Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Δαχτυλίδια με vintage κουμπιά


Καλησπέρα σε όλη την παρέα, καλό μήνα να έχουμε!




  Οκτώβριος... πότε κιόλας; Οι μέρες μου κυλούν σαν το νερό, φεύγουν. Τις νύχτες και τα πρωινά έχει αρχίσει να έχει ψυχρούλα εδώ, και, παρέα με το (ζεστό, πια) καφεδάκι μου τα απογεύματα, ξεκίνησα και πάλι να δημιουργώ.


  Μερικά πράγματα μπορεί να αλλάζουν, κάποια άλλα όμως, όχι. Η καθημερινότητά μου μπορεί να μεταβάλλεται, νέες γνωριμίες και νέα μέρη να παίρνουν τη θέση των παλιών, όσα μου αρέσουν όμως, όσα ευχαριστούν το μέσα μου (οι "αγάπες" μου, αν προτιμάτε) δεν εγκαταλείπονται. Γιατί είμαι όλα αυτά, και όλα αυτά είναι εγώ. Η ζωή άλλωστε θα ήταν πολύ βαρετή χωρίς τη δημιουργία... και οι χαρές της θα ήταν σίγουρα πολύ λιγότερες.


 Για ακόμη μια φορά χρησιμοποίησα μερικά από τα vintage κουμπιά της συλλογής μου (όπως είχα κάνει και εδώ, παλαιότερα) για να φτιάξω τρία δαχτυλίδια. 



Σύρμα, vintage κουμπιά, τουρμαλίνης σε καρπουζί απόχρωση
Wire, vintage buttons, watermelon tourmaline


Σύρμα, vintage κουμπιά, ακρυλική χάντρα
Wire, vintage buttons, acrylic bead


Σύρμα, vintage κουμπιά, φεγγαρόπετρα, δαντέλα
Wire, vintage buttons, moonstone, lace


  Όσο τα κοιτώ, τόσο το βλέπω: δεν μπόρεσα πάλι να αντισταθώ στο χρώμα και στο φως. Ίσως γιατί χρειαζόμαστε λίγο χρώμα τώρα, κάτι φωτεινό, έτσι, για να ξορκίζουμε την επερχόμενη μουντάδα της εποχής, δίνοντας λίγο φως στο γκρίζο. Μέσα μας και έξω. Δε συμφωνείτε;

  (Το δικό μου γκρίζο πάντως δε θα΄ναι ποτέ μουντό, γιατί κλείνει μέσα του μια αχτίδα φωτός - μια φεγγαραχτίδα)...

 Φίλοι μου, εύχομαι ο Οκτώβριος να είναι ένας πολύ-πολύ καλός μήνας για εσάς, ένας μήνας που θα είναι γεμάτος ομορφιές, χαμόγελα και γλυκιές στιγμές!

  Φιλιά σε όλους!


65 σχόλια:

  1. Η τριτη εικόνα μου άρεσε πιο πολύ απο όλες. Όχι οτι οι άλλες δεν ειναι όμορφες!
    Καλό μας μήνα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης, Αριάδνη μου! Να είσαι καλά! Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Ελλάκι μου γλυκό...
    Αυτά τα δαχτυλίδια πολύ μου αρέσουν και θα τα φορούσα άνετα...έχω πολλά κουμπιά στα κουτάκια μου, μάλλον θα το προσπαθήσω...
    Να΄σαι καλά και να περνάς όμορφα...
    **Αννιώ**
    υγ...Εδώ στα ψηλά, θα νιώθεις πιο έντονα τις τέσσερις εποχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Αννιώ μου!
      Είναι απλά, αλλά θαυματουργά, χεχε!! Πάνε με όλα... Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Κι εσύ να περνάς όμορφα! Όσο γι΄αυτό που λες για τις τέσσερις εποχές, κι εγώ έτσι πιστεύω (ελπίζω πάντως να μη βιώσω σε όλο του το μεγαλείο το χειμώνα!! Δεν είμαστε για τέτοια...)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Όμορφα και εντυπωσιακά τα δαχτυλίδια σου Έλλη .Καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα ,Έλλη,τη ματιά μας κέρδισε το τρίτο δαχτυλίδι!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως καταλαβαίνω γιατί...
      Καλό μήνα, κορίτσια! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Μου άρεσαν τα δαχτυλίδια που έφτιαξες,είναι εντελώς διαφορετικά από αυτά που έχω συνηθίσει να βλέπω.Και τα φωτεινά χρώματα από τις "πετρούλες" ευχομαι πάντα να σε συντροφεύουν για να έχεις μία χαρούμενη ζωή!!! Φιλάκια πολλά και καλές αλλά και πολλές δημιουργικές εμπνέυσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε!! Μ΄άρεσε αυτό που είπες περί της διαφορετικότητάς τους... το εκλαμβάνω ως το καλύτερο κοπλιμέντο και σε ευχαριστώ!
      Η αλήθεια είναι πως το 'χω αυτό, δεν μου αρέσει να φτιάχνω τα ίδια σχέδια που βλέπω να κυκλοφορούν παντού... έπιασες το πνεύμα μου! Μπορεί να εμπνέομαι από αυτά κάποιες φορές, αλλά πάντα βάζω τη δική μου πινελιά. Θαρρώ πως ο καθένας μας έχει τη δική του οπτική και είναι καλό αυτή να βγαίνει προς τα έξω.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν όσα είδες και σε ευχαριστώ και για τις γλυκιές ευχές σου! Ανταποδίδω με αγάπη!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα τα δαχτυλίδια σου και τόσο πρωτότυπα! Χαίρομαι τόσο πολύ που μπήκα στο blog σου! Καλό μήνα με πολλές πολλές δημιουργίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Χριστίνα, στην παρέα και καλό μήνα επίσης! Κι εγώ χαίρομαι που πέρασες!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Έχω περάσει αρκετές φορές από το δικό σου ιστολόγιο (έβλεπα τις δημοσιεύσεις σου στο fb) και το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Καιρός να γραφτώ και επίσημα, να τα λέμε! (Και κακώς που δεν το έκανα τόσο καιρό...)
      Να είσαι καλά! :)

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι δημιουργίες σου με τα κουμπιά, γιατί έχω κι εγώ πολύ ωραία παλιά, τα λατρεύω !!!!
    Καλό σου μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Έχω πολλά φυλαγμένα, και το καθένα είναι κόσμημα από μόνο του! Τα συγκεκριμένα μου αρέσουν πολύ γιατί είναι απλά, συνδυάζονται εύκολα με άλλα υλικά και έχουν ενδιαφέρουσα όψη/υφή!
      Καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα δαχτυλίδια σου, 'Ελλη μου!
    Βρήκα κι εγώ πολλά vintage κουμπιά σ'ένα κουτί της μητέρας μου και κάποια στιγμή θα τα χρησιμοποιήσω.
    Φιλιά και καλό μήνα!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Μαριάννα μου!
      Ανυπομονώ να δω τι θησαυρούς κρύβει το κουτί της μητέρας σου...
      Καλό μήνα επίσης, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Εντυπωσιακά τα δαχτυλίδια σου, Ελλη! Προσωπικά λατρεύω τα μεγάλα και μου άρεσαν πολύ! Να δοκιμάσεις να κάνεις και με καμμένο δέρμα , γίνονται πολύ ωραία!! Φιλιά και καλό μήνα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Πέπη μου!
      Κι εγώ είμαι φαν των μεγάλων δαχτυλιδιών, συνήθως τέτοια φοράω (έχω μακριά δάχτυλα και μου ταιριάζουν).
      Με καμένο δέρμα έχω ένα στα σκαριά (μα πού το ήξερες;! χαχα!), θα σας το δείξω όταν το ολοκληρώσω!
      Καλό μήνα επίσης, φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος1/10/14, 9:35 μ.μ.

    Καλό σου μήνα Ελλη μου!! Είναι πολύ όμορφα και πάντα ιδιαίτερα τα κοσμήματά σου!! Εχουν την σφραγίδα σου!! :))) Αυτό το διαφορετικό και την ένωση των υλικών που σου αρέσει!! Τα ταίριαξες υπέροχα!! Την φεγγαρόπετρα κι εγώ την αγαπώ!! Μου χουν πει ότι είναι πολύ σπάνια πέτρα.
    Να σαι καλά και να δημιουργείς κοπέλα μου!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, κορίτσι μου! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για όλα αυτά τα όμορφα που μου έγραψες!
      Η φεγγαρόπετρα είναι ιδιαίτερη πέτρα και στα μάτια μου έχει μια μαγεία...
      Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες επίσης! :))

      Διαγραφή
  11. καλο μηνα Ελλη μου υπεροχα τα δαχτυλιδια σου , ειδικα αυτα με τις φεγγαροπετρες χιλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα να έχουμε, Κάτια μου! Σε χιλιοευχαριστώ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Όσο τα κοιτώ, τόσο το βλέπω:
    Πόσο όμορφη έννοια,που μαζί με τις εικόνες σου απο τη μαγική φθινοπωρινή, 'ως τις μοναδικές δημιουργίες σου, τα είπαν όλα!
    φιλια πολλά πολλά, καλο σου μήνα Ελλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♥♥♥
      Αγαπημένη μου Βαρβάρα!
      Καλό μήνα επίσης και σε ευχαριστώ πολύ-πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο βρε Έλλη μου!
    Με το τίποτα έκανες υπέροχα δαχτυλίδια !!
    Να περνάς καλά !!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το τίποτα κάνεις θαύματα, είναι κοινό μυστικό μας αυτό!
      Κι εσύ να περνάς καλά, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ μου αρέσουν! Ξαναζωντάνεψαν κι έγιναν υπέροχα κοσμήματα! Ο ορισμός του φθινοπώρου δηλαδή. Η ανανέωση και η αλλαγή.
    Καλό μήνα Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλο μηνα κοριτσι μου!!!!!!
    Τα δαχτυλιδια σου ειναι μοναδικα τα λατρεψα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλό μήνα, με υγεία και χαρά!
      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  16. Εγώ πέρασα για να σου πω απλά.......να έχεις έναν ήρεμο και δημιουργικό Οκτώβρη και αν κρίνω από τα κουμπιά θα είναι σίγουρα δημιουργικός.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημιουργικός θα είναι, ήρεμος δεν ξέρω... θα δείξει!!
      (Άσε, μην το ψάχνεις...)
      Καλό μήνα, Xristin μου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Θυμάμαι για τα κουμπιά !! την συλλογή και την αγάπη σου !!! Πολύ μου αρέσουν και σου εύχομαι να είναι ο μήνας σου δημιουργικός, τακτοποιημένος με σταθερή βάση και χαμόγελα πολλά
    Φιλάκια πολλά προς Νάουσα μεριά κοιτώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Νικόλ μου, μακάρι... σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! (Ακόμη πάω όπου φυσάει ο άνεμος...)
      Η Νάουσα σε χαιρετά και εγώ σου στέλνω πολλά φιλιά, μαζί με τις ευχαριστίες μου!

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα με χαμόγελα Ελλάκι μου!μακάρι να πραγματοποιηθεί η ευχούλα σου και να είναι γλυκός μήνας για όλους ο Οκτώβρης!!με εντυπωσίασαν τα δαχτυλίδια σου-η πρωτοτυπία με τα κουμπάκια είναι απίστευτη-όπως και τα χρώματα που είναι φωτεινά!μπράβο κοριτσάκι μου!!καλή συνέχεια!!άπειρα φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε φορά που περνάς μου αφήνεις τόσες γλυκιές κουβέντες που συγκινούμαι απίστευτα... σε ευχαριστώ!
      Καλό μήνα να έχουμε, με υγεία, αντοχή, χαρά... και ας φέρει καλά, μόνο καλά!
      Φιλάκια πολλά-πολλά, καλή συνέχεια εύχομαι και σε εσένα!

      Διαγραφή
  19. καλό και δημιουργικό μήνα για σένα .... πανέμορφα τα δαχτυλιδιά σου καλημέρα ευχομαι φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και δημιουργικό μήνα για όλους μας, Νικόλα μου! Να μας χαμογελάει η κάθε μέρα του! Να είσαι καλά, καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  20. Σιγά μην άφηνες τις δημιουργίες στην άκρη!
    Γίνεται; Δεν γίνεται! Είναι κομμάτι σου πια!

    Φιλιά και καλό μήνα Έλλη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται! Από κάτι πρέπει να πιαστεί κανείς, είτε για να ξεφύγει, είτε για να χαρεί, είτε για να ξεσπάσει... εγώ έχω βρει αυτό!
      (διανύω ζόρικες μέρες, μη μου δίνεις σημασία)
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα επίσης, γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφα καί πολύ εντυπωσιακά τά δαχτυλίδια σου Ελλη μου!!Λάτρεψα τό τρίτο!!Καλό καί δημιουργικό μήνα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, Dimi μου, και σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Όμορφα τα δαχτυλίδια
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Μαρία Έλενα, χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Καλο μηνα Ελλη!
    Πανεμορφα τα δαχτυλιδια σου !!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Μαρία μου! Τι καλά που σε ξανασυναντώ εδώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Έλλη μου τα δαχτυλίδια σου είναι υπέροχα!!!
    Καλό μήνα να έχεις!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό και δημιουργικό μήνα και από εμένα Έλλη μου να περνάς καλά και να το διασκεδάζεις με ότι κάνεις !!!!! φιλάκια .............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ το ίδιο, Σούλα μου!
      Φιλάκια και καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  26. καλο μηνα με δημιουργια πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και πανω που θα σε ρωτούσα απο πιο μερος μας γραφεις φέτος Ελλη μου διάβασα την απάντηση σου στο σχόλιο της Νικόλ... ωραια πόλη και σίγουρα θα γνωρίσεςις νέους ανθρώπους εμπειρίες ζωής θα είναι καλά κανεις και κρατας στη καρδια σου αυτά που σε ευχαριστούν μικρή μου οσο για τα δαχτυλιδια σου διαβασα την ιστορία σου που δεν την ηξερα και με συγκίνησε που κρατησες πράγματα και αξοποιείς με την δική σου φαντασία.. για τις κοπελιες ειναι υπεροχα... οσο για τις φωτογραφίες που πήρες πίσω.. απο το διαγωνισμό.. καλα έκανες.. εκτός οτι είναι υπέροχες .. κρατησες και ακριβώς αυτό που έγραψες... την τιμή των όπλων.!!! να έχεις μικρή μου έν υπεροχο και χαμογελαστο μηνα... φιλακιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Ρούλα μου! Ναι, άλλαξα μέρος! Και στο μεταξύ, μου αλλάζουνε τα φώτα... Αλλά εγώ εκεί, βράχος!!!
      Για τα πράγματα που λες, δε θα μπορούσα να μην τα κρατήσω... Μεγάλωσα με αυτά και είμαι και συναισθηματικά δεμένη, αφού ήταν της γιαγιάς μου! Για να μην πάνε χαμένα μέσα στα συρτάρια, πότε-πότε πιάνω μερικά στα χέρια μου και τους δίνω μια δεύτερη ευκαιρία.
      Όσο για την "τιμή των όπλων"... ε, ναι, δεν το συζητώ! Δεν είμαστε όλοι το ίδιο, ούτε αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο τρόπο τις καταστάσεις...
      Φιλάκια πολλά, καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  28. Καλό μήνα χρυσοχέρα μου!
    Πολύ όμορφες και αυτές οι δημιουργίες σου με μια ιδιαίτερη προτίμηση στο τελευταίο!
    Να περνάς καλά όπου και αν είσαι, ούτως ή άλλως ότι αγαπάς σ'ακολουθεί παντού :-)))
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλό μήνα, κορίτσι μου!
      Χάρηκα που σου άρεσαν!
      Καλά να περνάς κι εσύ, φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  29. Ναι μωρέ περνάνε οι μέρες και φτάσαμε ήδη 7 του μηνός.. αν είναι δυναντόν.
    Κι εγώ αγαπώ τα κουμπιά. έκανες πολύ καλά που τα αξιοποίσησες έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνάνε γρήγορα... Λένε πως αυτό συμβαίνει όταν περνάς καλά!
      Όσο για τα κουμπιά, τα λυπάμαι να τα βλέπω κλεισμένα σε ένα κουτί. Αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία!

      Διαγραφή
  30. Μοναδικά τα δαχτυλίδια σου Έλλη μου! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλό μήνα Έλλη μου!!! Τι ομορφιές μας δείχνεις πάλι!!!! Και τα δακτυλιδάκια σου εξαιρετικά!!! Τι να πω;;; Μπράβο σου!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης, κορίτσι μου! Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...