Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

Κοσμήματα σε κόκκινο χρώμα


  Καλησπέρα σε όλη την παρέα και καλή Κυριακή!

  Εδώ και καιρό έχω φτιάξει πολλά και διάφορα πράγματα για φίλους και συγγενείς, τα οποία όμως δεν είχα βρει το χρόνο να δημοσιεύσω εδώ. 

 Ξεκινώ σήμερα δείχνοντάς σας δυο κοσμήματα που έφτιαξα για τη συνάδελφό μου, η οποία αγαπάει πολύ το κόκκινο χρώμα.

  Ένα βραχιόλι με χάντρες, χρυσά στοιχεία, ματάκι, κοράλλια και ένα ρουμπίνι...






... και ένα εναλλακτικό ζευγάρι σκουλαρίκια, κατασκευασμένο από κόκκινα αλουμινένια can pull tabs, ασημί σύρμα και χάντρες.




38 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα θα καταχαρεί η φίλη σου!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ρένα μου!
      Τα φοράει και τα χαίρεται, πράγματι! Το βραχιόλι το έχει εδώ και καιρό, τα σκουλαρίκια της έφτιαξα τώρα πρόσφατα. :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Έλλη μου υπέροχα όπως όλα του τα δημιουργήματα. Λεπτά αρχοντικά, όμορφα. Τι να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου έρχεσαι πάντα με τον καλό σου λόγο και με εμψυχώνεις. Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Αν και με το κόκκινο δεν έχω και την καλύτερη σχέση αυτό το βραχιόλι θα το φόραγα με χίλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Καταλαβαίνω τι λες για το κόκκινο. Είναι έντονο, επιβλητικό και - ίσως - επιθετικό χρώμα. Γι΄αυτό ή αρέσει πολύ, ή δεν αρέσει καθόλου...

      Διαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσουν και τα δυο και το χρώμα αγαπημένο! Μπράβο βρε Έλλη Εύχομαι να τα χάρηκε η συνάδελφός σου
    Φιλιά πολλά και περιμένω να δω και τα άλλα, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχονται σύντομα! :)
      Να είσαι καλά Άννα μου, σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Το βραχιόλι όμορφο και κομψό , αλλά και τα σκουλαρίκια πολύ ιδιαίτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βραχιόλι, αν και πολλαπλό, είναι πιο ευκολοφόρετο. Τα σκουλαρίκια είναι ιδιαίτερα λόγω του μεταλλικού τους δαχτυλιδιού. Αν τα τολμήσεις πάντως, κερδίζουν τις εντυπώσεις! (το λέω με σιγουριά γιατί έχω φτιάξει και για μένα κάποια ζευγάρια και όταν τα φορώ βλέπω ότι τραβούν την προσοχή...)

      Διαγραφή
  6. Υπεροχα Ελλη μου! πιάνει το χερι σου μπραβο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ταιριάζει το χρυσό με το κόκκινο και μου αρέσει που έχεις βάλει διαφορετικές χάντρες. Τα σκουλαρίκια είναι πολύ ξεχωριστά και ιδιαίτερα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κόκκινο & χρυσό είναι ένας κλασικός, αριστοκρατικός και διαχρονικός συνδυασμός. Με τις διαφορετικές χάντρες ήθελα να δώσω μια πιο φρέσκια, πιο μοντέρνα εκδοχή: κάνουν το τελικό αποτέλεσμα να μη δείχνει ομοιόμορφο και φλατ!
      Να είσαι καλά Αλεξάνδρα μου, επίσης καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  8. Σίγουρα θα αρέσουν τόσο
    γουστόζικα που είναι!!!!

    Καλή εβδομάδα Έλλη μου με φιλάκι γλυκό ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου! Καλή εβδομάδα επίσης, τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  9. Πολύ γουστόζικα.Μπράβο Έλλη μου για τους συνδυασμούς που έκανες με τις χάντρες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου, Ελένη μου! Να είσαι καλά, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Φωτιά στο κόκκινο έβαλες Έλλη μου!
    Λαμπερά και πανέμορφα τα κομμάτια της φίλης σου!
    Φιλιά πολλά χρυσοχέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιας και τα φοράει από το πρωί και ολημερίς, παραφράζω το γνωστό τραγούδι και τραγουδώ: ♪ Ρίξε κόκκινο στη μέρα, ρίξε λάδι στη φωτιά... ♫
      Σε ευχαριστώ Μαρία μου! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  11. Το ιδιο θα σου ελεγα και εγω με το Κανελλακι απο πανω με το που τα ειδα φωτια στα κοκκινα..χα..χα. η φιλη σου σιγουρα θα κατα ενθιαστεί με τις δημιουργιες σου Ελλη μου... μπορεί να αργώ να περασω ομως δεν θα αφησω καμια αναρτηση σου παραπονεμενη χωρίς να περασω να της πω μια καλησπερα..και μια λεξη .. να εισαι παντα καλα μικρη μου.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εκτιμώ απίστευτα αυτό που κάνεις... Ξέρω ότι πάντα περνάς και δεν με ξεχνάς, δεν έχω παράπονο κανένα.
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Ρούλα μου. Να είσαι πάντα καλά κι εσύ, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Πω! πω! υπέροχα, κάποτε δεν έβγαινα χωρίς σκουλαρίκια!!Τώρα δεν φοράω καθόλου, αν ήμουν λοιπόν όπως παλιά αυτά τα υπέροχα σκουλαρίκια σίγουρα θα σου τα αγόραζα και θα τα κορδωνόμουν!Μου αρέσει το κόκκινο μα δεν πάει με το δέρμα μου, είμαι πολύ σκουρόχρωμη για να βάλω κόκκινο μα το λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Κι εγώ με τα σκουλαρίκια είμαι με τις φάσεις μου· άλλοτε θα αλλάζω ζευγάρι κάθε μέρα, κι άλλοτε μπορεί να βάλω κάποιο και να το κρατήσω για μήνες στ΄ αυτιά.
      Με το κόκκινο έχω το ίδιο θέμα με σένα και σε καταλαβαίνω... είμαι μελανούρι και νομίζω πως δεν μου πάει ιδιαίτερα (το ίδιο και το χρυσό).

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο το κολιέ πραγματικά!
    Θαυματουργή η ομορφιά μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βραχιόλι, καλέ! :) Αν και τώρα που το σκέφτομαι, και σε κολιέ μια χαρά θα ήταν... thanks για την ιδέα!
      Φιλί! ♥

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχα! Μην με ξεσυνερίζεσαι,
      ωστόσο όσο το σκέφτομαι, τόσο
      θα μου άρεσε και σε κολιέ :))

      Διαγραφή
  14. Τί καταπληκτικά δωρα έκανες για τη φίλη σου, Έλλη μου.
    Μου αρέσει το κόκκινο και τα θαύμασα.
    Τα σκουλαρίκια είναι το αγαπημένο μου αξεσουάρ κι αυτά που είναι από ανακύκλωση, Τα λάτρεψα.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Ρένα μου. Καλή συνέχεια επίσης, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Μου αρεσαν και τα δυο Ελλη μου, αλλα ξεχωρισα το βραχιολάκι!
    Καλό μηνα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης, Αριάδνη μου! Να είσαι καλά! Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Ελλη και καλό μήνα !!! Τα κοσμήματάκια όμορφα φινετσάτα και κομψά είναι ίδια με την κομψή και εκλεκτική καλλιτεχνική σου φύση...... Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Έφη μου, και περαστικά σου και πάλι! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, πάντοτε με εμψυχώνεις...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Αυτά τα πολλά βραχιόλια μαζί μ'αρέσουν τρομερά. Πολύ ωραίο το χρώμα, πραγματικά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι τα προτιμώ να τα φοράω, πολλά μαζί. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...