Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Ευχές

   Χαιρετώ όλη την παρέα!!

  Αυτές τις μέρες δεν κατάφερα να σας επισκεφθώ... ούτε στο ιστολόγιό μου δεν προλάβαινα να μπω καλά-καλά και να απαντήσω εγκαίρως στα σχόλιά σας (κάποια έκανε μετακόμιση πάλι, συνεπώς καταλαβαίνετε τι γίνεται τώρα στο σπίτι... ουφ!!) 

   Ελπίζω να είστε όλοι καλά!

  Ξεκλέβω λίγο χρόνο από τα γενικότερα τρεχάματα και τις ετοιμασίες, για να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις ευχές σας που καταφθάνουν καθημερινά και να σας δείξω τις λαμπάδες που ετοίμασα για την οικογένειά μου.   




Σας εύχομαι ολόψυχα 




Να περάσετε υπέροχα και γαλήνια με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Πολλά φιλιά σε όλους!


40 σχόλια:

  1. Καλό Πάσχα ομορφιά μου και καλή Ανάσταση κάποτε... Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωω! Τί όμορφες λαμπαδούλες!!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, κούκλα μου!
    Να περάσεις όπως το έχεις φανταστεί!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαυμάσιες λαμπάδες Έλλη μου!... Μπράβο σου!
    Να περάσεις όμορφες πασχαλινές μέρες, καλή Ανάσταση να έχετε και καλό Πάσχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες που έφτιαξες 'Ελλη μου!!!!
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι και καλό Πάσχα με τους αγαπημένους σου!
    Φιλάκια πολλά!!!

    Πάλι μετακόμιση, καλέ??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση και από μένα Έλλη μου να περάσεις καλά και όσο πιο χαρούμενα γίνετε αυτό το Πάσχα!!!!!!! Φιλάκια πολλά..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με το καλό να τακτοποιηθείς Έλλη!
    Πολύ κομψες οι λαμπάδες σας, να περασετε όμορφα.
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες λαμπάδες!!!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελειες οι λαμπαδες! Καλο Πασχα κ Καλη Ανασταση Ελλη μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση Έλλη μου!
    Καλά να περάσετε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πραγματικά υπέροχες οι λαμπάδες!καλή διαμονή στο καινούργιο σπίτι , καλή ξεκούραση και καλή Ανάσταση τις Αγιες αυτές ημέρες για εσένα και την οικογενειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και χαρές!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος18/4/14, 10:34 π.μ.

    Ωχ, ωχ.. μην ακούω για μετακομίσεις.. ειδικά τέτοια εποχή.. Κουράγιο και καλά ξεμπερδέματα, κοριτσάκι. Υπέροχες οι λαμπάδες σου, η μία πιο όμορφη απ'την άλλη. Φιλί γλυκό από Μελβούρνη και καλά να περάσετε αυτές τις μέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Ανάσταση Έλλη μου,με υγεία,αγάπη και χαρά!!!! Να περάσετε τέλεια!!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος18/4/14, 1:13 μ.μ.

    Τέλειες είναι οι λαμπάδες σου Ελλη μου!!
    Θα χαρούν πολύ οι συγγενείς!!! :)))
    Καλή Ανάσταση να χεις κοπέλα μου!!! Καλό Πάσχα να περάσετε και να ξεκουραστείς εύχομαι!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελλη μου από την καρδιά μου σου εύχομαι καλή δύναμη .
    Να περάσετε με τους αγαπημένους σου Καλό Πάσχα και ολόλαμπρη Καλή Ανάσταση .
    Τα φιλιά μου της αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  17. Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα . Να περάσεις πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση Eλλη μου!!Καλά νά περάσης μέ τήν οικογένειά σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου , Έλλη μου !!!!!
    Kαλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελλάκι Καλή Ανάσταση για εσένα και την οικογένεια σου , με υγεία
    πολλές ευχές και να περάσετε όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό Πάσχα και καλή σου Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες!
    Καλή Ανάσταση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έλλη μου,
    τι όμορφες λαμπάδες που έφτιαξες!! :)
    Καλό κουράγιο με τις μετακομίσεις και τα τρεξίματα!
    Καλή Ανάσταση με υγεία! Να περάσεις όμορφα με τους οικείους σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή Ανάσταση να έχεις
    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή Ανάσταση ,Έλλη ,να περάσεις πολύ όμορφα!!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή Ανάσταση Έλλη μου!!! ♥
    Καλά να περάσεις με όσους αγαπάς! :))) ♥
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ✿⊱°•


    F░E░L░I░Z

    P░Á░S░C░O░A !!!
    ¸.•°✿✿º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά Ευχομαι να περνάς όμορφα,χαρούμενα και με πολυ αγάπη !!Αν κατάλαβα καλά έχεις μετακόμιση ; αν ναι καλή ευκολία και πολύ υπομονή!! Πασχαλινά φιλάκια αγάπης και κουράγιου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά Έλλη μου!!! πολύ όμορφες οι λαμπάδες!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αν και με λίγη καθυστέρηση καλό Πάσχα Έλλη!!! Να περάσεις τέλεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά Έλλη μου, Χριστός Ανέστη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χριστός Ανέστη, Ελλη μου!!!! Πάντα να'σαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ελλη χρονια πολλα Χριστος Ανεστη!! πολυ ομορφες λαμπαδες εφτιαξες με αγαπη για τους δικους σου, μπραβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. xristos anesth kai toy xronoy me ygeia.na eisai panta kalla na dimioyrghs filakia...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μας λείπεις μας λείπεις!!
    Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά Έλλη μου! Εύχομαι να τακτοποιηθείς σύντομα γλυκιά μου και να ηρεμήσεις! Πάντως μας λείπεις! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χριστός ανέστη!! καθε χαρά κι ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...