Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Χρόνια Πολλά! Χαρούμενα Χριστούγεννα!


Πάνω απ΄τη φάτνη του Χριστού 
έφυγε ένα αστέρι
για να σας πει "Χρόνια Πολλά"
Κι Αγάπη να σας φέρει.




Η Άγια Μέρα να σκορπά
Χαρά στο σπιτικό σας
βάλσαμο να΄ναι στην καρδιά
κι άγγελος στο πλευρό σας.


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, 

ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΕΛΠΙΔΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ ...

... ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!





Φίλοι μου που γιορτάζετε σήμερα, να χαίρεστε τη γιορτή σας 
και να σας χαίρονται όλοι όσοι σας αγαπούν!

Χρόνια σας πολλά και καλά, με υγεία, ευτυχία και ό,τι άλλο επιθυμείτε!


20 σχόλια:

  1. Καλά Χριστούγεννα Έλλη μου, εύχομαι ότι καλύτερο στη ζωή σου. Αγάπη, ελπίδα και πίστη τα τρία όπλα σε αυτή τη ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και καλά Έλλη μου!
    Με υγεία, αγάπη και γαλήνη!
    Καλά να περάσεις !
    Φιλάκια πολλά και ζεστά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!
    Υγεία, όλα τα άλλα θα τα βρούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα, ομορφιά μου!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Έλλη μου.
    Να περνάς καλά.
    Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Έλλη μου!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου & να έχετε υγεία και γαλήνη στο σπιτικό σας!
    Φιλιά γιορτινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλλη μου χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερούδια και φιλιά και ευχές για χρόνια πολλά και καλά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλα Χριστούγεννα! Ευχαριστούμε για τις όμορφες ευχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος25/12/15, 10:39 μ.μ.

    Χρόνια πολλά Ελλη μου!! Καλά Χριστούγεννα να χεις!! Εύχομαι να πέρασες πολύ όμορφα και να ξεκουράστηκες!!
    Φιλάκια ολόγλυκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λίγο πριν την επνοη των Χριστουγέννων Ελλη μου στελνω και τις δικες μου ευχές για ομορφες γιορτινες στιγμες με υγεια και αγαπη...παντού να περνας ομορφα.. Χρονια Πολλα!!!
    υ.γ Η φωτογραφια σου πραγματικα υπεροχη γεματη φως..!!!
    πόσο ωραια στόλισαν τον Βόλο..!!!! και του χρόνου με το καλό φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιος και ο δικος σου στολισμος επανω με τα δεντρακια...!!!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Έλλη μου με υγεία,αγάπη και χαρά!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλά !!!!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι ότι αγαπάς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα με υγεία, Έλλη μου!
    Τι καταπληκτική επιλογή τραγουδιού! ♥♥♥
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες ευχές! Εύχομαι και σε σένα πολλά και όμορφα και να περάσεις χαρούμενες γιορτές με την οικογένειά σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελλάκι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ γεμάτα από ευτυχία και χαρά!!!Φιλάκια αγάπης γιορτινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Έλλη μου με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά με υγεία και ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...