Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

"Μαρκέλλα" - 8ο Παιχνίδι "Παίζοντας με τις Λέξεις" στο TEXNIS STORIES


Μαρκέλλα

Ρώμη, 52 μ.Χ.

Ο Κλαύδιος ήταν πανέτοιμος για τη σημερινή άμιλλα στον ιππόδρομο, όπου θα συμμετείχε σε αρματοδρομία. Πριν φύγει από το οίκημά τους το πρωί, η κόρη του, Μαρκέλλα, τον είχε σταματήσει σοβαρή:
«Είδα έναν οιωνό τα χαράματα, που μόνο ως κακός θα μπορούσε να ερμηνευτεί» του είπε. «Δε μπορώ να σου ζητήσω να μη συμμετάσχεις, θέλω όμως να σου ζητήσω να προσέχεις». 
«Κόρη, μην ανησυχείς» της απάντησε. «Θα είμαι πάντα εδώ, κοντά σου».
Κι έπειτα, είχε φύγει για τον ιππόδρομο.

Circus Maximus, 52 μ.Χ.

Έτρεχε με το άρμα του να λάμπει στο ηλιόφως,  αφήνοντας βαθιά ίχνη στο χώμα. Έτρεχε με τις φλέβες του γεμάτες αδρεναλίνη, κρατώντας σφιχτά τα ηνία. Όλοι οι άνδρες στον ιππόδρομο επευφημούσαν. Και τότε, η ξύλινη ακτίνα στον δεξί τροχό του άρματός του έσπασε. Δεν άκουσε τον κρότο μέσα στη φασαρία, πιο πολύ τον διαισθάνθηκε – κι έπειτα, ο τροχός διαλύθηκε, το άρμα κλυδωνίστηκε, έπεσε. Κι ο αναβάτης βρέθηκε στο χώμα. Νεκρός.
Οι επίσημοι ανακοίνωσαν τη διακοπή του αγωνίσματος, από σεβασμό στο νεκρό αθλητή.

Ο Κλαύδιος δεν κατάφερε ποτέ να πάει εκεί όπου πηγαίνουν όλοι όσοι πεθαίνουν. Εγκλωβίστηκε ανάμεσα στους δύο κόσμους, για πάντα δεμένος από την υπόσχεση που είχε δώσει στην κόρη του εκείνο το πρωινό.
Όταν εκείνη έφυγε από γηρατειά, χρόνια αργότερα, βρέθηκε στον τόπο όπου εκείνος δεν είχε θέση. Τον αναζήτησε, αλλά μάταια. Εν τέλει, υποχρεώθηκε να υπακούσει σε όρους πολύ αυστηρούς: όταν και εάν υπήρχαν οι προϋποθέσεις, οι δρόμοι τους θα επιτρεπόταν να συναντηθούν.

Ελλάδα, 2013 μ.Χ.

Η μικρή Μαρκέλλα αγαπούσε πολύ τα άλογα. Το λούτρινο αλογάκι της το είχε ονομάσει Νεφέλη.
Γι’ απόψε το βράδυ είχε ζητήσει από τη μαμά να της διαβάσει το αγαπημένο της παραμύθι. Η μαμά της έκανε το χατήρι και την έβαλε να κοιμηθεί.
Η μικρή Μαρκέλλα ονειρεύτηκε ένα κοριτσάκι, που το έλεγαν κι αυτό Μαρκέλλα. Στο όνειρό της, το κοριτσάκι είπε πως μόνο εκείνη μπορούσε να τη βοηθήσει για να μπορέσει να πάει επιτέλους στο μπαμπά της και της εξήγησε τι ήθελε να κάνει.
Σαν υπνοβάτης, η Μαρκέλλα σηκώθηκε μέσα στη νύχτα και ζωγράφισε στο μπλοκ της ένα άλογο και μια ανοιχτή πόρτα στον ουρανό. Άφησε το μπλοκ ανοιχτό, όπως της είχε ζητήσει η μικρούλα κι απέναντί του στερέωσε ένα καθρέφτη της μαμάς. Έπειτα, ξάπλωσε ξανά και την πήρε ο ύπνος.
Το πρωί, η Μαρκέλλα θυμήθηκε το όνειρο. Πλησίασε στο μπλοκ της και έσκυψε να δει τη σελίδα. Το άλογο είχε εξαφανιστεί. Υπήρχε μόνο η ζωγραφισμένη πόρτα στον ουρανό, η οποία όμως ήταν κλειστή τώρα. Η Μαρκέλλα δεν παραξενεύτηκε – ήξερε ήδη. Χαρούμενη, κατέβηκε για πρωινό.


    Με την ιστορία αυτή έλαβα μέρος στο παιχνίδι "Παίζοντας με τις Λέξεις" (το 8ο κατά σειρά) που διοργάνωσε στο ιστολόγιό της "TEXNIS STORIES" η καλή μου φίλη Φλώρα. 




    Αυτή τη φορά, ο αριθμός των ιστοριών που συγκεντρώθηκαν για να διαγωνιστούν ήταν μεγαλύτερος από κάθε άλλη και αυτό σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι αγκαλιάζουν αυτό το αξιόλογο παιχνίδι, το οποίο διοργανώνει η Φλώρα τόσο φιλόξενα, με πολύ κόπο μεν, αλλά με απόλυτη επιτυχία. 

   Οι πέντε λέξεις που έπρεπε οπωσδήποτε όλοι οι συμμετέχοντες να χρησιμοποιήσουμε, έχουν επισημανθεί μέσα στο κείμενο. Οφείλω να ομολογήσω πως αυτή τη φορά οι λέξεις με δυσκόλεψαν λιγάκι... Κι εκεί που ήμουν σίγουρη πως η έμπνευση με είχε εγκαταλείψει, η Μαρκέλλα "γεννήθηκε" ξαφνικά στο νου μου και απαίτησε να πω την ιστορία της. Δεν μου έμενε παρά να την ακούσω.

   Φλώρα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για όλα! Ευχαριστώ οφείλω επίσης και σε όλους τους φίλους του ιστολογίου σου που μου έκαναν την τιμή να διαβάσουν την ιστορία μου, αλλά και  σε εσάς, που θα της αφιερώσετε το χρόνο σας τώρα.

    Καλή σας ημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!


60 σχόλια:

  1. Μαγεία!!!
    Πώς αλλιώς να το χαρακτηρίσω???
    Υπέροχη ιστορία!!! Θαυμάσια "δεμένη"... Με συνοχή...
    Εξαιρετική!!!
    Μπράβο σου, κορίτσι μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Γιάννα μου! Σου στέλνω κι εγώ πολλά φιλάκια, να περάσεις όμορφα το Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια και σε σενα για την συμμετοχή σου και για την αξιόλογη ιστορία σου. Το επίπεδο οσο πάει και ανεβαίνει και η δυσκολία στη βαθμολογία είναι πλέον γεγονός.
    καλή συνέχεια
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Όντως ανεβαίνει το επίπεδο... φορά με τη φορά, ερχόμαστε σε επαφή με πολύ όμορφες και καλογραμμένες ιστορίες! Από εκεί προκύπτει και η δυσκολία στη βαθμολογία... πώς να διαλέξεις μόνο τρεις, όταν σου αρέσουν σχεδόν όλες;

      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  3. Η ιστορία σου ήταν μια από τις αγαπημένες μου! Έχει και το μεταφυσικό στοιχείο μέσα που πάντα με γοητεύει.
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, πολύ χαίρομαι! Το μεταφυσικό στοιχείο με γοητεύει κι εμένα...

      Φιλιά, Λίνα μου!

      Διαγραφή
  4. Έλλη η ιστορία σου, έφτασε στην 5αδα με τις αγαπημένες! Αλλά δυστυχώς 3 μόνο βαθμολογούμε.. Πολύ ωραία, με λέξεις που ενσωματώθηκαν τόσο καλά, που ξεχνούσες ποιες ζητούσε το παιχνίδι! Μπράβο!!!
    Καλό σ/κο να έχεις!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Χριστίνα! Σημασία για μένα έχει το ότι σου άρεσε η ιστορία μου, διαβάζοντάς τη... δεν με νοιάζουν οι βαθμοί! Πολλά φιλιά, καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα γλυκό μου μαιμουδάκι..Μπράβο για την ιστορία σου..Και στην Φλώρα μας για την όμορφη ιδέα της..Μέσω αυτής άλλωστε γνωριστήκαμε..
    υγ-Προσπάθησα να κάνω μια όμορφη παρουσίαση..Σ ευχαριστώ που σου άρεσε..Κι εσύ έχεις την δική μου αγάπη και φιλία - άλλωστε είμαστε και οι δυο πλασματάκια του νερού (ιχθύς, δελφινάκι) :)Φιλούθκια και να έχεις ένα όμορφο σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανες μια υπέροχη παρουσίαση για χάρη μου και σε ευχαριστώ ξανά και μέσα από εδώ! Ήταν τιμή μου! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Η ιστορία σου είναι πάρα πολύ ωραία, αλλά οι συμμετοχές αυτή τη φορά ήταν πολλές και δεν ήξερα ποια να πρωτοψηφίσω.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημασία έχει ότι σου άρεσε, δεν με νοιάζουν οι βαθμοί, μη στενοχωριέσαι! Κι εγώ το ίδιο έπαθα κατά την ψηφοφορία... Καλό Σαββατοκύριακο επίσης, Ελένη μου!

      Διαγραφή
  7. Έλλη μου, τί όμορφη ιστορία έγραψες πάλι! Συγχαρητήρια! Μου άρεσε πάρα πολύ!! Καλή συνέχεια....έχεις ταλέντο!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσε!! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια, Μαριάννα μου!

      Διαγραφή
  8. Πολύ χαίρομαι να βλέπω εδώ την ιστορία σου, να την θαυμάζουν κι άλλοι φίλοι σου...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν ήσουν εσύ, ίσως αυτή η ιστορία να μην είχε γραφτεί ποτέ και η Μαρκέλλα θα έμενε στην αφάνεια και στη λήθη... μου έδωσες πολύ καλό κίνητρο και σε ευχαριστώ, αγαπημένη μου Φλώρα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραία ιστορία, μπράβο Έλλη...
    Ειλικρινά πάρα πολύ καλή!

    Φιλιά πολλά και συγχαρητήρια για την ιδέα και τη συμμετοχή σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το κείμενό μου... Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο πλέξιμο ιστοριών, παρασύρθηκα με την αφήγησή σου και ούτε που θυμόμουν πως ήταν παιχνίδι λέξεων!! Χίλια μπράβο!!

    Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ιστορία και την απόλαυσες! Σ' ευχαριστώ!! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις κι εσύ!

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος30/3/13, 7:21 μ.μ.

    με παρεσυρες για μια φορα ακομα!πολλα φιλακια!βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ που πέρασες, Βάσω μου! Χαίρομαι που ευχαριστήθηκες την ανάγνωση... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Έλλη μου, ήταν μια ξεχωριστή ιστορία μ ε περίεργη κατάληξη! :)
    Μεταφυσικό το όλο στήσιμο! Τι να πω για τη φαντασία σου;
    Μακάρι να την έφτανα έστω για λίγο!
    Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ( Πόσο όμορφα προσεγγίζεις μέσα από το λόγο σου τις παιδικές ψυχές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω,πω, κοκκινίζω!! Σ' ευχαριστώ!

      Τα μεταφυσικά γενικά μου αρέσουν πολύ... μέχρι στιγμής διάβαζα βιβλία τέτοιου περιεχομένου, αλλά δεν είχα επιχειρήσει να γράψω εγώ κάτι αντίστοιχο! Χαίρομαι που το προσπάθησα!

      Υ.Γ. Το σχόλιό μου που άφησα στην ανάρτησή σου για το Β... εξαφανίστηκε... Αλλά δεν έχω το ψυχικό σθένος να σου το ξαναφήσω...

      Φιλάκια πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
    2. Έλλη μου, ερχόμενη να κλείσω τον υπολογιστή, τσέκαρα τα mail μου και είδα το σχόλιο σου αυτό.
      Αμέσως πήγα στα σχόλια και το βρήκα στα ανεπιθύμητα! :((
      Δεν ξέρω πώς γίνεται αυτό και κάποια σχόλια πάνε στα ανεπιθύμητα!
      Μη μου ανησυχείς ! Το επαναφέρω !
      Μην μου ανησυχείς!'
      Να σκεφτείς δεν έχω προλάβει καν να δω τι έγραψες!
      Θα απαντήσω το πρωί!
      Δεν έχω άλλες αντοχές απόψε!
      καλό ξημέρωμα χαρά μου!

      Διαγραφή
    3. Ε, σου λέει ο blogger "αυτή όλη την ώρα γράφει κατεβατά... θα την κόψω"!!!!!! Έτσι απλά!

      Είχα όλη μέρα χάλια σήμα στο ίντερνετ και νόμισα ότι έφταιξε αυτό και δεν περάστηκε τελικά το σχόλιο.

      Μεγάλη η χάρη μου που μπήκες ξανά εδώ, παρ'όλη την κούρασή σου! Ευχαριστώ, Αριστούλα μου! Καλό ξημέρωμα και καλή ξεκούραση!

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια κι από δω Έλλη μου.
    Ταξίδεψα στην κυριολεξία με την ιστορία σου.
    Χαίρομαι που μπήκε για πάντα στο άλμπουμ της Φλώρας.
    Καλή έμπνευση στο νέο μας γύρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Ανταποδίδω τα συγχαρητήρια για την απίστευτη ιστορία σου! Η Φλώρα έχει κάνει μια μοναδική συλλογή... κι ακόμη είμαστε στην αρχή! Ανυπομονώ για τις νέες λέξεις σου...

      Η χαρά είναι όλη δική μου που η ιστορία μου βρίσκεται ανάμεσα στις αξιόλογες δικές σας - είναι τιμή μου και καμάρι μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για την όμορφη ιστορία σου..την απόλαυσα άλλη μια φορά!!
    καλή έμπνευση στο επόμενο παιχνίδι (που θα την έχεις)..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να την έχω!!!! Δυστυχώς δεν έρχεται όταν τη θες, η άτιμη... :)

      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου, σ' ευχαριστώ! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα,ωραία η ιστορία σου ,τελικα και η Φλωρα και το Δελφινάκι κανουν πολυ καλη δουλεια,μια για να ξεδιπλωνωνται οι σκεψεις και η αλλη να μας φέρνει πιο κοντά,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες, Neli μου! Πράγματι, έτσι είναι... Θα χαρώ να τα λέμε!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφη η ιστορία σου. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Ελλη μου!!Συγχαρητήρια γιά τήν πανέμορφη ιστορία σου!!Μέ παρέσυρε η αφήγησή σου!!Νομίζω πώς θά μπορούσες άνετα νά γράψης παιδικά παραμύθια καί μυθιστορήματα!!Τό έχης φίλη μου!!Καλή επιτύχια!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλη μου! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαρούμενη με κάνει αυτό που λες... είναι όμορφο να γράφεις απλές λέξεις και φράσεις σε ένα χαρτί (ή σε μια οθόνη υπολογιστή, στην προκειμένη περίπτωση) και να μαθαίνεις πως το απλό γραπτό σου αυτό "ταξιδεύει" τους άλλους... Σ' ευχαριστώ, ειλικρινά!

      Προς το παρόν, θα "εξασκώ" το νου μου στο παιχνίδι της Φλώρας. Μου δίνει μια καλή ώθηση για να γράφω συχνότερα σε σχέση με πριν... αργότερα, ποιος ξέρει; Καλό υπόλοιπο Κυριακής, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Συνονόματη τί ωραία ιστορία είναι αυτή!!Μπράβο σου!!!Με εντυπωσίασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις με πολλές και όμορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και όμορφο μήνα, γεμάτο εμπνεύσεις, εύχομαι κι εγώ σ' εσένα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Ωστε δική σου ήταν η Μαρκέλλα!!! Μου άρεσε πάρα πολύ Έλλη μου, γι' αυτό και τη στήριξα!!! Συγχαρητήρια για την καταπληκτική γραφή σου και την έμπνευση που είχες!!!
    Το τέλος ήταν πολύ συγκινητικό... και έχω μεγάλη αδυναμία στις ιστορίες με μεταφυσικό περιεχόμενο!!! Κρίμα που δεν διακρίθηκε, αλλά χαίρομαι που στο παιχνίδι παραμένει η ευγενής "άμιλλα", χωρίς "ίχνος" εγωκεντρισμών :)
    Σε φιλώ και υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που μου χάρισες την ψήφο σου, Φωτεινή μου! Χαίρομαι αφάνταστα που σου άρεσε σαν ιστορία κι αυτό είναι που έχει σημασία... το ότι το ευχαριστήθηκα κι εγώ, γράφοντάς τη, και εσύ, διαβάζοντάς τη! Υπάρχει μεγαλύτερη επιβράβευση από αυτή; Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφη ιστορία και με ωραίο όνομα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχαίο Ρωμαϊκό γυναικείο όνομα!!!

      Σ' ευχαριστώ, Μαρία Έλενα! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  22. ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΛΗ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα εύχομαι και σ' εσένα, κορίτσι μου! Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  23. πολύ όμορφη ιστορία.. η Μαρκελα...σου... Ελλη μου.. να ειναι καλα η Φλωρα.. που μας βαζει στην διαδικασία...στο να βαλουμε την σκεψη μας να δουλεψει..ειναι μια πολύ ωραια αμμιλα.. και χαιρομαι οταν γίνεται.... φιλακια πολα και καλο μηνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Σμαραγδένια! Η Φλώρα δίνει το καλύτερο κίνητρο... και με τον καλύτερο τρόπο! Αν δεν ήταν εκείνη και το παιχνίδι της, δεν νομίζω να το αποφάσιζα από μόνη μου να δημοσιεύσω τα γραπτά μου... Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Πάρα πολύ όμορφη η ιστορία σου!!!Μπράβο!!!Σου το έχω ξαναπεί, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις!!!Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου, καλό μήνα! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, με συγκινείς! Πολλά φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  25. Ελλη μου οι ιστοριες σου μου αρεσουν πολυ, στο εχω ξαναπει, ειναι αμεσες και καλογραμμενες με πολλες εικόνες.
    Πηρα και εγω μερος αυτη τη φορα και οπως θα ειδες κερδισα κιολας. Η τυχη του πρωταρη λες?
    Παντα ετσι και παντα δημιουργικη!
    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Μίκα μου!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο... χαίρομαι τόσο με όσα λες! Να είσαι καλά!

      Συγχαρητήρια για τη διάκρισή σου, αν και δεν πιστεύω ότι ήταν η τύχη του πρωτάρη - η ιστορία σου το άξιζε! Και είμαι σίγουρη ότι θα διαβάσω πολλά "διαμαντάκια" ακόμη από σένα... Ανυπομονώ ήδη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου στο giveaway του μπλόγκ μου αλλά πρέπει να σου πω οτι δεν είναι έγγυρη συμμετοχή γιατί υπάρχει ενας όρος που ζητάνε αυτοί που χαρίζουν το πρόγραμμα για τον οποίο γράφω στην ανάρτηση.Σε ενημερώνω σε περίπτωση που θέλεις να συμμετέχεις για να ακολουθήσεις τις οδηγίες!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! Με πέτυχες πάνω που περνούσα εδώ το μπάνερ και για το άλλο σου giveaway... στο οποίο όμως δεν μου επέτρεπε το ιστολόγιό σου να αφήσω σχόλιο!!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφη η ιστορία σου! Ωραία ιδέα αυτή με τις λέξεις με βάλατε στην διαδικασία να θέλω να συμμετέχω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι; Να συμμετάσχεις! Θα χαρούμε να διαβάσουμε κάτι από σένα... Το 9ο παιχνίδι έχει ξεκινήσει ήδη, μπορείς να επισκεφθείς τη Φλώρα και να ενημερωθείς!

      Διαγραφή
  28. καλο μηνα Ελλη μουκαλο μηνα και στη Μαρκελλα που ήταν υπέροχη αλλα ο κανονισμός λεει 3 και όχι 5 . Κοριτσακι μου νασαι παντα καλα και συνεχισε να γραφεις υπεροχα κειμενα και μην ξεχνας την αλισαχνη που μας μαγεψε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα! Μην ανησυχείς, ούτε η Μαρκέλλα, ούτε εγώ παρεξηγηθήκαμε!! Παιχνίδι είναι...

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Όσο για την "αλισάχνη", και να θέλω να την ξεχάσω, η Φλώρα δε με αφήνει... ακόμη δεν το σώνει που την επέλεξα σαν λέξη τις προάλλες...!!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. ομορφη πολυ η ιστορια...καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...