Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Πασχαλινές λαμπάδες (2017)


  Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ετοίμασα τις πασχαλινές λαμπάδες της οικογένειας. 

  Η φετινή κολεξιόν είναι κάπως πιο παιδική (γκουχ-γκουχ) χαρούμενη, εκτός ίσως από τη δική μου λαμπάδα (πρώτη φορά άφησα για λίγο στην άκρη τα μπλε και τα πετρόλ, και στράφηκα στην άλλη μεγάλη μου αγάπη: το μαύρο!)

 Τα υλικά απλά, μη φανταστείτε: κορδελίτσες, σπάγκος, ακρυλικά χρώματα, χαρτόνια και χαρτιά, λίγη φαντασία και πολλή διάθεση.

  Ελπίζω να τους αρέσουν (και ειδικά στους άντρες της οικογένειας! Όλο προσπαθώ να είναι απλές οι λαμπάδες τους για να τις κρατήσουν χωρίς ντροπές, κι όλο καταλήγω να τους έχω φτιάξει λαμπάδες υπερ-παραγωγή... 😃)


Για τις κυρίες...









Για τους κυρίους...








Εύχομαι σε όλους σας

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με Υγεία και Χαρά!

Να περάσετε υπέροχα! 



39 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφες όλες οι λαμπάδες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσαν όλες πολύ!!!!
    Καλή Ανάσταση Έλλη μου

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσε πολύ η δική σου, αλλά και το καραβάκι που του έχω μια αδυναμία...και η γάτα είναι υπέροχη, για να μην πω για τον χαρταετό κι αφήσω έξω το λουλούδι...για να μην πολυλογώ, τέλειες όλες!
    Φιλιά πολλά και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε! Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά, καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα με υγεία!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες Έλλη μου αν και ξέρω ότι οι άντρες ντρέπονται...χαααα τι κακό και αυτό!!Αλλά είναι υπέροχες. Και η δική σου μοναδική.
    Και του χρόνου να είσαι καλά
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να περάσεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ντρέπονται λέει!! Στην αρχή βέβαια, όταν τις πρωτοβλέπουν· γιατί μετά στην εκκλησία, όπου τις κοιτάει όλος ο γύρω κόσμος και τις "κυνηγάει" για να ανάψει με το άγιο Φως τους, εκεί ξεθαρρεύουν και τελικά τις κρατούν καμαρωτοί, χαχα!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω! Καλά να περάσετε, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Ελλη μου!! Με τόση φαντασία και μεράκι που χεις δεν περίμενα τίποτα λιγότερο!! Φανταστικές όλες και πόσο πρωτότυπο το μαύρο στην λαμπάδα!! Χάρμα!!
    Καλή Μεγαλοβδομάδα να χεις!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο Απρίλιο να έχεις, Μαριλένα μου! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ και σου εύχομαι καλό Πάσχα με υγεία, χαρά και αγάπη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετικές Έλλη. Και του χρόνου να είσαι καλά κορίτσι μου. Πάντα να δημιουργείς με λεπτότητα. Αναδεικνύουν την ευαισθησία σου μια προς μία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά, Γιάννη μου. Σε ευχαριστώ και σου στέλνω θερμές ευχές!

      Διαγραφή
  7. Όλες μοναδικές φίλη μου, αλλά με κέρδισε η μαύρη!! Μ'αρέσουν οι ανατροπές και τα εναλλακτικά γι'αυτό. ;) Να περνάς όμορφα και να ξεκουραστείς..αγκαλίτσες και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ: Ποιος άντρας έχει κρατήσει λαμπάδα αλήθεια;; Μετά από 10 χρονών νομίζω σταματάνε.. ίσως και νωρίτερα!

      Διαγραφή
    2. Ναι, η μαύρη ομολογώ πως ήταν Η έμπνευση για φέτος! Κι εμένα μου άρεσε πολύ το πώς βγήκε. Μου αρέσουν τα διαφορετικά και ασυνήθιστα, καταλαβαινόμαστε (και) σε αυτό! :) ♥
      Όσον αφορά το Υ.Γ. σου, έτσι είναι. Εκτός από τους άντρες της δικής μου οικογένειας! (Είμαι μπροστά τους, οπότε τι να κάνουν οι καημένοι, δεν μπορούν εύκολα να γλιτώσουν και τις κρατάνε, χεχε!)

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφες, αλλα εμενα μ αρεσαν περισσότερο οι μαυρες!
    Τοσο ξεχωριστες οι δημιουργιες σου Ελλη μου!
    Μπραβο σου!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Αριάδνη μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Διάβασα μαύρο χρώμα στη λαμπάδα και απόρησα, αλλά τελικά είναι η ομορφότερη όλων.
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ! (πρέπει να την παινέψω, είναι η δική μου... χιχιχι!)
      Φιλιά πολλά, καλή Ανάσταση με υγεία!

      Διαγραφή
  10. Νομίζω πως δεν έχω ξαναδεί λαμπάδα με μαύρη διακόσμηση κι αυτή σου ειδικά η έμπνευση είναι πολύ προχωρημένη Έλλη μου! Όλες εξαιρετικές, κι αυτή με το χαρταετό επίσης. Και του χρόνου να είσαι καλά και να ξαναφτιάξεις. Απ' ότι κατάλαβα είσαι ο επίσημος χορηγός λαμπάδων της οικογένειας ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαααα! Μου άρεσε αυτό περί χορηγού, θα το κρατήσω να το λέω! Ναι, έτσι είναι!
      Να σου πω την αλήθεια κι εγώ δε θυμάμαι αν έχω ξαναδεί μαύρη λαμπάδα. Με μαύρα στοιχεία ίσως να είδα, αλλά ολόμαυρη δε θυμάμαι. Νομίζω πάντως ότι αν και μαύρη, δεν είναι λυπητερή: σώζει κατά πολύ την κατάσταση το μικρό πουλάκι.
      Να είσαι καλά Μαρία μου, πολλά ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. Εξαιρετικές και του χρόνου κορίτσι μου να είσαι καλά να τους ξαναφτιαξεις!!!! Καλό Πάσχα να περάσεις όμορφα!!!! Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Καλό Πάσχα επίσης, με υγεία και αγάπη! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Τι ομορφες! Καλα η μαυρη απιστευτη!!! Και του χρονου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Χάρηκα που σου άρεσαν. Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. είναι όλες τους υπέροχες αλλά η μαύρη η δική σου ξεχωρίζει!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
    Να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Κι εσείς να περάσετε όμορφα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Είναι υπέροχες όλες τους δεν ξέρεις ποια να διαλέξεις!Καλό Πάσχα καλή μου να είναι Ευλογημένο το σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο και το δικό σας, Αχτίδα μου! Γεμάτο αγάπη, υγεία και χαρές!
      Φιλιά, καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετικές και κομψές όλες οι λαμπάδες σου!Και του χρόνου Έλλη μου!!!Φιλιά πολλά και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά κι από εμένα Κική μου, στέλνω θερμές ευχές!

      Διαγραφή
  16. Τρε σικ! Καλό Πάσχα ομορφιά μου, φιλί γλυκό, τής Αγάπης ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι τα φιλιά που θέλουμε και αναζητούμε, τα γλυκά, της Αγάπης! Ευχαριστώ! Και ανταποδίδω! ♥ Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  17. Καλή Ανάσταση να έχεις Ελλη μου!! Χρόνια πολλά με υγεία και κατάνυξη!! Φιλάκια ολόγλυκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά, Μαριλένα μου! Καλό Πάσχα, να περάσετε υπέροχα!

      Διαγραφή
  18. Χριστός Ανέστη Έλλη μου , χρονια πολλά και καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Κατερίνα, χρόνια πολλά και καλά με υγεία!

      Διαγραφή
  19. Έστω και ετεροχρονισμένα έχω να πω πως είναι τέεεεεεεελειες!!! Χρόνια Πολλά κοριτσάκι μου και του χρόνου με υγεία να τις φτιάξεις ξανά... φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Χρόνια πολλά και καλά! Φιλιά!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...