Τετάρτη 22 Ιουλίου 2020

Το Δέντρο της Ζωής


Γεμάτο συμβολισμούς το Δέντρο της Ζωής και αγαπημένο μου θέμα. 

Ο παρακάτω πίνακας δημιουργήθηκε κατά παραγγελία με σκοπό να στολίσει το σπίτι ενός νιόπαντρου ζευγαριού και είναι φωτιζόμενος. 

Οι πετρούλες στο Δέντρο είναι λάπις λάζουλι (ή αλλιώς, λαζουρίτης). 

Επέλεξα τον συγκεκριμένο ημιπολύτιμο λίθο γιατί το λάπις λάζουλι θεωρείται ότι φέρνει χαρά, αισιοδοξία, δύναμη, διαύγεια, αυτοπεποίθηση, μακροζωία, γαλήνη, αρμονία και ειρήνη. Επίσης ο λίθος αυτός λένε ότι διατηρεί την πίστη σε έναν δεσμό και συνδυάζει τον έρωτα με μια αληθινή πνευματική αγάπη.









Το Δέντρο της Ζωής // The Tree of Life (commissioned artwork)



9 σχόλια:

  1. Τι να πω βρε Έλλη μου, ειλικρινά μένω έκπληκτος!
    Όλο το έργο, σχεδιασμός, σύλληψη, χρώματα, υλικά, κατασκευή είναι έξω και πάνω από κάθε προσδοκία.
    Το λάτρεψα. Και εύχομαι και εγώ μαζί σου στο νέο ζευγάρι κάθε ευτυχία.
    Την καλησπέρα μου Έλλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου χάρηκα πολύ που σου άρεσε και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά, καλό σου μεσημέρι.

      Διαγραφή
  2. Απίθανος! Πρωτότυπος! Και είμαι σίγουρη ότι το νέο ζευγάρι θα ενθουσιαστεί. Τώρα αυτό το ''είναι φωτιζόμενος'' πώς έγινε;
    Μπράβο σου για την έμπνευση και την κατασκευή
    Αλλά και το αμπαλάζ ταιριαστού ενός έργου τέχνης
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Έχω προσαρτήσει στην πίσω του πλευρά φωτάκια led. Όταν είναι αναμμένα δίνουν αυτό το αποτέλεσμα.
      Χάρηκα που πρόσεξες και το αμπαλάζ! Φιλιά πολλά Άννα μου.

      Διαγραφή
  3. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ έργο!
    Το φωτιζόμενο κι εγώ δεν κατάλαβα πώς γίνεται.
    Με υγεία και χαρά για το νέο ζευγάρι
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με φωτάκια led (δες την απάντησή μου στην Άννα, πιο πάνω).
      Να είσαι καλά κι εσύ Ρένα μου, φιλιά

      Διαγραφή
  4. Από τα αγαπημένα μου θέματα τα Κέλτικα δένδρα Ζωής, αν θυμάσαι έκανα σε γείτονα μία τοιχογραφία. Είναι υπέροχο ξαθώς και τα χρώματα που το έδεσες.Μάλιστα ...φωτιζόμενο, έδεσες τοθέμα με την νέα εποχή και τεχνολογία.Να είσαι κλά γλυκιά μου και πάντα δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι θυμάμαι! Χαίρομαι που σου άρεσε και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Αχτίδα μου. Να είσαι καλά και εσύ και όμορφη συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  5. Μιας και σε είδα εδώ τριγύρω ειπα να πω μια καλημέρα
    πολύ ωραία δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...