Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

Βόρειο Σέλας // Aurora


  Εκεί που καθαρίζεις το σπίτι σου σαν σίφουνας για να τα προλάβεις όλα, δίνεις μια και ρίχνεις μια κορνίζα που βρίσκεται στον τοίχο. Το τζάμι της γίνεται θρύψαλα. 

  Νευριάζεις. Ποιος τρέχει τώρα να φτιάξει άλλο τζάμι και την κορνίζα; 

 Τη λύνεις, πετάς το τζάμι. Βγάζεις το mdf που αποτελεί την πλάτη της. Παίρνεις πινέλα, μια ιδέα... και το ζωγραφίζεις. 

  Αποκτάς το Βόρειο Σέλας. 

(... και έναν ολοκαίνουριο πίνακα. Νεύρα; Καλέ ποιος είχε νεύρα; Όλα καλά! Μη σας πω και καλύτερα...)









24 σχόλια:

  1. Καλως την.Ελλη μου μια απροσεξια εγινε αφορμη να γινει αυτο το υπεροχο εργο σου.εχουμε ομως ολοι το ταλεντο σου?το πολυ πολυ απι τα νευρα μας να σκαρωσουμε κανενα γλυκο.που παχαινει κιολας.διπλο το κακο δηλαδη.φιλακια Ελλη μου και να περνας καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα και το γλυκό μια χαρά είναι! Άσε που θέλει κι αυτό την τέχνη του...
      Φιλάκια κι από εμένα, σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμά σου. Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  2. Ωωωωωωωωω δεν ξέρω πως ηταν πριν,αλλά τωρα εγινε ενας εντυπωσιακός και ασυνήθιστος πίνακας!
    Απόλαυσέ τον Ελλη ,ίσως ήθελε να σε εκπλήξει που έσπασε ;)
    Την αγάπη μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε μια εκτύπωση με ένα μεγάλο λουλούδι σε βάζο, σε μπεζ θερμές αποχρώσεις. Καμία σχέση με το τώρα του! Ήταν δώρο, γι΄αυτό και ζορίστηκα που έσπασε και δεν ήθελα να τον πετάξω. Επίσης μου αρέσει το στενόμακρο σχήμα του και του είχα βρει μια πολύ συγκεκριμένη γωνίτσα στο σπίτι. Χωρίς αυτόν μου φαινόταν αδειανή.
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Σου στέλνω κι εγώ την αγάπη μου, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Ένας υπέροχος πίνακας, θαυμάσια ιδέα να το διασώσεις με αυτό το τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε είναι υπέροχο! Να που όχι μόνο σώθηκε αλλά έγινε πραγματικά εντυπωσιακό. Σε όλα. Κορνίζα, θέμα, χρώμα.
    Ελένη, γεια στα χέρια σου μία ακόμα φορά κοπέλα μου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σώθηκε το καημένο!
      Σε ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσε Γιάννη μου. Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  5. εκπληκτικη μεταμορφωση!μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομιζω οτι εγινε μοναδικος ο πινακας σου Ελλη μου ..δεν μπορουμε να συγκρινουμε το πριν με το μετα..αλλα αυτο δεν εχει σημασια.. σημασια εχει το αποτελεσμα του και πραγματι ειναι παρα πολύ εντυπωσικο.. το βόριο Σέλας σου φιλη μου..
    Χαίρομαι που σε ξανβλεπουμε εδω...
    Να εισαι καλα να περνας ομορφα..καλο φθινοπωρο Ελλη μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο Ρούλα μου και σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου και τα όμορφα λόγια σου!
      Κι εγώ χάρηκα που επέστρεψα, αν και για λίγο. Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Το προηγούμενο σχόλιο χάθηκε, αυτό ανέβηκε με λάθος λέξη.
    Άντε πάλι από την αρχή.
    Ο πίνακας σου ειναι εκπληκτικός.
    Χαλάλι το τζάμι.
    ΜΠΡΆΒΟ που τον αξιοποίησες
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χάθηκε μια κι έξω, το έλαβα ως ειδοποίηση στο μέιλ!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ρένα μου. Φιλιά πολλά κι από εμένα :)

      Διαγραφή
  8. Νομίζω πως καλώς έσπασε το τζάμι γιατί το αποτέλεσμα το βρίσκω εξαιρετικό ! Γεια στα χέρια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και εκείνη την ώρα που έγινε η ζημιά δεν το αισθάνθηκα αυτό, τελικά ναι, νομίζω πως για καλό έσπασε. Τώρα μου αρέσει πολύ περισσότερο το θέμα της κορνίζας!
      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Τι καλά που νευρίασες! Και τι καλά που έσπασε το τζάμι! Αριστούργημα το Βόρειο Σέλας.
    Χαίρομαι που επέστρεψες μας έλειψες
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου λείπετε...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και σου στέλνω πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος21/11/19, 1:07 μ.μ.

    χαχαχα τρρρεεελειοοοο!!!!!!
    φιλια μαιμουδιτσα μου!!!!
    χαρηκα που περασα και που απο μια ζημια βγηκε κατι τοοοσοοο ομορφο!!!!!
    σαν ονειρο.....

    :-*
    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για το πέρασμα! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  11. Τελικά όλα γιά κάποιο λόγο συμβαίνουν....όταν συμβαίνουν....θαυμάσιο το έργο σου,θα στολίσει με νέο ύφος τη γωνιά του σπιτιού σου και θα σε χαροποιεί κάθε φορά που θα κοιτάζεις τον πίνακά σου....Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και όλα τα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κλαυδία μου!
      Μέχρι να μπω να σου απαντήσω (και άργησα πολύ, πάρα πολύ) η χρονιά μόνο καλά δεν εξελίχθηκε μέχρι στιγμής.
      Υγεία εύχομαι και σε εσένα και ένα καλύτερο αύριο, χωρίς περιορισμούς και ιούς!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...