Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

33! ☺


 Άλλος ένας χρόνος στο βιβλίο της ζωής μου. Τρέχον σύνολο; Τριάντα τρεις. Όλοι τους, ένας κι ένας.

 Ποτέ δεν είχα θέμα με την ηλικία, ποτέ δεν σκέφτηκα να κρύψω κάποιο από τα χρόνια της πλάτης μου. Και δε νομίζω να το σκεφτώ στο μέλλον - κάθε ένα τους έχει τεράστια αξία! Θυμάμαι πως όταν έφτασα στα 30, αντί να σκεφτώ "Ωχ! Κιόλας;" και να μελαγχολήσω, αυτό που σκέφτηκα ήταν "Νέα δεκαετία, νέοι κόσμοι, ανεξερεύνητοι. Φύγαμε!" και ξεκίνησα ενθουσιασμένη για τη μετέπειτα διαδρομή.

 Ακόμη και τώρα, που αρχίζω να βλέπω τα πρώτα μικρά σημαδάκια του χρόνου επάνω μου, χαίρομαι: τούτο εδώ είναι ενθύμιο γέλιου, εκείνο εκεί είναι ενθύμιο μικρών εκπλήξεων, το άλλο είναι ενθύμιο μιας λύπης που πέρασε με μια αγκαλιά. Όλα τους δικά μου, καταδικά μου ενθύμια. Μέσα στα χρόνια που θα έρθουν, το πρόσωπό μου σιγά-σιγά θα μετατραπεί σε μια χαρτογραφημένη περιοχή, θα γίνει ένας χάρτης-ενθύμιο των στιγμών της ζωής μου. Θα υπάρξουν φορές που ίσως δε θα μου αρέσει αυτό, θα υπάρξουν όμως κι άλλες, πολλές περισσότερες, που ο χάρτης μου θα με γοητεύσει και θα μου θυμίζει όσα έζησα και δεν πρέπει να ξεχάσω.

 Προς το παρόν, χαίρομαι σαν παιδί για τα σημερινά γενέθλιά μου (πάντοτε λάτρευα αυτή τη μέρα), ανάμεσα από τα σύννεφα εδώ ξεπρόβαλλε ο ήλιος (μου έκανε το καλύτερο δώρο) και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σας κεράσω γλυκάκι! 

 Φέτος αποφάσισα να κάνω τη διαφορά (αν σκεφτείτε ότι είμαι λάτρης της σοκολάτας)! Είμαι όμως και παιδί της Άνοιξης... αφήστε που δε μπόρεσα με τίποτα να αντισταθώ σ΄αυτό το χρώμα!!


 Σερβίρω και λίγο γλυκόπιοτο κρασάκι. Κόκκινο! Η πόλη που με φιλοξενεί φέτος, φημίζεται γι΄αυτό!


 Εύχομαι στην υγειά σας. Να είμαστε όλοι γεροί, του χρόνου τέτοια μέρα να γιορτάσουμε και πάλι παρέα.

 Να ξέρετε πως κάθε πέρασμά σας από εδώ για μένα μετράει...

 Για να πω ευχαριστώ για τα περάσματα που θα κάνετε σε αυτή ειδικά την ανάρτηση, ετοίμασα για σας τρία δωράκια. Ελπίζω να σας αρέσουν!

Γυάλινα διακοσμητικά μπουκάλια
(κορδέλες, δαντέλα, τρέσες, σπάγκος, κορδόνια, 
χάντρες, πέρλες, μεταλλικά στοιχεία, λουλούδια)


 Όσοι φίλοι σχολιάσετε σε αυτή την ανάρτηση θα συμμετέχετε στην κλήρωση για τα παραπάνω διακοσμητικά μπουκάλια. Στην επόμενη ανάρτηση θα ανακοινώσω τους τρεις νικητές/τριες.

 Αν δεν είστε φίλοι/μέλη του ιστολογίου, θα χαρώ αν το αποφασίσετε να έρθετε στην παρέα μας τώρα και να γνωριστούμε. Αν πάλι προτιμάτε να το αφήσετε για αργότερα, αφήστε μου μαζί με το σχόλιό σας ένα όνομα και το e-mail σας, έτσι ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας ενημερώσω εάν κληρωθείτε. 

Να είστε καλά, στέλνω πολλά φιλιά και την αγάπη μου!
Να έχετε μια υπέροχη μέρα! 


     

80 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσεις!!!
    Θεσπέσια τα κεράσματα και σ' ευχαριστώ...

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ❤🎂 χρόνια πολλά καλά με υγεία ευτυχία δημιουργία τρέλα και καλή διάθεση ... 🎁 ότι επιθυμείς πολλές πολλές ευχές στέλνω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, φίλε μου! Ανταποδίδω τις ευχές σου μία προς μία! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Έλλη μου χρόνια σου πολλά και από εδώ!!
    Να τα εκατοστήσεις με υγεία!! Όσα ονειρεύεσαι να τα ζήσεις, να ξεπερνάς τα εμπόδια πάντα δημιουργικά και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή!! Είναι τυχεροί όσοι σε έχουν κοντά τους!! (μόνο 3 χρονάκια έχουμε διαφορά τελικά!) :)

    Ευχαριστούμε για τα δωράκια!! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου γλυκό! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ! Κι εσύ το ίδιο εύχομαι!
      Ναι, είμαστε πολύ κοντά στην ηλικία...
      Σε φιλώ με αγάπη! ♥

      Διαγραφή
  4. Τώρα γιατί εγώ σε είχα για 28 ; αχαχαχα!
    Δε με νοιάζει τι λες. Για μένα είσαι 28 .
    Πολύχρονη, χαρούμενη και δημιουργική πάντα Έλλη μου!
    Και πάντα κοριτσάκι ♥
    Φιλιά!

    ΥΓ: Τα μπουκαλάκια υπέροχα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!! Αλήθεια;
      28, 29, 33, 59... όλα τους είναι καλά!!
      :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου, Αριστέα μου! Όσο για το κοριτσάκι... ε, ναι!! Τι καλύτερο από αυτό;
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  5. Να είσαι γερή, δυνατή και να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά !!!!!!
    Κάθε ηλικία έχει και τα ωραία της και είναι ευτυχία να μεγαλώνεις !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ!!
      Πολλά φιλιά κι από εμένα, σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Έλλη μου χρόνια σου πολλά, χαρούμενα και ευτυχισμένα. Πιτσιρίκα είσαι ακόμα, τι είναι 33 Μάρτηδες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι αισθάνομαι, κατά βάθος!! (ας είναι καλά αυτό το μικρό κοριτσάκι μέσα μου, που αγρυπνάει και με συντροφεύει... και δεν με αφήνει σε ησυχία κάθε που πάω να σοβαρευτώ!!)
      Σε ευχαριστώ πολύ, Ελένη μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύχρονη ,Έλλη,ευτυχισμένη,κάθε χρόνος που περνάει να σου προσθέτει όμορφες στιγμές και αναμνήσεις!!!!!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ, κορίτσια! Αντεύχομαι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πρώτα..Χρόνια Πολλά γλυκιά μου με υγεία και ότι ονειρεύεσαι στο δρόμο σου να βρεις.Μετά ..τι να πεις για τα 43..βρε πουλάκι μου..είναι ανθός για τη γυναίκα πια..ανθός και ωριμότης μαζί..θαυμάσιος συνδυασμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, Αχτίδα μου!

      Διαγραφή
  9. Όλα τα καλά του κόσμου σου εύχομαι Έλλη!
    Να σε χαίρονται οι δικοί σου και όλοι μπλογκόφιλοι(βεβαίως,βεβαίως)
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Χριστίν μου!! Επίσης!
      Να σας χαίρομαι κι εγώ!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά, Υγεία, Χαρά, Ευτυχία κι Ευλογία να έχεις Έλλη μου γλυκιά!
    Διάβασα κάπου στο διαδίκτυο, πως τ' αστέρια δεν έχουν ηλικία, οπότε Εσύ, δεν έχεις θέμα...! Κάθε σου όνειρο κι ένας σταθμός επιτυχίας, φίλη μου!
    Να περνάς μαγευτικά να χαίρεσαι τη ζωή και τις στιγμές με τους δικούς σου!
    Το κρασάκι σου εύγευστο, το γλυκάκι σου εμφανίσιμο και τα τρία "μοντέλα" σου γιατί μπουκάλια δεν τα λες με τόση ομορφιά είναι μοναδικά! Παίρνω το ποτήρι μου λοιπόν και... στην Υγειά σου Έλλη μου! Ευχαριστώ για το κέρασμα κι εύχομαι να είσαι πάντα Ευτυχισμένη!
    Φιλιά πολλά με μια μεγάλη ανοιξιάτικη αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινώ, ανταποδίδοντας τη μεγάλη ανοιξιάτικη αγκαλιά και τα φιλιά!
      Και συνεχίζω, λέγοντάς σου ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις γλυκιές ευχές σου! Αντεύχομαι!
      Αυτό που διάβασες στο διαδίκτυο, πόσο όμορφο... με συγκίνησες που μου το αφιέρωσες!
      Και χάρηκα που σου άρεσαν τα μπουκαλάκια.
      Στην υγειά μας, λοιπόν, Κατερίνα μου! ♥

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Ελλη μου μέ υγεία χαρά καί ευτυχία!!
    Τά μπουκαλάκια σου σκέτη γλύκα!!!Ευχαριστούμε γιά τό υπέροχο κέρασμά σου!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για τις ευχές, Dimi μου! Υγεία και ευτυχία εύχομαι και σε εσένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Έλλη μου σου εύχομαι να είσαι πολύχρονη, με υγεία, ευτυχία και πολλές δημιουργίες!!!
    Τα μπουκαλάκια σου είναι πανέμορφα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Στέλλα μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Έλα, βρε λατρεία!! Άργησα να μπω στα blogs σήμερα, αλλά ευτυχώς είχα προνοήσει να σου στείλω την... τουρτίτσα το πρωί!!!
    ;-)
    Να είσαι υγιής κ' ευτυχισμένη, κοριτσάρα μου! ΠΑΝΤΑ!!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
    -Τα μπουκαλάκια, όνειρο!!!-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι τουρτίτσα!!! Γελούσα μόνη μου όταν την είδα, πολύ τη χάρηκα!! Και το κλου; Το μαϊμουδόνι κρατούσε μια μπανάνα με την ουρά, χαχαχ!! Ξάπλωσε πάνω σε ολόκληρη τούρτα και πήρε και το κολατσιό του μαζί... χαχαχαααα!!
      Τέλεια!
      Λατρεμένη μου λατρεία (!!), σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, και στέλνω πολλά-πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Ελλη μου μια χαρούμενη ανάρτηση γενεθλίων που την χάρηκα !!! Χρόνια πολλά , γεμάτα και ευτυχισμένα !!! Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών που δεν με φοβίζει ο χρόνος και σε χαίρομαι !!! Να είσαι πάντα καλά με τους δικούς σου ανθρώπους!!! Φιλάκια πολλά !!! Και πανέμορφα μπουκάλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Νικόλ μου!
      Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου στο θέμα του χρόνου...
      Χαίρομαι επίσης που σου άρεσαν τα μπουκάλια!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια σου πολλά, 'Ελλη μου!!!! Να έχεις πάντα υγεία, ευτυχία και χαρά στην ζωή σου και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου. Τι ωραίο το κέρασμά σου! Και τα μπουκαλάκια σου είναι πολύ όμορφα και τα τρία!
    Και του χρόνου!!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Μαριάννα μου! Αντεύχομαι!
      Να είσαι καλά, όλοι να είμαστε καλά, να μαζευτούμε πάλι εδώ του χρόνου τέτοια μέρα να τσουγκρίσουμε τα ποτήρια μας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Έλλη μου!
    Χρόνια δημιουργικά κι ευτυχισμένα!
    Σου εύχομαι ό, τι επιθυμείς!!
    Τα μπουκαλάκια είναι υπέροχα!
    Φιλιά πολλά και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου! Ό,τι επιθυμείς κι εσύ, ό,τι ονειρεύεσαι να πραγματοποιηθεί!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. 33; Ελλη μου μικρούλα είσαι ακομα... !!!!! μου αρεσει ο τροπος που βλεπεις τον χρόνο... οντως ο κάθε ενας τους.. εχει και κατι να σου πει... να ζήσεις χρονια πολλα και χρονια καλά ..μικρή... αυτό έχει σημασια ..... θα σου αφήσω τις ευχες μου με μια μαντιναδα ..μου..
    Χρόνια πολλά θε να σου πώ
    να τα εκατοστήσεις,
    κι οτι ποθεις μες την ζωή
    γρήγορα να αποκτήσεις... ................φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι!! 33...
      Σε ευχαριστώ πολύ, Ρούλα μου! Και εννοείται ότι συμφωνώ με όσα λες!
      Η μαντινάδα σούπερ, να είσαι καλά για την αφιέρωση!
      Φιλιά πολλάααα!!

      Διαγραφή
  18. Τα χρονια του Χριστού,λένε για το 33, εγω θα σου ευχηθώ νάχεις την ευλογία του στο δρομο της ζωής σου Ελλη μου και να ξεφυλλίσεις όλο το βιβλίο πλήρες εμπειριών,όπως εσύ τις θέλεις!
    Φιλάκια πολλά Χ 33!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Χαρά μου, για τις όμορφες ευχές!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα! :)

      Διαγραφή
  19. Χρόνια καλά και πολλά Έλλη με υγεία, υγεία και υγεία! Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, ξεχωριστές οι αναρτήσεις σου και οι ιδέες σου! Να έχεις άλλη μία δημιουργική χρονιά! Χαίρομαι που σε βρήκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Σωτηρία! Κι εγώ χαίρομαι που βρεθήκαμε και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Υγεία εύχομαι κι εγώ σε εσένα, όλα τα άλλα ακολουθούν! :)

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά κοριτσάρα μου!!!!! Γρήγορα να εγκατασταθείς εκεί μου θέλεις και να στρώσεις τη ζωή σου με τα όλα της!
    Θέλω να μου πεις κι εμένα το μυστικό να μη χαλιέμαι που μεγαλώνω...:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Χριστίνα μου!
      Το μυστικό, ε; Χμμμ... Να σκέφτεσαι πως κάθε χρόνος μας φέρνει δώρα: στιγμές, εμπειρίες... άλλες μπορεί να είναι καλές, άλλες όχι και τόσο, σίγουρα όμως όλες τους είναι διδακτικές. Κάθε χρόνος μας μαθαίνει κάτι και μας κάνει πιο δυνατούς για τον επόμενο χρόνο που θα΄ρθει.
      Το ότι μεγαλώνουμε δεν είναι κακό, είναι η φυσική ροή των πραγμάτων. Το θέμα είναι όλο αυτό να αξίζει τον κόπο... κι αυτό πίστεψέ με, είναι στο χέρι μας!
      Πολλές φορές αναρωτήθηκα, αν θα μου άρεσε να ξαναείμαι πάλι 5 χρονών (π.χ.). Ε, λοιπόν, δε θα μου άρεσε! Καλή η τότε ανεμελιά, αλλά στην τωρινή μου ηλικία υπάρχουν πράγματα που δε θα άλλαζα με τίποτα: ο σύντροφός μου, η ευλογία του να κάνω μια δουλειά που έχω επιλέξει, κάποια άλλα πράγματα που ονειρευόμουν και που έχω καταφέρει να πραγματοποιήσω. Κάθε ηλικία έχει τη γλύκα της, τις κατακτήσεις της, την ξεχωριστή ομορφιά της. Έως τώρα! Φαντάσου και οι επόμενες που θα΄ρθούν...
      Σε έπεισα; :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια σου πολλά Έλλη.
    Να τα εκατοστήσεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Μαρία Έλενα! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  22. Να τα εκατοστήσεις κι από δω ομορφιά μου και να σε χαιρόμαστε κι εσύ να χαίρεσαι όσους αγαπάς! (δηλαδή εμάς! χαχα!) Φιλιά γλυκά και καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι! Έτσι! Να με χαίρεστε και να σας χαίρομαι!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, ξανθούλα! Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά και καλά Έλλη μου.
    Χαίρομαι που σκέφτεσαι έτσι για τα χρόνια που περνούν.
    Οι εμπειρίες της ζωής είναι ο θησαυρός μας.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έθεσες υπέροχα! Αυτό ακριβώς εννοώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ, Ρένα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά, ευτυχισμένα και τρελά ερωτευμένα!'Όλα να σου πάνε έτσι όπως τα ονειρεύεσαι Έλλη μου!!!Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο και σε εσένα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Κική μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Έλλη, χρόνια καλά, δημιουργικά, με πολλές αγκαλιές!
    Θα συμφωβήσω στην προσέγγιση των γενεθλίων. Εξακολουθεί και για μένα να είναι μια μέρα γιορτής! Και κάθε δεκαετία νιώθω ότιξεκλειδώνει μέσα μας έναν ορίζοντα!
    Πολλές ευχές μέσα από την καρδιά μου για να πραγματοποιήσεις κάθε σου όνειρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Από μικρή τρελαινόμουν με τα γενέθλιά μου (και με των άλλων)... τα θεωρώ σημαντικά και πάντα τα χαίρομαι! Τιμούμε την ημέρα που πρωτοαντικρίσαμε αυτόν τον κόσμο και ξεκινήσαμε την όμορφη και ξεχωριστή πορεία μας σε αυτόν... ε, δεν είναι και λίγο! :))
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  26. Έλλη μου, χρόνια πολλά και από εδώ!!! :))
    Σου εύχομαι πολλά καλά και πολλές δημιουργίες! Χάρηκα που διάβασα την σημερινή σου ανάρτηση και την καλή σχέση που έχεις με τον χρόνο! Δεν συνηθίζεται οι γυναίκες να είναι τόσο ευτυχισμένες-ευχαριστημένες καθώς τα χρόνια περνούν και αφήνουν τα σημάδια τους.. ;))
    Να σε χαιρόμαστε και merci για τα κεράσματα!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Παλόμα μου γλυκιά!
      Έχεις δίκιο, δε συνηθίζεται... γιατί έχουμε μάθει (ή μας έμαθαν...) να βλέπουμε τα σημάδια αυτά με ένα συγκεκριμένο τρόπο! Εγώ, ως ανάποδος άνθρωπος που είμαι, βλέπω το θέμα εντελώς ανάποδα!! :))) Άλλωστε, κανενός η εξωτερική ομορφιά δε διαρκεί για πάντα, ποια είμαι εγώ να τα βάλω με τους κανόνες της ζωής; Μέσα μας τι γίνεται, αυτό έχει σημασία! Κι εγώ μέσα μου χοροπηδάω ακόμα σαν παιδί!!
      Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  27. Χρόνια Πολλά γλυκιά μας Έλλη!
    Χαίρομαι πολύ με τις γυναίκες που δεν έχουν συμπλέγματα με τις ηλικίες τους και χαίρονται κάθε φάση της ζωής τους. Κερνιέμαι ένα ποτηράκι κρασί και σου στέλνω όλες τις ευχές και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Μαρία μου!
      Μωρέ δεν σκεφτόμουν πάντοτε έτσι, να είμαι ειλικρινής. Κάποια στιγμή όμως συνειδητοποίησα πως τα όποια συμπλέγματα με πάνε πολύυυ πίσω... Όταν το κατάλαβα αυτό και έδρασα αναλόγως, ένιωσα πολύ πιο ελεύθερη.
      Η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι θλιβερή, που λένε και οι Τρύπες σε ένα τραγούδι τους!!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  28. Χρόνια πολλά απο δώ, αφού στα γενέθλιά σου δεν είχα πρόσβαση.
    Μόνο ευχές !
    φιλάκια πολλά με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!! Το πόσο χάρηκα με το τηλ. σου εκείνη την ημέρα, δε λέγεται...
      Σε φιλώ με αγάπη!

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά, χρόνια γεμάτα υγεία, χαρά, αγάπη και πολλή ευτυχία, Ελλη μου!! Να'σαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική! Σίγουρα δεν θα'χει μείνει ούτε ψίχουλο από την υπέροχη τούρτα , έχουν μείνει όμως οι ωραίες εικόνες με τα μπουκάλια σου !!!!
    Φιλιά πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμεινε, έμεινε!! Σου το φύλαξα το κομμάτι σου!! :))
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Πέπη μου! Αντεύχομαι!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος15/3/15, 6:00 μ.μ.

    Χρόνια Πολλά γεμάτα χαρές και ευτυχία. .βασω Λάρισα evvagr@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Βάσω! Ανταποδίδω τις ευχές σου!
      Χάρηκα που σε ξαναείδα εδώ! :))

      Διαγραφή
  31. Χρόνια πολλά Έλλη μου να είσαι καλά να έχεις υγεία και να χαίρεσαι ότι αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ το ίδιο, Κατερίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  32. Με τις ευχές μου, για Χρόνια πολλά και καλά, αφήνω δυό στίχους αφιερωμένους σε σένα...
    Με την ψυχή μικρού αγοριού, που λαχταρά το χάδι,
    θʼ αφήσω μπρος τα πόδια σου, κάθε γλυκειά μου λέξη
    Να σου δροσίζει τη ζωή, να λάμπει στο σκοτάδι,
    να σεργιανίζεις ήρεμη, τα βράδυα ώσπου να φέξει.
    Δ.Λ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφοι οι στίχοι σου, Δημήτρη! Βάλσαμο στην ψυχή!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση και για τις ευχές σου!
      Ήρθες και έφερες έναν άλλο αέρα εδώ... ποιητικό και άκρως αισθαντικό. Καλώς όρισες!

      Διαγραφή
  33. τέλεια!!! χρονια πολλά, και καλά!! Με υγεία!!!
    χαίρομαι που πέρνεις τόσο καλά το πέρασμα του χρονου!!!!
    ωραία τα έργα σου..καιπάλι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Λαμπρινή! Υγεία εύχομαι κι εγώ σε εσένα, αγάπη, και πολλά-πολλά χαμόγελα στη ζωή σου!
      Καλό βράδυ, καλό ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή
  34. Ωωωωω χρονια σου Πολλά Έλλη μου! Πολύχρονη, δημιουργική με πολλές όμορφες στιγμές. Σε ευχαριστουμε για την τουρτιτσα , το κρασακι και τα δωρακια! Να περνας πάντα τέλεια!
    Καλό ξημέρωμα
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Αριάδνη μου! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς!
      Καλό ξημέρωμα, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  35. Τα δωράκια είναι υπέροχα, αλλα δεν πέρασα γι'αυτό. Εύχομαι Χρόνια Πολλά και πάντα να σκέφτεσαι έτσι για το πέρασμα του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Δέσποινα! Έτσι λέω να κάνω...
      Χάρηκα που σου άρεσαν τα μπουκαλάκια.
      Να είσαι καλά! :)

      Διαγραφή
  36. Χρόνια Πολλά και καλά Έλλη μου γεμάτα με ότι αγαπάς:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Άμυ μου! Ανταποδίδω την ευχή σου! :)

      Διαγραφή
  37. Πολύχρονη Έλλη μου με υγεία και πάντα ευτυχισμένη!! Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου για τον χρόνο που περνάει αλλά και όλα αυτά που μαθαίνεις, ανακαλύπτεις και γεύεσαι!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Υγεία και ευτυχία εύχομαι και σε εσένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  38. Χρόνια πολλά κοριτσάκι, χρόνια καλά με υγεία και πολλές πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Χριστίνα! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς! :))

      Διαγραφή
  39. Έλλη μου, συγγνώμη που δεν σου ευχήθηκα έγκαιρα :(
    Όμως έστω και καθυστερημένα, σου στέλνω τις πιο εγκάρδιες ευχές μου, για χρόνια πολλά, ευτυχισμένα και το κυριότερο! εύχομαι να πραγματοποιηθεί κάθε σου προσδοκία!
    Με αγάπη και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές είναι πάντοτε καλοδεχούμενες, όποτε κι αν έρχονται!! Σε ευχαριστώ πολύ! Κι εσύ να είσαι καλά και ό,τι επιθυμείς!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  40. Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!!!!!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...