Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Υφασμάτινο κολιέ, με δέρμα και λουλούδι από τζιν

      Τις προάλλες, εκμεταλλεύτηκα κομμάτια βαμβακερών υφασμάτων που δε χρειαζόμουν πια και με τη λογική της επαναχρησιμοποίησης, έφτιαξα με αυτά φουλάρια

     Επειδή το αποτέλεσμα που βγήκε τελικά μου άρεσε - και από ό,τι μου είπατε, άρεσε και σε σας (κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα!!!), αυτή τη φορά σκέφτηκα μια άλλη εφαρμογή. Τι άλλο θα ήταν δυνατόν να γίνουν λοιπόν τα περισσευούμενα υφάσματα; 

     Μα... ένα χειροποίητο, χειμωνιάτικο κολιέ!!





      Για να το φτιάξω, χρησιμοποίησα καφέ σοκολατί βαμβακερό ύφασμα, κομμένο πάλι σε κορδόνια, τοποθέτησα καφέ δέρμα σε διάφορα σημεία (για διακοσμητικούς καθαρά λόγους) και η... καινοτομία στην προκειμένη περίπτωση, είναι το ότι αυτή τη φορά χρησιμοποίησα και ύφασμα τζιν, φτιάχνοντας με αυτό ένα λουλούδι!  Έκοψα το τζιν ύφασμα σε δυο λωρίδες και δημιούργησα σούρες, τις οποίες έραψα για να τις στερεώσω στο επιθυμητό, κυκλικό σχήμα. Σχημάτισα το λουλούδι βάζοντας για βάση το πρώτο τζιν κυκλάκι από την καλή του όψη και ακριβώς από πάνω, έβαλα το δεύτερο τζιν κυκλάκι από την ανάποδη όψη. Στόλισα με καφέ δέρμα και με δυο κουμπιά, ένα μεγαλύτερο μπεζ κι ένα πιο μικρό, ιριδίζον καφέ.

     Ελπίζω να σας αρέσει!

     Πριν σας αφήσω... έχω και κάτι άλλο να σας δείξω!

     Τι άλλο μπορείτε να κάνετε άραγε με τα παλιά σας τζιν;

     ? ? ? ?

- Φουλάρι;

- Αναμενόμενο πια... κάτι άλλο; 

     ? ? ? ? 

- Κολιέ;

- Μα μόλις φτιάξαμε ένα! Κάτι άλλο; Εμπρός... σκεφτείτε...

     ? ? ? ?  

     Τίποτα; Καμιά ιδέα;


     Να το πάρει το ποτάμι;;





Ε, λοιπόν, αυτό κι αν είναι ιδέα!! Δε συμφωνείτε;


Πολλά φιλιά, καλό σας βράδυ!


Υ.Γ. Βρήκα την εικόνα σε μια σελίδα στο facebook, η οποία ονομάζεται So Many Things (Τόσα Πολλά Πράγματα). Αν απορείτε γιατί ονομάζεται έτσι, επισκεφθείτε την. Θα με θυμηθείτε!  

  

16 σχόλια:

  1. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΚΟΛΙΕ...ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νένα μου! Χαίρομαι! Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Κοίτα ως προς το κολλιέ συμφωνώ. Ως προς το τζην γλάστρα δεν νομίζω γιατί όταν ποτίζεις το φυτό το τζην θα φαίνεται σαν κατουρημένο....Καλό σου βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Να είσαι καλά, γελάω μόνη μου βραδιάτικα!!!! Καλό βράδυ και σε σένα, Φλώρα μου!

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τα κοσμήματα από ανακυκλώσιμα υλικά. Φοβερό και μοναδικό το κολιέ που έφτιαξες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Κατερινάκι μου! Τα ανακυκλώσιμα υλικά συχνά δίνουν ωραία αποτελέσματα και έχουν άπειρες προοπτικές και δυνατότητες!

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει πολύ και τα χρώματα είναι χειμωνιάτικα και ταιριαστά! Πολύ ωραία ιδέα!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στην παρέα! Σ' ευχαριστώ πολύ! Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Είναι πράγματι πολύ ωραίο το κολιέ σου,με ζεστά γήινα χρώματα!!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά, Μαρία μου, ευχαριστώ!! Συνδυάζει όλα όσα αγαπώ το χειμώνα! Καφέ χρώμα, δέρμα και τζιν...

      Διαγραφή
  6. Είδα και τα φουλάρια που είναι πολύ πετυχημένα,αλλά και το κολιέ μου άρεσε ιδιαίτερα!

    Υ.Γ. Η ιδέα με τα τζιν είναι όντως πρωτότυπη αλλά με φρικάρει λίγο...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι θέλει αρκετή τόλμη για να γεμίσεις τη βεράντα τζιν παντελόνια παραφουσκωμένα με χώμα και φυτά!!! Είναι όμως μια διαφορετική οπτική στη διακόσμηση χώρου και επειδή τη βρήκα ενδιαφέρουσα, λόγω της διαφορετικότητάς της, γι' αυτό και σας την έδειξα! Κι εγώ δεν ξέρω αν θα το τολμούσα (παρότι το άλλο μου μισό θα ήθελε να το δοκιμάσει στο σπίτι μας... αλλά με ένα μόνο παντελόνι... για αρχή...)!!! Δεν τολμώ να φανταστώ τι θα λένε οι γείτονές μας...

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος26/10/12, 12:09 π.μ.

    Ελλού δεν ξέρω τί να πρωτοσχολιάσω..Κι επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, είναι όλα κα-τα-πλη-κτι-κά!!!!!!!!Ναι τέλεια είναι, ήθελα να πώ και τί άλλο είναι με μια λέξη, αλλά δεν είναι η πρέπουσα, οπότε...σούπερ. Μου άρεσαν πολύ τα καπάκια δαχτυλίδια-σκουλαρίκια κλπ, σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε φιλενάδα, χάρηκα απίστευτα που πέρασες!!! Ευχαριστώ πολύ-πολύ (έπιασα τη λέξη που εννοείς και γελάω μόνη μου!). Να έρχεσαι να τα λέμε. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. I love the necklace is very inspiring!!!
    I like the original picture ...
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...