Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Καλοκαιρινά βραχιολάκια από κερωμένο κορδόνι και χάντρες

   
     Γεια σας!

     Τα παρακάτω βραχιολάκια έγιναν μέσα σε ένα απόγευμα... 

     Όπως συνήθως, ξεκίνησα το απόγευμά μου φτιάχνοντας τον αγαπημένο μου καφέ, τον οποίο κάθισα να απολαύσω. Μετά από λίγο, συνειδητοποίησα ότι η αδράνεια κι εγώ δεν κάνουμε και τόσο καλή παρέα... Έτσι, πήγα και πήρα τα υλικά μου, έβαλα μπροστά μου κερωμένα κορδόνια σε διάφορα χρώματα και τις χάντρες μου και έμεινα να τα κοιτάζω: ήθελα κάτι να φτιάξω, αλλά δεν είχα στο νου μου κάτι συγκεκριμένο (και δεν ήταν η πρώτη φορά!). Τελικά αποφάσισα να φτιάξω βραχιολάκια κι άρχισα να συνδυάζω χάντρες και κορδόνια. Το αποτέλεσμα; Τέσσερα διαφορετικά μεταξύ τους βραχιολάκια, ένας παρατημένος καφές κι ένα δραστήριο, δημιουργικό -άρα όμορφο- απόγευμα!




ΚΩΔ. Brx1 

Έθνικ βραχιόλι με ξύλινες και πλαστικές χάντρες 
σε μπεζ και καφέ αποχρώσεις, περασμένες σε κορδόνι





ΚΩΔ. Brx2

Τρίχρωμο βραχιόλι από κερωμένα κορδόνια σε αποχρώσεις του μοβ και του ροζ, 
με ασημί, μοβ και ροζ χάντρες και ασημένια πεταλούδα




ΚΩΔ. Brx3 

Βραχιόλι από κερωμένο κορδόνι σε μπλε χρώμα, 
με ασημί, λευκές και κόκκινες χάντρες και κόκκινο ματάκι





ΚΩΔ. Brx4

Εναλλακτικό βραχιόλι από πράσινο κερωμένο κορδόνι
με γυάλινες και πλαστικές χάντρες σε μπεζ και καφέ αποχρώσεις, 
καφέ γαντζάκι από φερμουάρ και κουμπιά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...