Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Μια υπέροχη έκπληξη και το πρώτο μου βραβείο... το οποίο με τη σειρά μου θέλω να χαρίσω σε όλους εσάς!

     Καλησπέρα σε όλους!

     Είμαι τόσο, μα τόσο πολύ χαρούμενη... 

     Πριν σας πω το γιατί, θα ήθελα να σας εκμυστηρευτώ κάτι πρώτα. Ξέρετε, όταν αποφάσισα να χτίσω το δικό μου σπιτάκι στη μπλογκογειτονιά, είχα κάποιες αμφιβολίες... δεν ήξερα τι να περιμένω... δεν ήξερα καν το πώς! Βρίσκοντας τελικά τον τρόπο να το "χτίσω", είχα ακόμη τις ανασφάλειές μου σχετικά με το πώς θα φανεί και αυτό και εγώ στους νέους μου γείτονες... για το πώς θα με δεχτούν, εμένα, τα όνειρά μου και όλα όσα φτιάχνω... Βλέπετε, όλα αυτά για μένα ήταν ένας καινούριος κόσμος, μια θάλασσα ιδεών και δημιουργιών, όπου ξαφνικά αποφάσισα να κάνω μια βουτιά! 

    Κι όμως ένιωσα αμέσως αποδεκτή... Οι ανασφάλειές μου διαλύθηκαν από την αρχή ακόμη, ό,τι και να με τρόμαζε τελικά δεν είχε λόγο ύπαρξης, καθώς βρέθηκα ναι μεν σε ένα νέο κόσμο, αλλά σε ένα κόσμο μαγικό, γεμάτο αποδοχή, φιλία, επικοινωνία, αγάπη για τη δημιουργία και τους άλλους και συμπαράσταση. Χωρίς να το ξέρω και χωρίς να το έχουμε πει μεταξύ μας, μοιράστηκα τις ίδιες σκέψεις και τους ίδιους φόβους με τη φίλη και μπλογκογειτόνισσα Gina, η οποία είναι και ο λόγος που είμαι τόσο, μα τόσο χαρούμενη απόψε... 

   Η Gina με κάλεσε στο σπιτάκι της για να παραλάβω ένα δώρο. Μπαίνοντας, βρήκα ένα βραβειάκι φιλίας. Η Gina το χαρίζει σε όλους τους φίλους της και για μένα είναι το πρώτο μου, οπότε το παραλαμβάνω με μεγάλη μου τιμή και με πολλά-πολλά ευχαριστώ! Gina εγώ σε ευχαριστώ για την αποδοχή, τη φιλία σου και τη φιλοξενία στο όμορφο σπιτάκι σου!



Το βραβείο της Ginas από το Θαλασσόξυλα και άλλα...


     Η φίλη μας δεν ήθελε να μας βάλει να απαντήσουμε σε ερωτήσεις - το μόνο που ήθελε ήταν να το χαρίσουμε σε blog που αγαπάμε, οπότε κι εγώ με τη σειρά μου, μη θέλοντας να ξεχωρίσω κανέναν, το χαρίζω σε όλους εσάς, τους μπλογκογείτονές μου, με όλη μου τη φιλία και την αγάπη! Χαίρομαι που είστε εδώ... Περάστε να το πάρετε και χαρίστε το κι εσείς στους δικούς σας φίλους. 

    Η Gina όμως μας επιφύλασσε και άλλη μία, όμορφη έκπληξη... Ένα πανέμορφο δωράκι, για τον 100ό φίλο του blog της! Εμένα!



Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με κοραλλί και τυρκουάζ χάντρες


      Έμεινα άφωνη! Gina μου, θέλω να σου πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που με σκέφτηκες (τα σκουλαρίκια σου είναι πανέμορφα!!), σου εύχομαι να χιλιάσεις τους φίλους σου και χαίρομαι πολύ που είμαι μέλος της παρέας! Σου εύχομαι ακόμη να δημιουργείς πάντα τόσο όμορφα αντικείμενα, όπως και τώρα.

     Καλό σας βράδυ και καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά!


4 σχόλια:

  1. Καλη σου μερα!!!Να τα εκατοστησεις τα βραβειακια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Katrina μου, σ' ευχαριστώ! Καλό υπόλοιπο ημέρας, φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο,πολύ όμορφο το δωράκι σου!!!
    Πάντα τέτοια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...