Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

♥ Μια ιστορία αγάπης // 15+1 bloggers // ανοικτό e-Book

  Όλα ξεκίνησαν από τον Πέτρο, ο οποίος το Δεκέμβριο του 2013 έγραψε στο ιστολόγιό του ένα όμορφο, τρυφερό διήγημα, χωρίς όμως τέλος. 

  Το διήγημα άφηνε πολλά στη φαντασία... και το Φεβρουάριο του 2014, η Αριστέα είχε την ιδέα να το συνεχίσουμε. Με τη συναίνεση του Πέτρου, 15 γυναίκες bloggers συνενωθήκαμε και συνεργαστήκαμε, γράφοντας η καθεμία με το δικό της, μοναδικό τρόπο, τη συνέχεια της ιστορίας του - και μάλιστα, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

  Κι έπειτα, σκεφτήκαμε: "Γιατί όχι; Ας κάνουμε ένα βήμα παραπέρα..." 

 Η Χριστίνα ήρθε λοιπόν σε επαφή με την Ανοικτή Βιβλιοθήκη OPENBOOK  και τον κ. Γιάννη Φαρσάρη, με σκοπό η ιστορία μας να εκδοθεί σε e-book. 

 Σήμερα, έχω τη χαρά να σας ανακοινώσω πως η ιστορία μας κυκλοφορεί σε ανοικτό e-book, σε έκδοση δηλαδή της ανοικτής βιβλιοθήκης OPENBOOK, με ελεύθερη διανομή. 

 Η επιμέλεια της έκδοσης ανήκει στον Γιάννη Φαρσάρη (www.open-sesame.me), η εικόνα εξωφύλλου στον Δον Ψυχώτη (donpsychote.blogspot.gr), ο σχεδιασμός του εξωφύλλου στον Λευτέρη Παναγουλόπουλο (www.leftgraphic.gr) και ο πρόλογος ανήκει στην Αριστέα (princess-airis.blogspot.gr).





 Κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο, θα οδηγηθείτε στο e-book, το οποίο μπορείτε να "κατεβάσετε" και να αποθηκεύσετε ελεύθερα και δωρεάν (επιλέξτε απλώς download). Καλή ανάγνωση!!




(Έκδοση της ανοικτής βιβλιοθήκης OPENBOOK, με ελεύθερη διανομή)

Συγγραφείς: 

Χριστίνα Αντωνίου [ http://dear-e-diary.blogspot.gr ]
Κατερίνα Βαλσαμίδη [ http://apopsitexnis.blogspot.gr ]
Κατερίνα Βερίγκα [ http://positive-thinking-greece.blogspot.gr ]
Γεωργία Μπούτβα [ http://armoniaart.blogspot.gr ]
Μαρία Κανελλάκη [ http://toapagio.blogspot.gr ]
Πέτρος Καρυτινός [ http://akivernitos.blogspot.gr ]
Αριστέα Κουτά [ http://princess-airis.blogspot.gr ]
Κική Κωνσταντίνου [ http://ekfrastite.blogspot.gr ]
Χριστίνα Λέλη [ http://butterfly-butterflysworld.blogspot.gr ]
Έλενα Λουκοπούλου [ http://miakalimera.blogspot.gr ]
Κλαυδία Μάμαλη [ http://katoapotinakropoli.blogspot.gr ]
Κάτια Μαρκουίζου [ http://katitimou.blogspot.gr ]
Μαρία Νικολάου [ http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr ]
Έλλη Οικονόμου [ http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr ]
Μαρία-Ελένη Φραγκιαδάκη [ http://marilenaspotofart.wordpress.com ]


  Οφείλω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους 15 φίλους-bloggers για το όμορφο συγγραφικό ταξίδι μας (ήταν μια υπέροχη συνεργατική εμπειρία, με μια υπέροχη ομάδα!), αλλά και σε όλους όσους εργάστηκαν για να γίνει πραγματικότητα η παρούσα έκδοση.

   Καλό σας απόγευμα! 



46 σχόλια:

  1. Τα θερμά μου συγχαρητήρια !!!!!! Έκανα ... μια σύντομη περιήγηση στο e-book αλλά θα ξαναπεράσω για να ξαναδιαβάσω την όμορφη και καλογραμμένη ιστορία αγάπης !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα βαρεθώ σήμερα να σας δίνω τα θερμά μου συγχαρητήρια -ολούθε!- και να εύχομαι πάντα τέτοιες υπέροχες δημιουργίες από εμάς τους bloggers! Πολλά γλυκά φιλιά ομορφιά μου και πάντα άξιοι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου και στων bloggers το αυτί... χαχαχα!!
      Σε ευχαριστούμε, ξανθούλα μου!
      Well done για το avatar!!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  3. :) :) Είμαι πολύ χαρούμενη και συγκινημένη!!
    Και αυτό που είπα και στην Έλενα Λ. Είναι πραγματικά σπάνιο σε μία ομάδα τόσων ατόμων να υπάρχει άψογη επικοινωνία και συννενόηση με κοινό σκοπό! Σας ευχαριστώ και πάλι! Πολλά φιλάκια Έλλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις!! Πετάω!
      Συμφωνώ με αυτό που λες (και κάπου είδα πως το ίδιο επισήμανε και ο Πέτρος σε ένα σχόλιό του... Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται! Να από πού φαίνεται ότι κινούμαστε όλοι στο ίδιο μήκος κύματος...)
      Ήταν μια μοναδική εμπειρία, από την αρχή ως την ολοκλήρωσή της! Με μεράκι, άψογη συνεργασία και ιδέες... πολλές ιδέες!
      Σε ευχαριστώ που γράψαμε μαζί! Τιμή μου και χαρά μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. ΕΎΓΕ!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΌΣΟΥΣ ΣΥΝΕΒΑΛΛΑΝ, τον καθένα /καθεμία ξεχωριστά!
    μοναδικό!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ-πολύ, Βαρβάρα μου! Φιλάκια πολλά σου στέλνω! ♥

      Διαγραφή
  5. Μπράβο μας! Γιατί καταφέραμε κάτι πολύ δύσκολο να μοιάζει τόσο απλό.....
    Θυμάμαι όλα τα κείμενα , όλες τις εξελίξεις...την κομμένη ανάσα με την οποία διάβαζα κάθε κεφάλαιο...... κάθε μία έδωσε τόσο όμορφα τη δική της συνέχεια....
    Μακάρι να το κάνουμε ξανά....
    Φιλιά πολλά Έλλη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο μας! Είμαι πολύ περήφανη για την ομάδα μας!
      Είναι στο χέρι μας να το κάνουμε ξανά... και κάτι μου λέει ότι θα το κάνουμε!
      Σ΄ευχαριστώ που ήμαστε μαζί σε όλο αυτό! Ήταν χαρά μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  6. Καλοταξιδο να ειναι! Φιλια Ελλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοτάξιδο, Χριστίνα μου! Σε ευχαριστούμε πολύ για όλα όσα έκανες! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο σε όλους σας !!!!
    Να επαναληφθεί !!!!
    Σας φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Ελλη μου!!Μπράβο σέ όλους σας!!Καλοτάξιδο σάς εύχομαι!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την εμπειρία και το δυνατό δέσιμο που δημιουργήθηκε μεταξύ μας, αν και άγνωστοι -οι περισσότεροι- μεταξύ μας. Την ιστορία τη γράφουν οι παρέες και αποδείξαμε μέσα απ' αυτό το συλλογικό παιχνίδι πόσο δύναμη κρύβει η συλλογικότητα και το "εμείς".
    Να είσαι καλά Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφο αυτό που είπες, Μαρία μου! "Την ιστορία τη γράφουν οι παρέες..."
      Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ για το κοινό μας "ταξίδι" στις λέξεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια σε όλους σας
    Φιλα΄κια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία!!
    Όσα ευχαριστώ κι αν πω λίγα θα είναι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν, και συνεχίζει να είναι!
      Σε ευχαριστώ που ήμαστε μαζί σε όλο αυτό! Ήταν χαρά μου!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια, 'Ελλη μου, σε όλους όσους συμμετείχαν σ'αυτή την προσπάθεια ομαδικής συγγραφής!!
    Εύχομαι να ξαναγίνει!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπραβο μας! ειναι πολυ ομορφο ολο αυτο! :)
    καλο πσκ να εχεις αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο! Μπράβο στην ομάδα μας!
      Ήταν χαρά μου να γράφουμε μαζί, Κική μου!
      Καλό ΠΣΚ επίσης, να περάσεις όμορφα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Καλοτάξιδο κ πολυδιαβαστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητηρια, καλοτάξιδο, θα σας διαβασω εννοείται!
    Καλό απόγευμα :)
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε!!
      Περιμένουμε εντυπώσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Οντως είναι πολύ σπουδαίο αυτό που γίνεται και τα εύσημα στους συντελεστές όλες !!! Είναι αξιέπαινες προσπάθειες και ευχαριστούμε και εμείς Ελλη μου !!! Φιλάκια και καλό οικογενειακό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ήταν σπουδαία εμπειρία! Σκέψου ότι λειτουργήσαμε αυθόρμητα, χωρίς ιδιαίτερο προγραμματισμό ή ατελείωτες συνομιλίες μεταξύ μας... και όμως, καταφέραμε να συνεργαστούμε τόσο όμορφα και να ακολουθήσουμε ο ένας το σκεπτικό του άλλου! 16 εντελώς διαφορετικοί άνθρωποι!
      Να είσαι καλά, Νικόλ μου, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος25/10/14, 4:26 μ.μ.

    Μπράβο σε όλους Ελλη μου!! Καλοτάξιδο να ναι!!
    Ηταν πολύ όμορφη η συνεργασία μας!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο στην ομάδα μας!!
      Χάρηκα πολύ που ήμαστε μαζί σε όλο αυτό, Μαριλένα μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  18. Μπράβο σε όλους όσους συμμετέχουν!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ!
      Καλή εβδομάδα, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος25/10/14, 9:11 μ.μ.

    Δηλώνω εκστατική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. °.♪♬
    Belo trabalho de equipe!!!

    Bom domingo, amiga!
    Beijinhos do Brasil.
    °.♪♬♫彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλοτάξιδο να είναι Έλλη και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το είπα και στα άλλα παιδιά πως θα το φυλάξω για μια άλλη στιγμή που θα είμαι πιο λάσκα! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε! Όποτε θέλεις, έχεις τη διάθεση και μπορείς!
      Να είσαι καλά και χρόνια πολλά για σήμερα!

      Διαγραφή
  23. Ενα μεγαλο μπραβο σε σένα Ελλη μου και σε όλα τα παιδια που συμμετείχαν σε αυτό.. προσπαθησα να το ανοιξω να το διαβασω και δεν ξερω πωα να το κανω Ελλη μου.. αν θελεις στήλε μου οδηγίες πλιζζζ και του χρόνου για σήμερα..!!!! φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ-πολύ, Ρούλα μου!
      Μόλις σου έστειλα mail!
      Φιλάκια πολλά, και χρόνια πολλά για σήμερα!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...