Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Βραχιόλι-φιόγκος από δέρμα

      Καλησπέρα σε όλους!

     Θυμάστε την πράσινη τσάντα-φάκελο από δέρμα που είχα φτιάξει; Μου είχε περισσέψει τότε ένα μακρύ, στενό κομμάτι δέρματος, το οποίο μπήκε στη θήκη μαζί με τα άλλα, εν αναμονή... Ως συνήθως, λυπήθηκα να το πετάξω (τι πράγμα κι αυτό μ' εμένα!!).

     Έκανα μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, έτσι, για να πάρω ιδέες, σχετικά με το τι θα μπορούσα να κάνω με αυτό το κομμάτι δέρματος. Η αλήθεια είναι ότι, επειδή ήταν μακρόστενο, δε θα μπορούσε να γίνει και πολλά. Πάνω που είχα αποφασίσει να το χρησιμοποιήσω τελικά για να διακοσμήσω καμιά μπλούζα, βρέθηκα σε αυτή τη σελίδα, η οποία μας προσφέρει ένα πάρα πολύ ωραίο tutorial για την κατασκευή ενός βραχιολιού από δέρμα, στο σχήμα φιόγκου. 

     Πήρα την ιδέα από το tutorial όσον αφορά το αποτέλεσμα, αλλά τη διαδικασία για να το φτιάξω δεν την ακολούθησα κατά γράμμα. 

      Χρησιμοποίησα αρχικά το κομμάτι του δέρματος όπως ήταν, χωρίς να το κόψω καθόλου, το δίπλωσα στη μέση και το κόλλησα, έτσι που να έχει την ίδια δερμάτινη όψη και από τις δύο πλευρές (μπρος και πίσω). Πήρα μετά τον πυρογράφο μου και με την ειδική άκρη του έκανα σχεδιάκια και στις δύο πλευρές (τα ίδια που είχα κάνει και στην τσάντα για να τη διακοσμήσω). Έπειτα, έκοψα τριγωνικές τις άκρες του βραχιολιού, τις τρύπησα με το ειδικό εργαλείο και πέρασα κρίκους και κούμπωμα. Τέλος, μάζεψα το δέρμα στη μέση για να δημιουργήσω τις επιθυμητές σούρες που ήθελα να έχει ο φιόγκος μου και τύλιξα γύρω μια λωρίδα δέρματος σε διαφορετικό χρώμα, για αντίθεση. 



Δερμάτινο, πυρογραφημένο βραχιόλι-φιόγκος 
σε πράσινο και καφέ χρώμα, με κούμπωμα.
ΚΩΔ.  BrL 1


     Έτοιμο! Πώς σας φαίνεται; Φαντάζομαι ότι θα γινόταν εξίσου ωραίο και από ύφασμα, ίσως από κάποιο σκληρό και σταθερό, για να μπορεί να στέκεται όμορφα ο φιόγκος.

Πολλά φιλιά, να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

10 σχόλια:

  1. Όμορφο σου έγινε και τα σχεδιάκια με τον πυρογράφο του πάνε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Και μένα μου άρεσε το πώς φαίνεται με τα σχεδιάκια... ευτυχώς πέτυχε το πείραμα!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο και πολύ πρωτότυπο το βραχιολάκι!!! Καλώς σε βρηκα!!! Καλή συνέχεια με τις δημιουργίες σου και πολλά μπράβο για τις συμμετοχές σου στα bazaar για τα παιδιά!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες, Φωτεινή μου! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Beautiful and creative, dear!!!
    Have a good week! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και τα σχέδια με τον πυρογράφο τέλεια!Και οι δημιουργίες σου που είδα σε προηγούμενες αναρτήσεις σου μου άρεσαν πολύ!Φιλάκια και να έχεις μια υπέροχη και δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Σπυριδούλα μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν... Μου δίνεις δύναμη να συνεχίζω! Καλή συνέχεια και σε σένα, φιλιά!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...