Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Χειροποίητα φουλάρια από ύφασμα

     Καλησπέρα σε όλους!

     Στο διαδίκτυο ανακάλυψα μια σελίδα με ιδέες για χειροποίητα φουλάρια, η οποία αποτέλεσε και την έμπνευσή μου για να φτιάξω τα φουλάρια που θα σας δείξω σήμερα. 

     Η αλήθεια είναι ότι όλων των ειδών τα φουλάρια μου αρέσουν πολύ και επιλέγω να τα φοράω μόλις αρχίσουν οι ψύχρες.... Θεωρώ ότι ένα φουλάρι, εκτός από το ότι προστατεύει το λαιμό μας και μας ζεσταίνει ευχάριστα, μπορεί επίσης να αναδείξει και να συμπληρώσει ιδανικά το ντύσιμό μας!

   Στην προκειμένη περίπτωση και αφού άρχισα τους... πειραματισμούς, διαπίστωσα ότι οι προοπτικές συνδυασμού των υλικών είναι απεριόριστες. Έφτιαξα για αρχή δύο φουλάρια, με την ίδια βασική τεχνική, σε διαφορετικές όμως αποχρώσεις. Είναι ελαστικά και περνούν από το κεφάλι, για να σταθούν πλούσια γύρω από το λαιμό, χωρίς να είναι μακριά σε μήκος.

    Το πρώτο έγινε τρίχρωμο, με μακό ύφασμα (μπλε και άσπρο) που έχω κόψει σε κορδόνια, κόκκινο κορδόνι ποντικοουρά και μπλε τρέσα. Το λουλούδι είναι καρφίτσα που μπορεί να αφαιρεθεί και έχει γίνει με τρέσα, φερμουάρ και κουμπιά. 




     Το δεύτερο φουλάρι έγινε με λευκό μακό ύφασμα κομμένο σε κορδόνια και τρέσες σε γκρι και πετρόλ. Έβαλα και σε αυτό καρφίτσα-λουλούδι, φτιαγμένη όπως και η προηγούμενη με τρέσα και φερμουάρ, αλλά εδώ τοποθετήθηκε ασημί κουμπί.





    Θα χαρώ να μου πείτε πώς σας φαίνονται!

    Καλό σας βράδυ!



19 σχόλια:

  1. καλησπερα!με μεγαλη μου χαρα και θαυμασμο διαβασα την αναρτηση σου αυτη...πραγματικα ειναι οτι πιο πρωτοτυπο εχω δει τον τελευταιο καιρο και φυσικα θα τα φορουσα ανετα!!!λατρευω τα φουλαρια,ποσο μαλλον τα δικα σου που ειναι και ιδιαιτερα,ξεφευγουν απο τα συνηθισμενα! πραγματικα υπεροχα,μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσαν! Κι εγώ την ίδια γνώμη είχα όταν τα είδα στη σελίδα και γι' αυτό επιχείρησα να φτιάξω δικά μου. Τώρα που έχω πάρει φόρα έχω στα σκαριά και κάτι ακόμη... ελπίζω να βγει εξίσου καλό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι φανταστικά!!! Πολύ ωραίο στυλ! Περιμένουμε κι άλλα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΗΛΑΔΗ!!!!!!!
    Ο,ΤΙ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΑΜΕ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΣΚΟΛ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν πετάμε τίποτα!! Αφού ξεχειλίζουμε όλες από ιδέες! Κάτι θα τους βρούμε να γίνουν πάλι... κι όχι μόνο κασκόλ!

      ?????

      (προς το παρόν, θα τηρήσω σιγή ιχθύος...)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ....ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΦΟΥΛΑΡΙΑ!!
    ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Νένα μου! Όντως, το πρώτο έχει το "κατιτίς" του, μάλλον λόγω της συγκεκριμένης τριχρωμίας... Βγήκε καλός ο συνδυασμός! Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  6. παρα πολυ ομορφα! εγω εχω ξεκινησει με νημα πλεγμενο στα δαχτυλα, αλλα εχει αλλη χαρη το υφασμα. νασαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ακόμη δεν το σώνω που δεν κάθισα μικρή να μάθω να πλέκω! Προσπαθούσε η γιαγιά μου... τίποτα εγώ... ήθελα να ζωγραφίζω!! Τώρα το έχω μετανιώσει πάρα πολύ! Έχω του κόσμου τις ιδέες για πλεχτά και δεν ξέρω τον τρόπο να τις εφαρμόσω... Οπότε, αναγκαστικά, πάω με τα νερά μου και εφευρίσκω άλλους τρόπους!! Γι' αυτό και χαίρομαι πάρα πολύ που σας άρεσαν! Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσει πολύ το σπιτάκι σου!Καλώς σε βρήκα, θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, καλώς ήρθες, Πινελιά! Πολύ μου άρεσε το όνομα που επέλεξες! Θα σου έρθω επίσκεψη και θα χαρώ πολύ να τα λέμε.

      Διαγραφή
  8. Lovely!!!! I have an award for you in my blog!!!
    Hope you like...
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much for your kind words, your frienship and support and also for the award, Marcela! I really loved it! You made this?! It's beautiful!! Kisses!

      Διαγραφή
  9. ειναι πολυ ομορφα κ πρωτοτυπα!!! ειδικα τ πρωτο μ αρεσε σαν χρωματ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα,ιδιαίτερα και πολύ εντυπωσιακά κομμάτια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα και νεανικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...