Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Μοβ πίνακας με decoupage

     Καλησπέρα σε όλους!

   Αυτός ο πίνακας έγινε με σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα άδειο, μικρό κομμάτι τοίχου, στην κρεβατοκάμαρά μας.




     Η εικόνα φυσικά δεν είναι δική μου δημιουργία! Είναι του Αυστριακού ζωγράφου G. Klimt (1862-1918) και για να είμαι ακριβής, είναι λεπτομέρεια από τον πίνακά του "Οι τρεις ηλικίες της γυναίκας", ο οποίος έγινε το 1905 και βρίσκεται στη Βιέννη. 

    Τα έργα του Klimt μου αρέσουν πολύ, για διάφορους λόγους. Μου αρέσουν τα ιδιαίτερα μοτίβα στα ρούχα των μορφών και στον περιβάλλοντα χώρο (μοτίβα που χαρακτηρίζουν τον καλλιτέχνη), η επιλογή των χρωμάτων (τα οποία σε γενικές γραμμές είναι έντονα και δεν χρησιμοποιούνται με φειδώ), η συχνή παρουσία της γυναικείας μορφής στους πίνακές του και η διαφορετική τους οπτική. 

     Η συγκεκριμένη εικόνα -λεπτομέρεια- του πίνακα, αποπνέει τόσο συναίσθημα... Νομίζω πως είναι δύσκολο για τον παρατηρητή να τη δει, χωρίς να νιώσει μια γλύκα, χωρίς να φέρει στο νου του τη μητρική θαλπωρή, τρυφερότητα και ζεστασιά.

  Θεωρώντας λοιπόν τόσο όμορφη αυτή την εικόνα, αποφάσισα να κάνω ένα πίνακα-αναπαραγωγή της. Τύπωσα σε απλό χαρτί την εικόνα από το Διαδίκτυο και την εφάρμοσα επάνω σε καμβά, με την τεχνική decoupage. Παρότι το χαρτί ήταν απλό Α4 και όχι ειδικό για decoupage, ενσωματώθηκε τόσο καλά, ώστε οι τρυπούλες του καμβά διαγράφονται πάνω στο χαρτί και φαίνεται σαν να είναι η εικόνα ζωγραφισμένη και όχι ξένο σώμα! Έπειτα έβαψα με μοβ τέμπερα τον πίνακα, πέρασα στερεωτικό στη μπογιά για προστασία και γυαλάδα και κόλλησα γύρω από την εικόνα μια πολύχρωμη τρέσα από μεταλλικά νήματα. Τέλος, πήρα ένα μοβ λουλουδάτο κουμπί, το στόλισα με ασημί glitter και το τοποθέτησα επάνω στην τρέσα. 

    Θα χαρώ να μου πείτε πώς σας φαίνεται το αποτέλεσμα!

    Να έχετε καλό υπόλοιπο ημέρας και ένα πολύ-πολύ καλό Σαββατοκύριακο!


15 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Ρένα μου! Καλό βράδυ και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. πολυ ομορφο το καρδακι σου!εξαιρετικα φτιαγμενο!
    Να σε καλωσορισω στην μπλογκογειτονια μας και στη παρεα μας!
    πολλα φιλια και να εχεις μια ομορφη ΚΥριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες στο σπιτικό μου! Πολύ χαίρομαι που πέρασες και που σου άρεσε το καδράκι μου... Πολλά φιλιά και από μένα, καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Απλό και όμορφο το καδράκι σου έτσι που το έφτιαξες.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο πραγματικά, πέρνα από το μπλογκοσπιτάκι μου σου έχω δωράκι. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι τόσο όμορφο όσο η δική σου δημιουργία!! Χωρίς να το ξέρεις, πέτυχες τα αγαπημένα μου χρώματα... θα με συνοδεύουν παντού, και αυτά και η φιλία σου! Ευχαριστώωω! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. πραγματικα πανεμορφο! εδεσε απιστευτα! μπραβο σου! συγχαρητηρια και για το δωρακι,παντα τυχερη ευχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Angie μου, να είσαι καλά! Καλή εβδομάδα να έχεις! Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Δεν ξέρω για ποια από όλες σου τις χάρες να σε πρωτοσυγχαρώ και σε ποιά ανάρτηση να γράψω το σχόλιο μου!Εισαι πού ευρυματική, τα έργα σου υπέροχα και η γραφή σου με πάει ταξίδι (τα οποία λατρεύω)εύγε για όλα!χαίρομαι να βλέπω τέτοιους ανθρώπους!να είσαι καλά ,να μας εμπνέεις!ααα!θα τολμήσω το κολπάκι με το αλουμινένιο φύλο από τους καφέδες ντεκουπάζ!καλές καλοκαιρινές αποδράσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού σε καλωσορίσω με χαρά στην παρέα εδώ, να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Με συγκινείς!
      Θα σου έρθω επίσκεψη και θα χαρώ να τα λέμε όποτε θέλεις.
      Η ιδέα που προτείνεις με τα αλουμινένια φύλλα είναι έξυπνη, θα περιμένω να δω τα αποτελέσματα!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  7. Ωραία ιδέα!!! Έψαχνα να βρω έργα του ζωγράφου G.Klint σε ντεκουπάζ και αλλά τίποτα θα εκτυπώσω και εγώ σε χαρτί….

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...