Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Δεν σου αρέσει; Άλλαξέ το!! (DIY μπαλαρίνες)

   Καλησπέρα σε όλη την παρέα!

  Ξέρω, εξαφανίστηκα αυτό το τριήμερο... Κατάφερα να διαβάσω όοολες τις αναρτήσεις σας, αλλά δεν είχα το χρόνο να αφήσω σχόλια σε όλους. Βλέπετε, υποδέχτηκα το άλλο μου μισό, που έκανε 400 χλμ. και βάλε - διασχίζοντας στεριές και θάλασσες - για να συναντηθούμε (επιτέλους!!). Τριγυρίσαμε, είδαμε, μοιραστήκαμε, απολαύσαμε, βοήθησε πολύ και ο καιρός που ήταν υπέροχος...


   (Τελικά, ωραίες οι βόλτες που κάνεις μόνος σου... 
αλλά αυτές που κάνεις Μαζί πάντα έχουν άλλη αξία)

  Τέλος πάντων, καμιά 400αριά (!!!!) φωτογραφίες μετά (στη φωτογραφική μου) και χιλιάδες άλλες (στη μνήμη μου και στο μαγικό μου συρτάρι με τα Πολύτιμα), με μια ευχάριστη κούραση, μόνη πάλι αλλά με ανανεωμένη διάθεση, να'μαι και πάλι εδώ!

  Σήμερα δε θα σας πάω βόλτα, σας το φυλάω για αργότερα. Σήμερα θέλω να σας δείξω κάτι με το οποίο καταπιάστηκα για πρώτη φορά και το ολοκλήρωσα λίγες μέρες πριν έρθει ο καλός μου. 

  Στο τέλος της άνοιξης που μας πέρασε, είχα αγοράσει μέσω internet ένα ζευγάρι πετρόλ μπαλαρίνες (♥). Έχω πάρει αρκετές φορές πράγματα μέσω διαδικτύου και δεν την έχω πατήσει ποτέ (φτου-φτου μακριά από εμάς...)

 Κι αυτή τη φορά, οι μπαλαρίνες μου ήταν καθ΄όλα εντάξει - εκτός από μια λεπτομέρεια στην εφαρμογή τους που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα: το κόψιμο του παπουτσιού μπροστά άφηνε να φαίνεται (και κατά τη γνώμη μου, αντιαισθητικά) ένα μεγάλο τμήμα της βάσης των δαχτύλων. 

 Χμμμ...



  Ήρθε το καλοκαίρι στο μεταξύ και λόγω της ξαφνικής ζέστης, οι μπαλαρίνες μπήκαν τρέχοντας στη ντουλάπα, αφόρετες. 

 Τώρα που λόγω εποχής τις χρειάζομαι πάλι, αποφάσισα να δράσω, για να τις φέρω στα "νερά" μου! 


Το σκέφτηκα από εδώ... 
το σκέφτηκα από εκεί... 
μετά αποφάσισα να σταματήσω να το σκέφτομαι... 
(πολλές ιδέες μαζεμένες και καθόλου προκοπή)...

  Για να μην σας τα πολυλογώ, επιστρατεύτηκαν λίγα και καλά: κορδέλες, κουμπιά, δαντελίτσες... και το μεγάλο άνοιγμα μπροστά που δε μου άρεσε, καλύφθηκε και στολίστηκε!




  Το σίγουρο είναι πως τώρα θα τις φορέσω. Και να σας πω ένα μυστικό; Μου αρέσουν περισσότερο από πριν!!  :))


DIY μπαλαρίνες
Ελαστική δαντέλα, ελαστική τρέσα, σατέν κορδέλα, ασημί κουμπί


87 σχόλια:

  1. Έλλη μου και μένα μου αρέσουν όπως τις έφτιαξες εσύ. Πριν κάτι τους έλειπε...
    Χαίρομαι που πέρασες ωραία το τριήμερο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πριν ήταν εντελώς απλές, αλλά το πρόβλημά μου ήταν κυρίως αισθητικό!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν κι εσένα περισσότερο έτσι.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Μπραβο κοριτσάκι! Μεγαλούργησες και πάλι! πραγματικά όμορφες και ιδιαίτερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και έμενα μου άρεσαν περισσότερο από πριν!!! έγιναν πιο vintage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ!!
      Και ευτυχώς, δηλαδή, γιατί έσπασα το κεφάλι μου μέχρι να καταλήξω στο τι ακριβώς να κάνω πάνω τους... δεν μπορούσα να αποφασίσω το ύφος!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ωραιότατες έγιναν,Έλλη!!!Είχες έμπνευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω ένα ζευγάρι μαύρες γόβες που έχουν ακριβώς αυτό το κόψιμο!! Της φόρεσα αναγκαστικά μια φορά πέρυσι και από τότε είναι μέσα στο κουτί τους...μου άρεσε πολύ το δικό σου αποτέλεσμα!! Λες να πετύχει και σε γόβα;
    Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και περιμένω το φωτογραφικό υλικό!! :)
    Καλό βράδυ!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απολύτως!
      Και γιατί να μην πετύχει και στη γόβα; Νομίζω πως το όλο θέμα έχει να κάνει με το συνδυασμό των υλικών ή των χρωμάτων...
      Μεταξύ μας, δεν είμαι και πολύ του φορτωμένου σε αυτά!
      Αν δεν τις θέλεις "έξαλλες", θα σου πρότεινα μονοχρωμία στα υλικά! (κορδέλες, δαντέλες κλπ). Πχ μαύρη δαντέλα, ή γκρι, ή μπορντό, ή κυπαρισσί - πάντως όχι διχρωμία όπως εδώ που έβαλα και μπλε και πετρόλ).
      Το φωτογραφικό υλικό οσονούπω... να δω τι θα πρωτοξεχωρίσω από τόσες φωτογραφίες για να βάλω εδώ!!
      Φιλάκια πολλά κι από εμένα, καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. καινούργιες και πανέμορφες!!!! και το χρώμα άπαιχτο!!! η ελαστική δαντελίτσα τέλεια ιδέα!!!
    φιλάκια Έλλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!!
      Η ελαστική δαντελίτσα βοηθά στο να γλιστρά με άνεση το πόδι μέσα στο παπούτσι, ενώ ταυτόχρονα το αγκαλιάζει ιδανικά όταν το φοράς!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. τελειο!!! θα επανελθω!και σου θυμιζω οτι διαβασα πως στα 400 χιλ..., γιορταζετε και τιματε πολύ τη σημερινή αγια!ΑΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Ρωμαια!
    διαβασα πολλα, δεν προλαβα τη μερα να κανω αναρτηση, ομως κατι το ευχαριστο εις διπλούν μου ετυχε και σημερα!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Βαρβάρα μου!
      Ευχάριστα να σου συμβαίνουν πάντα!! Εις διπλούν και εις τριπλούν!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφες έγιναν,σίγουρα θα τις φόρεσες στις βόλτες με τον καλό σου!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, κορίτσια!
      Θα το ήθελα, αλλά εκεί που σκοπεύαμε να σκαρφαλώσουμε δεν θα ήταν και πολύ σοφή επιλογή οι μπαλαρίνες...
      Έβαλα αθλητικά, λοιπόν... για να έχω ελευθερία κινήσεων!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικές! Εννοείται ότι κάθε είδους μπιχλιμπίδι είναι καλύτερο από το απλό look! Αλλά η δαντελίτσα και το κουμπάκι, είναι τέλειαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Οι συγκεκριμένες μπαλαρίνες προσφέρονταν αρκετά για διακόσμηση... ήταν σαν απείραχτος καμβάς!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία μεταμόρφωση, αν και εμένα μου αρέσει να φαίνεται λίγο η βάση (λίγο όμως)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν φαίνεται λίγο το θεωρώ άκρως θηλυκό, αλλά στην προκειμένη περίπτωση παραήταν... τουλάχιστον με το σχήμα που έχει το δικό μου ποδαράκι (7 μέτρα δάχτυλα, χαχαχα!)
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  11. συμφωνώ μαζί σου, ειναι ομορφότερες και το πιο σημαντικο, πιο βολικές από πριν...μπράβο μαιμουδάκι μου για την ωραία φαντασία σου...μου αρέσουν οι δαντέλες ..φιλούθκια και χρόνια πολλά για χτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά κι από εμένα για χθες!
      Κι εμένα μου αρέσουν οι δαντέλες... και το χαίρομαι που η μόδα τις απενοχοποίησε τα τελευταία χρόνια και μπορούμε πια χωρίς δεύτερη σκέψη να τις φοράμε καθημερινά.
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος29/10/13, 9:11 μ.μ.

    Μπράβο σου Έλλη μου!! Πολύ δημιουργική μεταμόρφωση! Μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα!! These ballet shoes are made for walking!!!! Kisses!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε... μα τι ωραία το έθεσες, παραφράζοντας το γνωστό τραγούδι!!
      Σ΄ευχαριστώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Άτιμη κενωνία που άλλους τους γέμισες με δεξιότητες και στολίζουν με κουμπιά τις μπαλαρίνες,και κάποιους άλλους τους πέταξες στα τάρταρα της ανικανότητας όπου και το ράψιμο ενός κουμπιού είναι μια σκληρή δοκιμασία.
    Τα φιλάκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κενωνία ξέρει τι κάνει και καθόλου άτιμη δεν είναι... μια χαρά τα έχει μοιράσει!
      Άλλοι ασχολούνται με κουμπιά... κι άλλοι έχουν ΤΟ χιούμορ και το αξιοποιούν δεόντως, χαρίζοντάς μας το γέλιο καθημερινά!!
      (ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε...)
      Φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφες τις έκανες με την δαντελίτσα και τα κουμπιά!! Ούτε εμένα μου αρέσουν οι πολύ 'ξέχωστες' ( έτσι λέγονται? χαχαχα).Να χαίρεσαι να τις φοράς, Έλλη μου!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!!
      Να μια λέξη που δεν ήξερα!!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε, πάντως! Παν μέτρον άριστον... δε χρειάζεται να τα παραφορτώνουμε!
      Σ΄ευχαριστώ, Μαριάννα μου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. You did a great job, Elli mou!!! They look so beautiful with the added embellishments! You are SO creative, my friend! Bravo sou!!!!
    Have a wonderful week! Polla filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέξυπνη Έλλη μου! :)))
    Πολύ όμορφες! Μπράβο σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το αποτέλεσμα!
      Το πετρόλ σε όλο του το μεγαλείο... ή έχουμε κολλήματα ή δεν έχουμε, χεχε!
      :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Πόσο χαίρομαι που πέρασες με τον καλό σου το τριήμερο ! Πέρασε θάλασσες και βουνά , αλλά αξίζει!!
    Οι μπαλαρίνες είναι στο στοιχείο μου , της αλλαγής εννοώ και μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα !! Πολύ ωραίες!!
    Φιλάκια; πολλά Ελλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς να δεις τι χαρά που πήραμε! Ας ήταν και για λίγο...
      Αυτός είναι γάμος "σούρτα-φέρτα"!! Και, όπως είναι φυσικό, μας κάνει να εκτιμάμε ακόμη και το δευτερόλεπτο που καταφέρνουμε να περνάμε μαζί...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι μπαλαρίνες! Πρώτη φορά επιχείρησα κάτι τέτοιο, αλλά κάτι μου λέει πως αν μου δοθεί ξανά ευκαιρία θα το επαναλάβω.
      Πλάκα είχε!!!
      Φιλάκια πολλά-πολλά, Νικόλ μου, καλό βράδυ να έχεις!


      Διαγραφή
  18. Kατ αρχάς ΧΑΙΡΟΜΑΙ που πέρασες ΜΑΖΙ ΤΟΥ ένα όμορφο 3ήμερο,δευτερευόντως χάιρομαι με την ,μεταμόρφωση των μπαλαρίνων
    Ελλη μου άλλο παπούτσι!
    Καλοφόρετες!
    Φιλάκια πολλά.Πότε έχουμε το επόμενο 3ήμερο είπαμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, κι εγώ χαίρομαι που χάρηκες με τη χαρά μου!!!! Να είσαι καλά!
      :)))
      Αναπτερώθηκε το ηθικό, μεταμορφώθηκαν και τα παπούτσια... τι άλλο θέλουμε!! Όλα καλά, όλα ανθηρά...!!
      Το επόμενο τριήμερο δεν ξέρω πότε είναι - μάλλον όμως κατευθείαν για τα Χριστούγεννα τη βλέπω την επανασύνδεση...
      Στο μεταξύ θα μου κρατάτε εσείς παρέα, ε;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Βρε θηρίο που το σκέφτηκες...
    Έγιναν μοναδικές οι μπαλαρίνες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου, σ΄ευχαριστώ!!
      Ήταν κρίμα να πάνε χαμένες για μια μικρή λεπτομέρεια που μπορούσε να διορθωθεί!

      Διαγραφή
  20. Nice work!! great idea!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γίνανε καταπληκτικές οι μπαλαρίνες και όντως καλύτερες από πριν !!!
    Άντε και να τις ευχαριστηθείς και κανένα άλλο τριήμερο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Εννοείται πως θα τις τιμήσω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Και εμένα μου αρέσουν περισσότερο απο πριν. Απέκτησαν στυλ με την επέμβασή σου. Καλοφόρετες...
    Περιμένω την ξενάγηση...
    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Χριστίνα μου!
      Η ξενάγηση οσονούπω...
      Φιλάκια κι από εμένα, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα Ελλη θα σου πώ πώς κι εγώ χαίρομαι που πέρασες το τριήμερο με το ταίρι σου ηταν οτι καλλίτερο μπορούσες να κάνεις!!Οσο για τις μπαλαρίνες πραγματικά με ξετρελαναν πανέμορφες τις εκανες!!! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου καλησπέρα! Χάρηκα που πέρασες και σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Το τριήμερο όντως ήταν ό,τι χρειαζόμασταν και ο καιρός στάθηκε σύμμαχός μας...
      Καλή συνέχεια επίσης, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  24. παρε τα ζεστα σου βηματακια και ελα ως το στεκι μου να δεις τις δημιουργίες μου σε περιμενωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ειναι πανεμορφες! πανεμορφες ομως! μπραβο σου κοριτσακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ανεβηκαν επιπεδο οι μπαλαρινες με την μετατροπη που εκανες!μπραβο, μπραβο!!!κι εγω βρισκω ιδιαιτερα αντιαισθητικο να ειναι τοσο ανοιχτα τα παπουτσια μπροστα!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε!! Φαίνεται κάπως περίεργο...
      Χάρηκα που σου άρεσαν, μπισκοτάκι μου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  27. Ελλη μου καλα να περνατε τωρα που ειστε δυό , μα 400 φωτογραφιες πω πω! Οι μπαλαρινες σου εγιναν πανεμορφε ς και θα φορεθουν κιολας και θα καμαρωνεις, μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς μόνο για το 3ήμερο βρεθήκαμε... :(
      Και τώρα εκείνος έχει επιστρέψει στη βάση του. Λίγη η άδεια, αλλά δεν είναι να απαιτείς και πολλά στις μέρες μας, φοβάσαι!!

      Εκεί που πήγαμε και λίγες ήταν οι 400 φωτογραφίες, πίστεψέ με! Μερικές φορές η ομορφιά είναι τόσο δύσκολο να αποτυπωθεί σε όλη την έκτασή της...

      Να είσαι καλά, Μαίρη μου, σε ευχαριστώ! Πολλά φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  28. Εγώ θα πω καλώς τον δέχθηκες αρχικά και μετά...ω!!!! τι όμορφη αλλαγή στις μπαλαρίνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και... σε ευχαριστώ!!!
      Φιλιά, Αχτίδα!

      Διαγραφή
  29. Έλλη μου,
    οι πετρόλ μπαλαρίνες σου έγιναν χάρμα οφθαλμών! :) Μου άρεσαν πολύ! Καλοφόρετες!!
    Επίσης, συμφωνώ με όσα γράφεις για τις μοναχικές βόλτες και τις βόλτες με το έτερον ήμισυ!
    Υπέροχος και ο τίτλος.. ότι δεν μας αρέσει, πάντα έχουμε την επιλογή να το αλλάξουμε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Παλόμα μου!
      Όσο και να θέλω να πείσω τον εαυτό μου πως οι μοναχικές εξορμήσεις είναι καλές, η αλήθεια είναι πως όταν μοιράζεσαι κάτι με τον άνθρωπό σου δε συγκρίνεται με τίποτα...
      Όσο για τον τίτλο, έτσι είναι πραγματικά!! Και ισχύει για τα πάντα... Όλα είναι θέμα επιλογής και κινητοποίησης!
      Φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  30. Πράγματι λίγα τα υλικά και καλά τα αποτελέσματα .
    Μακάρι να σου.......φανερωθεί ένα νέο τριήμερο και να το περάσεις ακόμη καλύτερα από το προηγούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ που πέρασες και για το όμορφο σχόλιό σου! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα Ελλη μου!!!Πολύ χαίρομαι πού τό τριήμερο τό πέρασες υπέροχα μέ τόν αντρούλη σου!!!Αλλά καί οι μπαλαρίνες σου έγιναν φανταστικές!!Εκτός από τό ωραίο χρώμα πού έχουν(λατρεμένο)η μεταμόρφωση πού τούς έκανες είναι τέλεια!!!Μπράβο σου!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, φίλη μου!
      Ακόμη κι αν δεν πηγαίναμε πουθενά, το 3ήμερο θα ήταν υπέροχο - είχαμε δυο μήνες να ειδωθούμε!! Εκτός skype, εννοώ, χαχα!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα "καινούρια" μου παπουτσάκια! Η μεταμόρφωση δεν ήταν κάτι το τρομερό, αλλά τουλάχιστον διόρθωσε τα "κακώς κείμενα". Όσο για το χρώμα, ε, ξέρετε πια... όντως λατρεμένο!!
      Φιλάκια πολλά, καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  32. Με τέτοιες μπαλαρίνες και με την συντροφιά του έτερου όλα φαντάζουν (και είναι!) ομορφότερα..... Σε φιλώ γλυκά!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφώς!!! (και όχι απαραίτητα μ΄αυτή τη σειρά!!!!!)
      Δεν με βλέπεις, αλλά σε ενημερώνω πως ένα χαζοχαμόγελο το έχω έκτοτε...
      Πολλά-πολλά φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  33. εμενα δεν πιανει κ πολυ το χερι μου, δυστυχως!
    πολυ καλυτερες οπως τις εκανες!

    μπραβο στο αλλο μισο που εκανε τοσο δρομο ;)

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Φανή μου!
      Μπράβο του, μπράβο μου, μπράβο μας γενικότερα (παινεύω το σπίτι μου τώρα, ή ευλογώ τα γένια μου που λένε, πάρ'το όπως θέλεις...)
      :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Να σου πω κι εγώ ένα μυστικό?
    Κι εμένα μου αρέσουν πιο πολύ στην τωρινή τους εκδοχή!!!
    (Καλά έκανες και χάθηκες το 3ήμερο! Τόσα χιλιόμετρα έκανε ο άνθρωπος καλέ!!!)
    ;-)
    Φιλάκιαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι καλά που ανταλλάσσουμε τα μυστικά μας! Χαίρομαι που συμφωνούμε!
      Συμφωνούμε και με τα γραφόμενα εντός της παρένθεσης...
      :))))
      Φιλάκια πολλάαααα!!

      Διαγραφή
  35. Κι εμένα μου άρεσαν πιο πολύ από πριν!!! Καλοφόρετες να είναι λοιπόν οι νέες σου μπαλαρίνες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ευρηματικότατη!
    Πανέμορφες τις εφτιαξες!
    Μπράβο! Αυτό με τις μπαλαρίνες και μένα μου σπάει τα νεύρα... είναι μερικές που έχουνε πολύ χαμηλό κόψιμο και δείχνει όντως πολύ άσχημα...
    Τώρα όμως έχουμε τον τρόπο!
    Να'σαι καλά Ελλη μου!
    Σε ευχαριστούμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι εσύ, Λιακάδα! Σ΄ευχαριστώ!
      Πάντα υπάρχει τρόπος να φέρουμε κάτι στα "νερά" μας... με λίγο κόστος και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  37. Είναι πολύ όμορφες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οταν έχεις ιδέες παιδί μου οχι μπαλαρίνες μονο θα μεταμορφώσεις αλλά.. τα παντα μπορείς αρκει να θελεις.. .. το καλήτερο ομως ήτανε το τριήμερο σου.. τι ωραιοτερο απο αυτο που εζησες..!!!!! ιλακια ..πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εντάξει, εννοείται πως το 3ήμερο έρχεται πρώτο!!
      Όσο για τα άλλα που λες, συμφωνώ! Ιδέες να έχουμε... και όρεξη!!
      Φιλάκια πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  39. That is a lovely color of the shoes; Will you like to follow each other? xoxo
    New Post Fashion Talks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έλλη καλημέρα καλό μήνα
    συγχαρητήρια για την καταπληκτική
    ανάρτηση
    Χρόνια πολλά στον Δαμιανό και στον Κοσμά
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κι από εμένα!
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια.
      Να περάσετε υπέροχα το Σ/Κ!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  41. Κατ' αρχάς, χαίρομαι πάααρα πολύ που συναντήθηκες γλυκούλα μου με το έτερον ήμισυ και πέρασες τόσο ωραία!!! Πιστεύω να μας δείξεις κάποιες φωτο εν καιρώ απ' αυτές τις όμορφες που κατά διαστήματα μοιράζεσαι μαζί μας!
    Η μεταμόρφωση στις πετρόλ μπαλαρίνες σου, (θυμάμαι οτι είναι το αγαπημένο σου χρώμα) είναι καταπληκτική! Έγιναν υπέροχες και μπράβο σου! Εύχομαι τα χιλιόμετρα να γίνουν μόλις 400 βήματα με αυτές, για να συναντάς τον καλό σου!!!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, να είσαι καλά!
      Οπωσδήποτε θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες φωτογραφίες από τις διαδρομές μας!
      Για το πετρόλ καλά θυμάσαι, δεν μπορώ να του αντισταθώ!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα παπουτσάκια και σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για την όμορφη ευχή σου... μακάρι...!!! Καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά-πολλά!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...