Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

Πίνακας σε μπλε και πράσινες αποχρώσεις


Καλή Χρονιά σε όλους!

2019 θερμές Ευχές για το Νέο Χρόνο!


   Ελπίζω να είστε όλοι καλά.

  Μετά από πολύυ καιρό επιστρέφω στο παραμελημένο μου Funky Monkey. Αφορμή ένας πίνακας που έφτιαξα για το καθιστικό μου. (Κι άλλα πολλά έχω φτιάξει, να δω πότε θα αξιωθώ να τα δείξω...)

  Για μεγάλο χρονικό διάστημα το καθιστικό μου κινούνταν σε τόνους του σκούρου καφέ και μπεζ (έπιπλα) και πορτοκαλί / ροδακινί (μαξιλάρια / τοίχος αντίστοιχα). 

  Μου αρέσει φοβερά το σπίτι μου να έχει χρώμα, μου φτιάχνει τη διάθεση. Έτσι κάθε δωμάτιο έχει τους δικούς του συνδυασμούς χρωμάτων. 

  Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι άρχισα να βαριέμαι λιγάκι τους τόνους του πορτοκαλί και, αφού τοίχοι και έπιπλα δεν μπορούν να αλλάξουν τώρα, είπα να κάνω μερικές εύκολες αλλαγές στα μαξιλάρια, σε διακοσμητικά και στις κουρτίνες. 

  Διάλεξα ως βάση το λαδί, χρώμα που είναι βαμμένη η κουζίνα μου. Τα δυο δωμάτια επικοινωνούν οπότε δένει μια χαρά.

  Αφού βρήκα λαδί μαξιλάρια, ράνερ για το κεντρικό τραπεζάκι και κουρτίνες, ασχολήθηκα με τους τοίχους. 

 Στον ένα τοίχο του καθιστικού έχω 6 καδράκια με φωτογραφίες μου. Είχαν ηλιοβασιλέματα σε πορτοκαλί αποχρώσεις, έτσι τις άλλαξα και τοποθέτησα φωτογραφίες που έχω βγάλει με θέμα τη φύση, σε μπλε και πράσινα χρώματα. Πρόσθεσα ακόμη μία στον απέναντι τοίχο που επικοινωνεί με την κουζίνα, σε μεγαλύτερο κάδρο, του καταρράκτη της Καλυψώς που είχα επισκεφθεί.

  Μου έμενε κενός ο ένας τοίχος του καθιστικού... οπότε πήρα τα πινέλα μου, ζωγράφισα ένα πίνακα και τον τοποθέτησα. Ενσωμάτωσα μερικά από τα μπλε και πράσινα χρώματα των φωτογραφιών καθώς και το ροδακινί του τοίχου του καθιστικού και το τελικό αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ.





Πίνακας σε μπλε και πράσινες αποχρώσεις

(Ματ και μεταλλικά ακρυλικά χρώματα, 50 x 70 cm)


Φιλιά σε όλους, να περνάτε όμορφα!





23 σχόλια:

  1. Καλη χρονια και σε εσενα και στην οικογενεια σου Ελλη μου.Να πρα γματοποιηθουν ολες οι επιθυμιες σου.και η δικη μου να καθομαι στον καναπε και να ονειρευομαι κυτταζοντας αυτο το πινακα με τα υπεροχα χρωματα.τα φιλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου Λίτσα μου. Αντεύχομαι! Φιλιά πολλά κι από εμένα.

      Διαγραφή
  2. Καλώς την Έλλη !!!
    καλή χρονιά και σε τούτο το σπιτικό σου Έλλη μου. Το έχεις παραμελήσει ναι ! Για φρόντισε ! (Το λέω με χαρά ναι ; καταλαβαίνεις, σε θέλουμε κοντά μας).
    Πολύ όμορφος ο πίνακας και μου άρεσαν τόσο τα χρώματα όσο και τα σχήματα.
    Σου έχω εμπιστοσύνη στις καλλιτεχνικές σου παρεμβάσεις.
    Καλό Σάββατο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς (ξανα)βρισκόμαστε και εδώ, Γιάννη μου. Η δική μας επικοινωνία άλλωστε δε χάθηκε τόσο καιρό, κι αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα.
      Εννοείται ότι καταλαβαίνω πώς το λες. Κι εγώ το θέλω. Όμως πραγματικά δε μου μένει χρόνος με τη δουλειά, την προετοιμασία για τη δουλειά, τις φωτογραφικές αναζητήσεις και τις αναρτήσεις τους στον άλλο χώρο, τις δημιουργίες, συν κάποια σεμινάρια που παρακολουθώ αυτό τον καιρό για τη δουλειά.
      Μακάρι να μπορούσα να ανταποκριθώ εξίσου και στο Funky Monkey, όπως προσπαθώ να κάνω στο φωτογραφικό μου χώρο... πίστεψέ με, το θέλω πολύ. Ξέρω όμως ότι δε θα καταφέρω να είμαι συνεπής και αναγκαστικά, απέχω.
      Να μια ευχή για το 2019: να βρεθεί η φόρμουλα που αυξάνει τις ώρες του 24ώρου!
      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ για το πέρασμα και τα πάντοτε υποστηρικτικά σου λόγια.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά φίλη μου τα χρώματα υπέροχα μα θα σου φανώ λίγο βαρετή αν σου πω πως τους τοίχους μου τους θέλω...λευκούς!!! Τα χρώματα τα λατρεύω μα με αποσυντονίζουν στο τοίχο.Στους πίνακες δεν έχω αντίρρηση τους θεωρώ απαραίτητους και μάλιστα με μοντέρνους τόνους.Τα χρώματα φανταστικά, λατρεύω αυτές τις αποχρώσεις και μάλιστα η προτίμηση μου αυτή φαίνεται και στα ρούχα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι και βαρετή! Μην το ξαναπείς. Απλά ο καθένας μας έχει το δικό του, προσωπικό γούστο και είναι απόλυτα σεβαστό.
      Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου λευκό τοίχο δεν είχα ποτέ σε κανένα μου σπίτι (πατρικό και μετέπειτα). Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί, όμως το λευκό μου φαίνεται απρόσωπο, "εκθεσιακό", για να μην πω ότι μου δημιουργεί περίεργους συνειρμούς με νοσοκομεία...
      Τα χρώματα που επέλεξα στον πίνακα είναι και δικά μου αγαπημένα και χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Καλή χρονιά και εδώ Έλλη μου. Χαίρομαι που άνοιξες και αυτά τα πορτοπαράθυρα. Το καημένο το Funky Monkey σου έμεινε καιρό κλειδαμπαρωμένο και θα παραπονιέται,ναι;
      Ωραίος ο πίνακας και τα χρώματα αγαπημένα. Και εμένα μου αρέσουν τα χρώματα στους τοίχους.
      Όσο δεν μεγαλώνει το 24ωρο μην πιέζεσαι για κανένα blog.
      Να σαι καλά σε ό,τι κάνεις
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    3. Καλή χρονιά Άννα μου!
      Κλειδαμπαρωμένο δεν ήταν· μερικοί μάλιστα περνούσατε και με ψάχνατε. Απλά η ιδιοκτήτριά του είχε... ανειλημμένες υποχρεώσεις...
      Κι εσύ να είσαι καλά και σε ευχαριστώ για τα λόγια σου και για το πέρασμα. Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΈΛΛΗ ΜΟΥ!
    Με τη ζωντάνια που έχει ο καταρράκτης της Καλυψώς και με τα χρώματα που ξέρω ότι λατρεύεις!
    Αχ..αυτό με το χρόνο είναι ένα γενικό θέμα, απλά κάπου κάπου να δίνουμε σημεία ζωής!!!
    ΚΑΛΗ , ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ σε, ότι κάνεις!!!
    Να είστε καλά!!!
    την αγάπη μου πάντα!Ακόμα κι όταν δεν δίνεις σημεία ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Βαρβάρα μου, με υγεία και με όλα τα καλά!
      Ένα παραπονάκι το διακρίνω στα λόγια σου και δεν μπορώ να πω τίποτα. Ένα δίκιο το έχεις.
      Αν και δεν εξαφανίστηκα πλήρως! Εσύ άλλωστε το ξέρεις: έχω πάντα το facebook ανοιχτό (αφού από κει ενημερώνομαι για όλα) και μπορούμε να βρισκόμαστε αν θέλεις και στο Elli Economou Photography. Είμαι πάντα εκεί και το ενημερώνω τακτικά.
      Φιλιά πολλά μαζί με την αγάπη μου.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα αγαπημένη μου Έλλη!
      Όχι, όχι...δεν είναι παραπονάκι , αφού γυρνάει και προς εμένα :)))
      Το παραπονάκι είναι στον χρόνο, που τρέχει κάθε μέρα σταθερά με την ίδια ταχύτητα! 24 ώρες, ούτε μία παραπάνω!!!
      Έχεις την αγάπη μου πάντα και το ξέρεις!
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ,για κάθε μέρα!!!

      Διαγραφή
  5. Όταν κάνεις πολλά , το 24 ωρο δεν επαρκεί ποτέ ! Το ίδιο αισθανόμουν όταν δούλευα, το ίδιο και ως συνταξιούχος! Πονεμένη ιστορία γλυκιά μου Ελλη .
    Λατρεύω και εγώ τα χρώματα στον χώρο και τα τολμώ στο σπίτι μου.
    Πανέμορφα τα χρώματα του μοντέρνου πίνακα και σε απόλυτη αρμονία με την εξαιρετική φωτό σου. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά Ελλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι΄αυτό άλλωστε υπάρχει και η γνωστή ρήση: "τόσα πολλά να κάνεις, τόσος λίγος χρόνος..."
      Αν το αισθάνεσαι όμως και ως συνταξιούχος αυτό, τότε δεν έχω καμιά ελπίδα, χαχα! Και είχα εναποθέσει όλες μου τις ελπίδες εκεί, ξέρεις!
      Χαίρομαι που σου άρεσε ο πίνακας. Τα χρώματα στο χώρο μου φτιάχνουν τη διάθεση απίστευτα και με χαλαρώνουν έπειτα από μια απαιτητική μέρα. Μερικές φορές πετυχαίνω στο pinterest κάτι μποέμικα εσωτερικά σπιτιών γεμάτα πολυχρωμίες και απομένω να τα χαζεύω με τις ώρες... Τα λατρεύω!
      Καλή χρονιά να έχεις με υγεία και με άπειρες όμορφες στιγμές!

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά Ελλη μου.
    Κι εγώ επέστρεψα μετά από πολύ καιρό και επισκέπτομαι τα γνωριμα μπλογκς των φιλων. Εξαιρετικό το έργο σου. Μου άρεσαν παραπολύ οι τόνοι των χρωμάτων μα και οι γραμμές του.
    Να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική.
    Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Σταυρούλα μου. Με αρκετή χρονοκαθυστέρηση οι ευχές μου, παρόλα αυτά όμως είναι από καρδιάς.
      Κι εσύ έλειπες από τη γειτονιά; Τελικά δεν είμαι η μόνη... να μη νιώθω άσχημα.
      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου και τα όμορφα λόγια σου. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελλη μου τι κάνεις; πόσο καιρό εχω να μπω στο σπιτάκι σου και να χαρώ μαζί σου οτι σε κανει δημιουργική!! Πάντα ήμουν
    υποστηρικτής της αλλαγής της διακόσμησης που μου χαρίζει δυνατές πνοές και ακριβώς όπως κι εσύ αν δεν άλλαζα έπιπλα αλλαζα χρώματα, καλύμματα μαξιλάρια και πάει λέγοντας Τα χρώματα και τα σχήματα στους δύο πίνακές σου είναι θαυμάσια!!Ευχομαι να τους χαρείς οσο γινεται περισότερο!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά! Ελπίζω το ίδιο κι εσύ. Όντως έχουμε καιρό να τα πούμε.
      Σε καταλαβαίνω. Αλλαγές πλέον δεν μπορώ να κάνω τόσο συχνά όσο θα ήθελα στο σπίτι (πέρα από τα χρώματα στους τοίχους) για ευνόητους λόγους... όμως έχω προνοήσει έτσι ώστε να μη βαριέμαι τους χώρους του σπιτιού μου ποτέ. Κάθε δωμάτιο έχει άλλο χρώμα και ύφος και υπάρχουν μέσα τους αρκετά αντικείμενα που έχω δημιουργήσει, όπως αυτός ο πίνακας τώρα για παράδειγμα. Χάρηκα που σου άρεσε.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Ωραιότατος και μονδέρνος! Έτσι λίγο χρώμα στο σαλόνι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)
      Ουυυυ, από χρώμα στο σπίτι μου άλλο τίποτα... και όχι μόνο στο σαλόνι! Μου φτιάχνει τη διάθεση η πολυχρωμία.

      Διαγραφή
  10. ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΦΙΛΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΤΩ.ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και το σχόλιό σου.

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...