Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Καλέ μου ταχυδρόμε... τι μου έφερες πάλι;

    Τοκ-τοκ!

    (χτύπημα στην πόρτα ήταν αυτό)

    Η συνάδελφος πηγαίνει να ανοίξει... και επιστρέφει τρέχοντας:

-Έλλη, για σένα, ο ταχυδρόμος! 

   Πετάχτηκα πάνω σαν ελατήριο - ένα πάρα πολύ χαρούμενο ελατήριο (είπαμε, όταν έρχεται ο ταχυδρόμος, είναι σαν να έρχεται ο Άγιος Βασίλης). Βλέπετε, περίμενα ένα δωράκι, το οποίο θα έφτανε σε εμένα από μια εξαιρετική δημιουργό και φίλη μπλόγκερ, τη Μαίρη. Η Μαίρη είχε διοργανώσει ένα giveaway στο ιστολόγιό της, έτσι, χωρίς λόγο, όπως είπε... και χάριζε δυο υπέροχες καρδιές φτιαγμένες με κουμπάκια κι άλλα δυο υπέροχα πινακάκια-δεντράκια με κουμπιά... Ε, μαντέψτε ποια κέρδισε ένα από αυτά τα δωράκια της!

   Η... υποφαινόμενη...

   Χωρίς να ξέρω ποιο ακριβώς από όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα η Μαίρη θα διάλεγε να μου στείλει, όπως καταλαβαίνετε, μια ανυπομονησία την είχα. Άραγε, το δεντράκι, ή την καρδιά; 

   Η Μαίρη κατάλαβε ποια δημιουργία της ήταν αυτή που μου άρεσε πολύ και ξεχώρισα... και μου την έστειλε! Και όχι μόνη της, αλλά με τη συνοδεία μιας πολύ χαριτωμένης, ανοιξιάτικης καρτούλας... που μέσα της έκρυβε όμορφες ευχές:






     Μα δεν είναι τέλειο; 

    Μαίρη μου, χίλια ευχαριστώ για τη σκέψη σου, τη φιλία σου και για το πανέμορφο δώρο σου, το λάτρεψα! Σήμερα με έκανες ένα πάρα πολύ χαρούμενο μικρό μαϊμουδάκι... και μου πρόσφερες ένα πολύ όμορφο δέντρο για να τριγυρίζω στα κλαδιά του (σαν μαϊμουδάκι που είμαι)! Και μιας και τα χρώματα γενικότερα μου φτιάχνουν τη διάθεση, απόψε το βράδυ θα το περάσω χαρούμενη πάνω εκεί κι όταν κουραστώ, θα πάω στο ψηλότερο κλαδί να κοιμηθώ! Πολλά-πολλά ευχαριστώ και πάλι, να είσαι καλά να δημιουργείς τέτοιες ομορφιές!


Υπενθύμιση: Για όσες φίλες ενδιαφέρονται, στο ιστολόγιο της Φλώρας "Texnis Stories" έχουν ήδη αναρτηθεί οι ιστορίες του 8ου Παιχνιδιού "Παίζοντας με τις Λέξεις".  Οι ιστορίες που συμμετέχουν αυτή τη φορά είναι 28, βασισμένες στις λέξεις ηνίο, άμιλλα, ακτίνα, ίχνος, διακοπή. Επισκεφθείτε (αν δεν το έχετε ήδη κάνει) το ιστολόγιο της Φλώρας να τις διαβάσετε κι αν θέλετε να ψηφίσετε τις ιστορίες που προτιμάτε, μπορείτε να το κάνετε μέχρι και αύριο το βράδυ. Θα βρείτε τις ιστορίες εδώ, εδώ και εδώ.

    Πολλά φιλιά σε όλους, πάω τώρα να σκαρφαλώσω και να βρω ποια είναι η καλύτερη θεσούλα πάνω στο δεντράκι μου!


61 σχόλια:

  1. Πολύ ιδιαίτερη δημιουργία!!!
    Εμένα με κέρδισε, πάντως!!!
    ;-)
    Πάντα να είσαι καλότυχο, κορίτσι μου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι!

      Σ' ευχαριστώ πολύ, φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το δώρο σου, Έλλη! Τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο δέντρο για βόλτες και ξάπλες, όταν είσαι μαϊμουδάκι!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο το δεντράκι,΄Ελλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ συγκινητική και όμορφη η παρουσιαση που εκανες....να χαρείς το νέο σου σπιτάκι μαιμουδάκι μου :) Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Ήδη έχω βάλει μπρος να ανακαλύψω κάθε γωνιά του... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Σαν μικρο μαιμουδάκι ....τελεια σου ήρθε το δεντρακι... θα πηδας απο κλαδακι σε κλαδακι..... και θα χαιρεσαι σαν ξένιαστο μικρο παιδακι..!!!!!!!! χι..χι.. σου εφιαξα και ποιηματακι... μικρή μου Φανκυ Μάνκυ........δεν ξερω πως μου βγαινει το σχόλιο σε στιχακι..χι.χιχ..παρε και ενα φιλακι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω το φιλάκι και στέλνω κι άλλο ένα, γιατί μου άρεσε το ποιηματάκι που έφτιαξες για χάρη μου! Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. χι..χι.. με την ποιηση ξεχασα να σου ευχυθώ για το δωρακι... φιλακι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mε 'γεια Έλλη μου, τι όμορφο δωράκι!
    Και τι γλυκιά κίνηση εκ μέρους της φίλης σου!

    Φιλιά πολλά... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο χαίρομαι που κληρώθηκες... Σου αξίζει να το χαρείς και είναι τόσο χαρούμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πώς χαίρομαι!! Βρήκα νέο σπιτικό... με χαρούμενα χρώματα και με πολλά κλαδιά για να κάνω τις βόλτες μου! Στο δεξιό κλαδί μάλιστα λέω να στήσω το εργαστήρι μου...

      Διαγραφή
  9. Πάντα τυχερη να είσαι φίλη μου!!!
    Το δωράκι σου πολύ όμορφο αλλα και η καρτούλα διαλεγμένη με Αγαπη!!!
    Να είσαι πάντα καλά!!
    Καλο βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, γλυκιά μου, για τις ευχές σου! Κι εσύ να είσαι καλά, καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Καταλαβαίνω την ανυπομονησία που είχες...(κι εγώ περιμένω το δικό μου δωράκι, χεχεχε!) αλλά και την χαρά σου όταν το παρέλαβες, γιατή η Μαιρούλα μας φτιάχνει τόσο όμορφα πράγματα! Να το χαρείς το κουμποδεντράκι σου, 'Ελλη μου και να είσαι πάντα τυχερή!
    Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 'γιατί' με ήτα το έχεις ξαναδεί? χαχαχα!!!!

      Διαγραφή
    2. Ο δαίμων του πληκτρολογίου φταίει... χαχαχα!!!

      Με το καλό να το δεχτείς κι εσύ το δωράκι σου! Πολλά φιλιά, Μαριάννα μου, καλό ξημέρωμα επίσης!

      Διαγραφή
  11. Να το χαρείς το δωράκι σου Ελλη μου , είναι πολύ όμορφο, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γλυκό μου μαϊμουδάκι χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε στο μικρό μου δωράκι :) Σ' ευχαριστώ πολύ για την ξεχωριστή παρουσίαση και σου εύχομαι καλές βόλτες σε όλα τα κλαδάκια του!!
    Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πώς να μη μου αρέσει; Είναι τόσο όμορφο και χαρούμενο!

      Μια χαρά ξεκουράστηκα στα κλαδιά του χθες... και εκεί θα ανέβω και σήμερα!

      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για άλλη μια φορά και σου εύχομαι καλή συνέχεια! Φιλάκια πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  13. Πάντα τυχερή να είσαι. Να το χαρείς το δεντράκι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τελειο το δεντρακι!μπραβο για το δωρακι, νομιζω οτι σαν funky monkey που εισαι πρεπει να εκμεταλλευτεις ολα τα κλαδακια!!!καλημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται! Το ένα θα γίνει το καθιστικό μου, το άλλο ο χώρος μου για ύπνο και χαλάρωση, το άλλο θα είναι το εργαστήρι μου... (έχει και πολλά μικρότερα κλαδιά, ό,τι πρέπει για να κρεμώ τα υλικά μου)!!!

      Την καλησπέρα μου, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Είναι τέλειο!!!! Μάντεψε ποια κέρδισε το άλλο δεντράκι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα μου εσύ!!!!!

      Μήπως (λέω, μήπως) να αγοράσεις κανένα λαχείο;

      Καλώς να το δεχτείς!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Έλλη μου!
    Πάντα καλότυχη γλυκιά μου! :))
    Να γεμίζεις χαρές και χαμόγελα!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και ανταποδίδω! Καλό απόγευμα, φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος29/3/13, 10:33 π.μ.

    καλημερα!βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Βάσω μου! Εγώ θα σου στείλω την καλησπέρα μου, γιατί το πρωί ήμουν στη δουλειά! Χαίρομαι που πέρασες!

      Διαγραφή
  18. όποιο κλαδάκι και αν διαλέξεις, ειναι συναρμολογημένο με πολλή αγάπη και αυτό φαίνεται!
    πολυ συγκινητική η περιγραφή σου καινουργια μου φίλη!αλλα και το δεντρακι, υποκλίνεται με αγάπη απο τα δεξιά του,και βλεπω οτι και το δεντρακι του φοντου σου εχει την ιδια κλιση!!ΤΥΧΑΊΟ? ακριβώς να κρατηθείς απο εκεί!να είσαι παντα τυχερή στη ζωή σου και να χαιρεσαι την καθε σου στιγμή!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Πράγματι το δεντράκι της είναι φτιαγμένο με αγάπη! Και ναι, τα κλαδιά του είναι ό,τι πρέπει για να κρατηθείς από εκεί...

      Μου άρεσε ο συνειρμός που έκανες με τα δυο δέντρα, της Μαίρης και το δικό μου στο φόντο. Το δικό μου είναι ένας πίνακας που έχω κάνει και αγαπώ πολύ, γιατί νομίζω ότι πέτυχα όπως ήθελα τα χρώματα αλλά και το ίδιο το δέντρο... Τον χάρισα πέρσι σε μια φίλη και, μέχρι να κάνω κάτι άλλο που να αγαπήσω τόσο πολύ, θα συνεχίσει να αποτελεί το φόντο του μπλογκ μου...

      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. τυχερουλα,πολυ ομορφο το δωρακι σου!!!καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, κορίτσι μου! Ναι, είναι ομορφούλικο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος29/3/13, 12:35 μ.μ.

    γειαααα!!!!!!!!τέλειο το δεντράκι!τι κάνεις?μόλις τέλειωσα απ'τη δουλειά αλλά θα περιμένω μέχρι τις 4 για να φύγω.εσύ που βρίσκεσαι?
    η προισταμένη από τη κέρκυρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρεεεεε, το κορίτσι!!!! Τα σέβη μου, κυρία προϊσταμένη!! Εγώ σχόλασα πριν δυο ωρίτσες... και χοροπηδάω ακόμη από τη χαρά μου, επειδή είναι ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ! Μα, πες μου, δεν είναι η πιο ωραία μέρα της εβδομάδας;

      Το δεντράκι θα το θαυμάσεις κι από κοντά... χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφο τό δωράκι σου Ελλη μου!!Τυχερούλα!!Πάντα καλότυχη!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, φίλη μου! Καλό Σαββατοκύριακο επίσης, να περάσεις όμορφα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Υπέροχο το δεντράκι!!
    Να είσαι πάντα τυχερή..
    Καλό Σαββατοκύριακο..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Μαρία μου! Σ' ευχαριστώ πολύ! Να περάσεις κι εσύ ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Τέλεια κατασκευή το δεντράκι!! Μπράβο στην κοπέλα για τη δημιουργία της. Έλλη να δέχεσαι πάντα δωράκια. Τελικά όσο και να μεγαλώνουμε, τα δώρα θα μας δίνουν πάντα χαρά σαν να είμαστε παιδιά.Πολλά πολλά φιλάκια κι ένα όμορφο Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο της, έφτιαξε ένα πολύ όμορφο πινακάκι!

      Έχεις δίκιο σε όσα λες. Τα δώρα πάντα μας φέρνουν χαρά, όσο χρονών κι αν είμαστε κι ό,τι δώρο κι αν είναι... ακόμη και μια απλή καραμέλα μπορεί να φέρει χαρά, από τη στιγμή που χαρίζεται με σκέψη και αγάπη.

      Εγώ πιστεύω ότι το μικρό παιδάκι που κάποτε ήμασταν, βρίσκεται ακόμη μέσα μας, κάπου κρυμμένο... κι όταν παίρνουμε δώρα, βγαίνει χαρούμενο στην επιφάνεια! Το ίδιο συμβαίνει κι όταν κάνουμε κάτι που μας ευχαριστεί! Πολλά φιλιά, να περάσεις υπέροχα το Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  24. Να είσαι πάντα τυχερή!!!!!Μια χαρά σου ήρθε το δεντράκι μαιμουδίτσα!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ!!

      Ένα χαρούμενο δεντράκι
      έγινε το νέο σπιτάκι
      για ένα funky μαϊμουδάκι...

      Φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  25. Συγχαρητήρια!!!! Να το χαίρεσαι το δωράκι σου! Είναι υπέροχο!!! Καλές βόλτες στα κλαδιά του νέου σου δέντρου!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Χριστίνα μου! Φιλιά, καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφο το δωράκι σου του πηγαίνουν θαυμάσια τα κουμπάκια Ευχομαι να το απολαύσεις και να βρεις ενα βολικό και αναπαυτικό κλαδί για να ξαποστάσεις υιοθετημένο μου πουλάκι!!
    Καλό Σαβ/κο χαρούμενο και ξεκούραστο!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, του πάνε τα κουμπάκια και το κάνουν χαρούμενο και φάνκι! Βρήκα πολλά κλαδιά για να ξαποστάσω, αλλά προτιμώ το ψηλότερο, γιατί εκεί έχει ωραία θέα!

      Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ επίσης! Καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  27. Αλλάζουμε ταχυδρόμους;
    Ο δικός μου μόνο λυπητερές φέρνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Θα σου τον στείλω!! Αύριο θα πάω να του το πω - πες μου τα πλήρη στοιχεία σου για να σε βρει! Μη φτιάξει βαλίτσες και χαθεί τελικά στο δρόμο... :) Πολλά φιλιά, Μαρία μου!

      Διαγραφή
  28. Πάντα τυχερή!!!!!πολύ όμορφο το δωράκι σου!!!να το χαρείς!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ, Δέσποινα! Φιλιά, καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή

  29. ¸.•°♡♡彡
    Feliz Páscoa!
    Com muita paz e harmonia no coração, na família e com todos seus amigos!!!
    Beijinhos de sua amiga
    do Brasil.
    ¸.•°♡♡彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Wishing you a very "HAPPY EASTER" with Love and best wishes...
      May that Easter Day brings lot of Happiness and Joys in your life and in your beloved ones' life!
      Many kisses from your friend from Greece!

      Διαγραφή
  30. Πραγματικά πανέμορφο το δωράκι σου. Τελικά η μαγεία του ταχυδτόμου που φέρνει δεμα ή γράμμα δεν περνά ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά! Όσες "λυπητερές" κι αν είναι αναγκασμένος ο ταχυδρόμος να φέρνει, το να σου φέρνει το δέμα ή το γράμμα ενός φίλου, που είναι σταλμένο με αγάπη... ε, αυτό είναι ανεκτίμητο...

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...