Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες

  
  Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!  

 Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, το διάστημα πριν από τα Χριστούγεννα είχα αρκετή δουλίτσα στη... δουλίτσα, αλλά αυτό δεν με σταμάτησε από το να δημιουργώ στον ελεύθερό μου χρόνο. 

 Είναι ένας τρόπος για να ξεκουράζομαι κι αυτός· και να ξεδίνω.

 Τι δημιούργησα; Μα φυσικά, αντικείμενα με χριστουγεννιάτικο θέμα!

 Έκανα την αρχή νωρίς-νωρίς, φτιάχνοντας τo mixed media πινακάκι που έστειλα δώρο στην Κάτια, μιας και εγώ ήμουν ο μυστικός της Άγιος Βασίλης...



... έφτιαξα έπειτα μερικές κάρτες για να συνοδεύσουν τις ευχές μου στην οικογένεια... 


... και μερικά μικρά, ξύλινα χριστουγεννιάτικα πινακάκια/mobile, φτιαγμένα από γλωσσοπίεστρα, θαλασσόξυλα, νήματα και χάντρες. Το σημείο που απόλαυσα περισσότερο κατά τη διαδικασία κατασκευής τους; Μα φυσικά, τη ζωγραφική! (= η χαρά του παιδιού). 

 Όπως και οι κάρτες μου, έτσι και τα μικρά πινακάκια έχουν παρόμοιο ύφος, μιας και δεν είχα όσο χρόνο θα ήθελα, για να διαθέσω για την κατασκευή τους. Έκανα ωστόσο μικρές διαφοροποιήσεις στα χρώματα και τα πασπάλισα με μπόλικη αγάπη.








  Αν στόλισα; Μα και βέβαια στόλισα, εδώ και καιρό! Αλλά όχι full extra, όπως συνήθιζα ως τώρα. 

 Ο ένας λόγος ακούει στο όνομα Μόνα: φοβόμουν πολύ μήπως το νέο μέλος της οικογένειάς μας ενθουσιαζόταν υπερβολικά με τα φωτάκια και με τα πολύπριζα που βάζω στον κήπο, όταν στολίζω τα δέντρα μας - τι θα γινόταν αν αποφάσιζε να δοκιμάσει τι γεύση έχουν;! Θεωρώντας τα φωτάκια επικίνδυνα για φέτος, τα παρόπλισα και στη θέση τους τοποθέτησα σε ψηλά σημεία λίγα λαμπιόνια μπαταρίας, έτσι, για το καλό. 

 Από την άλλη, έπιασα τον εαυτό μου να μην έχει φέτος και τόση όρεξη για στολισμούς όση είχα άλλες χρονιές, κι ο λόγος σχετίζεται με τη μαμά μου. 

 Στις 29 του μηνός, λίγο πριν το 2015 μας χαιρετήσει, φύγει και δώσει τη θέση του στο 2016, η μαμά μου θα εισαχθεί για ένα προγραμματισμένο χειρουργείο. Δεν ξέρω πόσο εύκολη ή δύσκολη θα είναι η επέμβασή της, και κατ΄επέκταση, και η ανάρρωσή της - όλα θα εξαρτηθούν από την έκβαση του χειρουργείου. Αυτό που ξέρω είναι ότι θα είμαι δίπλα της. 

 Ελπίζω και εύχομαι η νέα χρονιά να ξεκινήσει με το καλό, όπου κι αν μας βρει (στο σπίτι ή στην κλινική) και να πάνε όλα καλά για εκείνη· να γίνει καλά. Έχει πολύ καιρό που ταλαιπωρείται, και η κατάσταση της υγείας της έχει φτάσει στο απροχώρητο.

 Συνεπώς δε θα μπαίνω συχνά εδώ, κι αν θα μπαίνω, θα διαβάζω τα σχόλιά σας, αλλά ίσως να μην έχω το χρόνο να σας απαντήσω. 

 Οπότε, σας στέλνω τώρα τις καλύτερες ευχές μου για το Νέο Χρόνο: να είναι καλύτερος από τον περσινό, με περισσότερη ελπίδα, περισσότερα όνειρα, περισσότερα χαμόγελα, περισσότερη ευτυχία, περισσότερη αγάπη. Να σας φέρει υγεία και όλα όσα ποθείτε - κι ακόμη περισσότερα!

 Θερμές ευχές στέλνω και στους φίλους που γιορτάζουν αυτές τις μέρες: να είστε πολύχρονοι, γεροί και ευτυχισμένοι!

Σας φιλώ, να περάσετε όλοι σας υπέροχα!

Τα λέμε του χρόνου!



31 σχόλια:

  1. Αγάπη μου γλυκιά, οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! (Τα mobile τα ερωτεύθηκα!) Νομίζω πως καλά έκανες και δεν έβαλες τη Μόνα στον πειρασμό των... πολύπριζων!
    ;-)
    Έλλη μου, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, τα άσκημα να μείνουν στη χρονιά που φεύγει και το 2016 να σας φέρει μόνο γέλια και ευχάριστες ειδήσεις! Και αυτό ας ξεκινήσει από τα νέα για τη μανούλα σου! Η θετική μας σκέψη είναι εκεί, μαζί σας!
    Χρόνια πολλά, καλά και όλα καλά θα πάνε, ναι?!
    Πολλά φιλάκια να της δώσεις, δυναμωτικά, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Έλλη μου
    Χρόνια πολλά και καλά
    Εύχομαι με τη μανούλα σου
    όλα να πάνε καλά και να έχει
    ταχεία ανάρρωση!!!
    Η σκέψη μας θα είναι κοντά της

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Έλλη μου με υγεία και χαρά!
    Καλή επιτυχία στο χειρουργείο της μανούλας να πάνε όλα καλά και γρήγορα να αναρρώσει.
    Φιλάκια πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχομαι όλα να πάνε καλά η μαμά γρήγορα να αναρρώσει και να είναι γερή και εσύ να βρεις ξανά την διάθεση σου Ευχομαι η νέα χρονιά να σας χαρίσει την αισιοδοξία την υγεία και πολλές πολλές ευτυχισμένες στιγμές!! Φιλάκια μικρή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προηγείται μακράν η υγεία τής Μαμάς, ομορφιά μου... Συνεπώς, σου εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα κατ' ευχήν και η νέα χρονιά να σας βρει απαλλαγμένους από νοσοκομεία κλπ. Τα φιλιά μου και καλή δύναμη! ❤ Υ.Γ Περιμένουμε νεότερα, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκι μου ολα θα πάνε καλά με τη μανούλα σου!! Κουραγιο θελει και όλα καλα θα πάνε! δημιουργίες είναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και χαρά σε όλους και ιδιαίτερα στην μαμά σου!Γρήγορη ανάρρωση και καλή δύναμη. Πολύ όμορφες δημιουργίες όπως μας έχεις συνηθίσει! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να πάνε όλα κατ 'ευχήν για τη μανούλα Έλλη μου!
    Χρόνια πολλά , με υγεία πάνω απ όλα!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι κάρτες σου και τα πινακακια σου όμορφα και ιδιαίτερα. Εύχομαι να πάνε όλα καλά με την υγεία της μαμάς σου και να έχετε μία όμορφη και ευλογημένη χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι να πρωτοπω καρδια μου ευχομαι ολοψυχα να πετυχει η εγχειρηση της μανουλας και το κοριτσι Μονα του χρονου να ειναι τομρωτο ξωτικο βοηθός σε ολα Καλη χρονια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύχομαι Έλλη μου να πάνε όλα καλά με τη μαμά σου και να έχει γρήγορη ανάρρωση!
    Όσα έφτιαξες όλα υπέροχα όπως πάντα!
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή δύναμη στη μανούλα και όλα θα πάνε καλά Έλλη μου!
    Η νέα χρονιά να σας φέρει υγεία και χαρές!
    Φιλιά πολλά και μια ζεστή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικά στη μανουλα σου Έλλη μου! Τελικά τι έγινε με τη Μόνα (κουκλάρα) ;;; Αφησε τα υπέροχα χειροποιήτα στολίδια στη θεση τους;;;
    Καλο μας ξημέρωμα!
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ˛.°★。ΕΛΛΗ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ & ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ & ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-
    ΦΙΛΙΑ ΓΙΟΡΤΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έλλη! Όλα καλά να πάνε με την υγεία της μανούλας! Σήμερα θα είσαι στο νοσοκομείο... Κουράγιο και στις δυο σας!
    Εμένα οι ξύλινες κατασκευές μου άρεσαν πολύ, έλλειψη χρόνου δεν κατάλαβα!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά κι αγκαλιές κι ευχές!!!!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά γεμάτα χαμόγελα!!!!
    Ευχομαι καλή επιτυχία στην επέμβαση της μαμα σου και γρήγορη ανάρρωση!!!!
    φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή Χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Περαστικά στη μανούλα σου!!
    Καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος31/12/15, 6:06 μ.μ.

    Χρόνια πολλά Ελλη μου!! Ζωγράφισες πάλι καρδούλα μου!! Εύχομαι να πήγαν όλα καλά με την μανούλα σου!! Περαστικά της και να ναι σιδερένια!!
    Καλή Πρωτοχρονιά κοπέλα μου!! Να σαι καλά κι εσύ κι οι αγαπημένοι σου! Να ναι καλότυχο κι ευτυχισμένο το 2016 και να ρθει φορτωμένο όμορφες στιγμές!! Σε φιλώ γλυκά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τις πιο θερμές ευχές μου για μια καλή κι ευτυχισμένη χρονιά, 'Ελλη μου!!!
    Με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου και ειρήνη στον κόσμο!!! Εύχομαι να πήγε καλά το χειρουργείο της μανούλας σου και με το καλό να αναρρώσει και να είναι όλα περαστικά!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή και ευλογημένη χρονιά γεμάτη υγεία και καλή τύχη. Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και κάθε χαρά αλλά προπάντων ελπίδα, χαμόγελα και όνειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή χρονιά Έλλη μου!
    Με υγεία πάνω απ όλα!
    Εύχομαι να πήγε καλά το χειρουργείο της μαμά σου!
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Καλή χρονιά με υγεία αγάπη και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή χρονιά Έλλη μου! Εύχομαι να πήγε καλά το χειρουργείο της μαμάς σου και να έχει γρήγορη ανάρρωση! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή χρονιά γεμάτη υγεία και ευτυχία σου ευχόμαστε ,Έλλη,!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΈΛλη μου ελπίζω το μήνυμα μου να σε βρίσκει πλέον ανακουφισμένη.
    Καλή χρονιά, εύχομαι υγεία, υγεία υγεία και όλα να έχουν πάει καλά με τη μαμά σου.
    Ότι συμβαίνει στη ζωή μας να είναι παντα για καλό και να παίρνουμε τα ισχυρότερα μαθήματα για να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι. Ακόμα και μέσα από τα συντρίμμια βλέπεις έναν ανθό να προσπαθεί να ξεπηδήσει να πάρει ζωή, έτσι να είναι και η ελπίδα και το φως στην ψυχή σου, σαν εκείνο τον ανθό με σε φωτιά και συντρίμμια ψάχνει για ζωή!.
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου και να χαμογελάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εύχομαι τα καλύτερα, Ελλη μου!!! Το 2016 να σου φέρει υγεία, χαρά και πολλά χαμόγελα!! Πολλά φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλή χρονιά με υγεία Έλλη μου!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή χρονιά σε όλους σας, χρόνια πολλά!
    Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις θερμές ευχές σας (αντεύχομαι!) και για όλα τα γλυκά λόγια εμψύχωσης και στήριξης. Μου δώσατε δύναμη και με συγκινήσατε...
    Όλα πήγαν καλά.
    Φιλιά πολλά σε όλους! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...