Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Περί φιλίας το ανάγνωσμα

  Επί χρόνια, η ζωή μού δίδασκε πως οι φίλοι έρχονται... και παρέρχονται. 

 Οι άνθρωποι, από την άλλη, μου δίδασκαν πως η φιλία έχει μια ευρεία, και μερικές φορές εντελώς υποκειμενική έννοια. Κάθε ένας μας εννοεί κάτι διαφορετικό όταν αναφέρεται σ΄αυτή, συμπεριφέρεται διαφορετικά στους φίλους του και περιμένει κάτι διαφορετικό από εκείνους. Άλλο πράγμα είναι η φιλία για μένα, άλλο είναι για σένα, άλλο για κάποιον άλλο. Και κάπου εκεί είναι που οι άνθρωποι μεταξύ μας το χάνουμε, και δεν μπορούμε σε πολλές περιπτώσεις να ταιριάξουμε φίλος με φίλο.

 Στο σχολείο είχα φίλους που με χρειάζονταν για παρέα στον καφέ· κι επειδή συχνά δεν μπορούσα να είμαι μαζί τους (όχι από δική μου υπαιτιότητα, αλλά από τις απαγορεύσεις που μου έθεταν στο σπίτι λόγω ηλικίας), απλά σταμάτησαν να είναι φίλοι μου. Χάθηκα με όλους, χάθηκαν όλοι, δεν κρατήσαμε επαφές με κανέναν. Και ειλικρινά, είμαι μια χαρά με αυτό.

 Στο πανεπιστήμιο, είχα φίλους που τους θεωρούσα (και με θεωρούσαν) οικογένεια. Αν περάσαμε καταστάσεις! Κάποια στιγμή, αναγκάστηκα να κάνω την επανάστασή μου (έντονα είναι η αλήθεια) γιατί το απαιτούσαν οι περιστάσεις που περνούσα· ήταν ένα είδος αυτοάμυνας. Αν δεν το έκανα με τον τρόπο που το έκανα, θα γινόταν μεγάλο μπαμ και ούτε που ήξερα ποιον θα έπαιρνε ο χάρος - ξεκινώντας πάντα από μένα. Οι φίλοι μου ξαφνιάστηκαν, παρεξήγησαν τους λόγους των κινήσεών μου, και εν τέλει αποχώρησαν σταδιακά από κοντά μου, σίγουρα μένοντας με την απορία γιατί μεταμορφώθηκα έτσι απότομα σε αγρίμι.

 Όπως και να έχει, κάποτε συνήρθα και προχώρησα. Οι φιλίες που συνάντησα έκτοτε συνέχισαν παρόλα αυτά να έρχονται... και να παρέρχονται. Θες επειδή εγώ άλλαζα συνεχώς περιοχές διαμονής και ήταν δύσκολο να κρατηθούν οι επαφές; (δικαιολογίες... όταν το θες, τα πάντα γίνονται). Θες επειδή άλλαζαν οι ζωές μας; (κι άλλες δικαιολογίες) Θες επειδή εγώ η ίδια είμαι μυστήριο τρένο; 

 (Ας εξηγήσω λίγο τι εννοώ με το "μυστήριο τρένο": θέλω ο χρόνος που μοιράζομαι με τους άλλους να είναι ποιοτικός. Να βρισκόμαστε κι ας είναι όπου νάναι, δε μ΄ ενδιαφέρει αν θα είναι σε καφετέρια ή σε παγκάκι, αρκεί να λέμε καμιά κουβέντα, να σ΄ακούω, να με ακούς, να ανταλλάσσουμε απόψεις, να αλληλεπιδρούμε της προκοπής. Πάντοτε το έψαχνα αυτό, αλλά πλέον, ακόμη περισσότερο· μεγάλωσα, δεν μου αρκεί η επιφάνεια. Ποτέ δεν μου αρκούσε, τώρα που το σκέφτομαι. Πάντοτε μου την έδινε να μιλάω για κραγιόν και μάσκαρες, όταν ο κόσμος καίγεται και προβληματίζεται... όταν οι βιβλιοθήκες είναι γεμάτες βιβλία που δεν έχω διαβάσει και έχεις διαβάσει εσύ, οπότε μπορούμε να μιλήσουμε γι΄αυτά.

 Πέρα από τα παραπάνω, μεγαλώνοντας συνειδητοποιώ πως είμαι ένας άνθρωπος που χρειάζεται πολλές φορές το χρόνο του. Έχω ανάγκη τη μοναχικότητα... είναι οι μόνες ώρες που έχω για μένα, να με κρίνω, να με ξυπνήσω, να με ανασυγκροτήσω, να εκφραστώ, να δημιουργήσω, να αποφασίσω τα επόμενά μου βήματα. Αν χρειαστώ βοήθεια θα τη ζητήσω, αλλά τις περισσότερες φορές αυτές είναι δουλειές που πρέπει να κάνω μόνη μου. Και θέλω να κάνω μόνη μου. Αν έχεις πρόβλημα, αν κάτι σου συμβαίνει, θα είμαι εκεί όποτε κι αν με χρειαστείς. Θα γίνω χαλί να με πατήσεις! Αλλά αν δεν έχεις, κι εγώ αρνηθώ κάποια στιγμή να σε βρω, δε σημαίνει ότι δεν είσαι φίλος μου, ή δεν είμαι φίλη σου. Σημαίνει ότι ίσως έχω ανάγκη να πάρω το χρόνο μου εκείνη τη στιγμή που με καλείς, κι έχω ανάγκη να με καταλάβεις σ΄αυτό. Όπως θα σε καταλάβω κι εγώ...).

 Κι έπειτα, ήρθε αυτό το ιστολόγιο, κι έφερε στη ζωή μου και στην καθημερινότητά μου ανθρώπους που δέσαμε από την πρώτη στιγμή. (Όχι πληκτρολόγια - ανθρώπους). Ταιριάζουν οι θεωρήσεις μας για τη ζωή, τα ενδιαφέροντά μας είναι κοινά, οι απόψεις μας μοιάζουν,  οι διαφωνίες μας μάς δίνουν τροφή για σκέψη, και σε ένα μεγάλο βαθμό αντιλαμβανόμαστε τη φιλία με τον ίδιο τρόπο. Στην περίπτωσή μας, η φιλία είναι επαφή, νοιάξιμο, νιώσιμο, αλληλοσεβασμός και αμοιβαίο ενδιαφέρον. Πες μου τα νέα σου, να σου πω τα δικά μου, πες μου το πρόβλημά σου, είμαι εδώ να ξεσπάσεις. Σέβομαι το χρόνο που έχεις (ή δεν έχεις), σε σκέφτομαι, σε κατανοώ, υπάρχω κάπου στον κόσμο για σένα. Να πεις τη χαζομάρα σου να γελάσουμε, να πεις και το σοβαρό σου, να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε να το ξεπεράσουμε. Να σε κάνω να ξεχαστείς, να σε κάνω να χαμογελάσεις· να με κάνεις κι εσύ.

 Η ειδοποιός διαφορά είναι πως με τους ανθρώπους αυτούς δεν έχουμε ποτέ βρεθεί από κοντά! Όλα γίνονται με ένα τηλέφωνο και πίσω από ένα πληκτρολόγιο, αλλά τι σημασία έχει; Σημασία έχει ότι γίνονται... και δεν παρέρχονται. Ποιος είπε ότι δεν μπορείς να γίνεις φίλος με κάποιον, έστω κι έτσι;

 Ένας από αυτούς τους ανθρώπους είναι για μένα η Κατερίνα (Positive Thinking Greece), και είμαι και εγώ για εκείνη. Ελπίζω να το έχει καταλάβει ήδη αυτό! Δεν έχουμε συναντηθεί από κοντά (ακόμη!) αλλά τη νιώθω φίλη μου, είμαι φίλη της, συζητάμε τα καλά και τα στραβά μας, σκεφτόμαστε η μία την άλλη. Αλληλοπροσφέρουμε έναν ώμο για ακουμπιστήρι όταν χρειάζεται, βρε αδερφέ! Κι ας είναι και διαδικτυακός... ακούγεται ανούσιο, ίσως, αλλά πιστέψτε με, δεν είναι καθόλου. 

 Και πού και πού, πέρα από μια καλή κουβέντα, χαρίζουμε η μία στην άλλη κι ένα χαμόγελο, να το έχουμε μέσα στις δυσκολίες της μέρας μας να πορευόμαστε.

 Ένα τέτοιο, μεγάλο χαμόγελο, μου χάρισε πριν λίγες ημέρες η Κατερίνα. Βρήκα στην πόρτα μου να με περιμένει ένα ειδοποιητήριο-έκπληξη, και πήγα στα ΕΛΤΑ να παραλάβω ένα δέμα, χωρίς να γνωρίζω καν ποιος το έστελνε και το περιεχόμενό του. Δεν περίμενα τίποτε από κανέναν!

 Με το που είδα τα γράμματά της στο φάκελο, όμως, να και το χαμόγελο που σας έλεγα - έως τ΄αυτιά! (Όπως της είπα, και μόνο τα γράμματά της να μου έστελνε, θα μου ήταν αρκετά, αφού ήταν από κείνη!)

 Ο φάκελος περιείχε κάρτες από τη ΖΩΣΠ (Ζωγραφική με το Στόμα και με το Πόδι) γεμάτες με γλυκές ευχές, κι ένα υπέροχο ζευγάρι σκουλαρίκια, τα οποία λάτρεψα. Χωρίς να το ξέρει, η Κατερίνα επέλεξε να μου στείλει την αγαπημένη μου από τις φετινές κάρτες της ΖΩΣΠ (τις προμηθεύομαι κι εγώ κάθε χρόνο). 




 Δεν το ήξερε πως ήταν η αγαπημένη μου (πώς θα μπορούσε;), αλλά ΤΟ ΗΞΕΡΕ! Μαγικό, ε; Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν "πόσο όμορφο είναι το να σε ξέρει κάποιος τόσο καλά..."

 Κατερίνα μου αγαπημένη, σ΄αγαπώ και σε ευχαριστώ πολύ, πάρα πολύ! Σε ευχαριστώ για το δώρο σου, μα πάνω από όλα για τη σκέψη σου και τη φιλία σου. Είμαι χαρούμενη που υπάρχεις στη ζωή μου και σε έχω πάντα μες στην καρδιά μου - να το ξέρεις!

 Σου εύχομαι ό,τι ονειρεύεσαι να πραγματοποιηθεί, γιατί το αξίζεις! Να είσαι πάντα καλά, γερή και ευτυχισμένη, κι εγώ θα είμαι εδώ, κάθε φορά που θα με χρειάζεσαι. Είτε για να σε κάνω να χαμογελάσεις, είτε για να σε κάνω να ξεχαστείς, είτε για να σου προσφέρω τον ώμο μου για ακουμπιστήρι (έστω κι αν είναι διαδικτυακός, προς το παρόν)!

Καλές Γιορτές να έχεις, με υγεία, αγάπη, χαρά και γαλήνη
κι ένα ευτυχισμένο 2016! 
Η νέα χρονιά να σου φέρει πολλά, υπέροχα νέα ξεκινήματα, 
εκατοντάδες επιτυχίες και χιλιάδες χαμόγελα!

(να έχουμε πολλάαααα νέα να λέμε...)



33 σχόλια:

  1. (Κρατάς μυστικό? Κι εγώ "κόλλησα" από αυτό το χαμόγελο! Μέχρι που τελείωσα το διάβασμα της ανάρτησής σου και ήρθε η ώρα να σχολιάσω! Μα, τί να σχολιάσω?! Θέλω να το ξαναδιαβάσω και να λιώσω με την αγαπησιάρικη αύρα σας!)
    Μαϊμουδάκι μου, σε νιώθω στα περί φιλίας! (Αν θέλεις να μιλήσουμε για κραγιόν και ροζ χρώμα, εδώ είμαι! Για τα υπόλοιπα... στο Κατερινάκι μας!)
    ;-)
    Να χαρείς τις ομορφιές που σου έστειλε το υπέροχό μας πλάσμα! *Και χαίρομαι διπλά και τριπλά, όταν παραλαμβάνω κι εγώ κάρτες ΖΩΣΠ! Χρόνια θαυμάστριά τους!
    Σας φιλώ πολύ και τις 2 και εύχομαι να μη βρίσκετε ποτέ κάτι δυσάρεστο να αναλύσετε! Μόνο χαρές και γέλια! Γίνεται? Εγώ αυτό εύχομαι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάς μυστικό κι εσύ με τη σειρά σου; Είσαι κι εσύ ένας από τους ανθρώπους που έχω γνωρίσει μέσα εδώ και νιώθω πολύ-πολύ κοντά μου! Τόσο κοντά μου, ώστε θα μπορούσα να μιλήσω ακόμη και για κραγιόν και για νύχια... χαχαχα!! (Αστειεύομαι, το ξέρεις: όλα χρειάζονται κι όλα πρέπει να είναι μες στο πρόγραμμα της επικοινωνίας· και τα ανώδυνα, και τα επώδυνα. Απλώς εγώ είμαι μεγάλη φαν της ισορροπίας. Ούτε μόνο το ένα, ούτε μόνο το άλλο, γιατί μετά καταντάει κουραστικό!)
      Ευχαριστώ για όοολες τις ευχές σου! Μακάρι να έχουμε μόνο καλά να αναλύουμε, γιατί τώρα τελευταία έχει φοβηθεί το μάτι μου με τις αναποδιές...
      Φιλάκια πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πω, πω, Έλλη! Δεν θα έλεγα τίποτα διαφορετικό για τη φιλία και τις φιλίες μου!
    Γιατί πρέπει να εξηγώ πάντα και μάταια ότι χρειάζομαι χρόνο να μείνω μόνη μου χωρίς να συμβαίνει κάτι τραγικό;;; ότι προτιμώ να κουβεντιάσουμε παρά να πούμε καμιά σαχλαμάρα για να περάσει η ώρα;;;
    Αφήνω κι εγώ πίσω μου ανθρώπους με τους οποίους δεν έχω τίποτα ουσιαστικό να μοιραστώ...
    Την Κατερίνα, από το λίγο που την blogoξέρω, πιστεύω ότι είναι εύκολο να την αγαπήσεις.
    Εύχομαι χρόνια πολλά να αγαπιέστε και νοιάζεστε η μία για την άλλη και, κυρίως, να είστε χαρούμενες!!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και blogoγνωριζόμαστε για λίγο καιρό εσύ κι εγώ, ήξερα μέσα μου ότι θα με καταλάβαινες! Κυμαινόμαστε στα ίδια μήκη κύματος...
      Κι εγώ έχω χρειαστεί να εξηγήσω και να εξηγηθώ, πολλές φορές. Να πρέπει να πω ότι θέλω να σπιτογατίσω... ή ότι θέλω να ζωγραφίσω/να γράψω γιατί με τρώνε τα χέρια μου, και να μου λένε "ε, σιγά, το κάνεις κι άλλη ώρα". Και να πηγαίνω, και να γυρίζω μετά και να κάθομαι τα μεσάνυχτα να ζωγραφίσω ή να γράψω, γιατί ΜΕ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ και δε θα μπορώ να κοιμηθώ αν δεν το κάνω!!!
      Ο προσωπικός χρόνος πού και πού μού είναι αναγκαίος, κι ας κάθομαι απλά να κοιτώ το ταβάνι. Δεν είναι εύκολα διαπραγματεύσιμος, γιατί για μένα είναι ανάγκη όπως το φαγητό. Και ο ποιοτικός χρόνος είναι ανάγκη εξίσου. Είπαμε, είμαι μυστήριο τρένο...
      Η Κατερίνα είναι όντως ένα πλάσμα αξιαγάπητο, πάντα με το χαμόγελο, με την καλή την κουβέντα και με αισιόδοξη διάθεση, παρ΄όλες τις αντιξοότητες που μπορεί να βιώνει. Είναι μαχήτρια, δεν το βάζει κάτω, και πολύ την πάω γι΄αυτό!
      Σε ευχαριστώ (και σε ευχαριστούμε) πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αν δε σε καταλαβαίνει (δε σε νιώθει) ο φίλος σου, ή δεν τον καταλαβαίνεις (νιώθεις) εσύ, δεν είναι φιλία!
    Νομίζω όμως πως δε χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο, αφού τα είπες όλα!
    Να χαρείς το δώρο της Κατερίνας και πραγματικά αυτό με την κάρτα ήταν απίστευτο, αλλά και υπέροχο!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που λες είναι μεγάλη αλήθεια! Για να το πετύχουν όμως και οι δύο πλευρές αυτό, η γνωριμία χρειάζεται να είναι σε βάθος. Να έχεις μπει και να έχει μπει κι άλλος στη διαδικασία να σε γνωρίσει και να σε κατανοήσει!
      Αυτό με την κάρτα ήταν όντως απίστευτο... και να ήταν μόνο αυτό!! Πολλές φορές έχουμε ταυτιστεί έτσι και με διάφορους τρόπους!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα, και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το "ακουμπιστήρι" είναι η ειδοποιός διαφορά Έλλη μου. Κι όταν το βρεις ή το προσφέρεις, νιώθεις το μεγαλείο της φιλίας. Εύχομαι πάντα να αξιώνεσαι σε φιλίες σαν της Κατερίνας, που σου έστειλε συμβολικά και ανεκτίμητα δώρα ψυχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "ακουμπιστήρι" είναι πράγμα πολύτιμο... έχεις δίκιο!
      Οι φίλοι δεν θα έπρεπε να είναι μόνο για τα εύκολα, κι αν είναι έτσι, τότε δεν είναι πραγματικοί φίλοι.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου!

      Διαγραφή
  5. Ετσι με χαμόγελο που ξεκίνησα να διαβάζω και έτσι όπως σας γνωρίζω και τις δυο είμαι σίγουρη ότι έχετε μια πολύ καλή ενέργεια Ελλη μου !!Εχετε και οι δυο στο δικό μου μυαλό εσωτερικό βάθος και το κάνω εικόνα δυο καστανά ψιλόλιγνα κορίτσια να πίνουν το καφεδάκι τους κάπου με πράσινο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφη εικόνα μου μετέδωσες, Νικόλ μου!
      Ελπίζουμε κάποια στιγμή να καταφέρουμε να την κάνουμε και πράξη.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το γλυκούλι μουτράκι της κάρτας με τράβηξε να διαβάσω την ανάρτηση. Αυτά που γράφεις περί φιλίας τα θεωρώ αυτονόητα - συμφωνούμε απολύτως. Πολύ ωραίο το δωράκι σου, να το χαρείς! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι μουτράκι, όμως, ε; Τρισχαριτωμένο!
      Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Αντεύχομαι: Καλές Γιορτές με υγεία, γαλήνη και ευτυχία!

      Διαγραφή
  7. Συγκινήθηκα...
    Είναι τόσα πολλά αυτά που μου έχει προσφέρει το blogging, πράγματα που δεν μπορεί να καταλάβει κανείς παρά μόνο αν είναι blogger. Πρώτα απ΄όλα ανιδιοτέλεια. Ότι τα κάνουμε όλα αυτά, ανταλλαγές, συμμετοχές σε δρώμενα, ebook, δημιουργίες, διαγωνισμοί, μόνο για την επικοινωνία και την δημιουργία. Και μόνο αυτό είναι πολύ σημαντικό.
    Τα περί φιλίας με βρίσκουν απολύτως σύμφωνη.
    Να χαίρεσαι λοιπόν το δώρο σου, να είσαι γερή και ευτυχισμένη.

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω πλήρως τι λες! Πριν αποκτήσω το μπλογκ, και να μου το έλεγες, δε θα μπορούσα να το καταλάβω - όχι τουλάχιστον σε όλο του το μεγαλείο. Τώρα όμως το βιώνω κι εγώ, και ναι, είναι πολύ-πολύ σημαντικό όλο αυτό που συμβαίνει ανάμεσά μας.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Έλλη μου
    Κρατώ κι εγώ την ιδια στάση!!!
    Θέλω τον χρόνο..δεσμεύομαι αλλά
    χρειάζομαι από την άλλη να κινούμε
    ελεύθερα!!!
    Να χαρείς τα δωράκια της Κατερίνας

    Καλές γιορτές αγάπης κι από εμένα
    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να κρατάμε τις ισορροπίες μας είναι σημαντικό... καταλαβαινόμαστε, Ελένη μου!
      Καλές γιορτές επίσης, με υγεία!
      Φιλάκια γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  9. Δεν θα το πιστέψεις τι συνέβη. Ή μάλλον θα το πιστέψεις γιατί κάτι τηλεπαθητικά τα παθαίνουμε συχνά εμείς οι δύο. Δεν είδα αυτή την ανάρτηση χθες και πριν από λίγη ώρα έγραφα στο μπλογκ μου για σενα και τα δωράκια σου. Και έρχομαι εδώ να πάρω τον σύνδεσμο να το επικολλήσω.. και βλέπω αυτή την ανάρτηση.. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό! Λέω δεν είναι δυνατόν. Κι όμως είναι!! Όπως και με την κάρτα. Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό αλλά είναι καρμικό. Όταν την είδα, είπα για την Έλλη- τέλος! Μου έβγαλε αυτό το feeling!
    Όσο για τις φιλίες και πάλι ταυτίζομαι σχεδόν σε όλα και στις εμπειρίες και στο πως βλέπουμε την φιλία.
    Θέλω να ευχαριστήσω και για τα όμορφα σχόλια των φίλων μας εδώ στην ανάρτησή σου. Με συγκίνησαν πάρα μα πάρα πολύ. Έχω κάνει πολύ όμορφες φιλίες μέσα από το blogging, από κοντά. Έχω κάνει όμως και το αντίθετο, συμβαίνουν αυτά. Επίσης έχω παρεξηγηθεί πολύ. Οπότε όταν βρίσκω ανθρώπους να καταλαβαίνουν τον τρόπο μου και τι έχω στην ψυχή μου.. νιώθω φοβερά ευγνώμων!! Όσο για σενα.. τι να πει κανείς! Έγραψα λίγα πριν διαβάσω την ανάρτησή σου! Ραντεβού εκεί ;)
    Απλά να ξέρεις ότι όταν βελτιωθούν τα οικονομικά μου είσαι ο πρώτος προορισμός μου, δεν λέω τίποτα άλλο. ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το πιστέψω!!! Γιατί να μην το πιστέψω; Πρώτη φορά λειτουργούμε έτσι τηλεπαθητικά; Κάρμα, όπως το είπες (και τι ωραία που είναιιιιι!!!) Εδώ βιώνουμε πολλαπλές ταυτίσεις, και μάλιστα εξ αποστάσεως... Βάλε τι έχει να γίνει όταν βρεθούμε από κοντά!
      (Αμήν και πότε να βρεθούμε!! Σε (σας) περιμένω!)
      Στο μεταξύ, ας έρθω να διαβάσω την ανάρτησή σου...
      Σε ευχαριστώ πολύ για ΟΛΑ!
      ♥♥♥

      Διαγραφή
  10. Λοιπόν...επειδή έχω και εγώ τις ίδιες κάρτες...δεν θα το πιστέψετε ..αυτή την ξεχώρισα κι εγώ για μια αγαπημένη φίλη ( παρ όλο που τις κάρτες μου τις φτιάχνω εγώ!)
    Μου έβγαλε κάτι τόσο αγαπησιάρικο!
    Μπράβο σας κορίτσια!
    Σας νιώθω γιατί κι εγώ μέσω της άχρωμης και άγευστης οθόνης έχω κάνει δυνατές φιλίες και όταν αφήνω τα ΣΛ μου ( που σημαίνουν Σε Λατρεύω) τα ΕΝΝΟΩ!!!!

    πολλά γλυκά φιλιά και στις δύο!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε τι έχουμε πάθει μ΄αυτή την κάρτα... χαχαχα!!
      Σοβαρά τώρα, είναι πολύ όμορφη - πώς να μην την ξεχωρίσουμε για τους ξεχωριστούς μας ανθρώπους;
      Τα ΣΛ σου είχα καταλάβει τι σημαίνουν, πρέπει να σου πω! Και ξέρω ότι τα εννοείς. Και χαίρομαι που και εσύ έχεις βρει μέσα εδώ ανθρώπους-φίλους καλούς για να τους τα αφήνεις...
      Φιλιά γλυκά κι από εμένα/εμάς! ♥

      Διαγραφή
  11. Εγώ πάλι, δεν έχω πολλές μέρες, που έλεγα(έγραφα) σε μια φίλη, ότι τα τελευταία χρόνια, έχω χτίσει φιλίες και σημαντικές σχέσεις μέσα από το blogging και εξακολουθώ! Τα φιλιά μου κορίτσια και καλή σας αντάμωση! Με γεια τα δωράκια ομορφιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που είμαστε όλοι ομοιοπαθείς!!
      :))
      Να είσαι καλά, ξανθούλα μου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος16/12/15, 6:44 μ.μ.

    Συμφωνώ πάρα πολύ με τις απόψεις σου Ελλη μου πέρι φιλίας!! Κάπου εκεί βαδίζω κι εγώ κι αν χάσω συνοδοιπόρους στην πορεία, ε τότε έτσι ήταν να γίνει!!
    Να σε θέλουν γι αυτό που είσαι, είναι ανεκτίμητο και μη διαπραγματεύσιμο!!

    Να ανθίσει λοιπόν κι από κοντά με το καλό η φιλία σας με το Κατερινιώ, σας το εύχομαι ολόψυχα!! Οσο για το δωράκι και την καρτούλα υπέροχα!! Να στε καλά κορίτσια μου να απολαμβάνετε την φιλία σας!! :))
    Φιλάκια πολλά πολλά και στις δυο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ήταν γραφτό, κι όλα για κάποιο λόγο γίνονται, οπότε ψηλά το κεφάλι και προχωράμε.
      Συμφωνώ μαζί σου κι εγώ!
      Ευχαριστούμε πολύ-πολύ για τις ευχές και για τα ζεστά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά, Μαριλενάκι μου!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφο αφιέρωμα! ΄Εσταζαν γλύκα τα λόγια σου
    Με το καλό να βρεθείτε κορίτσια...!
    Χτίσατε μια όμορφη σχέση και είμαι σίγουρη πως δυναμώνει μέρα τη μέρα και δεν θ΄ αργήσει η ώρα, που θα τα πείτε από κοντά...
    Στα περί φιλίας, με βρίσκεις σύμφωνη ΄Ελλη μου, ιδιαίτερα στο σημείο που μιλάς για την ανάγκη της μοναχικότητας. Είναι και για μένα κάτι απαραίτητο..
    Να είστε καλά κι οι δυο!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ειλικρινής, έγραψα αυτό που νιώθω, τίποτε λιγότερο!
      Για την ανάγκη της μοναχικότητας, δεν αμφέβαλλα καθόλου ότι εσείς τουλάχιστον θα με καταλαβαίνατε. Αν δεν ταιριάζαμε όλοι μέσα εδώ, δε θα "συμπεθεριάζαμε"!! (παραφράζω το γνωστό ρητό)
      Είχα ψιλοκαταλάβει ότι πολλοί σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο, και δεν με διαψεύσατε.
      Να είσαι καλά κι εσύ, Αννιώ μου, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. Όλοι έχουμε περάσει από παρόμοιες καταστάσεις, λοιπόν να είστε καλά κορίτσια και να χαίρεστε την κάθε στιγμή !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έχεις πολύ δίκιο Έλλη μου στα περί φιλίας που αναφέρεις.. πραγματικά και γω αυτό νιώθω, πως οι επιφανειακές φιλίες δε με καλύπτουν.. και όσο μεγαλώνουμε αυτό γίνεται όλο και πιο έντονο.. σαφώς και δεν έχει σημασία το πόσα χρόνια γνωρίζεις κάποιον, αλλά το πόσο ουσιαστικά επικοινωνείς μαζί του.. πρέπει τα αισθήματα να είναι αμοιβαία για να υπάρξει δέσιμο, να εισπράττεις θετικά vibes για να μπορείς να ανοιχτείς.. να χαρείς το δωράκι σου Έλλη μου! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται πιο έντονο Εύη μου γιατί όσο μεγαλώνουμε, ωριμάζουμε· γινόμαστε πιο επιλεκτικοί, πιο εκλεκτικοί, αναζητάμε άλλα πράγματα, πιο ουσιαστικά. Δε συμβιβαζόμαστε με ημίμετρα, γιατί ξέρουμε πλέον ότι είναι ανούσια και δεν μας αρκούν.
      Επίσης, μεγαλώνοντας συνειδητοποιούμε πως δε μας καλύπτει το να έχουμε 100 άτομα δίπλα μας "της επιφάνειας" που όταν θα τα χρειαστούμε θα κοιτάνε στο ταβάνι αν πετούν τα περιστέρια. Καταλαβαίνουμε πως χρειαζόμαστε ένα-δυο άτομα και καλά, αυτά που μας εμπιστεύονται και τα εμπιστευόμαστε και θα είναι δίπλα μας ανά πάσα στιγμή, κι ας βρίσκονται και στην Αλάσκα.
      Όσο για το άλλο που λες, πράγματι, μπορεί να γνωρίζεις κάποιον χρόνια και να σου τη "φορέσει" από εκεί που δεν το περιμένεις, και κάποιος άλλος που ξέρεις λίγο καιρό να γίνεται η αδελφή ψυχή σου και να μη σε προδίδει ποτέ!
      Τι να πεις... εγώ μας εύχομαι τα ημίμετρα να μένουν μακριά μας, και οι άνθρωποι οι σωστοί να πληθαίνουν κοντά μας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Νομίζω πως έτσι είναι τα πράγματα στη ζωή με τους φίλους, όπως ακριβώς τα περιγράφεις Έλλη μου. Μεγαλώνουμε, ωριμάζουμε, αλλάζουμε. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, διαβάζοντας το κείμενο σου, ένιωθα σαν να το είχα γράψει εγώ. Χαίρομαι που δημιουργήσατε μια όμορφη φιλία με την Κατερίνα κι εύχομαι να είστε πάντα αγαπημένες! Είναι σημαντικό στη φιλία να υπάρχει αλληλοσεβασμός, ελευθερία στο χρόνο και στον χώρο. Να είσαι καλά φίλη μου και να έχεις ένα γλυκό ξημέρωμα! Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:)) ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ συμφωνώ με όσα λες, Κατερίνα μου! Είναι όντως σημαντικό να υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός και αλληλοκατανόηση.
      Να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη νέα χρονιά!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα! ♥

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...