Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Ξύλινα σκουλαρίκια σε αποχρώσεις του μοβ

     Καλησπέρα σε όλους!

    Παρασκευή σήμερα, η πιο όμορφη ημέρα της εβδομάδας (για μένα!!!) και να 'μαι εδώ, μαζί σας και πάλι, με το καφεδάκι μου ανά χείρας.

   Σήμερα έχω να σας δείξω τη συμμετοχή μου για τον 2ο Μοβ Διαγωνισμό που διοργανώνει το Κατερινάκι  μας. 



     Μπορείτε, αν θέλετε, να λάβετε κι εσείς μέρος, στέλνοντας κάτι μοβ στο Κατερινάκι έως τις 28 Μαρτίου.

     Εγώ ετοίμασα ένα ζευγάρι σκουλαρίκια και τα στέλνω με όλη μου την αγάπη:



Σκουλαρίκια από ξύλο, με εικόνα σε μοβ αποχρώσεις.
(Decoupage με εκτυπωμένο χαρτί, ασημί πάστα και γυάλινες χάντρες σε ασημί και μοβ)


    Τα σκουλαρίκια αυτά έγιναν με τον ίδιο τρόπο όπως είχα κάνει και εδώ, αλλά αυτή τη φορά κάλυψα παντού το ξύλο με την ασημί πάστα (και από τις δύο πλευρές, μπροστά και πίσω) για να αναδείξω περισσότερο το μοβ χρώμα που είναι και το θέμα του διαγωνισμού.

    Κατερινάκι μου, εύχομαι να σου αρέσουν, μιας και ξέρω ότι λατρεύεις το μοβ χρώμα! Κι εγώ και τα σκουλαρίκια μου σε ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη φιλοξενία!

    Πολλά φιλιά, καλό απόγευμα και καλό τριήμερο! Να περάσετε υπέροχα!


76 σχόλια:

  1. Τι όμορφα σκουλαρίκια!!
    Και στο αγαπημένο μου χρώμα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γυναίκα που βρίσκεται επάνω φταίει για όλα... Όταν είδα τη μορφή, δεν μπόρεσα να αντισταθώ!!! Φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  2. Τα σκουλαρίκια σου έγιναν πολύ όμορφα. Νομίζω ότι έκανες καλά που κάλυψες όλο το ξύλο.
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Ελένη μου!

      Έχεις δίκιο για το ξύλο, συμφωνούμε - την προηγούμενη φορά το είχα αφήσει φυσικό γιατί και η φυσική όψη του ξύλου είναι όμορφη... αλλά εδώ νομίζω ταίριαζε καλύτερα να καλυφθεί. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πω! Πω! τα λάτρεψα! κρίμα να μην είμαι..20..30..εντάξει..40 χρόνια μικρότερη ( με φάγατε πια!) για να τα φορέσω.Χάρηκα που σε βρήκα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες, Αχτίδα! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Κι εγώ χαίρομαι που είσαι εδώ.

      Όσο για την ηλικία, κακώς σε φάγανε (βγάζω την ουρά μου απέξω, εγώ δεν είπα τίποτα!!!!! χεχε...), γιατί κάθε ηλικία έχει την ομορφιά της και τη γλύκα της, με ή χωρίς μοβ ξύλινα σκουλαρίκια... Να είσαι καλά, θα χαρώ να τα λέμε!

      Διαγραφή
  4. Beautiful earrings!!! happy spring!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much, my dear friend! Have a wonderful weekend too, have fun! Kisses!

      Διαγραφή
  5. Το μοβ είναι ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα!!!
    Τα σκουλαρίκια σου είναι υπέροχα!!!
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως όμορφο χρώμα! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα και αυτά όπως και τα προηγούμενα!!!!!αυτές οι σφήνες θα κάνουν θραύση!!!!να σαι καλά!!!!καλό τριήμερο!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες; Σ' ευχαριστώ!! Κι εσύ να είσαι καλά και να περάσεις ένα υπέροχο τριήμερο! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα. Υπέροχο το μοτίβο. Μου αρέσει πολύ ο συνδιασμός μωβ με ασημί. Καλή επιτυχία στο μωβ διαγωνισμό και καλοφόρετα τα σκουλαρίκια. Καλό τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Έχεις δίκιο, ταιριάζει το μοβ με το ασημί... Καλά να περάσεις το τριήμερο!

      Διαγραφή
  8. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Μου άρεσαν πολύ όπως και τα προηγούμενα σκουλαρίκια από ξύλο. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφα..καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
    καλό βράδυ..φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα να τα καλύψεις με ασημί πάστα!!!
    Είναι υπέροχα!!Καλή επιτυχία!!!!
    Καλο τριημερο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να κάνω κάτι διαφορετικό από την άλλη φορά... Χαίρομαι που σου άρεσαν! Καλό τριήμερο επίσης, στέλνω φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Είναι πολύ όμορφα!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οποία κομψότης!!!
    Και βέβαια εγώ θα τα ήθελα φορεμένα με ένα όμορφο γκρι ανοιχτό μονόχρωμο σύνολο στολισμένο και με άλλες μωβ πινελιές...
    Καταλαβαίνεις ότι σου πετάω το γάντι για να δημιουργήσεις κι άλλα μωβ αξεσουάρ να πηγαίνουν πακέτο με τα σκουλαρίκια...
    Φιλιά πολλά
    Συγνώμη που σου βάζω δύσκολα αλλά μου άρεσαν πολύ και θα ήθελα να δω και τη συνέχειά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι...!!! Ο συνδυασμός που προτείνεις είναι σούπερ... σαν να το βλέπω μπροστά μου!

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν. Δύσκολα δε μου βάζεις, κάτι θα σκεφτώ να κάνω να τα ταιριάξω (παίρνω το γάντι, λοιπόν και φεύγω τρέχοντας)!

      Πρέπει να συνεργαστούμε να κάνουμε μαζί την παρουσίαση - εσύ τα ρούχα, εγώ τα κοσμήματα! Χαχαχα... Τι λες;

      Πολλά φιλιά, Φλώρα μου!

      Διαγραφή
  13. όμορφα που είναι!!! καλή επιτυχία!!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ομορφα και αέρινα τα μωβένια σκουλαρίκια σου!!Καλή σου επιτυχία στον μωβ διαγωνισμό!καλό τριήμερο,φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η γυναίκα, μας πήρε τα μυαλά με το αέρινο σύνολό της και με το καπέλο της...

      Σ' ευχαριστώ! Να περάσεις όμορφα, φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Και μένα η αγαπημένη μου μέρα είναι η Παρασκευή, ειδικά όταν συνοδεύεται και από τριημέρο !! Ειναι πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου - και δικό μου αγαπημένο το λιλά - καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις, τις Δευτέρες σέρνομαι (με το γνωστό "ωωωωωχχ... Δευτέρα...") τις Παρασκευές, όμως, τις ξεκινάω πάντοτε με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. "Όσο δύσκολη μέρα και να είναι", λέω, "δεν πειράζει, είναι ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, αντέχω τα πάντα σήμερα"!

      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα σκουλαρίκια... αν και δεν είχα αμφιβολία, αφού αγαπάς τόσο το μοβ! Πολλά φιλιά, καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  16. Ελλη μου καλησπέρα Παρασκευή επιτέλους!
    Αυτά τα μωβ σκουλαρίκια αιχμαλώτισαν το βλέμμα μου , γιατί ενώ είναι τόσο απλά υλικά , έχουν την κομψότητα του αέρινου.
    Καλή επιτυχία και καλό τριήμερο
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα που το έθεσες!! Κι εγώ και τα σκουλαρίκια μου σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

      Καλό τριήμερο σου εύχομαι, φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφα και αυτά τα σκουλαρικάκια σου!!!!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!
    Φιλάκια και καλό τριήμερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαριάννα μου! Κι εσείς, καλά να περάσετε! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου μαϊμουδάκι μου!
    Καλή επιτυχία εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου στον διαγωνισμό, έχεις ταλέντο και την αξίζεις!

    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν, χαίρομαι που πέρασες! Κατά δεύτερον, σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ! Φιλάκια, να περάσεις όμορφα το τριήμερο!

      Διαγραφή
    2. Η χαρά είναι δικιά μου!
      Φιλιά πολλά :-)

      Διαγραφή
  19. Θαυμάσια!!!
    Πόσο υπέροχες αποχρώσεις!!!
    Μπράβο σου, καλλιτέχνη!!!
    Άψογα σκουλαρίκια!!!
    Καλή επιτυχία!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Σμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Γιάννα μου! Ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα από την ίωση (κάπου σε σχόλιό σου το είδα). Φιλάκια πολλά, να περάσετε υπέροχα!

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος23/3/13, 7:00 π.μ.

    Having read this I believed it was very enlightening.

    I appreciate you taking the time and effort to put this information together.
    I once again find myself spending a lot of time both reading and leaving comments.
    But so what, it was still worthwhile!

    Feel free to visit my weblog Hairstyles

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much for visiting! It was a great pleasure to have you here with us today - and I must thank you for your kind comment too!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφα, έχω μια τρέλα με τα τεράστια καπέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφα Έλλη μου! Πόσο θα ήθελα να μπορούσα να φτιάχνω κοσμήματα ι εγώ για να τα χαρίζω! :)))
    Φιλάκια!
    Καλό τριήμερο και καλή επιτυχία στο μωβ διαγωνισμό! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εσύ φτιάχνεις τόσο όμορφους πίνακες και κατασκευές που είναι κοσμήματα από μόνοι τους!!!! Για να μην πω για το γραπτό σου λόγο που κοσμεί τη μέρα μας...

      Σ' ευχαριστώ πολύ, κορίτσι μου! Να περάσεις όμορφα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. ειναι τελεια!!μ'αρεσουν πολυ!!καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν πολυφοράω σκουλαρίκια είναι η αλήθεια αλλά αυτά είναι ακριβώς το στυλ που προτιμώ.Πανέμορφα!!!!!! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου. Καλή επιτυχία και καλά να περάσεις. ΥΓ έχω μείνει τόσο πίσω και είμαι η μόνη που γράφω το "μωβ" με ωμέγα;;;;;; Έτσι δε γραφόταν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε κέρδισαν, παρόλο που δε φοράς συχνά! Εγώ ευχαριστώ για τη φιλοξενία!

      Όσο για το "μωβ" κι εγώ έτσι το γράφω... αν έχουμε μείνει πίσω, έχουμε μείνει μαζί! Δε συμπάθησα ποτέ τις αλλαγές του τύπου "μωβ -> μοβ", ή "αυγό -> αβγό" που εφαρμόστηκαν στην πορεία, εμείς στα σχολικά μας χρόνια δεν τα μάθαμε έτσι και δυσκολεύομαι να προσαρμοστώ... Αυτή τη φορά, επειδή ο διορθωτής του blogger το έπαιρνε ως ορθογραφικό λάθος, είπα να πάω με τα νερά του και να το γράψω κι εγώ με όμικρον, αλλά η αλήθεια είναι ότι μου φαίνεται περίεργο...

      Πολλά φιλιά, να περάσετε όμορφα!

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφα τα σκουλαρίκια σου!!!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!!Φιλάκια πολλά και καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Σπυριδούλα μου! Να περάσεις όμορφα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Υπέροχα και είναι και στο αγαπημενό μου χρώμα... οπότε τι άλλο να πω!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Είναι όμορφο χρώμα, πράγματι! Φιλιά, καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  27. Πολύ ομορφα σκουλαρίκια!!Τα λάτρεψα!!!Το μωβ είναι και το δικό μου αγαπημένο χρώμα!!!
    Καλό τριήμερο,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά σε όλες μας αρέσει το μωβ! Σ' ευχαριστώ, να περάσεις υπέροχα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Τα σκουλαρίκια είναι εξαιρετικά! Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό χρυσοχέρα μου! Ξύλο πιάνεις και κόσμημα γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Να περάσεις όμορφο τριήμερο, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Τέλεια, πανέμορφα. Τα χρώματα άψογα.Καλη επιτυχία στο διαγωνισμό.
    καλό βράδυ πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τέλεια καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σε φιλώ καλό τριημερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Στέλνω φιλιά κι εγώ, καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  31. Απο ξύλο ειναι αυτά τα σκουλαρίκια;;; πολύ ομορφα εγιναν να μην πώ εξαιρετικά... καλή επιτυχία στον διαγωνισμό.. φιλακια πολλα και καλό σου τριήμερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, από ξύλινη σφήνα! Χαίρομαι που σου άρεσαν, Σμαραγδένια μου! Καλό τριήμερο να έχεις κι εσύ, φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Καλη επιτυχια ειναι τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πλακα κάνεις?wow!!!πολύ όμορφα!
    καλή επιτυχία κορίτσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Σ' ευχαριστώ, Έλλη μου! Χαίρομαι που σου αρέσανε!

      Διαγραφή
  34. Είναι φανταστικά!!Πολύ όμορφα Ελλη μου!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό ,καλό τριήμερο !!!Νά περάσης καλά!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου, σ' ευχαριστώ! Κι εσείς καλά να περάσετε! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  35. Ωωωω!!! Πανέμορφα τα έφτιαξες φίλη μου!!! Μου αρέσει πολύ το μωβ, καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου, να είσαι καλά, σ' ευχαριστώ! Στέλνω φιλιά κι εγώ με τη σειρά μου!

      Διαγραφή
  36. Καλη επιτυχια! Η κοπελα που διαλεξεs τα εκανε πραγματικα παραμυθενια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Όντως, η κοπέλα τραβά το βλέμμα... μου άρεσε όταν την είδα γιατί έχει αυτό το παραμυθένιο/αέρινο, αλλά και κάτι μυστηριακό (επειδή το καπέλο κρύβει το πρόσωπό της).

      Διαγραφή
  37. ααα είναι πανέμορφα!!

    www.thefashionvoyage.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...