Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Οι Χαρταετοί της Καρδιάς Μας


Καλό μήνα, φίλοι μου! 

Να είναι ένας υπέροχος μήνας για όλους σας, 
γεμάτος χαρούμενα χαμόγελα και όμορφες στιγμές!


 Αυτό το μήνα, η Δράση Ελληνίδων Bloggers διοργανώνει στη Βέροια μια έκθεση -bazaar χειροποίητων αντικειμένων, με θέμα τους χαρταετούς. 

 Η έκθεση, που τιτλοφορείται "Οι Χαρταετοί της Καρδιάς Μας", έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα: με τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν από τις πωλήσεις, θα ενισχυθεί το Σωματείο "Πρωτοβουλία για το Παιδί", που εδρεύει στη Βέροια.


Μεταφέρω αυτολεξεί από τη σελίδα της Δράσης Ελληνίδων Bloggers:

Η "Πρωτοβουλία για το Παιδί" εδρεύει στη Βέροια και είναι ένα Σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, αφοσιωμένο στην υπόθεση της προστασίας και φροντίδας παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη και κίνδυνο. 

Το Όραμα των ανθρώπων της είναι η παροχή ολοκληρωμένης φροντίδας σε όλους τους βαθμούς (ανοιχτή και κλειστή φιλοξενία, αυτόνομη διαβίωση για τα παιδιά, επιβοήθηση των οικογενειών τους, προώθηση της αναδοχής).

Αποστολή της «Πρωτοβουλίας για το Παιδί» είναι η διάσωση εγκαταλειμμένων, κακοποιημένων, βαριά παραμελημένων και ορφανών παιδιών, η άρση των συνεπειών από την κατάσταση που βίωσαν και η απόδοση στην κοινωνία ακέραιων, χρήσιμων και αξιοπρεπών ανθρώπων.

Σύμμαχοι στο έργο και την πορεία αυτής της ομάδας είναι όλοι οι ευαίσθητοι άνθρωποι, κάθε κοινωνικής θέσης και δυνατότητας, που συνδράμουν οικονομικά ή με άλλους τρόπους, εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα του εγχειρήματος. 



 Για το σκοπό αυτό λοιπόν, δημιούργησα δυο κολιέ, τα οποία ήδη ταξιδεύουν προς τη Βέροια. Επέλεξα έντονα χρώματα και για τα δύο, μιας και μπήκαμε πια στην Άνοιξη. 

Στο πρώτο κολιέ, ένας μικρούλης χαρταετός ταξιδεύει ανέμελος στον ουρανό...  


Κορδόνι βαμβακολύκρα, κλωστές, χαλκός 


... ενώ στο δεύτερο, χρησιμοποιήθηκαν τρεις μικροί (και πιο αφαιρετικοί) χαρταετοί και συνδυάστηκαν με ένα έντονο κοραλλί κορδόνι και γήινα χρώματα. 


Κοραλλί ορειβατικό κορδόνι, κλωστή, χαλκός



Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Καλή Επιτυχία στην Έκθεση!


Η Αφίσα της Εκδήλωσης


Η Πρόσκληση


 Εάν θέλετε να στείλετε και εσείς δημιουργίες σας, μπορείτε να τις στείλετε στην Βέροια στις παρακάτω διευθύνσεις (το αργότερο μέχρι τις 5 Μαρτίου ώστε να φτάσουν έγκαιρα):

Πρωτοβουλία για το Παιδί - Κέντρο Αναφοράς, 
Πλατεία Ζωγιοπούλου 3, 59100 Βέροια
(υπόψη κ. Ιωάννας Νάσου) τηλ. 23310-72303.

ή 

Αριστοτέλης Σιδηρόπουλος, Ανοίξεως 19, 59100 Βέροια
(υπόψη κ. Πελαγίας Σιδηροπούλου) τηλ. 23310-29571



→ Η εκδήλωση "Οι Χαρταετοί της Καρδιάς Μας" αφιερώνεται στη μνήμη της Μπέττυ Λειβαδιώτη, η οποία χάθηκε πρόσφατα. Ήταν κάτι που ονειρευόταν να κάνει εδώ και καιρό.

 Αν και δεν είχε τύχει να τη γνωρίσω, μαθαίνοντας πως έφυγε τόσο νωρίς από κοντά μας, λυπήθηκα πολύ

 Καλό σου ταξίδι, Μπέττυ... Να ξέρεις πως ό,τι ονειρεύτηκες για τα παιδιά, θα γίνει, γιατί Όλοι Μαζί Μπορούμε. Και πως οι χαρταετοί μας θα σε συνοδεύουν... 




60 σχόλια:

  1. Ω, Έλλη μου!
    Είναι πανέμορφα και τα δύο!
    Και σε πολύ χαρούμενους χρωματικούς συνδυασμούς!
    Ας είναι καλοτάξιδοι και αυτοί οι χαρταετοί!
    Καλό μήνα, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Στο τσακ πρόλαβα την προθεσμία για να τα φτιάξω και για να τα στείλω... Τα είχα στο νου μου πόσο καιρό και δε μπορούσα να ξεκλέψω χρόνο με τίποτα για τη δημιουργία τους!
      Καλοτάξιδοι να είναι όλοι οι χαρταετοί... και να κάνουν το θαύμα τους για τα παιδιά της Βέροιας!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα, καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Έλλη, όμορφο και δημιουργικό. Τα έργα σου υπέροχα όσο και ο σκοπός για τον οποίο τα έφτιαξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, Κατερίνα μου, με υγεία! Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Οι δημιουργίες σου υπέροχες.... με φανταστικά χρώματα!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου!!!!! Καλό και δημιουργικό μήνα... πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη με ευχαριστείς... τίποτε δεν έκανα! Μακάρι να είχα το χρόνο να φτιάξω περισσότερα!
      Καλό μήνα, Βίκυ μου! Φιλιά κι από εμένα και καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα ,Έλλη!!Τι όμορφα κολιέ !!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου !!!! Καλοτάξιδα να είναι !!!!!
    Καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλλη μου όμορφοι οι χαρταετοί σου. Καλή επιτυχία να έχουν στο bazzar.
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία, τίποτε να μη μείνει απούλητο!
      Φιλάκια πολλά, καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΑ........ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η φαντασία σου Έλλη μου, είναι αξεπέραστη!
    Υπέροχη δουλειά που χρωματίζουν την αγάπη, την αλληλεγγύη
    και τιμάς την μνήμη της Μπέττυ Λειβαδιώτη.
    Πάντα στάζει η συμπάθεια σου ενεργά κι η συμμετοχή σου δραστικά, όπως συχνα το αποδεικνύεις Έλλη μου!
    Να είσαι καλά και να έχεις έναν πολύχρωμο Μάρτιο!
    Φιλάκια πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ λες όλα αυτά τα όμορφα για μένα, κι εγώ από την άλλη έχω την αίσθηση ότι δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο... ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό μήνα με υγεία και χαρές!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. μπράβο για την πρωτοβουλία
    και τι να πω έλλη αφου το ξέρεις ότι αυτά που φτιάχνεις είναι πανέμορφα μπράβο μπράβο πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την εμψύχωση, φίλε μου! Όπως και να το κάνουμε, η γνώμη ενός άντρα γι΄αυτά μια άλλη βαρύτητα την έχει...
      :))
      Να είσαι καλά, σ΄ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  10. ΄Ελλη μου,
    Τι όμορφιες σκάρωσες πάλι!!!
    Ξετρελάθηκα με τα χρώματα και τους συνδυασμούς...
    Θα έχω την ευκαιρία να τα θαυμάσω από κοντά όταν βρεθώ κι εγώ στη Βέροια...Καλή επιτυχία στο Bazaar!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάρηκα που σου άρεσαν, Αννιώ μου! Σε ευχαριστώ!
      Είμαι κοντά, πολύ κοντά αυτή τη φορά, σ΄αυτό το bazaar... θέλω να έρθω στη Βέροια, αλλά έχω μπλέξει με πολλούς αστάθμητους παράγοντες αυτό τον καιρό και δεν μπορώ να σας πω σίγουρα από τώρα, αν θα τα καταφέρω.
      Θα δείξει, λοιπόν. Αν δεν τα καταφέρω, η σκέψη μου θα είναι εκεί, μαζί σας!
      Φιλιά πολλά, καλό μήνα να έχεις!

      Διαγραφή
  11. ααα τι ωραια πραγματα! καλη επιτυχια! μπραβο σε ολους για την προσφορτα!
    φιλακια πολλα! καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Έλλη μου ! Πανέμορφα όλα και καλοφτιαγμένα!!!
    Καλοτάξιδα να είναι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, κορίτσι μου!
      Επίσης καλό μήνα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα κολιέ Έλλη μου!!!
    Καλοτάξιδα να είναι!!!
    Καλό μήνα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Στέλλα μου!
      Καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις, φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφα κολιέ
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Έλλη μου!!! Όντως ανοιξιάτικα και πολύ φωτεινά τα κολιέ σου σε δύο πολύ αγαπημένα χρώματα !!!Είχα γνωρίσει τη Μπέττυ και έτσι όπως την θυμάμαι την κρατώ μέσα μου !!! Μια Κυρία ευαίσθητη και γενναιόδωρη σε όλα της !!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Νικόλ μου!
      Είναι γεγονός πως αυτό το bazaar θα είναι συναισθηματικά φορτισμένο... Κρίμα για το χαμό της. Να τη θυμάστε με αγάπη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Ανοιξιάτικα, χαρούμενα και φωτεινά τα κολιέ σου, Ελλη !! Ομορφες δημιουργίες φτιαγμένες με αγάπη για έναν πολύ όμορφο σκοπό!! Φιλιά πολλά και καλό μήνα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης, Πέπη μου! Να είσαι καλά! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  17. Παίζει να είναι από τις πιο πετυχημένες "εκστρατείες" και το βρίσκω πολύ φυσικό, με τόση δοτικότητα και αγάπη! Καλή επιτυχία! Φιλιά πολλά ομορφιά μου και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε διαφωνώ... Ευχαριστούμε, ξανθούλα μου!
      Πολλά φιλιά, καλό μήνα να έχεις και χαμογελαστό!

      Διαγραφή
  18. Είναι υπέροχα, αλλά κυρίως για καλό σκοπό!Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Πινελίτσα! Πολύ χάρηκα που σε ξαναείδα εδώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ! :)

      Διαγραφή
  19. Έλλη μου,
    οι δημιουργίες σου για ακόμα μια φορά είναι πανέμορφες! Μπράβο σου που λαμβάνεις μέρος σε αυτή την εκδήλωση και που τιμάς την μνήμη της Μπέττυ Λειβαδιώτη! Να αναπαυτεί εν ειρήνη!
    Καλή επιτυχία στην διοργάνωση!
    Να έχεις έναν υπέροχο μήνα, καλή Άνοιξη!
    Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Παλόμα μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν, ελπίζω να αρέσουν και εκεί!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα Ελλη μου!!!Πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!Εκπληκτικά χρώματα καί σχέδια!!!Μπράβο γιά τήν προσφορά σου!!Καλό καί δημιουργικό μήνα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Δήμητρα! Επίσης καλό μήνα, χαρούμενο και λουλουδιαστό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Μπράβο σου ρε Έλλη!
    Ειδικά τα δύο πρώτα είναι υπέροχα! Το οινοπνευματί (έτσι δεν το λένε;), είναι απ' τα αγαπημένα μου χρώματα.
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ και μπράβο σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οινοπνευματί το λέω κι εγώ... Εμένα να δεις! Το λατρεύω αυτό το χρώμα, μου φτιάχνει τη διάθεση!
      Σε ευχαριστούμε, Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Υπέροχα κοσμήματα για έναν υπέροχο σκοπό! Μπράβο Έλλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα και από εδω Έλλη μου!!
    Είναι πανέμορφα, τα θαύμασα και στο φατσοβιβλίο!
    Ελπίζω να έλαβες την ηρεμία που σου έστειλα..ε;; ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, αγαπημένη μου!
      Την έλαβα, σε ευχαριστώ! Και παίρνω μεγάααλες δόσεις... άμα μου τελειώσει, θα μου στείλεις κι άλλη;
      :))
      Σε φιλώ! ♥

      Διαγραφή
  24. Όχι που δεν θα έκανες κάτι ξεχωριστό!
    Πόσο να υποκλιθώ η γυναίκα; Στο πάτωμα έφθασα , να το ξέρεις ☺
    Καλό μήνα είπαμε;♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♥ ♥ ♥
      Καλό μήνα επίσης, να είναι ένας μήνας γεμάτος χαρά, χαμόγελα και ομορφιές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Αχ!!!Έλη μου εγώ που να προλάβω να ετοιμάσω κάτι!!!! Εσύ ωστόσο όχι μόνο πρόλαβες αλλά είναι και τέλειοι οι χαρταετοί της καρδιάς σου!!!Καλοτάξιδα τα ξεχωριστά σου αριστουργήματα!!! Σε φιλώ και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω, γιατί κι εγώ μόλις και μετά βίας πρόλαβα!!
      Δεν πειράζει, ίσως καταφέρεις να φτιάξεις κάτι για το επόμενο.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλάκια πολλά κι από εμένα, καλό μήνα να έχεις!

      Διαγραφή
  26. Εξαιρετικές οι δημιουργίες σου ξεχωριστές και φυσικά ιδιαίτερα καλοφτιαγμένες!!! Ευχαριστώγια τις πληροφορίες αλλά ο υπολογιστής μου έχει μόνον πληκτρα αριθμών επάνω από τα γράμματα... Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Έφη μου!
      Δοκίμασες στο πληκτρολόγιο που έχεις; Μπορεί να γίνεται... επειδή είναι μόνο το ένα. Δεν ξέρω σίγουρα να σου πω!
      Φιλιά κι από εμένα, καλό μήνα!

      Διαγραφή
  27. Και τα δυο κολιέ είναι εξαιρετικά!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση που είμαι σίγουρη πως θα την έχει!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Μαρία μου! Σε ευχαριστούμε!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  28. Α εσύ το πήγες παραπέρα έτσι; Μας άφησες χιλιόμετρα πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τα παραλές!!! Δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Μπράβο Έλλη μου.
    Πολύ όμορφα τα Ανοιξιάτικα κολιέ.
    Ελπίζω να μπορέσουμε να βρεθούμε στη Βέροια και να γιορτάσουμε μαζί την επιτυχία της έκθεσης .
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Ρένα μου! Χάρηκα που σου άρεσαν!
      Αν και το ήθελα πολύ να έρθω (και ήταν καλή ευκαιρία αυτή τη φορά σε σχέση με τις προηγούμενες, γιατί είμαι πολύ κοντά σας), μάλλον δε θα τα καταφέρω...
      Αν αλλάξει κάτι θα με δεις εκεί! Αν όχι, η σκέψη μου θα είναι μαζί σας οπωσδήποτε...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Ανεξάντλητη η φαντασία σας κορίτσια και κάθε νέος χαρταετός που εμφανίζεται δε μοιάζιε με κανέναν προηγούμενο.Τι ωραίο που θάναι τούτο το παζάρι και πόση αισιοδοξία θα σκορπίσει!!!
    Ελλη μου, οι δημιουργίες σου μοναδικές!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πραγματικά ανεξάντλητη η φαντασία, η ευρηματικότητα και η δημιουργικότητα της μπλογκογειτονιάς! Εύχομαι να έχει μεγάλη επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...