Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Ένα δέμα γεμάτο ομορφιά, ταλέντο, σκέψη και φιλία

  Καλή εβδομάδα σε όλους!

 Την Παρασκευή, επιστρέφοντας στη βάση μου για το Σαββατοκύριακο, εκτός από τις αγκαλιές και τα καλωσορίσματα των δικών μου ανθρώπων, βρήκα να με περιμένει και ένα δέμα από τη γλυκύτατη και ταλαντούχα Μαριάννα μας (L' Atelier de Marie-Anne). Ήμουν η τυχερή του giveaway που διοργάνωσε στο ιστολόγιό της, για να γιορτάσουμε τα τρία χρόνια παρουσίας του στη γειτονιά.

 Άνοιξα το δέμα και ο χώρος πλημμύρισε ομορφιά. Γέμισε από το ταλέντο, τη σκέψη της Μαριάννας για μένα και τη ζεστασιά της.

 Το δέμα περιείχε ένα πανέμορφο cache-pot, δημιουργία δική της με την τεχνική ντεκουπάζ, το οποίο φιλοξενούσε μια δάφνη από τον κήπο της (δώρο για τα "καλορίζικα", όπως μου είπε, μιας και άλλαξα πάλι σπίτι), ένα τέλειο (ρομαντικά διακοσμημένο με ντεκουπάζ) αρωματικό σαπουνάκι, μια χειροποίητη χάρτινη καρδούλα-κουτάκι γεμάτη vintage κουμπιά της μαμάς της για τις δημιουργίες μου και μια κάρτα με λόγια γλυκά.   

  Επειδή το Σάββατο η μέρα ήταν υπέροχη, τα φωτογράφισα όλα μαζί στον κήπο για να σας τα δείξω.




 Μαριάννα μου, δεν ξέρω πώς να σε ευχαριστήσω! Μπήκες σε τόσο κόπο για χάρη μου... Είμαι χαρούμενη, σαν μικρό παιδί! Τα δώρα σου είναι όλα υπέροχα, τα θαύμασα πραγματικά και ήδη έχουν βρει μια θέση στην καρδιά μου και στο σπίτι μου. Με συγκίνησες πολύ με τη σκέψη σου να συμπεριλάβεις τη δαφνούλα για το νέο μου σπίτι και τα τόσα όμορφα κουμπιά για τις δημιουργίες μου. 

 Να χαίρεσαι το ιστολόγιό σου και να το καμαρώνεις, να γεμίζει πάντοτε από όμορφες δημιουργίες και φίλους καλούς... κι εσύ να είσαι καλά, να δημιουργείς και να χαρίζεις χαρές! 

 Σε χιλιοευχαριστώ και σου στέλνω συγκινημένη την αγάπη μου, μια αγκαλιά κι ένα φιλί!!


38 σχόλια:

  1. Πάντα να δέχεσαι και πάντα να παίρνεις δώρα αγάπης Ελλη μου.
    Καλή εγκατάσταση στο νέο σου σπιτικό και καλές δημιουργίες
    Περιμένουμε τα νέα κουμπιοκοσμήματα
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το περιμέναμε!κι ετσι που έστησες το φόντο, ακόμα και μέσα απο τη καρτούλα και πίσω απο τη δάφνη,σαν να υπάρχουν τρεχούμενα νερά!πρόσεξέ το!
    να το χαρείς το δωράκι σου ΄Ελλη μου, στο καινούργιο σου σπίτι, και καποια στιγμη που το κασπο θα είναι λίγο ως προς το φυτό, να μεταφυτέψεις στον κήπο σου να το βλέπουμε να μεγαλώνει!Και κάποια στιγμή στο μέλλον, κοντά στη σκιά του πλατύφυλλου, μαζί με χαρούμενα προσωπάκια γύρω σας, να απολαύσετε με τη Μαριάννα ενα καφεδάκι!
    Αφήνω το σχόλιο,με πολλή πολλή αγάπη, απ ΄αυτην που μοιράζεις γύρω σου!φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρεχούμενα νερά; Μα τι φαντασία!!! Η αντανάκλαση των φυτών σε συνδυασμό με το χρώμα του τραπεζιού μου δείχνει κάπως, ναι!
      Εννοείται πως θα το μεταφυτεύσω, απλώς τώρα το άφησα ήσυχο για λίγο, να συνηθίσει στην αλλαγή περιβάλλοντος. Αργότερα θα μπει στην τελική του θέση!
      Η μελλοντική εικόνα που δίνεις υπέροχη, πολύ θα το ήθελα αυτό!!
      Φιλάκια πολλά, Βαρβάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Είναι ωραία τα δώρα σου, τους έκανες κι εσύ υπέροχη παρουσίαση κι απογειώθηκε το πράγμα! Να τα χαρείς ομορφιά μου! Σε φιλώ γλυκά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, ξανθούλα μου! Φιλάκια πολλά-πολλά! :))

      Διαγραφή
  4. Να είσαι καλά να χαρείς τα δωράκια σου που με τόση αγάπη ετοίμασε η Μαριάννα. Είναι όλα πανέμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι πανέμορφα, καλοφτιαγμένα και άψογα, απέμεινα να τα χαζεύω...
      Μπράβο της, είναι μεγάλη μαστόρισσα!

      Διαγραφή
  5. Να χαρείς τα δώρα σου Έλλη μου και πάντα να είσαι τυχερή!!!!! Καλή εβδομάδα!!! Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα, Βίκυ μου και σε ευχαριστώ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου Έλλη μου και είμαι σίγουρη ότι θα στολίσουν όμορφα το καινούργιο σου σπίτι!!!
    Η Μαριάννα έβαλε όλη της την τέχνη και την αγάπη!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μαριάννα είναι καταπληκτική, δημιουργεί αριστουργήματα! Αισθάνομαι πολύ τυχερή που έχω κάτι δικό της!
      Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Αυτά είναι!! Το σωστό δώρο στον σωστό άνθρωπο!! Το είπα και στην Μαριάννα πως θα τα τιμήσεις δεόντως μιας και είσαι κι εσύ καλλιτέχνης!!
    :) Να τα χαρείς τα υπέροχα δωράκια σου!!
    Καλή εβδομάδα με δύναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Κατερίνα μου!
      Καλή εβδομάδα επίσης, με χαμόγελα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πράγματι, είναι πανέμορφα τα δώρα που έλαβες .... να τα χαρείς και πάντα τυχερή !!! Καλή εβδομάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 'Ελλη μου, χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια μου και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Να έχεις πάντα τύχη και ευτυχία στην ζωή σου!
    Και να ακολουθήσεις την συμβουλή της Βαρβάρας...φαντάζεσαι να πιούμε κάποτε καφεδάκι στην σκιά της δαφνούλας?
    Να διευκρινήσω μόνο πως η καρδούλα δεν είναι χειροποίητη (ήταν μπομπονιέρα !)
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, τα λάτρεψα, είναι υπέροχα!!! Σε ευχαριστώ και πάλι, μέσα από την καρδιά μου!
      Όσο για το καφεδάκι, τι καλά που θα ήταν!!!
      :))
      Την καρδούλα ήμουν σίγουρη ότι την έφτιαξες εσύ, δείχνει χειροποίητη. Σε ευχαριστώ για όλα τα καλούδια που κρύβει μέσα της!
      Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  10. Ελλη μου να χαίρεσαι τα δωράκια της Μαριάννας που είναι πάντα όμορφα και καλοφτιαγμένα !!! Εχω την χαρά να γνωρίζω την Μαριάννα και για μένα είναι μια ευγενική και πληθωρική γυναίκα την οποίαν αγαπώ πολύ !!
    Να στολίσεις το σπίτι σου με την θετική αύρα και γενναιοδωρία της φίλης μας . Φιλάκια πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτος άνθρωπος, κι εγώ την έχω μες στην καρδιά μου κι ας μην έχουμε ειδωθεί από κοντά. Ελπίζω να τύχει κάποια στιγμή!
      Φιλάκια και αγκαλιά κι από εμένα, καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τά δωράκια σου Ελλη μου!!Νά τά χαρείς!!Η Μαριάν είναι γειτονοπούλα μου καί πολύ καλή μου φίλη!!Πάντα φιλόξενη καί γενναιόδωρη!!Πάντα καλότυχη σού εύχομαι!!Περιμένω νά δώ πώς θά αξιοποίησης τά κουμπία!!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Δήμητρά μου! Θυμόμουν ότι μένετε κοντά με τη Μαριάννα και πως έχεις απολαύσει την φιλοξενία της (στον υπέροχο κήπο της, αν δεν κάνω λάθος)!
      Καλή σου εβδομάδα, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα τα δώρα σου Έλλη μου. Καλότυχη να είσαι χαρά μου πάντα!
    Το σαπουνάκι αναρωτιέμαι πώς έγινε ντεκουπάζ... χεχε μην χάσω!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!
      Κι εγώ το ίδιο αναρωτήθηκα... πώς τα κατάφερε; Πρέπει να θέλει πολύ λεπτοδουλειά, φαντάζομαι ότι το σαπούνι λιώνει εκεί που μπαίνει η κόλλα...
      Περιττό να σου πω πως το σαπουνάκι είναι άψογο, σαν να "γεννήθηκε" με το μοτίβο!!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  13. Πάντα τέτοια, αν αξίζει για κάτι το μπλόγκινγκ είναι αυτές οι στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Το blogging αξίζει για πολλά, και όχι μόνο γι΄αυτές τις στιγμές των δωρισμάτων, αλλά και για τη γενικότερη επαφή που δεν είναι απρόσωπη, αλλά είναι ζεστή, ανθρώπινη και φιλική!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφα.
    Να τα χαρείς
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος14/10/14, 4:46 μ.μ.

    Είναι πανέμορφα!! Τα είχα καμαρώσει και στο blog της Μαριάνν μας!! Να τα χαρείς τα δωράκια σου Ελλη μου και να σαι πάντα τυχερή!!! :))
    Η Μαριάνν είναι υπέροχος άνθρωπος!!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα να χεις κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά, είναι απίστευτα κι εκείνη ακόμη πιο απίστευτη!!
      Σε ευχαριστώ, Μαριλένα μου, καλό υπόλοιπο εβδομάδας να έχεις, γλυκιά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα τα δωράκια της Μαριάννας,Έλλη και εσύ μακάρι να είσαι πάντα τυχερή!!!!Καλό βράδυ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάντα τέτοια!...
    Φαντάζομαι τη συγκίνηση και τον ενθουσιασμό σου.
    Είναι υπέροχο το δώρο και πάνω απ' όλα η σκέψη της!
    Φιλιά πολλά Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να ήσουν από μια μεριά, να με έβλεπες... Σαν παιδάκι έκανα, χαχα!!
      Η σκέψη της με άγγιξε...
      Φιλιά, Μαρία μου!

      Διαγραφή
  18. Με γειά τα δωράκια σου Έλλη μου!!!
    Να είσαι καλά και καλή διαμονή στη νέα σου κατοικία!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. συγχαρητηρια και να τα χαρεις όπως ποθεις!
    Ειναι όντως πανεμορφα!
    Καλό απόγευμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλό απόγευμα και σε ευχαριστώ! Φιλάκια! :)

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...