Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Πίνακες σε χρυσές αποχρώσεις

     Τον περασμένο Δεκέμβριο, πολύ πριν σκεφτώ καν να ξεκινήσω τη δημιουργία αυτού του blog, "έπαθα κάτι" με το χρυσό χρώμα. Ίσως έφταιγαν οι γιορτές που πλησίαζαν, ή η επερχόμενη λάμψη τους, δεν ξέρω (πάντοτε αγαπούσα τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς - σε κάνουν να νιώθεις τόσο παιδί)!...

     Όπως και να έχει, έτυχε να έχω αρκετούς αχρησιμοποίητους καμβάδες (οι οποίοι με "φώναζαν" από τη γωνία όπου ήταν παραπεταμένοι) και αρκετή χρυσή μπογιά. Μιας και έρχονταν οι γιορτές και καθώς χαίρομαι να κάνω δώρα στα αγαπημένα μου πρόσωπα, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τους καμβάδες και τη μπογιά για να φτιάξω τα δώρα τους. Έτσι προέκυψε "η χρυσή σειρά", όπως μου αρέσει να τη σκέφτομαι, τέσσερις δηλαδή πίνακες σε χρυσές αποχρώσεις, προορισμένοι να γίνουν δώρα σε κάποιους ξεχωριστούς για μένα ανθρώπους.

     Παρόλο που έχει περάσει καιρός, σκέφτηκα να σας τους δείξω εδώ, καθώς ο καθένας τους έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. 

     Ο πρώτος, ο οποίος αποτελεί και το φόντο που έχω επιλέξει για αυτό εδώ το blog, είναι ζωγραφισμένος εξ' ολοκλήρου με μεταλλικές τέμπερες σε χρυσές, καφέ και κοκκινωπές αποχρώσεις.





      Για το δεύτερο πίνακα χρησιμοποιήθηκαν επίσης μεταλλικές τέμπερες, σε χρυσό και καφέ.






     Ο τρίτος πίνακας ζωγραφίστηκε επίσης με μεταλλικές τέμπερες (χρυσή και καφέ στο φόντο), αλλά έγινε με μικτή τεχνική (σφουγγάρι και decoupage).





     Τέλος, στον τέταρτο πίνακα χρησιμοποιήθηκε η ίδια μικτή τεχνική (σφουγγάρι και decoupage) και μεταλλικές τέμπερες (σε κόκκινο και χρυσό).






2 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω πως γίνεται σε αυτή την ανάρτηση να μην υπάρχουν σχόλια!όλοι οι πίνακες σου μοναδικοί και η χρήση του χρυσού που κάνεις, είναι αγαπημένη μου!
    Ιδιαίτερη αδυναμία στον 3ο πίνακα.Δεν ξέρω κάτι φωτεινό στην μορφή που με τράβηξε πάρα πολύ!Μπράβο σου ξανά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Έτυχε να μην υπάρχουν σχόλια, δεν ξέρω γιατί! Ίσως γιατί όταν έγινε αυτή η ανάρτηση ήταν καλοκαίρι και πολλοί έλειπαν σε διακοπές και δεν την είδαν, ίσως γιατί το μπλογκ μου ήταν ακόμη στα πρώτα του βήματα... ποιος ξέρει; Χαίρομαι όμως που το πρώτο σχόλιο εδώ είναι από εσένα και σε καλωσορίζω στην παρέα!

      Έχεις δίκιο για τη μορφή στον τρίτο πίνακα - έχει "κάτι". Κι αυτό το κάτι ήταν που με τράβηξε κι εμένα και θέλησα να το αναδείξω - γι' αυτό και δεν πλαισίωσα τη μορφή με πολλά-πολλά: μόνο χρώμα!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...