Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Καλώς ήρθες, Μόνα! ♥

  Εδώ και πολύ, μα πολύ καιρό, ονειρευόμουν να με υιοθετήσει ένα σκυλάκι.

  Κι όταν κάτι το θέλεις πολύ, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το καταφέρεις, έτσι δε λένε;

  Το σύμπαν λοιπόν φρόντισε πρώτα να γίνω γειτόνισσα με τη Μαίρη, η οποία ανάμεσα σε άλλα είναι και εθελόντρια στο Καταφύγιο Έδεσσας, και να γνωριστούμε. Μιλήσαμε πολύ, ενημερώθηκα για το έργο τους στο καταφύγιο (τα παιδιά κάνουν απίστευτη δουλειά εκεί) και πάνω στην κουβέντα είδα αρκετές φωτογραφίες από τα ζωάκια που φιλοξενούνται εκεί.

 Μόλις είδα τις φωτογραφίες της ημίαιμης λαμπραντορίνας στους Εθελοντές καταφυγίου Έδεσσας stray care, αυτό ήταν. Ήξερα ότι το σκυλάκι που θα με υιοθετούσε ήταν εκείνη - με περίμενε, μας περίμενε. Και η ζωή στο καταφύγιο ναι μεν ήταν καλύτερη για εκείνη από τη ζωή στο δρόμο, δεν της άξιζε όμως καθόλου... 

  Δεν χρειαζόμουν τίποτε άλλο: πήγαμε στην Έδεσσα με τη Μαίρη την Παρασκευή που μας πέρασε, είδα τη λαμπραντορίνα από κοντά, την άφησα να με γνωρίσει... κι έπειτα την πήρα και την έφερα σπίτι. 

  Στο σπίτι της!

 Μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο, το θλιμμένο της βλέμμα άλλαξε μεμιάς, φωτίστηκε. Τι χρειάστηκε; Μα αγάπη, μόνο αγάπη...   


Αυτή είναι η Μόνα, το νέο μέλος της οικογένειάς μας!



Είναι μια πανέξυπνη μουρίτσα 14 μηνών, που λατρεύει τα χάδια, το 
νερό, τις αγκαλιές, το γρασίδι στον κήπο μας, τις βόλτες, το παιχνίδι...




Λάτρεψε επίσης και εμάς, και με κάθε ευκαιρία το δείχνει!
Να, εδώ, μου δίνει φιλάκι.


Είναι ήσυχη - δεν γαβγίζει καθόλου, και τα πάει
 πολύ καλά με τους ανθρώπους και με τα άλλα ζώα.

Προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα στο νέο της σπίτι και σε εμάς, 
και ήδη έχει αρχίσει να μαθαίνει τις πρώτες εντολές. 

Επειδή είναι πανέξυπνη, μαθαίνει με εκπληκτική ταχύτητα!




Είναι και ατρόμητη - 
ούτε τα τρένα που περνούν μπροστά από το σπίτι μας δεν την τρομάζουν!
Αντίθετα, στέκει και τα κοιτάζει με περιέργεια...


Όπως καταλαβαίνετε, είμαι απίστευτα περήφανη για εκείνη 
και πολύ-πολύ-πολύ χαρούμενη που βρίσκεται πια κοντά μας.

Μόνα, καλώς ήρθες σπίτι!


* Στο δρόμο, στα καταφύγια, υπέροχα, λατρεμένα πλάσματα ψάχνουν παντοτινές οικογένειες. Και μερικά, αναγκάζονται να περιμένουν πολύ... όπως αναγκάστηκε η Μόνα. 

 Αν σκέφτεστε κι εσείς να αποκτήσετε ένα σκυλάκι ή ένα γατάκι, μην επιλέξετε να αγοράσετε. Επισκεφθείτε ένα Καταφύγιο και υιοθετήστε κάποιο ζωάκι από όσα ζουν εκεί. 

 Πιστέψτε με, θα είναι ένας σύντροφος που θα σας δείχνει κάθε μέρα την ευγνωμοσύνη του... κι αυτό είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που μου έμαθε η Μόνα.


75 σχόλια:

  1. Οοοοο Είναι υπέροχη και πολυ γλυκούλα η λαμπρατορινα!! Δείχνει οτι προσαρμόστηκε μια χαρα στην καινουργια της οικογενεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))
      Προσαρμόστηκε πολύ πιο γρήγορα από ό,τι περίμενα!! Ήδη από το Σάββατο, που ήταν η πρώτη της ολόκληρη μέρα μαζί μας.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη ανάρτηση!Καλώς τη δεχτήκατε!
    Καλό μήνα!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ!!
      Καλό μήνα επίσης, σε όλους σας!! (Από τη χαρά και τον ενθουσιασμό μου βιάστηκα και δεν σας ευχήθηκα...)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Είναι σκέτη γλύκα !!!!!!! Καλώς την δεχτήκατε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος2/12/15, 9:06 π.μ.

    Αρχικά μπράβο σας για το ότι επιλέξατε να υιοθετήσετε ένα αδέσποτο, εύχομαι μόνο - και δεν το λέω ειρωνικά - η σκυλίτσα να μη μένει στον κήπο που, φυσικά είναι σαφώς καλύτερα από το δρόμο και το καταφύγιο, αλλά τα σκυλάκια νιώθουν ευτυχισμένα δίπλα στο "αφεντικό" τους ακόμα κι αν είναι σε ένα τετραγωνικό... Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται μπράβο... γιατί δεν αισθάνομαι ότι έκανα κάτι το ιδιαίτερο. Ποτέ δε θα επέλεγα να αγοράσω μια ψυχή (αν είναι δυνατόν), από τη στιγμή που υπάρχουν τόσα ζώα εκεί έξω που έχουν την ανάγκη μας. Η Μόνα ειδικά, είναι σαν άνθρωπος - πραγματικά δεν της άξιζε η ζωή στο καταφύγιο.
      Προς το παρόν, ίσως ακριβώς επειδή όλη της τη ζωή την πέρασε στο δρόμο και στο καταφύγιο, δεν μπαίνει μέσα στο σπίτι να μείνει για πολύ, το προσπαθήσαμε. Νιώθει άβολα μετά από λίγο, παρ΄όλη την παρουσία μας στο χώρο, αρχίζει να κλαψουρίζει και ψάχνει την έξοδο προς τον κήπο (τον οποίο έχει λατρέψει). Σκέφτομαι επειδή είναι αρχή, να πάω με τα νερά της, και να μην την πιέσω για τίποτα. Ούτε θα την περιορίσω. Στον κήπο είναι πάντοτε ελεύθερη να πάει όπου θέλει.
      Μόνη της θα αποφασίσει για το πότε θα είναι έτοιμη να μπει μέσα στο σπίτι. Ουσιαστικά διανύει ακόμη περίοδο προσαρμογής, κι ας φαίνεται ότι έχει προσαρμοστεί... Είναι νωρίς ακόμη - μην ξεχνάμε ότι την έφερα στο σπίτι την Παρασκευή, δεν έχει συμπληρώσει ακόμη εβδομάδα.
      Όσον αφορά το ότι νιώθει ευτυχισμένη κοντά μας, έχετε απόλυτο δίκιο! Το δείχνει συνεχώς.
      Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη! Καλές Γιορτές εύχομαι και σε εσάς!

      Διαγραφή
    2. Θα σταθώ εδώ και θα σχολιάσω!
      Κατ 'αρχάς μπράβο που δεν αγόρασες αλλά διάλεξες μια λυπημένη ψυχούλα να της δώσεις χαρά και να σου ζήσει και να τη χαίρεσαι κι όλα τα καλά Έλλη μου!
      Τα σκυλιά δεν έχουν στο dna τους καναπέδες, σαλόνια και άλλα τινά! Κι εγώ τον Μαξ τον πίεσα για μέσα. Τα μεσημέρια τον παίρνω και κοιμάται στα πόδια μου ( παρ όλο που δεν τον πλένω συχνά γιατί ο κτηνίατρος φωνάζει ... ..δεν σιχαίνομαι που γυρίζει έξω) Μετά από μισή ώρα κλαίει να βγει έξω!!!
      Χτες βράδυ κάθισε μία ώρα μέσα...ήταν το περισσότερο που άντεξε Μετά πήγε στην μπαλκονόπορτα μπροστά κι μου πήρε τα αυτιά....

      Το περιβάλλον έξω είναι η ζωή τους! ΟΣΟΙ ΤΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ τα καταδικάζουν σε μια φυσιολογική ζωή!

      Αυτά είχα να πω εγώ που όλα μου τα χρόνια είχα μέσα-έξω σκυλιά ι όλες τις ράτσες ( που λέει ο λόγος☺)

      Φιλιά πολά Έλλη μου!
      Να σου ζήσει και κλαό μήνα!

      Διαγραφή
    3. καλό* ( και αγνόησε όλα τα λαθάκια που ξέφυγαν από ένα κουρασμένο πλάσμα...)

      Διαγραφή
    4. Καταλαβαίνω τι εννοείς (και τα λαθάκια δεν τα πρόσεξα καν!) Κάπως έτσι συμπεριφέρεται και η Μόνα, όπως ο δικός σου. Αν και ειδήμων δεν είμαι όσον αφορά τα σκυλιά (περισσότερο πως είμαι άσχετη, θα έλεγα) κατανοώ πως ένα σκυλί το οποίο ζει επί 14 μήνες στο δρόμο και σε ένα καταφύγιο, δεν είναι απόλυτο πως θα δει έναν καναπέ και θα εκστασιαστεί. Δεν τον ξέρει, δεν τον έχει μάθει. Αυτό είναι η προβολή που κάνουμε εμείς: σκεφτόμαστε "το ζώο στερήθηκε τόσα, γι΄αυτό κι εγώ θα του τα δώσω όλα μαζεμένα", αλλά δεν λαμβάνουμε υπόψη το χαρακτήρα του ζώου (κάθε ζώο είναι διαφορετικό - όπως κι εμείς!) και το πώς έχει οικειοποιηθεί ως τώρα όλα όσα έχει περάσει.
      Σκέψου ότι της αγοράσαμε σπιτάκι, και δεν πηγαίνει σχεδόν καθόλου εκεί να κοιμηθεί! Παίρνει το κουβερτάκι της από το σπιτάκι και το στρώνει μόνη της αλλού... Υποθέτουμε ότι το κάνει επειδή στο καταφύγιο αναγκαστικά ζούσε σε πολύ μικρό χώρο, οπότε τώρα που έχει άπλα δεν θέλει με τίποτα να περιοριστεί ξανά, γι΄αυτό και δεν "κλείνεται" στο σπιτάκι.
      Στην πορεία, φαντάζομαι ότι θα συνειδητοποιήσει πλήρως τη νέα της κατάσταση και θα κινηθεί αναλόγως.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Καλό μήνα επίσης, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Ας το καλό πρωί-πρωί συγκινήθηκα!!!!! Υπέροχη η μικρή Μόνα θα είναι για σένα ο καλύτερος σύντροφος μα και εσύ είσαι πολύ τυχερή..... έχει να σου δώσει τόσα πολλά!!!! Εγώ ακόμα δεν μπορώ να ξεπεράσω τον χαμό της μικρής μου σκυλίτσας!!!!! Να την χαίρεσαι και να της χαρίζεις πάντα όλη σου την αγάπη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ήδη αισθάνομαι τυχερή που την έχω!! Το μόνο που θέλω είναι να καταφέρω με τον τρόπο μου να αλλάξω το βλέμμα της - ήταν τόσο θλιμμένο όταν την πρωτοείδα...
      Λυπάμαι που έχασες τη σκυλίτσα σου... και καταλαβαίνω πλήρως τον πόνο σου. Μα να θυμάσαι πως μοιραστήκατε όμορφες, ευτυχισμένες στιγμές μαζί και γίνατε οικογένεια. Κι αυτό για εκείνη ήταν τόσο σημαντικό...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Έκανες την καλύτερη δουλειά. Μπράβο!
    Και γω τον Φλοξάκο μου από τον δρόμο τον μάζεψα. Η αγάπη που μου έδινε εκείνο το σκυλί δεν περιγράφετε. Όταν τον έχασα ξαφνικά ήταν σαν να χάνω άνθρωπο.
    Να την χαίρεσαι και να θυμάσαι πως μπορεί να μην αλλάξεις τον κόσμος υιοθετώντας ένα σκυλί αλλά σίγουρα αλλάζει ο κόσμος για εκείνο.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη αλήθεια αυτό που είπες, Μαρία μου! Μου το θυμίζει η ίδια η Μόνα αυτό. Ακόμη και την ώρα που τρώει, σταματάει κάθε λίγο για να γυρίσει να μας κοιτάξει, σαν να λέει "ευχαριστώ". Με συγκινεί τόσο πολύ!
      Να θυμάσαι με αγάπη το Φλοξάκο σου. Και είμαι σίγουρη ότι σε βλέπει από κάπου εκεί ψηλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Το είδα στο facebook και έτρεξα να έρθω εδώ! Θυμάμαι πως το είχες ξαναγράψει (στο blog της Πέτρας νομίζω?) πως ήθελες να σε υιοθετήσει ένα σκυλάκι και ξετρελάθηκα με τα νέα σου!!! Είναι μια ζωγραφιά η μουσουδίτσα αυτή!!!
    (Δεν χρειάζεται να γράψω πως είμαι υπέρ της άποψης "υιοθετήστε-μην αγοράζετε, ?!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και να περνάτε υπέροχα!
    (Ένα ζούληγμα παρακαλώ στη μουσουδίτσα της! Από τη Γιάννα πες! Θα καταλάβει!)
    ;-) ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι μνήμη είναι αυτή που έχεις, κοριτσάρα μου!! Έχεις δίκιο, το είχα γράψει αυτό στης Πέτρας! Το θυμάμαι, και μπορεί να το θυμάται κι εκείνη.
      Εγώ να δεις πώς ξετρελάθηκα! Έχω γίνει ήδη χαζομαμά, λέμε!
      Μόλις πάω σπίτι το Σ/Κ θα της δώσω το ζούληγμα από σένα. Κατά πάσα πιθανότητα, θα σου το ανταποδώσει με ένα φιλί, να ξέρεις! Η γλώσσα της πάει ροδάνι... χαχαχα!!
      Φιλάκια πολλά-πολλά και σε ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  8. Πολύ την χάρηκα την ανάρτηση! Με γέμισε χαμόγελα και αισιοδοξία ότι ο κόσμος μπορεί τελικά να αλλάξει!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Από τις ωραιότερες αναρτήσεις Έλλη μου! Τις λατρεύω αυτές τις φατσούλες, έχω κι εγώ δύο σκυλιά, μια μποξερίνα και ένα χάσκι. Θα σου χαρίσει απίστευτες στιγμές χαράς και τρυφερότητας. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη!
      Να χαίρεσαι και τα δικά σου φατσόνια, Χριστίνα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλώς τη Μόνα!
    Μπράβο σου ΄Ελλη... υιοθετούμε αδεσποτάκια, δεν αγοράζουμε!
    Εύχομαι να περνάτε ατέλειωτες αγαπησιάρικες ώρες, μαζί της!
    Πολλά φιλιά στη μουσούδα!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε για τις ευχές, Αννιώ μου!
      Φιλιά κι από εμένα (κι ένα φιλί από τη Μόνα!)
      :))

      Διαγραφή
  11. Είναι πανέμορφη λέμε...
    Κι εμείς ένα αδεσποτάκι αγαπήσαμε
    και το έχουμε σπίτι μας 3 χρόνια
    Άδολη αγάπη και μοναδική!!

    πολλά φιλιά να της δώσεις ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα της δώσω!! Κι εσύ!
      Να είσαι καλά, Ελένη μου! ♥

      Διαγραφή
  12. Μα μου αρέσει πολύ που διάλεξες ένα λυπημένο πλασματάκι για να σε υιοθετήσει !!! Αυτά τα αδεσποτάκια έχουν την αγάπη όλη φυλαγμένη και όταν βρεθεί κάποιος στο δρόμο τους τον αγαπούν τυφλά . Είναι ένα όμορφο σκυλάκι που θα σου δίνει πολύ χαρά και αγάπη κάθε μέρα Ελλη μου !!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι απίστευτα που το κάναμε αυτό επιτέλους!
      Έχεις δίκιο, τα αδεσποτάκια αναγνωρίζουν αμέσως όλα όσα κάνεις για αυτά και σου επιστρέφουν στο πολλαπλάσιο την αγάπη που τους δίνεις.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Η γλυκιά Μόνα απέκτησε σπίτι και ανθρώπους να την αγαπούν και να την φροντίζουν και αυτή με τη σειρά της θα τους χαρίσει την αφοσίωση και την άδολη αγάπη της....Τα λατρεύω α λαμπραντόρ και ιδιαίτερα τα ημίαιμα, είχα κι εγώ ένα ημίαιμο σκυλάκι κυνηγολυκόσκυλο για 17 ολόκληρα χρόνια... την απώλειά του δεν θα την ξεπεράσουμε ποτέ....Ελλη μου καλό μήνα και καλή συμβίωση με την αξιολάτρευτη Μόνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω... λυπάμαι που δεν είναι πια μαζί σας... χαίρομαι όμως που επί 17 ολόκληρα χρόνια βίωσε τη συντροφιά και την αγάπη σας.

      Να σου πω την αλήθεια, κι εγώ λατρεύω τα ημίαιμα. Ποτέ δεν μπήκα στο καλούπι της επιλογής συγκεκριμένης ράτσας, ή φύλου... ποτέ δεν με ενδιέφερε αυτό, κι έτσι ποτέ δεν το σκέφτηκα. (Αν και πάντα έδειχνα μια προτίμηση στα πιο μεγαλόσωμα σκυλιά... όποτε με φανταζόμουν με σκυλί, πάντοτε φαντασιωνόμουν κάποιο μεγάλου - ή έστω μεσαίου - μεγέθους).
      Το ότι θα βρισκόμουν παρέα με μια λαμπραντορίνα, πάντως, δεν μου είχε περάσει καν από το μυαλό!
      Καλό μήνα να έχεις κι εσύ, Κλαυδία μου και σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  14. Να σου ζήσει Έλλη μου είναι πανέμορφη!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αγάπη μουυυυυ!!!! είναι πανέμορφηηηη!!!! να την προσέχεις και να την αγαπάς Έλλη μου!!! μπράβο σου πραγματικά για αυτή σου την κίνηση!! φιλάκια πολλά!!! και στη Μόνα, διπλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))))
      Θα την προσέχουμε και θα μας προσέχει... ήδη λειτουργούμε αμοιβαία σε αυτά!
      Και σκοπεύουμε να πάμε πολλές βόλτες μαζί - λατρεύει το αυτοκίνητο!
      Φιλιά κι από εμένα, Εύη μου!

      Διαγραφή
  16. Είναι πανέμορφη η Μόνα!!
    Να σου ζήσει Έλλη μου!!
    Καλό μήνα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε, Στέλλα μου!
      Επίσης καλό μήνα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Εντάξει... Νομίζω ότι πρέπει να στείλεις γράμμα στον Άγιο Βασίλη και να τον ευχαριστήσεις που σου έστειλε το δώρο σου πολύ πριν από τα Χριστούγεννα! Εμένα πάλι κάποιο άνθρωποι (;) μού πήραν τον σκύλο μου, η ζωή όμως έφερε στην πόρτα μου έναν Γάτο: τον Ζήκο! Κι έτσι έχω κι εγώ ένα δώρο από τον Άγιο Βασίλη! Η Μόνα σου είναι μια γλύκα και να τη χαίρεστε! Φεύγω συγκινημένη, αλλά χαίρομαι πολύ για σένα! (και για τη Μόνα, επειδή είναι πολύ τυχερή! ❤)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου πήραν το σκύλο σου; "Άνθρωποι;" (λέμε τώρα...)
      Μα πώς και πότε έγινε αυτό;! Ήμουν σίγουρη ότι τον είχες ακόμα. Σου τον άρπαξαν ή σου τον χτύπησαν; Έλα πάλι να μου πεις!
      Να χαίρεσαι το Ζήκο σου, και εύχομαι ο Άγιος Βασίλης να σου φέρει πίσω αν όχι το δικό σου σκυλάκι (δεν ξέρω αν χάθηκε ή "έφυγε"), τουλάχιστον κάποιο άλλο.
      Στην προκείμενη, δική μας περίπτωση, μάλλον ο Άγιος Βασίλης ήμουν εγώ... η Μόνα ήταν το δώρο του συντρόφου μου, και φυσικά και το δικό μου!
      Θυμάσαι, αλήθεια, που πάντα έγραφα στις αναρτήσεις σου ότι ήθελα να με υιοθετήσει ένα σκυλάκι; Φαντάζεσαι τώρα που έγινε αυτό πόσο χαίρομαι; Τη βλέπω να χοροπηδάει γύρω μου κουνώντας ακατάπαυστα την ουρά της και βιώνω την ευτυχία, λέμε!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ, ξανθούλα μου!

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα Έλλη μου και καλώς όρισε στο σπίτι σας η πανέμορφη Μόνα!
    Καλή της προσαρμογή και νομίζω πως έπεσε σε πολύ καλά χέρια. Μάλλον ο Άγιος Βασίλης έστειλε και στις δυο σας το καλύτερο δώρο φέτος ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης, Μαρία μου! Σε ευχαριστούμε πολύ!
      Ναι, είναι το καλύτερο δώρο... κι αυτά τα Χριστούγεννα θα είναι ξεχωριστά και για τους τρεις μας! :)

      Διαγραφή
  19. Καλώς τη δεχτήκατε την όμορφη Μονα στο σπιτικό σας Έλλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος3/12/15, 2:29 π.μ.

    Καλό μήνα να χεις Ελλη μου!! Μα τι πανέμορφη που ναι η Μόνα σας!! Κούκλα είναι να την χαρώ, φτου φτου!! Τα λατρεύω τα ζωάκια, αν κι έχω αδυναμία στις γατούλες, και τα σκυλάκια είναι αξιολάτρευτα!!!
    Δεν θα μπορούσες να κάνεις καλύτερη επιλογή, κι εννοώ για αδεσποτάκι!! Κι εγώ την Μπιζού μου μέσω διαδικτύου την είδα και την λάτρεψα κι από τότε είναι η γάτα μου κι εγώ ο άνθρωπός της!!! ❤️
    Να περάσετε τις πιο ξεχωριστές κι αγαπησιάρες γιορτές Ελλη μου με την Μόνα σας και πόση αγάπη θα δώσεις και θα λάβεις είναι ασύλληπτο!!! Ηταν υπέροχη η κίνησή σου!!! Να στε καλά!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Μαριλενάκι!
      Φτύσ΄την, φτύσ΄την! Χαχαχα! Μας το λένε και στο δρόμο αυτό... μάλλον πρέπει να της κρεμάσω ματάκι!
      Κι εγώ πάντοτε γατούλες είχα (πολλές! τους έχω αδυναμία!) και ξέρω περισσότερα γι΄αυτές από ό,τι για τα σκυλιά. Τώρα διαβάζω, ενημερώνομαι και προσπαθώ να μάθω πώς να γίνω καλή "μαμά" για τη Μόνα.
      Ναι, νομίζω πως έκανα τη σωστή επιλογή. Ας είναι καλά η γειτόνισσα και φίλη Μαίρη, που το σύμπαν την έφερε στο δρόμο μου! Τελικά, όλα για κάποιο λόγο γίνονται...
      Σε ευχαριστούμε πολύ-πολύ για τις ευχές σου! Σε φιλώ! ♥

      Διαγραφή
  21. Γλυκό μου μουσουδάκι!!!!!!! Η Μόνα σου θα είναι μαι ψυχούλα που θα σου δίνει μόνο χαρές΄, θα σου δίνει αγάπη με αντάλλαγμα λίγα χάδια και θα δείχνει την χαρά της όταν επιστρέφεις στο σπίτι ακόμα και αν έλειψες λίγα λεπτά. Να σου ζήσει! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά! Τα βλέπω όλα αυτά ήδη!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Τι ωραία!
    Χαίρομαι που η Μόνα σε υιοθέτησε κι έτσι θα μαθαίνουμε κι εμείς νέα της.
    Αν ζούσα σε μονοκατοικία, θα είχα σίγουρα ζωάκια, στο διαμέρισμα, δε λέει.
    Να είστε καλά και να περνάτε καλύτερα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πώς χαίρομαι!!
      Καταλαβαίνω τι λες για το διαμέρισμα... είναι πιο δύσκολα και για το ζώο, αλλά και για τον άνθρωπο. Χωρίς βέβαια να σημαίνει κάτι αυτό. Και οι δύο πλευρές μπορούν να προσαρμοστούν και στο χώρο και στη συμβίωση και να βρουν τη χρυσή τομή!
      Επί 16 χρόνια π.χ. ο γάτος μας ζούσε μαζί μας, τα περισσότερα σε διαμέρισμα και τα τελευταία του χρόνια σε μονοκατοικία. Αν και οι γάτες δεν είναι φτιαγμένες για κατ΄οίκον περιορισμό, εκείνος τον έμαθε και τον συνήθισε! Και όταν βρέθηκε εν τέλει στη μονοκατοικία, ουδεμία εντύπωση του έκανε ο δρόμος και ο έξω κόσμος. Δεν έφυγε ποτέ έξω από τα όριά της, ούτε απομακρύνθηκε από εμάς, ώσπου τελικά "έφυγε"...
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστούμε για τις ευχές!

      Διαγραφή
  23. Αχ βρε Έλλη κούκλα είναι η Μόνα,να την χαίρεστε και να σας χαίρεται και να περάσετε πολλάααααα χρόνια παρέα!!!Τα φιλιά μας και στο νέο μέλος της οικογένειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ, κορίτσια! Φιλιά κι από εμάς!

      Διαγραφή
  24. Πολύ ωραια ποδαρικο σας εκανε η Μονα νομιζω λιγο νωρίς αλλα έτσι γινεται πιο καλορίζικο.. και ειναι μια μουρίτσα.. κούκλα λέμε.!! Θα δεις Ελλη μου τι συναισθηματα θα ανταλαξετε μεταξυ σας... στο εξοχικο μας που μενει η κορη μου μονιμα.. εχουνε 2 αδεσποτακια που γεννησε η μια τωρα.. και ενα του σπιτιού λεμε... οως μαθει ειναι το ζωντανό... μην την πιεσεις αστην να κανει αυτό που θελει θα μαθει με τον καιρό τα σκυλακια καλαβαινουν σαν ανθρωποι.. αλλα αγαπανε σαν ζωντανά..!!! Θα έχειςσίγουρα ενα ομορφο μηνα....Ελλη μου.. φιλα μου την μουσουδιτσα της και όταν ευχωμαι να περνατε ομορφα αυτό εννοώ..!!! φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου νωρίς! Μη σου πω ότι ήρθε στην κατάλληλη στιγμή για να βιώσει τι θα πει "πνεύμα των Χριστουγέννων" στο σπίτι μας... χαχαχα!
      Δεν την πιέζω, μόνη της θα τη βγάλει την άκρη. Ήδη άρχισε να μπαίνει μέσα στο σπίτι και να κάθεται μαζί μας! Κι όχι μόνο αυτό, αλλά άρχισε και να απλώνεται φαρδιά-πλατιά στις αγαπημένες μας γωνίτσες στον καναπέ... όπου κάνει κατάληψη, χεχε!!
      Στολίσαμε κατά το ήμισυ (το άλλο ήμισυ φοβόμαστε μην αρχίσει να το δαγκώνει... βλέπε τα λαμπιόνια που έβαζα στην αυλή) και χαζεύει με τα στολίδια τώρα.
      Είναι τόσο αστεία!
      Φιλιά πολλά, Ρούλα μου, πολύχρονη!

      Διαγραφή
  25. Πρώτα θα πω ένα μπράβο για τη κίνηση σου να υιοθετήσεις ένα σκυλί, μετά από τη πείρα μου στα σκυλιά σε διαβεβαιώ ότι το είδος αυτό είναι πανέξυπνα και άκρως φιλικά ( έχει η κόρη μου ένα τέτοιο)και ..χαίρομαι για σένα και γι' αυτό γιατί και οι δύο έχετε να δώσετε και να πάρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατάλαβα ήδη αυτό, πίστεψέ με!
      Είναι ατσίδα, μαθαίνει απίστευτα γρήγορα, και τρελαίνεται να είναι κοντά μας - όπου κι αν είναι αυτό, χαχαχα!!
      Να είσαι καλά, Αχτίδα μου!

      Διαγραφή
  26. Καλέ τι σούπερ σέξυ ναζιάρικο και τσαχπίνικο σκυλί είναι αυτό;;
    Ομορφη πολυ η Μονα και οι ποζες τις απιθανες
    Κατι μου λεει πως αγαπαει το φακο
    χεχεχε
    Επισης μου εβγαλε πολυ χαρα, τη κοιταζα και λεω αυτο το σκυλι δειχνει ευτυχισμενο
    Μαλλον ηθελε την αγκαλια σας και τη βρηκε και την απολαμβανει
    Να τη χαιρεστε
    Καλως ηρθε το νεο μελος
    Να της χαιδεψεις τα αυτακια και τη κοιλιτσα απο μενα
    χεχε
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα κάτι μου λέει ότι αγαπάει το φακό! Με το που σηκώνω την κάμερα να τη φωτογραφίσω, στέκεται ακίνητη και ποζάρει. Μα πώς το καταλαβαίνει η άτιμη; Αναρωτιέμαι!!
      Τι να μην είναι ευτυχισμένη: κι εγώ θα ήμουν στη θέση της!! Δίωρες βόλτες... τρέξιμο... παιχνίδι... χουζούρεμα στον καναπέ... λιχουδίτσες όταν κάνει το σωστό... ζωάρα περνάει, χαχα!
      Να είσαι καλά, Κική μου, σε ευχαριστούμε πολύ! Θα της μεταφέρω τα χάδια σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Α ξέχασα πριν μου άρεσε που ειπες το σκυλακι να σε υιοθετησει. :)
    Ειχα ακουσει σε μια εκπομπη πως τα ζωα διαλεγουν αφεντικο και οχι εμεις εκεινα.
    Συμφωνω και επαυξανω
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα ακούσει αυτό, αλλά μου αρέσει πολύ αυτή η άποψη, διότι συμφωνεί με τη δική μου, χιχιχι!!
      Όσο υπέροχο είναι το να υιοθετείς ένα ζωάκι, άλλο τόσο υπέροχο είναι και το να σε υιοθετεί αυτό... σημαίνει ότι κοντά σου έχει βρει επιτέλους ασφάλεια και καλοσύνη, και σε εμπιστεύεται! Κι αυτό που εισπράττεις τότε από την πλευρά του είναι κάτι μοναδικό...

      Διαγραφή
  28. Τι φάτσα η Μόνα!!! Τη λάτρεψα κι εγώ, Έλλη! Και πόσο θα ζεσταθείτε από την αγάπη της!
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους που αγοράζουν σκυλιά. Ούτε κι αυτούς που τα κλείνουν σε διαμερίσματα. Τέλος πάντων. Ας μείνουμε στα ευχάριστα και στα όμορφα τα δικά σου!
    Φιλιά, Έλλη μου, σε σένα και στη Μόνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τα τελευταία χρόνια πληθαίνουν οι συνειδητοποιημένοι ιδιοκτήτες σκύλων, και χαίρομαι γι΄αυτό.
      Τα ζώα δεν είναι λούτρινα, δεν βρίσκονται κοντά μας για να ικανοποιούν τα εγωιστικά μας ένστικτα και την ωραιοπάθειά μας. Είναι ψυχές και αυτά... και αξίζουν ό,τι κι εμείς.
      Φιλιά κι από εμένα, κι ένα φιλί από τη Μόνα!

      Διαγραφή
  29. Σε νοιώθω απόλυτα!!! Εκανες μία όμορφη κίνηση και χάρισες την χαρά σε ενα τρυφερό πλάσμα!!! Να ξέρεις θα εισπράτεις από την Μόνα μόνο αγάπη και ευγνωμοσύνη ,ενα χάδι σου και λίγη τροφή θα την κάνει να αισθάνεται υπέροχα!!! Χαιρομαι κι εγώ για το νέο μέλος σας Φιλάκια εορταστικά με πολύ αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά!
      Σε ευχαριστώ πολύ, Έφη μου! Φιλιά πολλά σου στέλνω, να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφη πραγματικά
    Καλώς την δεχτήκατε.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Μαρία Έλενα, σε ευχαριστούμε! Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Καλώς την δεχτήκατε την Μόνα! Φαίνεται υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχη η Μόνα σας!!!!! Καλώς τη δεχτήκατε!!! Συμφωνώ με την υιοθέτηση από κάποιο καταφύγιο!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά κι από εμένα, Σπυριδούλα μου, σε ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  33. Να σου ζήσει η κουκλίτσα, να την χαίρεστε!
    Χάρισες την ευτυχία σ΄ένα πλασματάκι!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της τη χάρισα και μου τη χάρισε...
      :))
      Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  34. Μπράβο Έλλη μου!
    Μπράβο όχι γιατί σας υιοθέτησε η Μόνα, αλλά για όσα λες στο τέλος!
    Ποτέ δεν αγοράζουμε σκυλιά...ο Μπρίκι μάλιστα εδώ και καιρό σκέφτεται να κάνει παρόμοια ανάρτηση! Δε βοηθάμε ποτέ το εμπόριο ζωών!!
    Να σας ζήσει και να σας χαρίσει, αλλά και να της χαρίσετε πολλή αγάπη!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την κάνει την ανάρτηση, να του πεις. Χρειαζόμαστε κάποιον να μας τα πει εκ των έσω!!
      Έτσι είναι, Μαρία μου. Βοηθώντας το εμπόριο, διαιωνίζουμε μια άσχημη κατάσταση.
      Σε ευχαριστούμε πολύ! Φιλιά πολλά από εμένα και τη Μόνα, σε εσένα και τον Μπρίκι!

      Διαγραφή
  35. Αααααααααααα! Αγάπη μου γλυκιά! Έλα ρε ! Είναι τέλεια! Δε χορταίνω ποτέ από σκυλιά! Έχω 5 κι αν είχα δικό μου σπίτι θα υιοθετούσα άλλα 5 χαχαχα Δως της πολλά χάδια από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 5;! Να τα χαίρεσαι (και να σε χαίρονται) και να τα καμαρώνεις!
      Θα της δώσω (και θα σου τα ανταποδώσει, να΄σαι σίγουρη!)
      :)

      Διαγραφή
  36. Καλώς τη δεχτήκατε τη κούκλα τη Μόνα!
    Χαίρομαι πολύ που σε υιοθέτησε :-)
    Εδώ και καιρό θέλω πολύ το ίδιο πράγμα αλλά είμαστε σε διαμέρισμα και είναι κρίμα να κλείσω μέσα το σκυλί. Είναι σημαντικό να έχουν την άνεση τους, το κήπο τους και την άπλα τους!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι τα καλύτερα μαζί της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ, Κατερίνα! Εγώ να δεις πώς χαίρομαι που μας υιοθέτησε!
      Καταλαβαίνω τι λες και έχεις ένα δίκιο από τη μια... από την άλλη, θα σου πω τη γνώμη μου: πολλοί άνθρωποι έχουν σκυλιά σε διαμερίσματα και συμβιώνουν αρμονικά. Μην το φοβάσαι. Αρκεί το σκυλί να πηγαίνει κανονικά τις βόλτες του όπως πρέπει, όσες πρέπει και όση ώρα πρέπει για να εκτονώνεται, να γνωρίζει τον κόσμο και να χαίρεται. Την υπόλοιπη μέρα που θα την περνάει στο σπίτι, δε θα νιώθει κλεισμένο, θα είναι τρισευτυχισμένο, μόνο και μόνο γιατί θα συμβιώνει μαζί σας! Στη φάση της εκμάθησης, θα του διδάξεις με υπομονή ότι δεν πρέπει να λερώνει μέσα αλλά έξω, να μην κάνει ζημιές, κλπ. και όλα θα πάνε ρολόι, σιγά-σιγά. Θα συνηθίσει και θα προσαρμοστεί στη δική σας καθημερινότητα, ακριβώς όπως θα προσαρμοστείτε κι εσείς στη δική του!
      Σου εύχομαι κάποια στιγμή να σε υιοθετήσει κι εσένα ένα σκυλάκι - πίστεψέ με, όσα θα σε κάνει να νιώσεις, αξίζουν και με το παραπάνω!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...