Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Εναλλακτικά σκουλαρίκια από μεταλλικά καπάκια

    Γεια σας!

    Με γνώμονα την επαναχρησιμοποίηση φαινομενικά άχρηστων υλικών (και λέω "φαινομενικά" γιατί, όπως έχω ξαναπεί, κάθε υλικό που δε χρειαζόμαστε πλέον δεν είναι απαραίτητο να είναι και σκουπίδι), κατασκεύασα μια σειρά σκουλαρικιών από μεταλλικά καπάκια μπουκαλιών. 



Με χρωματιστό σύρμα (χρυσό, μπρονζέ, πράσινο ή μοβ) 
- glitter λεπτομέρειες και χρυσές πούλιες στο πρώτο ζευγάρι από αριστερά
ΚΩΔ. Ec1 



Με χρωματιστό σύρμα (χρυσό ή μπρονζέ) και χαντρούλες
ΚΩΔ. Ec2



Με λευκές χαντρούλες
ΚΩΔ. Ec3



Με χρωματιστό σύρμα (πετρόλ ή κόκκινο), πέρλες ή χαντρούλες
ΚΩΔ. Ec4 




Με ασημί σύρμα και ροζ χαντρούλες
ΚΩΔ. Ec5 


   Τον τελευταίο καιρό, βλέπω συχνά ανάλογες δημιουργίες στο Διαδίκτυο - κυρίως από δημιουργούς στο εξωτερικό, από όπου και εμπνεύστηκα - και έχω καταλήξει ότι αυτό μάλλον τείνει να γίνει τάση έξω. Σχετικά πρόσφατα, η τάση αυτή άρχισε να αναπτύσσεται κι εδώ.

    Συνήθως, στην κατασκευή αυτών των κοσμημάτων χρησιμοποιείται το λεγόμενο "υγρό γυαλί", που είναι μια ειδική κόλλα η οποία ανήκει στην κατηγορία των εποξικών ρητινών και δίνει ένα ιδιαίτερο, γυαλιστερό φινίρισμα (και συχνά ογκώδες αν εφαρμοστεί σε καλούπι), σαν πραγματικό γυαλί. Η επεξεργασία αυτής της ρητίνης ωστόσο είναι αρκετά απαιτητική, καθώς αποτελείται από δύο σωληνάρια διαφορετικών υλικών, τα οποία πρέπει να αναμιχθούν μεταξύ τους σε αυστηρά ακριβείς ποσότητες, αλλιώς το αποτέλεσμα δεν πετυχαίνει (για παράδειγμα, επειδή αλλάζει η χημική σύσταση, ανάμεσα σε άλλα προβλήματα είναι πιθανόν αντί να είναι διαυγές το αποτέλεσμα σαν γυαλί, να κιτρινίσει). Εάν γίνει σωστά η ανάμιξη, το επόμενο βήμα είναι να εφαρμοστεί στην επιφάνεια ή το καλούπι που θέλουμε και να αφεθεί να στεγνώσει για αρκετό χρονικό διάστημα (ημερών), χωρίς να κουνηθεί ή να σκονιστεί. 

   Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, το υγρό γυαλί είναι ένα χρονοβόρο και δύσκολο υλικό στο να δουλευτεί. Για να είμαι ειλικρινής, εγώ δεν το προτιμώ. Ένας ακόμη λόγος είναι ότι μου αρέσει να βρίσκω νέους και διαφορετικούς τρόπους για να υλοποιώ τις ιδέες ή τις δημιουργίες μου, χωρίς πάντοτε να ακολουθώ το "ρεύμα", προσπαθώντας βέβαια αυτές να μην υστερούν ποιοτικά ή αισθητικά!

   Στα παραπάνω σκουλαρίκια, δούλεψα όπως δουλεύουμε στην τεχνική του decoupage, δηλαδή με την ειδική κόλλα για αυτή την τεχνική και έκανα την επικάλυψη με αυτή. Η κόλλα για decoupage αδιαβροχοποιεί ικανοποιητικά, σταθεροποιεί εξίσου ικανοποιητικά και το οπτικό αποτέλεσμα πλησιάζει το "υγρό γυαλί" ειδικά αν περαστούν πολλές στρώσεις. 


2 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα στο όμορφο blog σου !!Συμφωνώ μαζί σου ότι το υγρό γυαλί είναι χρονοβόρο και δύσκολο υλικό, δίνει όμως πολύ ωραίο αποτέλεσμα.
    Μου άρεσε πολύ το χρωματιστό σύρμα που πρόσθεσες στα καπάκια.Πολύ έξυπνη ιδέα.Εχω αρκετή ώρα που τριγυρίζω στο blog σου και μου αρέσει πολύ.Θα ξαναπεράσω σύντομα !!!
    Νίκη
    nikiad.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες, Νίκη!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. θα χαρώ να τα λέμε, καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...