Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Lights On #2


 Το "Lights On" ήταν μια ιδέα που μου ήρθε ξαφνικά, την ώρα που χαλαρή παρατηρούσα τα φωτάκια που έχω πάντοτε αναμμένα το βράδυ στην κρεβατοκάμαρά μου. 

 Πήρα τη φωτογραφική μου και έπαιξα με το φως, τη σκιά και με την επιμέρους θέση των φώτων, θέλοντας να δημιουργήσω "ιστορίες". Κατά τη φάση της επεξεργασίας των φωτογραφιών, οι ιστορίες αυτές απέκτησαν την υπόσταση που ήθελα.

 Για το project χρησιμοποιήθηκαν φωτεινές πηγές δύο διαφορετικών ειδών, έτσι οι φωτογραφίες που προέκυψαν χωρίστηκαν σε δύο μέρη. 


 Μπορείτε να δείτε το πρώτο μέρος κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο:


 Για το "Lights On #2", τις φωτογραφίες του οποίου θα σας δείξω σήμερα, χρησιμοποιήθηκαν οπτικές ίνες, χρωματιστές ζελατίνες/φίλτρα χρωματισμού, συνθετικά κλαδάκια και ένας προβολέας σποτ  

 Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω οδήγησε σε ιδιαίτερα παιχνιδίσματα του φωτός και της σκιάς, και μου έδωσε τελικά μερικά αρκετά ενδιαφέροντα αποτελέσματα!



''Planet X-1111e''


''Itsy bitsy spider''



''Symmetry''


32 σχόλια:

  1. Οκ, πέραν του "Symmetry" (το ερωτεύθηκα με την πρώτη ματιά!), μου δίνουν την αίσθηση οι φωτογραφίες πως βλέπω πλάνα από ταινία!
    Βράδυ, σε δάσος, ήχοι από κλαδιά που σπάνε... Ξέρεις, περιμένεις να δεις από πού θα ξεπεταχτεί ο δολοφόνος!
    ;-)
    Μαϊμουδάκι μου, πέρα από την πλάκα, λατρεύω την υπομονή σου να μας "διδάσκεις" νέες τεχνικές με το φως! (Και να "ανέχεσαι" και τις δικές μας ενίοτε! Γκουχ! Γκουχ!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και γεμάτα παιχνιδίσματα με το φως, ομορφιά μου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω... αλήθεια; Μου αρέσει ο ατμοσφαιρικός (και θριλερόβιος) τρόπος που τις είδες, και σε ευχαριστώ που με άφησες κι εμένα να τις δω μέσα από τα δικά σου μάτια!
      Μη μου ξαναπείς το "ανέχεσαι", όμως, ναι; Το να βλέπω τις δικές σας αντίστοιχες προσπάθειες είναι κάτι που το χαίρομαι πραγματικά, κι εσύ είσαι άξια μαθήτρια!!
      Τώρα μες στις γιορτές ελπίζω να έχω αρκετές ευκαιρίες για παιχνίδι με το φως. Φωτάκια υπάρχουν παντού, βλέπεις... και για μένα αυτό είναι η χαρά του παιδιού!!
      Φιλάκια πολλά-πολλά, καλό βράδυ επίσης! ♥

      Διαγραφή
  2. Έλλη μου μου αρέσουν πολύ τα παιχνίδια που κάνεις με το φως και την σκιά δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα μυστηρίου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ!
      Να είσαι καλά, Ελένη μου, φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Θα τα ονομάσω "Μυστήρια Ομορφιά", δυο σε ένα! ;) Φιλάκι γλυκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ΄αρέσει!!!
      Φιλί γλυκό κι από εμένα, ξανθούλα μου!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία που είναι! Πολύ ατμοσφαιρικά! Μπράβο Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟλύ ωραίες οι σκιές! Τελικά απο τό τίποτα μπορούμε να κανουμε πολύ ωραία πραγματα!! Καλημέρα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασία να υπάρχει... όρεξη και έμπνευση!
      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  6. Λατρευτά τα παιχνιδίσματα σου Έλλη μου!!!
    Τροφή στη φαντασία...

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα πώς τα σκέφτηκες; Πραγματικά πολύ ωραία η ιδέα σου Έλλη μου!!! Παιχνδίσματα με το φακό...!!! Φανταστικό το αποτέλεσμα!!! Φιλιά πολλά γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι διαφορετικές και ασυνήθιστες πηγές φωτός με μαγεύουν, οπότε φαντάζεσαι τι γοητεία ασκούν πάνω μου οι οπτικές ίνες! Όταν είναι σε λειτουργία, όλα μέσα στο χώρο μου φαίνονται διαφορετικά, πιο ονειρικά, περισσότερο παραμυθένια. Επόμενο είναι να κατεβάσω ιδέες, λοιπόν!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι λήψεις μου!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  8. Aυτή τη σειρά, θα την ονόμαζα "eyes"... Μου μοιάζουν με κόρες ματιών!! πολύ ενδιαφέρον αποτέλεσμα Έλλη μου! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ ενδιαφέρουσα η δική σου οπτική, Εύη μου!
      Σε ευχαριστώ! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Είναι όμορφα παιχνίδια με το φως, κι εγώ τα βλέπω σαν εικόνες σε θολό τοπίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρησιμοποιώ φλας· μου αλλοιώνει το αποτέλεσμα, δεν είναι φυσικός ο τρόπος που αποτυπώνεται το φως (δεν είναι αυτό που βλέπει το ανθρώπινο μάτι, εννοώ). Αυτό έχει ως συνέπεια να δημιουργείται κόκκος στη λήψη, κάτι το οποίο μου αρέσει και δεν με ενοχλεί. Και μάλλον γι΄αυτό σου δίνουν αυτή την εντύπωση!
      (Εντάξει, δεν έχω και επαγγελματική φωτογραφική... ίσως τα κατάφερνα καλύτερα αν είχα μία. Αλλά, πού θα μου πάει; Άγιε Βασίλη, μ΄ακούς;)
      ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίες φωτογραφίες.
    Δεν έχω ιδέα από φωτογραφίες και μου φαίνονται μαγικά όλα αυτά.
    Πρέπει να ζητήσεις φωτογραφική μηχανή από τον Σάντα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει... ειδικά αν σκεφτείς ότι η υπάρχουσα έχει πρόβλημα και υπολειτουργεί, εδώ και καιρό!
      Μόνο εγώ μπορώ να τη χρησιμοποιήσω πλέον! Αλλά τη συγχωρώ, γιατί ακόμη και "πληγωμένη" μου χαρίζει καλές φωτογραφίες και υπακούει σε όλα τα καπρίτσια μου.
      Να αντέξει λίγο ακόμα μόνο... γιατί δεν νομίζω ότι ο Σάντα θα μπορέσει να μου φέρει καινούρια!
      Φιλιά κι από εμένα και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. Τι μαγεία! Έλλη, το φως από τα φωτάκια και τα κεριά το αγαπώ πολύ. Κι αυτές οι φωτογραφίες σου με μάγεψαν πραγματικά! Και τις ζήλεψα!
    (Να ρωτήσω κάτι, η άσχετη; Έχεις βάλει φλας;)
    Πολλά - πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρομοίως! Τα κεριά και τα φωτάκια δίνουν ένα ιδιαίτερο, διαφορετικό φως, και με λίγη φαντασία, μπορείς εύκολα να δημιουργήσεις μαγεία με αυτά. Μπροστά και πίσω από την κάμερα! :)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι λήψεις μου! Νομίζω το είπα και λίγο πιο πάνω, στα σχόλια: όχι, δεν χρησιμοποιώ φλας. Θέλω να αποτυπώσω το φως έτσι όπως το βλέπει το ανθρώπινο μάτι, μια αναλαμπή στα σκοτεινά, και το φλας μου αλλοιώνει αυτό το αποτέλεσμα (υπερφωτίζει).
      Αν κρίνω ότι η λήψη χρειάζεται φωτεινότητα (ή οποιαδήποτε άλλη διόρθωση) ασχολούμαι με αυτό μετά, στη φάση της επεξεργασίας.
      Ελπίζω να βοήθησα! Αν έχεις κι άλλες απορίες, μη διστάσεις να μου πεις!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  12. Ακρως επαγγελματικό αποτελεσμα!
    Συγχαρητηρια!!!!!!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος12/12/15, 1:57 μ.μ.

    Α!! Κι εδώ χιονίζει!!! Τι ωραία!!
    Φιλενάδα πειράζει που σε όλες τις φωτό βλέπω αραχνοποδαράκια;;; χιχιχι!!!
    Πάντως το αποτέλεσμα είναι πολύ φαντασμαγορικό κι αλλόκοτο σαν από άλλο πλανήτη!! Μπράβο σου για τους πειραματισμούς Ελλη μου!! Φιλιά και καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιονίζει, χιονίζει!! :))
      Να σου πω την αλήθεια, στα ίδια μονοπάτια ταξιδεύει η σκέψη μας (δεν είδες τον τίτλο που έδωσα σε μια από τις φωτογραφίες; "Itsy Bitsy Spider"; Τα κλαδάκια που χρησιμοποίησα προκάλεσαν αυτό το εφέ). Και συμφωνώ για το αλλόκοτο που λες!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Μαριλένα μου! Φιλιά κι από εμένα και καλή εβδομάδα να έχουμε!
      :)

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες και ατμοσφαιρικές φωτος
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Μαρία Έλενα, να είσαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. με ξετρελλανες !!!
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/12/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος23/1/16, 12:06 μ.μ.

    Μυστηριακά μαγευτικές!!!! Πάρα πολύ ωραίες, Έλλη μου!!! Μπράβο σου!!!
    Αγγελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...