Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Χριστουγεννιάτικος πίνακας mixed media


Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν...

Η καλύτερη, η πιο μαγική εποχή του χρόνου είναι εδώ.

Ας αφήσουμε τις καλές στιγμές του παρόντος 
να γίνουν οι πολύτιμες αναμνήσεις του αύριο!




  Κι ας μπούμε στο κλίμα των ημερών, οργανώνοντας παρέα με τα αγαπημένα μας πρόσωπα όμορφες στιγμές που φέρνουν χαμόγελα, δημιουργούν αναμνήσεις και ζεσταίνουν τις καρδιές. 
   Ας έρθουμε όλοι, λίγο πιο κοντά... ας δεχτούμε κι ας χαρίσουμε αγάπη.


Τελικά, πολλά πράγματα στη ζωή δεν θέλουν κόπο·

θέλουν τρόπο!



Η ανάρτηση συμμετέχει στο Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι 2015 της Κάτιας 


44 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο Έλλη μου!
    Και πόσο δίκιο έχεις σε όσα έγραψες!
    Ας έρθουμε όλοι έστω και λίγο πιο κοντά!
    Καλημέρα ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας έρθουμε όλοι λίγο πιο κοντά, κι ας το συνεχίσουμε αυτό και το νέο χρόνο! Η αγάπη πρέπει να μοιράζεται απλόχερα πάντα· όχι μόνο μέσα στις γιορτές...
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν οι πίνακες mixed media και πόσο μάλλον όταν είναι Χριστουγεννιάτικο το θέμα τους!! Και εγώ φέτος ξεκίνησα με πολύ χαρά για αναμνήσεις αλλά έπεσα ξαφνικά.. Ωρα να επανέλθουμε!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν, είναι παιχνιδιάρικοι, συχνά πολύχρωμοι και διαφορετικοί από τα συνηθισμένα.
      Μην πέφτεις, μην το βάζεις κάτω! Χαμόγελο πλατύ, σήκωμα τα μανίκια... και βουρ για τα καλύτερα!
      :))

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφος Έλλη μου
    μαζί τα με λόγια σου!!

    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  4. μα πως φτιαχνεται αυτα τα υπεροχα πραγματα;;;
    δεν εχω λογια!
    μπραβοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με όρεξη και κέφι!! Χιχιχι!
      Σε ευχαριστώ, Κική μου!
      :)

      Διαγραφή
  5. Ετσι είναι! Τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτή αγάπης και τί πιο ωραίο απο το να τη μοιραζόμαστε με δικούς μας ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι δύσκολο κι αν περνάει ο καθένας μας, ας το αφήσουμε για λίγο στην άκρη. Η εποχή είναι ιδανική για να αφεθούμε λιγάκι, να αφεθούμε να νιώσουμε τη χαρά, έστω κι αν είναι για λίγο. Πώς αλλιώς θα γεμίσουμε τις μπαταρίες μας για να μπορούμε να παλέψουμε για τη συνέχεια; Ας χαρίσουμε ένα γλυκό χαμόγελο στους γύρω μας, λίγη ευγένεια, τη σκέψη μας, τη φροντίδα μας και λίγη χαρά, μέρες που είναι...

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφος ο πίνακάς σου Έλλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία Έλλη μου και ο πίνακας και τα λόγια που τον συνοδεύουν.
    Καλά Χριστούγεννα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, Ελένη μου, με υγεία και αγάπη!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. Πράγματι Έλλη μόνο τρόπο θέλουν τα περισσότερα πράγματα στην ζωή μας.
    Να είσαι καλά και σου εύχομαι από τα βάθη της τρελής μου καρδιάς τα καλύτερα.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Χριστίνα μου, αντεύχομαι!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφες ευχές Έλλη μου;!
    Υπέροχες οι προτροπές σου γεμάτες γλύκα!
    Να περάσεις όμορφες γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, Κατερίνα μου! Να περάσεις υπέροχα, γαλήνια και χαρούμενα!

      Διαγραφή
  10. Συγνώμη, ο Santa, τί κάνει τώρα? Βάζει το αστέρι πάνω-πάνω και ξεμπέρδεψε? Και αφήνει την άλλη, γριά γυναίκα να την πιάνει η μέση τς στολίζοντας όόόόλο το δέντρο? Πουθενά δεν υπάρχει ισότητα, ρε φίλε! Έλεος!!!
    ;-)
    Όμορφα λογάκια που συνοδεύονται από μια πολύ όμορφη και χαρούμενη δημιουργία! Μπράβο, κοριτσάκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και glitterένια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε!! Παρεξήγησες! Ο Santa παιδί μου καμαρώνει γεμάτος αγάπη τη γυναίκα του, δεν τον βλέπεις πώς την κοιτάει τρυφερά, μισοκρυμμένος πίσω από το δέντρο, την ώρα που εκείνη κρεμάει τις μπάλες με προσήλωση;
      :)))
      Σε ευχαριστώ και σε φιλώ πολύύύυυ! ♥

      Διαγραφή
  11. Ας δεχθούμε και ας χαρίσουμε αγάπη...αυτό τα λέει όλα! Πανέμορφο το γιορτινό πινακάκι σου,'Ελλη μου!
    Καλή συνέχεια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Μαριάννα μου! Καλή συνέχεια επίσης, χαρούμενη, δημιουργική και γιορτινή!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Μικρή μου φίλη σου ευχομαι Να είσαι ευτυχισμένη και να περάσεις όμορφα τις Χριστουγεννιάτικες μέρες!!Και.... μη ξεχάσεις το δωράκι του σκυλάκου σου χαχα θα χαρεί πολύ με ένα πελώριο κόκκαλο με κόκκινο φιόγκο!!! Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έφη μου για τις ευχές σου! Αντεύχομαι!
      Το δωράκι της σκυλίτσας μου το έχω πάρει ήδη!! Και ναι, είναι ένα λαχταριστό κοκκαλάκι... Ελπίζω μόνο να μην το μυριστεί πριν έρθει η ώρα να της το δώσω (όταν πρόκειται για φαγητό, δεν της ξεφεύγει τίποτα, χαχαχα!!)
      Φιλάκια πολλά, καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  13. Καλές γιορτές να περάσεις γλυκιά μου, με αγάπη και δημιουργία σε ότι κάνεις και ονειρεύεσαι να κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, Αχτίδα μου! Να περάσετε υπέροχα, γαλήνια και με πολλή χαρά και αγάπη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Εξαιρετικός ο πίνακας Έλλη μου, πολύχρωμος όπως τα συναισθήματα που εκπέμπει! Πάντα βρίσκεις την κατάλληλη έμπνευση να θαυμάζουμε τον τρόπο που εκφράζεσαι και Μπράβο σου, φίλη μου! Να έχεις μια ευχάριστη Παρασκευή κι ένα υπέροχο ΣαββατοΚύριακο!
    Εύχομαι Καλές και χαρούμενες γιορτές με υγεία!
    Φιλιά πολλά με μια ολόθερμη αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω.. σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Κατερίνα μου, και για τις ευχές σου!
      Καλές γιορτές εύχομαι και σε εσένα, με υγεία και χαρά! Καλά να περάσετε!
      Φιλιά πολλά και αγκαλιά! ♥

      Διαγραφή
  15. υπέροχος ο πίνακας!
    καλές γιορτές με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! :)
      Επίσης καλές γιορτές, με υγεία και ευτυχία!

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος18/12/15, 7:31 μ.μ.

    Φανταστικός ο πίνακάς σου Ελλη μου!! Κι υπέροχη η προτροπή σου!!
    Φιλάκια γλυκειά μου και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Μαριλενάκι μου!
      Καλές γιορτές, να περάσεις τέλεια σου εύχομαι!
      Φιλιά πολλά, καλό Σαββατόβραδο και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  17. Ο πανέμορφος χριστουγεννιάτικος πίνακάς σου αντανακλά περίφημα το μήνυμα των χριστουγέννων!!! Σου εύχομαι ολόψυχα υγεία, χαρές και αγάπη....πολλή αγάπη να δέχεσαι και άλλη τόση να δίνεις ΄Ελλη μου..Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Πράγματι, στόχος μου ήταν να περνά το μήνυμα αυτής της γιορτής!
      Καλές γιορτές, Κλαυδία μου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία! Να περάσεις υπέροχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. ❀✿゚ه
    Seu cartão de Natal é muito criativo!

    Que o nascimento do menino de Belém traga esperança e muitas alegrias para todos nós!

    Bom fim de semana com tudo de bom!
    Beijinhos.
    ❀✿゚ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much, dear Ines!
      Merry Christmas and a Happy New Year with Health, Joy and Happiness! I wish you all the best!
      Enjoy your weekend!
      Kisses!

      Διαγραφή
  19. Παιχνιδιάρικος ο πίνακας, ότι πρέπει για να πεις πως η αγάπη δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο...!!! Πόσο δίκιο έχεις; Φιλιά πολλά και Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))
      Φιλιά πολλά κι από εμένα, Κική μου! Καλές γιορτές, να περάσετε απίθανα!

      Διαγραφή
  20. Τους mixed media πίνακες έχω κολλήσει να τους... κοιτάω! Μ' αρέσουν πολύ. Κι ο δικός σου, με το ψυχρό γαλάζιο και λίγο το κόκκινο, υπέροχος! Όπως και το μήνυμα!!!!!!
    Έλλη μου, καλά να περνάς!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η τεχνική, δίνει χαρούμενα και ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Χαίρομαι που σου άρεσε ο πίνακάς μου (και το μήνυμά του!)
      Να περνάς όμορφα κι εσύ! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
  21. Προσυπογράφω όσα λες και θαυμάζω τον υπέροχο πίνακα!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχος ο πίνακας σου Έλλη μου πολύ παιχνιδιάρικος, έχεις απόλυτο δίκιο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...