Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Λουλουδάκια για τα... αυτάκια...

     Καλησπέρα σε όλη την παρέα!

    Σήμερα το πρωί είχαμε ήλιο... και με ξεγέλασε. Γιατί; Τον είδα και χάρηκα, βγήκα ξεθαρρεμένη νομίζοντας πως θα είναι ζεστός ο καιρός... αλλά είχε πολύ κρύο πρωινό και ένα αεράκι άλλο πράγμα (ο ήλιος είχε μια χαρά δοντάκια, δηλαδή). 

     Αχ, Μάρτη-Γδάρτη...

   Λουλουδάκια ακόμη δεν έχω δει πολλά στη φύση, έτσι, αποφάσισα να φτιάξω εγώ τα δικά μου. Άντε άνοιξη... μην αργείς!! (να μου φύγει επιτέλους και το κρύωμα που το έχω -αισίως- για τρίτη εβδομάδα τώρα...)


Σκουλαρίκια με ασημί ατσαλόσυρμα (ντίζα) και γυάλινες χάντρες-λουλούδια. 
Με μικρές γυάλινες χάντρες σε λευκό, κόκκινο & ασημί και μεταλλικά λουλουδάκια.



      Με την ανοιξιάτικη αυτή δημιουργία μου θα συμμετάσχω στην ιδέα που είχε το Δελφινάκι και η οποία θα "τρέχει" όλο τον Μάρτιο και όλο τον Απρίλιο. Αν έχετε κι εσείς ανοιξιάτικες δημιουργίες, επισκεφθείτε το Δελφινάκι για να λάβετε μέρος! Μπορείτε να το κάνετε κάνοντας κλικ στην εικονίτσα που βρίσκεται στην αριστερή στήλη του ιστολογίου μου.

    Πολλά φιλιά σε όλους!

52 σχόλια:

  1. Gorgeous earrings, my friend!!!! They are so beautiful, and perfect for spring! We have cold, grey and rainy weather here... and I'm so longing for Spring!!! Polla filia, my dear friend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you, dear Annuk! We have the same weather here, today morning was so cold... Thank God, we had no rain!! Filakia!

      Διαγραφή
  2. And thank you so much for your sweet comment about Lilli! :)
    Purrs and kisses from her!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα σκουλαρίκια!!! Άντε να καλοπιάσουμε την άνοιξη...!!!!
    Σε φιλώ!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Πραγματικά καλόπιασμα θέλει... δε λέει να μου κάνει το χατήρι! Σήμερα το πρωί είχε περισσότερο κρύο και από το Φεβρουάριο...

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα που τα έφτιαξες και τα χρώματά τους απίθανα!Ο καλύτερος τρόπος να καλωσορίσεις την άνοιξη!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μιράντα! Άντε να δούμε, θα μας τιμήσει με την παρουσία της; Εγώ την κάλεσα, πάντως...

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα είναι!!
    Σήμερα φωτογράφιζα αγριολούλουδα..μόνο παπαρούνες δε βρήκα..
    Κάθε μέρα η άνοιξη είναι και λίγο πιο κοντά μας..
    Καλό βράδυ...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ!

      Τουλάχιστον εσύ βρήκες αγριολούλουδα, εγώ στο άμεσο περιβάλλον μου βλέπω ελάχιστα, και τα καημένα είναι καχεκτικά ακόμη... Σκέφτομαι να βγω για περπάτημα μήπως και βρω περισσότερα, να ευχαριστηθεί λίγο και το ματάκι μου, αλλά σήμερα ξαναθυμήθηκα τα γάντια μου και δεν με εμπνέει το περπάτημα όταν έχει κρύο...

      Καλό σου βράδυ, φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  6. Χαριτωμένα τα ανοιξιάτικα σκουλαρίκια σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και πολύ καλά έκανες! Ούτε εδώ έχει σκαρίσει λουλουδάκι! Και τα παρακολουθώ σαν πράκτορας! Πότε θα πετύχω το πρώτο φυλαρράκι έστω να το φωτογραφίσω! Να μας φέρει το μήνυμα της άνοιξης!
    Πανέμορφα τα σκουλαρίκια σου!
    Σε φιλώ γλυκά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!!! "Σαν πράκτορας"!!! Πολύ μου άρεσε!! Φιλάκια πολλά-πολλά (αν δω κανένα θα σου το φωτογραφίσω εγώ, αλλά προς το παρόν μου κρύβονται...)

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα. Λουλουδάτα σκουλαρικάκια που μοσχομυρίζουν άνοιξη. Έτσι να βλέπουμε χρώματα!!!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, κορίτσι μου! Η άνοιξη είναι η εποχή των χρωμάτων... και εμείς θα το εκμεταλλευτούμε καταλλήλως τώρα! Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Ε, συγνώμη, αλλά αυτό δεν είναι καλόπιασμα...
    Αν δει η Άνοιξη τα υπέροχα λουλουδάκια σου, θα κομπλάρει κ' δεν θα μας δείξει τα δικά της!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά κ' περαστικά!!!
    Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! Λες; Την πάτησα τότε!!!!

      Η φύση έχει λουλουδάκια πανέμορφα, σκάλες ανώτερα από τα δικά μου, να επιδείξει... Όταν θα αρχίσει να στολίζεται με τα καλά της, δε θα ξέρουμε πού να πρωτοκοιτάξουμε. Φιλάκι κι από μένα, Γιάννα μου!

      Διαγραφή
    2. Ο δαίμων του πληκτρολογίου...

      δε στέλνω ΕΝΑ φιλάκι, στέλνω ΠΟΛΛΑ φιλάκια... ;)

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία η ανοιξιάτικη δημιουργία σου.
    Σου εύχομαι καλή ανάρρωση...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σ' ευχαριστώ! Μετά από τρεις εβδομάδες συνεχούς μπουκώματος, αρχίζω να φοβάμαι ότι όταν με το καλό θα μου φύγει, θα μου λείπει κιόλας... κοντεύω να το συνηθίσω!!!!

      Χάρηκα που σου άρεσαν τα σκουλαρίκια. Φιλάκια και σ΄εσένα και στην όμορφη Άνδρο!

      Διαγραφή
  11. Είναι πολύ όμορφα τα σκουλαρικάκια σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μαρία Έλενα, να 'σαι καλά! Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Αν ημουν η ανοιξη, θα ειχα σκασει απ'τη ζηλια μου-αυτα τα σκουλαρικια ειναι θεικα!!!πολυ μου αρεσουν!!!καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσαν!! Φιλάκια.

      Διαγραφή
  13. Aοιξιατικα τα "Μαρτάκια σου" και πανέμορφα. Τι μόνο το χεράκι μας θα βάζει Μάρτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι βέβαια!! Και το αυτάκι μας... και το ποδαράκι μας...

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα..Μόλις τώρα το είδα (δεν ξέρω αν μου άφησες σχόλιο στην ανάρτηση της ιδέας μου).Κάνω την γνωστή βόλτα μου στη μπλογκογειτονιά.Ειναι πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου.Ευχαριστώ για την συμμετοχή και την όμορφη ανοιξιάτικη δημιουργία.
    Θα μπει μαζί με τις άλλες .Περαστικά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Σου άφησα σχόλιο, φαντάζομαι ότι μέχρι τώρα θα το είδες, μιας και εγώ μπήκα απόγευμα. Κι εγώ σε ευχαριστώ, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Ελλη μου!Καί εδώ βρέχη!!Πού θά πάη!Θά φτιάξη πάλι ο καιρός!!Τά σκουλαρίκια σου είναι πανέμορφα!!Ακρως ανοιξιάτικα!!Μού αρέσουν πολύ οι πετρούλες πού τούς έβαλες!!Περαστικά σου πολυτάλαντη φίλη μου!!Καλή Τσικνοπέμπτη!!Καλά νά περάσης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή μου φίλη! Μόλις επέστρεψα από Τσικνο-κατάνυξη... Ε, άμα δε φύγει το κρύωμα και μετά από αυτό, τι να πω, εγώ πάντως θα έχω δοκιμάσει τα πάντα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Τα Μαρτιάτικα σκουλαρίκια πολύ όμορφα, ευτυχώς τα βλέπουμε σε φωτο , δεν υπάρχει τίποτα από λουλούδι, ένας υάκινθος μου άνθισε και του έβγαλα 10 φωτο!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει τότε, δεν είναι τα πράγματα έτσι μόνο στη δική μου περιοχή... και είχα αρχίσει να ανησυχώ... Τώρα πάλι βρέχει!

      Διαγραφή
  17. Πολύ καλή η ιδέα σου να συμμετέχεις στον ανοιξιάτικο διαγωνισμό με αυτά τα πανέμορφα ανθάκια με τις υπέροχες κρεμαστές απολήξεις. 'Ολα προσεκτικά δουλεμένα με αρκετή φαντασία!! καλό απόγευμα 'Ελλη από την συννεφιασμένη και πολύ κρύα Κομοτηνή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Έφη μου! Καλό βράδυ να έχεις! Κρύο έχει και εδώ (και βροχή)...

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφο ζευγάρι σκουλαρίκια!!! Πολύ πολύ Ανοιξιάτικο!!! Καλή συμμετοχή!!! Είναι υπέροχα!!!
    Φιλιά!!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλάκια, καλό βράδυ επίσης!

      Διαγραφή
  19. Πανεμορφα τα σουλαρικακια!!!!!Καλη Τσικνοπεμπτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή Τσικνοπέμπτη, να περάσεις υπέροχα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Lovely earrings!!
    Have a wonderful weekend, dear! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου!Επί τη ευκαιρία, Χρόνια Πολλά για την ημέρα της γυναίκας! Α, και κάτι άλλο! Στο σπιτάκι μου σε περιμένει βραβείο! Έλα να το παραλάβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Δέσποινα! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα σκουλαρίκια. Έρχομαι από εσένα να παραλάβω το βραβείο... σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. °º✿✿
    °º✿ FELIZ DIA INTERNACIONAL DA MULHER!
    º° ✿✿ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Love it!!

    http://www.couturetrend.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου και πολύ ανοιξιάτικα!!!Καλή συμμετοχή!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Σπυριδούλα μου! Καλό υπόλοιπο Κυριακής και καλή εβδομάδα να έχεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Έλλη μου είναι κάποιοι άνθρωποι που κουβαλούν μονίμως μιαν άνοιξη μέσα τους, πάντα ανθοφορούν και δημιουργούν (ακόμα κι όταν είναι άρρωστοι). Είσαι ένας απ' αυτούς. Ό,τι και να φτιάξεις είναι πολύτιμο και μοναδικό, γιατί είναι κομμάτι από σένα. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες πάρα πολύ με όσα είπες, σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Να είσαι καλά! Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  26. Thank you so much for visiting and for your kind words! Have a good week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...