Σάββατο 6 Μαΐου 2017

DIY - Ηλιακά φαναράκια για τον κήπο ή τη βεράντα

  
  Καλό μήνα!

  Ο καιρός ήδη είναι αρκετά ζεστός και μπορούμε πια να καθίσουμε έξω άνετα. 

  Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε αρχίσει να σουλουπώνουμε τους κήπους και τα μπαλκόνια μας και να τα ετοιμάζουμε για το καλοκαίρι.

  Αν ψάχνεις για μια εύκολη και σχετικά ανέξοδη ιδέα (που σέβεται μάλιστα και το περιβάλλον!) για να φωτίσεις τους εξωτερικούς σου χώρους με στυλ, είτε πρόκειται για τη βεράντα σου είτε για μια γωνίτσα στον κήπο, σου την έχω: ηλιακά κρεμαστά φαναράκια

  Που μάλιστα θα φτιάξεις μόνος-η σου, γρήγορα και με λίγα χρήματα.




Πάμε να δούμε πώς:


1. Θα χρειαστείς: 


  • ένα ηλιακό φαναράκι της επιλογής σου (το δικό μου είναι με 1 led, εσύ όμως μπορείς να διαλέξεις και με περισσότερα για πιο έντονο φως)
  • ένα κασπώ ψάθινο ή από κληματόβεργες 
  • λίγο βαμβακερό σχοινί ή σπάγκο
  • πιστόλι θερμόκολλας (προαιρετικά)


  Το ηλιακό φαναράκι και το κασπώ που σου δείχνω τα προμηθεύτηκα πολύ οικονομικά από το γνωστό, μεγάλο παιχνιδοκατάστημα. Τέτοια κασπό όμως θα βρεις και στα περισσότερα καταστήματα με είδη συσκευασίας ή κήπου.




2. Ξεμοντάρισε το ηλιακό φαναράκι και αφαίρεσε το πλαστικό φύλλο προστασίας που έχει στην μπαταρία του. Αφού ελέγξεις ότι λειτουργεί σωστά, μοντάρισέ το και πάλι, χωρίς όμως να βάλεις το στικ της βάσης του. Αυτό δε θα το χρειαστείς. 

(κράτησέ το όμως, πού ξέρεις, όλο και κάπου μπορεί να χρησιμεύσει!)




3. Αν το κασπώ σου είναι επενδυμένο με πλαστικό φύλλο στο εσωτερικό του όπως το δικό μου, αφαίρεσέ το και αυτό. Δε θα δυσκολευτείς, συνήθως είναι πρόχειρα στερεωμένο με σχοινί ή συρραπτικό.




4. Γύρισε το κασπώ σου ανάποδα και ψάξε στο κέντρο της βάσης του για μια τρυπούλα ανάμεσα στα ξυλάκια, από όπου θα μπορεί να χωρέσει το ηλιακό σου φαναράκι. Πέρασέ το μέσα από εκεί. 

  Αν χρειαστεί σπρώξε ελαφρά με τα δάχτυλά σου για να χωρίσεις τα ξυλάκια όσο χρειάζεται για να περάσει το φαναράκι, χωρίς όμως να βάλεις πολλή δύναμη γιατί κινδυνεύουν να σπάσουν. 




  Σε περίπτωση που κρίνεις ότι το ηλιακό σου φαναράκι δεν έχει σφηνώσει καλά, μπορείς να το στερεώσεις λίγο καλύτερα επάνω στο κασπώ χρησιμοποιώντας το πιστόλι θερμόκολλας.


5. Δέσε δυο σχοινάκια (ή σπάγκο) στα ξυλάκια του κασπώ και αντικριστά, όπως σου δείχνω στη φωτογραφία, για να μπορείς έπειτα να το κρεμάσεις εκεί που θέλεις. 




Έτοιμο!


Εγώ έφτιαξα τρία, και τα κρέμασα πάνω ακριβώς από το τραπέζι του κήπου. 

Την ημέρα διακοσμούν το σημείο...




... και τη νύχτα, αφού έχουν συλλέξει για ώρες το φως του ήλιου, 
τα ηλιακά μου φαναράκια ανάβουν γλυκά και δείχνουν υπέροχα!




Στα συν; 

  • γλιτώνεις να μπλέξεις με καλώδια αφού δεν έχεις να κάνεις με ρεύμα και συνδέσεις
  • φωτίζεις το χώρο σου οικολογικά
  • μπορείς να φτιάξεις όόοοσα φαναράκια θέλεις 
  • αν το ηλιακό σου φαναράκι κάποτε χαλάσει, μπορείς εύκολα να το αντικαταστήσεις με ένα καινούριο, και
  • αν τα κασπώ σου είναι εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες όπως τα δικά μου και με την πάροδο του χρόνου φθαρούν, μπορείς πάντοτε να τα βάψεις σε ένα χρώμα της αρεσκείας σου και να τους δώσεις νέα ζωή.


Καλή επιτυχία!


40 σχόλια:

  1. Πραγματικά καταπλήκτική ιδέα Ελλη μου και φτιαγμένη με το δικό μας προσωπικό γούστο!
    Σ ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες μαζί μας και σου εύχομαι όμορφες ,χαλαρές βραδυές στη βεράντα σου!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο σου εύχομαι κι εγώ, Χαρά μου! Πλησιάζει ολοταχώς το καλοκαιράκι...
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα, σαν κατασκευή είναι πολύ απλή, αλλά θαυματουργή!
      Να είσαι καλά, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Έγινε φανταστικό!!!!!
    Είναι να το έχεις τελικα...

    Σε φιλω πολυ πολυ Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όρεξη να έχουμε Ελένη μου κι όλα γίνονται! Είναι μια πολύ εύκολη κατασκευή και οικονομική.
      Φιλιά πολλά κι από εμένα και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου και μάλλον θα την ακολουθήσω!
    Σε ευχαριστούμε που μας δίνεις τα φώτα σου...κυριολεκτικά όμως!! :) :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε! Καλή επιτυχία αν το δοκιμάσεις!
      Να είσαι καλά Μαρία μου, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα μα πάρα πολύ ωραία. θα την εφαρμόσω στο εξοχικό και είμαι καλυμμένη που ψάχνομαι ακόμη...
    Ευχαριστώ Έλλη μου
    Φιλί γλυκό και για την ιδέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια! Πολύ χαίρομαι. Θα είναι ό,τι πρέπει για εκεί!
      Φιλιά πολλά-πολλά και καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  5. Tέλεια ,'Ελλη ,μας άρεσαν πολύ,φανταστική καλοκαιρινή ιδέα !!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσαν! Φιλιά κι από εμένα, καλό Σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετική ιδέα!
    Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ Έλλη μου!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα χαρά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης, Αριστέα μου! Να είσαι καλά και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφα!! Μ'αρέσει που ποτέ δεν βάζεις κάτι έτοιμο, όλα τα διαμορφώνεις με την δική σου πινελιά! ;)
    Καλό μήνα και από εδώ φίλη μου. Με αντοχές, χαμόγελα και θετική σκέψη.. ( ˘ ³˘)❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν, φίλη μου!
      Όντως μου αρέσει να βάζω το χεράκι μου στα πάντα... και να τους αλλάζω τα φώτα, χιχι!
      Καλό μήνα να έχουμε, χαρούμενο και δημιουργικό, και καλή δύναμη να έχεις εσύ με τα διαβάσματα! Φιλάκια.

      Διαγραφή
  8. Τέλειο!
    Και ακόμα πιο τέλεια να έχεις αυλή ή έστω μπαλκόνι να τα βάλεις.
    Εγώ δεν έχω τίποτα απ΄τα δύο.
    Καλημέρα Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αλήθεια;... :(
      Κάποιο παράθυρο όμως θα έχεις που να βλέπει σε αρκετό φως. Μπορείς (αν θέλεις να τα φτιάξεις), αντί να τα κρεμάσεις να τα βάλεις στο περβάζι σου. Αρκεί να τα βλέπει ο ήλιος για να μπορούν να φορτιστούν.
      Φιλιά πολλά, καλό υπόλοιπο Κυριακής!

      Διαγραφή
  9. Τέλεια και τα φαναράκια και οι οδηγίες που μας έδωσες Έλλη μου. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή εβδομάδα Κατερίνα μου, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα Έλλη μου! Θα ακολουθήσω την ιδέα σου. Και σε βάζα μπορείς να το εφαρμόσεις αν το καπάκι τους είναι βιδωτό και υπάρχει αφαιρούμενο τμήμα.
    Καλό μήνα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Ελένη μου! Θα ήταν εξίσου υπέροχα.
      Το σκέφτηκα αλλά δεν το προτίμησα, γιατί ο κήπος μου πάει να γίνει... Μύκονος! Φυσάει πολύ, ειδικά τα απογεύματα (στην πίσω πλευρά του δεν υπάρχει ψηλό σπίτι και μπροστά επίσης το μέρος είναι ανοιχτό και κάνει ρεύμα - ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι!) Όσες φορές λοιπόν έβαλα κάτι έξω στα τραπέζια αγχωνόμουν να μην πέσει και διαλυθεί, ή διαλύσει το τζάμι του τραπεζιού. Ακόμη και το διακοσμητικό που έχω στο τραπέζι τώρα (δες στη φωτογραφία), που είναι μια περσινή μου κατασκευή, του έχω βάλει βάρος για να έχει σταθερότητα στον αέρα...
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Έχω γεμίσει το κτήμα με ηλιακά αφού αρνιόμαστε να βάλουμε ρεύμα.όμως αυτή η ρομαντική εφαρμογή είναι υπέροχη.Καλημέρα και καλή εβδομάδα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα.
      Μωρέ ωραίο είναι και το ρεύμα (όχι όταν πας να το πληρώσεις μετά, βέβαια) ειδικά αν βάλεις όμορφο φωτισμό ρεύματος στον κήπο... αλλά και τα ηλιακά με το γλυκό τους φως έχουν άλλη μαγεία. Χώρια που πλέον μπορείς να βρεις ό,τι θέλεις, υπάρχουν τόσες επιλογές!
      Καλή εβδομάδα επίσης.

      Διαγραφή
  12. Τέλεια ιδέα! Και γραμμένη έτσι που κι εγώ η άσχετη μπορώ να το κάνω!
    Καλή εβδομάδα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά εύκολο και σε χρόνο dt, στο υπογράφω! ;-) Αν το δοκιμάσεις, καλή επιτυχία.
      Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  13. Κοίτα να δεις που όλα τα έχει προβλέψει η ομορφιά μου!
    Με γεια!!! Αλλά να ξέρεις, ο καιρός θα έχει σκαμπανεβάσματα αυτές τις ημέρες κι απο την ψύχρα θα πάει σε καύσωνα και τούμπαλιν! Εσύ μια φορά, έχεις ετοιμαστεί για την μια πιθανότητα χαχα! Καλό βράδυ! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)
      Σε ευχαριστώ!
      Δεν πειράζει. Ό,τι και να κάνει τώρα, θα είναι για λίγο. Έρχεται καλοκαιράκι! (Και εγώ θα έχω ηλιακό φαναράκι... εις τριπλούν!)

      Διαγραφή
  14. Δημιουργική ιδέα και με έμπρακτο όμορφο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  15. Tα ηλιακα σου φαναρακια Ελλη μου εγιναν πολύ ομορφα και οικονομικα.. αυτο που το πας...και δημιουργουν και ρομαντικη ατμόσφαιρα.. ετσι χαμηλα που φεγγουν.. εμεις ειχαμε βαλει παλια και πετρουλες..στον κήπο που την νυχτα φωσφωριζαν.. σαν μονοπατι..ήταν πολύ ομορφα... σε ευχαριστουμε για το τουτόριαλ..!! να περνας ομορφα οτι και να κανεις ... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ναι! Τις έχω δει κάπου αυτές και σκεφτόμουν να τις πάρω... και μετά πήρα τη Μόνα και σκέφτηκα ότι δε θα μείνει καμία πετρούλα στον κήπο, χεχε! Ήδη έχει σκάψει κάτι κρατήρες!
      Να είσαι καλά Ρούλα μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Εξαιρετική ιδέα και υλοποίηση. Ιδανικά για το καλοκαίρι δημιουργούν μια ειδυλλιακή ατμόσφαιρα! Μπράβο Έλλη μου! Φιλάκια

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χριστίνα μου! Είμαι φαν του απαλού φωτισμού και τα συγκεκριμένα με βόλεψαν πολύ.
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  17. Πολύ σωστα μελετημένη δουλειά με θαυμάσια αποτελέσματα,εξ αλλου δεν περίμενα τίποτα λιγότερο απο σένα με τις πολλές ανυσυχίες εξαιρετικές ικανότητες αλλά και την γλυκύτητα που είσπράττω με κάθε μου επίσκεψη.... Ζητώ συγνώμην για την απουσία μου αλλά είμαι σε πολύ ασχημη φάση με πολλές δυσκολίες αλλά και πολλές δουλειές) φιλάκια Ελλάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω... όλα αυτά τα υπέροχα λόγια για μένα; Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Έφη μου!
      Μη στενοχωριέσαι, κι εγώ παρούσα-απούσα είμαι αυτό το διάστημα... Ελπίζω όλα τα δύσκολα που βιώνεις να περάσουν σύντομα. Όταν γυρίσεις με το καλό και πάλι, εδώ γύρω θα είμαι εγώ να τα λέμε. Δε χανόμαστε.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραία ιδέα Ελλη μου!! Μου αρέσει τόσο το αποτέλεσμα!! Γεια στα χέρια σου!! Κάνει ωραία ατμόσφαιρα!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Είναι μια πρόταση απλή και στα γρήγορα, χωρίς πολλά υλικά ή μεγάλο κόστος.
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχη ιδέα. Πολλά συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...