Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

DIY - Διακοσμητικό καφασωτό


  Σου αρέσουν τα καφασωτά, και ειδικά όσα μοιάζουν να έχουν έθνικ επιρροές; 

  Θα ήθελες να έχεις ένα για να στολίσεις μια γωνίτσα του μπαλκονιού σου ή του κήπου σου τώρα που καλοκαιριάζει; 

  Σου έχω τη λύση. Σε μισή ώρα και με 5€ (άντε το πολύ 10€) μπορείς να φτιάξεις το δικό σου. 

  Δε θέλει κόπο... θέλει τρόπο!


 Σε μια επίσκεψή μου στο γνωστό παιχνιδοκατάστημα, βρήκα ένα μαύρο, στενόμακρο πατάκι εισόδου από καουτσούκ με μόλις 3€. Ενδιαφέρουσες διαστάσεις, σκέφτηκα. Ενδιαφέρον και το σχέδιο! Ήταν κάτι ενδιάμεσο σε κάγκελα και... καφασωτό. Θα ήταν τέλειο για τον τοίχο σε ένα σημείο του κήπου μου, αφού του έκανα πρώτα μερικές, εύκολες παρεμβάσεις.

  Τι είχα: λευκή λαδομπογιά σε σπρέι και περισσεύματα λαδομπογιάς σε καφέ και χρυσό. 

  Τι έκανα: 
  • Πρώτα ψέκασα με τη λευκή λαδομπογιά όλο το πατάκι (και στις δύο όψεις του) και το άφησα να στεγνώσει.
  • Έκοψα ένα σφουγγαράκι κουζίνας που δε χρειαζόμουν πια σε δυο κομμάτια, ένα για την καφέ λαδομπογιά και ένα για τη χρυσή. 
  • Ταμπονάρισα με αυτά σε διάφορα σημεία πάνω στο λευκό χρώμα πρώτα την καφέ λαδομπογιά και έπειτα τη χρυσή. Δεν σκούπισα το χρώμα, γιατί το ταμπονάρισμα μου έδωσε πολύ εύκολα το εφέ που ήθελα: αλλού έπεσε περισσότερο χρώμα, αλλού λιγότερο... κι έτσι το πατάκι έμοιαζε να έχει περαστεί με πατίνα.
  • Έτοιμο! 


  Το μεταλλικό κρεμαστό με το πουλάκι υπήρχε ήδη στον τοίχο. Το φρεσκάρισα κι αυτό με τη λευκή λαδομπογιά και τώρα κάνει παρέα στο διακοσμητικό καφασωτό μου και ομορφαίνουν μαζί τον κήπο. 

  Μην το πείτε πουθενά ότι αυτό που βλέπετε ξεκίνησε τη ζωή του ως ένα απλό, μαύρο πατάκι από καουτσούκ, ναι; Θα είναι το μικρό μας μυστικό!


18 σχόλια:

  1. Φυσικά δεν θα το πούμε πουθενά από πού προήλθε!Όμως θα το φωνάξουμε δυνατά ότι επανήλθες!!!
    Καλώς όρισες Έλλη μας!
    Πόσο χάρηκα που είδα ανάρτησή σου!!!
    Την αγάπη μου πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε και πάλι! Να είσαι καλά Βαρβάρα μου, φιλιά πολλά μαζί με την ♥ μου

      Διαγραφή
  2. Έλλη μου με έχεις αφήσει άφωνη. Αυτό το όμορφο καφασωτό είναι ένα πατάκι από καουτσούκ; Απίστευτο!
    Είσαι απίθανη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως! Είμαι κι εγώ ενθουσιασμένη με τη μεταμόρφωσή του.
      Επειδή μου άρεσε πολύ ελπίζω να αντέξει και να κρατήσει κάμποσο, μιας και θα το έχω σε εξωτερικό χώρο. Ποντάρω στη λαδομπογιά γι΄αυτό. Αν πάλι όχι, δεν έγινε και τίποτα - με μισή ώρα χρόνο το πολύ, 3€ πατάκι και λίγο χρώμα, αντικαθίσταται στο πιτς-φιτίλι!
      Να είσαι καλά Ελένη μου. Πολλές ευχές για τη γιορτή σου, να είσαι πολύχρονη και γερή!

      Διαγραφή
  3. Καλωσόρισες στη μπλογκογειτονιά μας.
    Απίθανο έγινε το χαλάκι.
    Αν δεν το έλεγες, θα νομίσαμε ότι ηταν ξυλόγλυπτο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε και πάλι.
      Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το "μυστικό" γιατί είναι τόσο, μα τόσο εύκολο να γίνει... και δεν του φαίνεται καθόλου τι ήταν στην αρχή. Οπότε πιάστε λαδομπογιές, κορίτσια! Θα μπορούσε άνετα να τοποθετηθεί ακόμα και σε μια γωνίτσα μέσα στο σπίτι (τοίχος τραπεζαρίας... πάνω από το κεφαλάρι κρεβατοκάμαρας... δίπλα στην είσοδο...)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τί λες τώρα!!??? Υπέροχη μεταμόρφωση!!! Μου βάζεις ιδέες!!!
    Καλώς ήρθες ξανά 'Ελλη μου!!!!! Μας έλειψες!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ειδικά Μαριάννα μου που έχεις κήπο (καλά δε θυμάμαι;) θα ήταν σούπερ να το βάλεις σε κάποια γωνίτσα σου. Είτε ένα, είτε πολλά μαζί. Κάνε μια δοκιμή. Δε θέλει κόπο, ούτε πολλά χρήματα.
      Κι εμένα μου λείψατε. Μπορεί να έρχομαι, να φεύγω, να ξαναέρθω... δεν σας ξεχνώ πάντως, να το ξέρετε! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλώς την χρυσοχέρα! Υπέροχο το μικρό μας μυστικό, τι ιδέες μου έδωσες!! Είσαι φοβερή
    Ελπίζω να μη χαθείς ξανά
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και που σου έδωσε ιδέες!
      Δε θέλω να χάνομαι, Άννα μου... πίστεψέ με. Αλλά δε γίνεται και διαφορετικά. Δεν προλαβαίνω με τίποτα να έρχομαι στα σπιτάκια σας καθημερινά και ταυτόχρονα να κάνω και αναρτήσεις. Οπότε μάλλον κάπως έτσι θα το πάω, αραιά και πού θα επανέρχομαι με κάτι από όσα φτιάχνω που θεωρώ ότι αξίζει να το μοιραστώ μαζί σας και θα τα λέμε εδώ.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Δυναμική επιστροφή Έλλη μου με την τέχνη των χεριών σου. Τελικά αν έχεις φαντασία και λεπτότητα στην αισθητική τότε κάνεις θαύματα. Είναι πανέμορφο και τόσο απλό.
    Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου με συγκινείς με τα καλά σου λόγια. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη παρέμβαση Έλλη μου! Το πατάκι ούτε που το περίμενε πως όλοι θα το θαύμαζαν, αντί να το ποδοπατάνε!!! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε! Γελάω με το σχόλιό σου!
      Να είσαι καλά Φωτεινή μου, φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Φανταστικά! Θα μου άρεζε πολύ να έχω κάτι τέτοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου δοκίμασέ το! Τα δικά σου τα καλλιτεχνικά χέρια άλλωστε, είμαι σίγουρη ότι θα δώσουν ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  9. Εισαι εσυυυ???
    Μαιμουδιτσα μουυυ!!!!
    Εισαι εδωω ξανααα???
    Θα κλαψωω λεμε.....
    Καλως σε βρηκααα!!!! 🥰🥰🥰🙈🙉🙊💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Φεύγω και ξαναέρχομαι... αλλά ναι, εγώ είμαι! :)

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...