Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Για το Χριστουγεννιάτικο Bazaar του 1ου Νηπιαγωγείου Κ. Νευροκοπίου...

    Καλό απόγευμα σε όλους και όλες!!

    Αυτές τις μέρες, η σκέψη μου ήταν στο Χριστουγεννιάτικο Bazzar του 1ου Νηπιαγωγείου Κάτω Νευροκοπίου, το οποίο διοργανώνει η φίλη Άννα.  Είχα στο νου μου πολλές ιδέες... έλεγα να φτιάξω ίσως το ένα... ή όχι, το άλλο... έπειτα εκείνο... (τι παθαίνει ο άνθρωπος όταν καταπιάνεται με πολλά και διάφορα...) και τελικά, μην μπορώντας να καταλήξω ποιο από όλα, τα έφτιαξα όλα και τα προσφέρω με όλη μου την αγάπη. 




Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με επίχρυση ντίζα και κούμπωμα, 
γυάλινες ακανόνιστες πέτρες και χαντρούλες σε κόκκινο και χρυσό.  




Ένα παιδικό διπλό βραχιολάκι (μήκος περ. 16,50 εκ.) από μοβ και ασημί 
ντίζα, ροζ χαντρούλες σε δύο αποχρώσεις, μοβ χάντρες και ασημί στοιχεία.




Ένα πίνακα με μεικτή τεχνική (φόντο: ακρυλικό καφέ χρώμα με χρυσές 
σκιάσεις. Έχει γίνει decoupage με χαρτί και έχει χρησιμοποιηθεί δέρμα, 
χρυσή τρέσα και χρυσή άμμος). Διαστάσεις πίνακα περ. 24 επί 18 εκ., 
διαθέτει κρεμαστράκι.


     Και, μιας και το bazaar είναι Χριστουγεννιάτικο, δε θα μπορούσαν να λείπουν τα απαραίτητα χριστουγεννιάτικα στολίδια... 



Χριστουγεννιάτικα στολίδια-αγγελουδάκια από ασημί διακοσμητικό σύρμα
 πίπας, ασημί σύρμα με λευκές χαντρούλες, σατέν κόκκινη κορδελίτσα 
και λευκή ξύλινη χάντρα, ζωγραφισμένη στο χέρι. Σετ των δύο (ασημί). 




Χριστουγεννιάτικα στολίδια-αγγελουδάκια από χρυσαφί διακοσμητικό σύρμα
 πίπας, επίχρυσο σύρμα με λευκές χαντρούλες, σατέν κόκκινη κορδελίτσα 
και λευκή ξύλινη χάντρα, ζωγραφισμένη στο χέρι. Σετ των δύο (χρυσά). 


     Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη που μπόρεσα και εγώ να βάλω το δικό μου λιθαράκι μαζί με τα άλλα, προσφέροντας τις δημιουργίες μου για ένα τόσο καλό σκοπό. Εύχομαι με όλη μου την καρδιά να έχει Καλή Επιτυχία το Bazaar!

Καλή εβδομάδα σε όλους, να περνάτε όμορφα, πολλά φιλιά!



8 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ, Ρένα μου, να' σαι καλά! Μακάρι όλα καλά να πάνε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα! ήρθα πριν λίγες ημέρες αλλά δεν μου άνοιγε η σελίδα σου!
    πολύ όμορφες οι συμμετοχές σου
    ετοιμάζω και εγώ σε λίγες ημέρες ανάρτηση με τα δικά μου
    φιλιά και καλή επιτυχία στο μπαζαρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες!! Σ' ευχαριστώ πολύ. Ανυπομονώ να δω τι υπέροχο έφτιαξες πάλι... Καλή επιτυχία στο bazaar, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ωραια!!! καλη επιτυχια να εχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ που μας βάζεις στο κλίμα των Χριστουγέννων.Πολύ όμορφη η προσφορά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Κατερινάκι μου! Μακάρι να πάνε όλα καλά με το μπαζάρ... όσο για τα Χριστούγεννα, τα λατρεύει τόοσο το παιδί μέσα μου!

      Χαίρομαι που επανήλθες, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...