σαδιστικές τάσεις και εννοείται πως δεν ήθελα να σε κάνω να ιδρώσεις (πολύ γέλασα έτσι που το έγραψες). Έτσι όπως βλέπω όμως να γράφει η ομάδα, είμαι σίγουρη ότι είναι ικανή ν' ανταπεξέλθει και σε χειρότερα - έχει εξελιχθεί πολύ το θέμα (και όλοι οι γράφοντες). Υπόσχομαι όμως άλλη φορά, αν τύχει, να "κάτσω φρόνιμα" και να μη βάλω ξανά τέτοια λέξη.

      Για την ιστορία, ας σου πω σχετικά με τη λέξη και πώς μου ήρθε: την πρώτη φορά που συνάντησα τη λέξη "αλισάχνη" διένυα την προεφηβεία μου. Διάβαζα τότε ένα βιβλίο της Μ. Λαμπαδαρίδου-Πόθου, τη "Δοξανιώ" και τη συνάντησα μέσα. Επειδή το βιβλίο έγινε από τα αγαπημένα μου, έγινε και η λέξη επίσης. Δόθηκε μέσα στο κείμενο τόσο παραστατικά, που νόμισα πως περπατούσα πλάι στη θάλασσα κι εγώ, μαζί με τους ήρωες και οσμιζόμουν την πάχνη και την αλμύρα. Η μαγεία ενός βιβλίου σε όλο της το μεγαλείο...

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Μου άρεσε πολύ η ιστορία σου και ήταν ανάμεσα σε αυτές που ψήφισα...συγχαρητήρια!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Και κατά δεύτερον, σ' ευχαριστώ που τη στήριξες! Φιλιά πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή
  16. Gostei da história, melancólica mas real.
    Você escreve muito bem.
    Bom Mês de Março!
    Boa Primavera!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank so much, dear friend! I'm so happy you liked my story. Have a good month and a good week too! Kisses!

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια!!!Μου άρεσε πολύ η ιστορία σου!!!Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου σ' ευχαριστώ! Πολύ χαίρομαι! Καλό και όμορφο μήνα να έχεις κι εσύ, φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Ήταν μια από τις αγαπημένες μου η ιστορία σου, καλογραμμένη και με αισιόδοξο μήνυμα. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή συνέχεια να έχεις κι εσύ!

      Διαγραφή
  19. Γράφεις πολύ όμορφα,καλή συνέχεια και καλή έμπνευση να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ... πότε τα καταφέρνω, πότε όχι! Να είσαι καλά, καλή συνέχεια εύχομαι και σ' εσένα!

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα Ελλη μου!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!Η ιστορία σου πολύ όμορφη,καί μέ πολλά κοινωνικά μηνύματα!Μπράβο φίλη μου!Τελικά,τήν αλισάχνη,πολύ καλά τήν τοποθέτησες!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Dimi μου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ιστορία μου - με την "αλισάχνη" δεν αντιμετώπισα πρόβλημα, αλλά αυτό το "αερόστατο"... αχ-αχ... αρχικά δε μου κολλούσε πουθενά...!!!! Κι εμένα και την ηρωίδα μου μας έσωσε τελικά η άμμος...

      Καλή εβδομάδα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Καταπληκτικό κείμενο φίλη μου... και η γραφή σου εξαιρετική!!! Περιέγραψες με τον καλύτερο τρόπο, καταστάσεις που όλες κάποια στιγμή περάσαμε!!!
    Συγχαρητήρια που συμμετέχεις κάθε φορά... Το 'χεις!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν όλα αυτά τα λες για μένα, εγώ τι να πω για εσένα και τη δική σου γραφή;;!! Ανταποδίδω τα συγχαρητήρια!!

      Πράγματι, η ηρωίδα θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε από εμάς... και ο καθένας πιστεύω ότι κρύβει αρκετή δύναμη μέσα του, ώστε να αντεπεξέρχεται στις δυσκολίες που περνά. Ίσως θέλει το χρόνο του, ίσως λίγη ώθηση, λίγη αναθεώρηση... αλλά πιστεύω ότι μπορεί να τα καταφέρει να ξανασηκωθεί... και χωρίς "δεκανίκια".

      Ανυπομονώ να μάθω τις νέες λέξεις... εσύ;

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Έλλη μου συγχαρητήρια για άλλη μια φορά για την αλισάχνη σου, την τόσο ρεαλιστική ιστορία σου και για την αγάπη σου γι αυτό το παιχνίδι. Οι βαθμολογίες λίγη αξία έχουν, γιατί τέτοια κείμενα δεν χωράνε στη λογική των αριθμών. Όλοι όσοι έχουμε βρεθεί στην προσωπική μας "παραλία", ταυτιστήκαμε με την ηρωίδα σου.
    Να'σαι καλά και καλή έμπνευση με τις νέες λέξεις (αυτές κι αν είναι δύσκολες στη διαχείρισή τους!...)
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω Μαρία μου τα συγχαρητήρια για τη δική σου ιστορία και για τη διάκρισή σου! Η μεν ιστορία ήταν φανταστική (ξανά) και η διάκρισή της ήταν το φυσικό επακόλουθο...

      Πράγματι, οι βαθμολογίες λίγη σημασία έχουν, έχεις δίκιο: το θέτεις τόσο σωστά... Να είσαι καλά κι εσύ και καλή έμπνευση επίσης - οι νέες λέξεις δε μου φάνηκαν δύσκολες τόσο αυτές καθ' αυτές, όσο ο συνδυασμός τους και η ενσωμάτωσή τους στο κείμενο... Θα δείξει! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Nice history!!!
    Have a good week, dear! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εχεις ταλέντο κορίτσι μου, μου άρεσε πολύ η ιστορία σου, είναι μεστή και ουσιαστική.
    Με συνεπήρε και με συγκίνησε!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου! Σ' ευχαριστώ πολύ, χάρηκα που σου άρεσε η ιστορία.

      Ξαφνιάστηκα λίγο με την αλλαγή του ονόματος, μετά ήρθα σε σένα και κατάλαβα. Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Συγχαρητήρια για το κείμενό σου, Έλλη!!! Δύσκολες λέξεις, υπέροχες ιστορίες!! Μπράβο για την τόσο ωραία συμμετοχή σου!!
    Καλό απόγευμα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Αυτό το παιχνίδι είναι πρόκληση και ώθηση ταυτόχρονα... Φιλάκια, καλό απόγευμα εύχομαι και σ' εσένα!

      Διαγραφή
  26. Πόσο υπέροχη ιστορία!!!!!!Το δεντράκι έφτασε και είναι υπέροχο και ευχαριστώ και για τα υπόλοιπα!!!!!!!Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Πολύ χαίρομαι που έφτασαν εντάξει και σου αρέσουν! Φιλάκια, καλή μου!

      Διαγραφή
  27. Πωπω το'χεις πάρα πολύ...
    Απίστευτη ιστορία, μπράβο σου και συγχαρητήρια!

    Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προσπαθώ, θα έλεγα!!!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια (και που ήρθες τελικά για τη μεγάλη βόλτα που λέγαμε...) Πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
    2. Χαχα... είμαι λίγο απαράδεκτη αλλά κάλλιο αργά παρά αργότερα! :-)

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...