Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Βραχιολάκια με ατσαλόσυρμα (ντίζα), μονά και διπλά

      Γεια σας!


     Σήμερα σας έχω να δείτε διάφορα βραχιολάκια που έφτιαξα, από ατσαλόσυρμα και χάντρες. Σε κάποια από αυτά χρησιμοποίησα μονή ντίζα, κάποια άλλα τα έφτιαξα με διπλή. 

     Με μονή ντίζα....


ΚΩΔ. Brs 1
Δίχρωμο βραχιολάκι από ασημί ατσαλόσυρμα, χαντρούλες και μεταλλικό στοιχείο.



ΚΩΔ. Brs 2
Δίχρωμο βραχιολάκι από χρυσαφί ατσαλόσυρμα, χαντρούλες, 
faux μαργαριταράκια και μεταλλικό στοιχείο.



ΚΩΔ. Brs 3
Βραχιολάκι από ασημί ατσαλόσυρμα, χαντρούλες, 
faux μαργαριταράκια και γυάλινη χάντρα.



ΚΩΔ. Brs 4
Δίχρωμο βραχιολάκι από ασημί ατσαλόσυρμα, χαντρούλες, 
faux μαργαριταράκια, ματάκι και μεταλλικό στοιχείο.

     Με διπλή ντίζα... 


  
ΚΩΔ. Brs 5
Διπλό, δίχρωμο βραχιόλι από χρυσαφί ατσαλόσυρμα (ντίζα), 
με χαντρούλες, ματάκι και μεταλλικό στοιχείο. 



ΚΩΔ. Brs 6
Διπλό βραχιόλι από ασημί και μοβ ατσαλόσυρμα (ντίζα), 
με χαντρούλες, faux μαργαριταράκια, μοβ πέρλα και μεταλλικό στοιχείο. 



     Εκτός από τα παραπάνω, έφτιαξα ακόμη ένα βραχιολάκι με μονή ντίζα και συνδετικό στοιχείο, με σκοπό να το προσφέρω σε μια συνάδελφό μου και φίλη. Γνωριστήκαμε φέτος, αλλά συνεργαζόμαστε άψογα! Ήθελα να έχει κάτι χειροποίητο, το οποίο όμως να είναι απλό και ευκολοφόρετο. Έτσι, της χάρισα το παρακάτω βραχιολάκι:


 

Βραχιόλι από ασημί ατσαλόσυρμα (ντίζα), με συνδετικό λουλούδι, 
ματάκι και γυάλινες χάντρες (γαλάζιες και μπλε).



     Τα βραχιολάκια αυτού του τύπου μου αρέσουν πολύ. Καθώς είναι απλά και λιτά, μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ, κάθε μέρα και με οποιοδήποτε ντύσιμο! 

     Όταν τα φορώ, συνδυάζω δυο, τρία ή και παραπάνω τέτοια βραχιολάκια μαζί, αναλόγως με τη διάθεσή μου!! Το ίδιο όμορφα όμως μπορούν να σταθούν και μόνα τους, ή σε συνδυασμό με ένα ρολόι, όπως προτιμούν να τα φορούν αρκετές κοπέλες. 
     
    Πώς σας φαίνονται; 

   Πολλά φιλιά, καλό βράδυ!


15 σχόλια:

  1. Όλα έχουν κομψότητα και φινέτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου 'Ελλη! Και ευκολοφόρεται αλλά και πολύ σικάτα είναι!!! Σ'ευχαριστώ για την απάντηση ως προς τα καπάκια - μου έλυσες τις απορίες μου!
    Φιλάκια καληνύχτας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα, κορίτσι μου, να με ρωτάς ό,τι θέλεις και όποτε θέλεις! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. μ'αρεσουνν γιατι ειναι ομορφα χωρις να ειναι φορτωμενα, μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα,Έλλη!!!Υπέροχα τα βραχιολάκια σου!!Ιδιαίτερα το τελευταίο,με το λουλουδάκι.Το ξεχώρισα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα.Πολύ όμορφα όλα, το ένα με τ η δικη του χάρη και ομορφιά. ΤΑ κοσμήματα του κώδικας 6 μου άρεσαν λίγο πιο πολύ λόγω χρώματος (λιλά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφα κ ευκολοφορετα.. μου αρεσε ιδιαιτερα το διπλο μωβ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ομορφα βραχιολάκια!!!Κι εμένα μου αρεσε το μωβ.
    Καλό σου απογευμα, φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα!Μου άρεσε πολύ και το ότι είναι δίχρωμα και ο συνδυασμός των υλικών!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ποσο μου αρεσουν αυτα τα ψιλά βραχιόλια να ηξερες; ετοιμαζω μερικα... να εισαι καλα να κανεις και αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ πολύ όλες για τα όμορφα σχόλια! Είμαι πολύ χαρούμενη που σας άρεσαν, να είστε όλες καλά, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελλη μου,πώς τήν έχασα αυτήν τήν ανάρτηση?Τί πανέμορφα βραχιολάκια!!Καλοφτιαγμένα καί μέ πολύ γούστο!!Μπράβο σου φίλη μου!!Μού αρέσουν όλα,αλλά περισσότερο τό μπλέ τό τελευταίο!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Dimi μου, να είσαι καλά! Φιλάκια, καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...