Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Καλώς Ήλθες, Μάρτη!

     Η φύση γύρω μας έχει αρχίσει ήδη να ξυπνάει... και από δω και στο εξής, θα αρχίσει να γεμίζει την καθημερινότητά μας με ομορφιά, χρώματα, σχήματα και ευωδιές...




    Πόσο το περιμένουμε όλοι μας αυτό, πόσο το έχουμε ανάγκη για να αλλάξει η διάθεσή μας, να μεταμορφωθούμε και να ανθίσουμε κι εμείς με τη σειρά μας... 

    Φυσήξτε λοιπόν, φίλοι μου, φυσήξτε απαλά...

    Φυσήξτε για να διώξετε μακριά την κακή διάθεση, την κλεισούρα και τη μουντάδα του χειμώνα...  φυσήξτε για να διώξετε τον αρνητισμό και τις άσχημες σκέψεις...




    Ελευθερώστε τον εαυτό και την καρδιά σας, δεχτείτε όλη αυτή την ομορφιά και ατενίστε την καινούρια εποχή, που μόλις ξεκινά, με αισιοδοξία...




    Η ζωή μας κρίνεται στις λεπτομέρειες... γι' αυτό δώστε σημασία σε αυτές. Πάρτε τους φίλους σας, την οικογένειά σας, τον καλό ή την καλή σας, ακόμη και το ζωάκι σας  -γιατί όχι;- και κάνετε μια βόλτα, μοιραστείτε καλή διάθεση, αγάπη, χρόνο και τον ανοιχτό ουρανό... 




... δίνοντας στον εαυτό σας την ευκαιρία να αφεθεί στο τραγούδι της φύσης που ανθίζει.




    Φίλοι μου, σας εύχομαι Καλό Μήνα και με το καλό να υποδεχτούμε την Άνοιξη... όχι μόνο γύρω μας, αλλά και στις καρδιές μας.


Υ.Γ. Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιήθηκαν είναι όλες από τον Παγκόσμιο Ιστό και ανήκουν στην κατηγορία των Wallpapers.

55 σχόλια:

  1. Υπέροχη ανάρτηση μέ λόγια όμορφα που θέλουμε να ακούμε , έχεις δίκιο είναι αναγκαίο να προσπαθούμε για την διάθεσή μας και να η άνοιξη είναι πάντα προάγγελος όμορφων συναισθημάτων.
    Καλό μήνα Ελλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνοιξη σημαίνει και αναγέννηση... κι όπως η φύση αναγεννάται, έτσι μπορούμε να κάνουμε κι εμείς μια νέα αρχή. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση να μην το βάζουμε κάτω για κανέναν και για τίποτα! Να αισιοδοξούμε... Πάντα υπάρχουν λόγοι να χαιρόμαστε, αρκεί να θέλουμε να τους δούμε και να έχουμε τη διάθεση να αφεθούμε! Καλό μήνα, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλό και όμορφο μήνα όπως ακριβώς οι φωτογραφίες σου και τα λόγια σου...
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, αγαπημένη μου Φλώρα! Η φωτογραφία με την πεταλούδα είναι αφιερωμένη σ' εσένα... κάπου είδα σε σχόλιό σου ότι αγαπάς τις πεταλούδες που έχουν ένα όμορφο μπλε χρώμα. Ψάχνοντας, σε σκέφτηκα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. καλο μηνα κι απο μενα και εννοειται οτι περιμενω να 'ναι καλυτερος απ'τους προηγουμενους!!!να'ναι η ανατολη για μερες φωτεινες και γαληνιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το εύχομαι με όλη μου την καρδιά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα!!!!όμορφη η αναρτησή σου!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Δέσποινα! Γεμάτο χαμόγελα και ομορφιά... Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Ελλη μου!
    Πολύ ωραία προτροπή-ανάρτηση για την πρωτομηνιά και όχι μόνο, για μια ΑΝΟΙΞΗ στη ζωή μας!
    Φιλάκια πολλά κι ευχομαι να τα πραγματοποιήσεις όπως τα λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι κι εγώ το ίδιο!

      Μα πόσο χειμώνα ή "χειμώνα" μπορεί να αντέξει κάποιος πια; Χρειαζόμαστε την Άνοιξη στη ζωή μας... αλλά πρέπει να κάνουμε κάτι κι εμείς για να την αφήσουμε να υπάρξει! Αλλιώς θα πετάξει μακριά μας σαν πουλί...

      Πολλά φιλιά, Χαρά μου!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα και σε σένα!!! Με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα!Ο Μάρτης ξεκίνησε όμορφα με μια ηλιόλουστη μέρα.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς το ίδιο και εδώ, είχε λιακάδα σήμερα! Και πόσο μου είχε λείψει...

      Καλό μήνα κορίτσι μου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα, καλό μήνα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα!!!
    Άρχισα να φυσάω για να φύγει η κακή διάθεση και να έρθει η Άνοιξη στη ζωή μας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά έκανες!! Χαίρομαι που ακολούθησες την προτροπή μου - φύσα, λοιπόν, φύσα! Σου εύχομαι αυτός ο μήνας να είναι υπέροχος για σένα, γεμάτος με πολύ-πολύ καλή διάθεση και χαμόγελα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Ελλη μου!Πολύ όμορφη ανάρτηση!Γεμάτη χρώματα καί πολύ αισιόδοξα μηνύματα πού τόσο έχουμε ανάγκη!!Καλημέρα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, φίλη μου! Ελπίζω τα μηνύματα να γίνουν και πράξη... βαρέθηκα να βλέπω τους ανθρώπους να έχουν χάσει το χαμόγελό τους και την αισιοδοξία τους. Ας σκεφτόμαστε θετικά (αυτό τουλάχιστον περνάει από το χέρι μας) και έχει ο Θεός... Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Καλό & αισιόδοξο μήνα να έχεις!!!! Υπέροχη η ανάρτησή σου σε λόγια και σε εικόνες!!! Ας φυσήξουμε λοιπόν όλοι μαζί για να έρθει η...."Άνοιξη"!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φφφφουουουουου... (εγώ φυσάω, εσύ;)

      Καλό και όμορφο μήνα, Βίκυ μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Mα τι όμορφες εικόνες!!!!!! Ο Μάρτιος είναι ο αγαπημένος μου. Καλό μήνα λοιπόν σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα είναι ο αγαπημένος μου, λατρεύω να βλέπω το ξύπνημα της φύσης. Αφυπνίζομαι μαζί της κι εγώ... Καλό μήνα, Κατερίνα μου, φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο ξεκίνημα για την άνοιξη και το Μάρτη μας!
    μμμ Φεύγω με ενθουσιασμό από τα χρώματα και τα αρώματα της σκέψης σου!

    Καλή σου μέρα και καλό μήνα γλυκιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, καλή μου! Γεμάτο ομορφιές και χαμόγελα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!Μια ανάρτηση που μυρίζει άνοιξη, υπέροχες αισιόδοξες σκέψεις και αγαπημένα χρώματα στις φωτογραφίες σου. Ας φυσήξουμε απαλά, λοιπόν, την αρνητικότητα και την απαισιοδοξία από τις ζωές μας και ας χαμογελάσουμε περισσότερο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας φυσήξουμε, ναι! Είναι στο χέρι μας. Κι ας μεταδώσουμε το γέλιο, το κέφι και τη θετική στάση ζωής! Κόντρα σε όσα συμβαίνουν, ας φροντίσουμε να μη χάσουμε άλλο πια τον εαυτό μας. Και ας μοιραστούμε ποιοτικό χρόνο με τους γύρω μας, τους σημαντικούς Άλλους της ζωής μας. Καλό και όμορφο μήνα να έχεις, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. My dear friend, thank you for this wonderful message of hope, optimism and love for life!!! Let's welcome Spring into our hearts!!! Wishing you a wonderful month and a Spring filled with joy and love! Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear friend, I think that it is me who should thank you for this beautiful comment! I'm so happy that we're thinking in the same way... I wish you a wonderful month too, and a Spring filled with laughter and positive energy. Many kisses!

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα ,γέματο χρώματα κι αρώματα....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ... Τί όμορφες εικόνες, λέξεις, χρώματα...
    Μπράβο σου!!!
    Καλό μήνααααααα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό και χαρούμενο μήνα να έχεις, με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις ευχές! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  19. Όμορφες φωτογραφίες ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΑΝΟΙΞΙΆΤΙΚΗ ΔΙΆΘΕΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες λοιπόν, Άνοιξη... επιτέλους! Καλό σου μήνα, Τέτα μου!

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφη ανάρτηση..ό, τι πρέπει για να ξεκινήσει η άνοιξη...φυσάω κι εγώ..
    Καλό, χαρούμενο μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσάω κι εγώ μαζί σου! Δυο είναι καλύτερα από έναν, κι αν φυσήξουμε όλοι μαζί ίσως κάνουμε και τους ανθρώπους γύρω μας να χαμογελούν... κι ίσως τους μάθουμε πώς να φυσούν κι εκείνοι.

      Καλό και όμορφο μήνα! Φιλάκια.

      Διαγραφή
  21. Κάτι πρέπει να γίνει με το *χαμόγελο μας* χρειάζονται δραστικότερα μέτρα..... Ομορφη η ανάρτηση σου και πολύ καλή η προσπάθεια σου για να αισθανθούμε την πραγματική Ανοιξη..
    Καλό και ευχάριστο μήνα γεμάτο με δημιουργικές και χαρούμενες μέρες... φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις ευχές σου! Πράγματι κάτι πρέπει να γίνει με το χαμόγελό μας - τίποτα και κανείς δεν πρέπει να μας κάνει να το χάσουμε... Φιλάκια πολλά, καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  22. 'Ηρθα κι εγώ να φυσήξουμε όλοι μαζί !!!!!
    Υπέροχη η ανάρτησή σου και οι καταπληκτικές φωτογραφίες!
    Καλό μήνα, Έλλη μου, καλή Άνοιξη, καλές Αποκριές!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Καλά έκανες! Ενωμένοι κάτι θα πετύχουμε...

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. καλό μήνα Funky!!! πολύ μου άρεσε το μήνυμά σου και οι φωτογραφίες σου! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και όμορφο μήνα, Εύη μου! Και καλώς δεχθήκαμε την Άνοιξη! Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  24. Καλό μήνα Ελλη μου!!! Οπως το είπες... να υποδεχτούμε την άνοιξη όχι μόνο γύρω μας, αλλά και στις καρδιές μας!!!
    Οι φωτογραφίες που επέλεξες είναι πολύ όμορφες!!!
    Φιλιά πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έλλη, Καλό Μήνα! Μακάρι να είναι μια καλή αρχή για πολλά και όμορφα νέα πράγματα για όλους μας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα.Καλή άνοιξη.. όμορφες φώτος, όμορφα λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ναι ηρθε η ανοιξη μεταφορικα και κυριολεκτικα εδω που ειμαι εγω!!!! καλο μηνα και σε εσενα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι, εδώ που είμαι, όλη την ώρα προσπαθεί να με διαψεύσει! Με το ζόρι βγαίνει ο ήλιος...

      Διαγραφή
  28. Ναι εμείς μπορούμε να λέμε πως έχουμε πλέον άνοιξη
    που όμως από ότι ακούω δεν θα κρατήσει πολύ αλλά που θα πάει θα φύγει και αυτός ο χειμώνας,λίγο μας έμεινε!!!
    Καλό Ανοιξιάτικο Μήνα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό και ο σοφός λαός μας λέει "Μάρτης-Γδάρτης...". Θα μας παιδέψει λίγο κάνοντας τα δικά του, αλλά θέλει δε θέλει, η Άνοιξη είναι προ των πυλών! Καλό μήνα, Ρένα μου!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...