Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

DIY Hand Painted & Distressed Jeans


  Πριν κάποιο χρονικό διάστημα αγόρασα ένα (φθηνό, το ομολογώ) τζιν παντελόνι, ελαστικό και εφαρμοστό, όπως συνήθως τα προτιμώ τα τελευταία χρόνια.

  Όταν το δοκίμασα ακολουθούσε ακριβώς τη γραμμή του σώματός μου κι ερχόταν πάνω μου σαν γάντι.

  Όταν το φόρεσα για πρώτη φορά (και για ώρες) έγινε σαν... τσουβάλι! Φάρδυνε στους μηρούς (από μόνο του, αλήθεια σας λέω), φάρδυνε στη μέση... το έχετε πάθει ποτέ αυτό; Άτιμη ελαστάνη!! Τι να κάνω-τι να κάνω (και για να μη μου πέσει καμιά μέρα στα γόνατα), πήγα και το επιδιόρθωσα στη μέση, κάνοντάς του δυο πενσάκια.

  Έλα όμως που εγώ αγόρασα παντελόνι εφαρμοστό (και αξιοπρεπές, σκεπτόμενη να το φοράω και στη δουλειά) κι αυτό μας βγήκε... χυμαδιό;

  Ε, αφού ήθελε από μόνο του να είναι χυμαδιό, έβαλα κι εγώ μπρος να του αλλάξω τα φώτα προς αυτή την κατεύθυνση. Αποχαιρέτησα το αξιοπρεπές παντελόνι που μπορούσε να φορεθεί και στη δουλειά (δεν μπορώ εκεί να ντύνομαι όπως νά 'ναι, βλέπετε...), και έφτιαξα ένα ντιζαϊνάτο και μοδάτο παντελόνι για καφέδες, βόλτες, εξορμήσεις στα βουνά και στα λαγκάδια, κλπ-κλπ όμορφα πράγματα της άνοιξης και του καλοκαιριού.

  Να λοιπόν πώς ήταν πριν... (διακρίνετε τη χαλάρωση που υπέστη το ύφασμα, με μόλις μια φορά που φορέθηκε;) και να πώς έγινε μετά.


  Με λίγα λόγια του έκανα σκισίματα (επιμελώς ατημέλητα), πρόσθεσα μια-δυο άλλες λεπτομέρειες και το ζωγράφισα! 

  Αρχικά ανέτρεξα στο μεγάλο δάσκαλο (στο YouTube, καλέ) και βρήκα βιντεάκια για το σωστό τρόπο που μπορείς να φτιάξεις ένα distressed τζιν: κάνοντας όχι μόνο απλά σκισίματα, αλλά σκισίματα από τα οποία θα ξεπροβάλλουν οι λευκές ίνες του τζιν υφάσματος. Εξαιρετικά βοηθητικό βίντεο ήταν αυτό, για παράδειγμα. 

  Αφού έκανα τα σκισίματα, γύρισα το τζιν από την ανάποδη και κόλλησα με κόλλα υφάσματος πάνω σε κάθε σκίσιμο μαύρη, ελαστική δαντέλα. Δεν ήθελα υπερβολικά μεγάλα κενά στο παντελόνι, και μου άρεσε η άποψη να προβάλλει μέσα από κάθε σκίσιμο η δαντέλα, όπως θα κινούμαι φορώντας το. Φέρνει στο νου δεκαετία '80-'90 και grunge καταστάσεις! 

  Έπειτα το γύρισα από την καλή του πλευρά και κόλλησα με τον ίδιο τρόπο στις πίσω τσέπες μια φάσα στενής, μαύρης δαντέλας. Έκανα και μια-δυο βελονιές για να τη στερεώσω καλύτερα, καλού-κακού.

  Αφού η κόλλα υφάσματος στέγνωσε, σειρά είχε η ζωγραφική. Έχω ζωγραφίσει t-shirt πολλάκις, σε τζιν δεν το είχα τολμήσει ποτέ. Φέτος που η μόδα προστάζει τα τζιν μας να έχουν πάνω την Άρτα και τα Γιάννενα (ραμμένα λουλούδια, patch, πιτσιλιές, κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο) σκέφτηκα: "Γιατί όχι;"

  Έτσι πήρα μαύρο χρώμα για ύφασμα και με το πινελάκι μου σχημάτισα ένα απλό σχέδιο στο πλάι: ένα κοράκι πάνω σε ένα κλαδί (αγαπημένο μου θέμα!) Για να προβάλλει καλύτερα η ζωγραφιά μου πάνω στο σχετικά σκούρο τζιν, έκανα το περίγραμμά της με ασημί χρώμα για ύφασμα και πρόσθεσα περιμετρικά και ελάχιστο μπλε μεταλλικό (το οποίο του δίνει μια γυαλάδα, κυρίως στον ήλιο).

  Δείτε όλες τις λεπτομέρειες: 




  Όταν όλα όσα έκανα στέγνωσαν και σταθεροποιήθηκαν, το φόρεσα μέσα στο σπίτι για να το δοκιμάσω· και έβγαλα και αυτές τις φωτογραφίες για να σας το δείξω. Δυσκολεύτηκα λίγο να φωτογραφηθώ μόνη μου, αλλά οκ, το νόημα θα το πιάσετε!




  Λίγες μέρες αργότερα το κυκλοφόρησα, φορώντας το σε μια εξόρμησή μας. Με εντελώς άλλη όψη και στυλ πια! Το άλλο μου μισό με φωτογράφησε πλάι στο κύμα, κι έτσι έχω και αυτές τις φωτογραφίες για να σας το δείξω (ευτυχώς! είναι πολύ καλύτερες από τις δικές μου)...

  Μη δίνετε σημασία σε εμένα ή στις πόζες μου... δεν τα πάω καθόλου καλά μπροστά από τις κάμερες. Είμαι φτιαγμένη μάλλον για να είμαι πίσω από αυτές. Εσείς κοιτάξτε μόνο το παντελόνι! 😃




 Στη φωτογραφία της ανάρτησης των γενεθλίων μου (τη θυμάστε;), φοράω αυτό το παντελόνι· η φωτογραφία λήφθηκε εκείνη την ημέρα, και ευχαριστήθηκα το "νέο" μου τζιν όσο δε λέγεται.


 Αν με ρωτάτε, έχω ήδη ξεχάσει το "πριν" του... το "μετά" του είναι σαφώς καλύτερο και το αγάπησα! 





26 σχόλια:

  1. Μπράβο σου! Εξαιρετικό έγινε! Αλλά και το μοντέλο, ακόμα καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλλη μου έκανες πάλι το θαύμα σου!!!!!
    Είσαι καινοτόμα και με εξαιρετικό γουστο....

    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τελευταία έχω βαλθεί να αλλάξω τα φώτα στο περιεχόμενο της ντουλάπας μου... είναι γεγονός! Πρώτα το σακίδιο πλάτης, έπειτα αυτό το παντελόνι. Αλλά δεν φταίω εγώ βρε παιδιά, οι κατασκευαστές τους φταίνε, που με προκαλούν! :))
      Να είσαι καλά Ελένη μου, σε ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Ενα ειναι σιγουρο!!εισαι μεσα στη μοδα της ανοιξης!!παντου σκισμενα τζιν βλεπω!κ εσυ βεβαια το πηγες ενα βημα παραπερα με τις ζωγραφιες σου!!!
    Με το καλο να το χαρεις!!!
    Σειρα να περνει το επομενο παρακαλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, παντού! Και τώρα θα αρχίσουμε να βλέπουμε και στολισμένα, συν τοις άλλοις... εδώ θα είσαι και θα το δεις!
      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ! :)
      Το επόμενο έχω σκοπό να το κάνω ανθισμένο... κάτι είδα στο γιουτιούμπη ψάχνοντας και κόλλησα άσχημα, ήμουν ανάμεσα σε εκείνη την ιδέα και σε αυτή. Τελικά επέλεξα αυτή, και έπεται συνέχεια κάποια στιγμή.

      Διαγραφή
  4. Έλλη, πριν αρχίσεις τις μεταποιήσεις, ζυγίστηκες;; Μπας και αδυνάτισες και νόμισες ότι φάρδυνε το παντελόνι! Αχαχαχα! Ξανθωπό χιούμορ! Είναι πολύ όμορφο, αλλά η τσαχπινιά "πουλάκι στο κλαδί" είναι όλα τα λεφτά! Με γεια ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, μη μου το θυμίζεις αυτό με τη ζυγαριά! Πονάει και τσούζει!
      Το φθινόπωρο είχα χάσει αρκετό βάρος (βοήθησαν και οι βόλτες με τη σκυλίτσα μου) και το χειμώνα ξαναέβαλα ό,τι έχασα (εδώ βοήθησαν οι παγωνιές! Και το ότι έκοψα το κάπνισμα και ξεκίνησα ηλεκτρονικό με το που μπήκε ο νέος χρόνος...) Ευελπιστώ τώρα την άνοιξη να τα χάσω πάλι με το περπάτημα. Πάντως όχι, για το παντελόνι δεν έφταιγε αυτό! Ήταν Α' ποιότητα η ελαστάνη, μάλλον... :))
      Σε ευχαριστώ! Το πουλάκι στο κλαδί ερωτεύτηκα κι εγώ! Απορώ γιατί δεν το έκανα τόσο καιρό να ζωγραφίσω και στα παντελόνια...

      Διαγραφή
  5. Καλά το πουλάκι στο κλαδί είναι η..πινελιά που λένε!Η εγγονή μου αγοράζει κάτι ακριβά τζι χιλιοσχισμένα κι εγώ της λέω!Φέρτο βρε πουλάκι μου να σου το κάνω εγώ φύλλο φτερό από τις τρύπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το μικρούλι μου! Τώρα θα βολτάρουμε παρέα αυτό κι εγώ! :)
      Ακριβά σκισμένα δε θα αγόραζα με τίποτα - έχω άλλο ένα αντίστοιχο, ξεβαμμένο εκείνο, και έψαξα να το βρω πάμφθηνο. Δε μου πάει καλά να πληρώσω το σκισμένο για χρυσάφι...
      Εσένα αν σου τα δώσει η εγγονή σου θα τα κάνεις έργα τέχνης: όχι μόνο με τρύπες, αλλά και με τις υπέροχες ζωγραφιές σου! Νομίζω πρέπει να σου δώσει κάποιο να της φτιάξεις.

      Διαγραφή
  6. Υπεροχο! Πολυ ωραιοτερο απο πριν!
    Το οτι ενα κορακι σε ενα κλαδι ειναι ενα "απλο σχεδιο" με ξεπερναει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε! Απλό είναι, μωρέ· περιγράμματα χωρίς πολλές-πολλές λεπτομέρειες...
      Χάρηκα που σου άρεσε! :)

      Διαγραφή
  7. Τα κατάφερες περίφημα Ελλη μου !! Επειδή φάρδυνε τι θα το πετάξουμε , αφού έγινε πολύ στιλάτο και άνετο . Αντε καλές διαδρομές !!!
    Πολλά ανοιξιάτικα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήμασταν που δεν ήμασταν πριν, τώρα δεν είμαστε ακόμη περισσότερο για να πετάμε έτσι αψήφιστα, Νικόλ μου!
      Να είσαι καλά, ανοιξιάτικα φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  8. Επραξες άριστα Ελλη!! Χαίρομαι οταν νέα άτομα προσπαθούν να δημιουργούν να εξοικονομούν και να μην σπαταλούν ασύδοτα η να περιμένουν από άλλους αυτά που οι ιδιοι μπορούν να κάνουν Υπέροχη η αλλαγή που έκανες!μου άρεσε πολύ η ιδέα της δαντέλας είναι πιο όμορφο από το να φαίνεται το δέρμα!! Μπράβο και για την ζωγραφική νότα!! Μπράβο για όλα!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Έφη μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ σούπερ μεταποίηση!! Μου άρεσε η δαντέλα μέσα από τα σκισίματα πολύ!!!! Το έκανες "μονδέρνο", χεχε.. Θυμάμαι όταν πήγαινα σχολείο έτριβα τα τζην με ελαφρόπετρα για να ξεφτίσουν!! Χχαχαχα... φιλιά πολλά Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δαντέλα μου άρεσε και εμένα πολύ, το ομολογώ! Είναι πολύ καλύτερα από το να φαίνεται υπερβολικά το δέρμα.
      Αυτό με το τρίψιμο στα τζιν το έκανα κι εγώ, συν κάτι κοψίματα στα μπατζάκια, όπου πρόσθετα ύφασμα για να τα κάνω καμπάνα... ήταν της μόδας τότε, όταν ήμουν μαθήτρια! :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Μια χαρά το έκανες.
    Μοντέρνο και δικό σου σχέδιο,μοναδικό.
    Μήπως να το έδειχνες στο κατάστημα, μπας κι αρχίσεις καινούργια καριέρα;
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Θα το τιμήσω δεόντως τώρα την άνοιξη και το καλοκαίρι.
      Λες; Μπορώ να πάω στο κατάστημα με αυτό, να μην πω τίποτα και να δω αν θα το γνωρίσουν... χεχε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Αυτή η απαντηση σου στο σχόλιο της Ρένα για κανετο να δούμε Ελλη μου αν θα το γνωρίσουν που αποκλειεται ετσι αγνωριστο που το εκανες.. με την καλή έννοια ναι; χα..χα..μπραβο ευφανταστο κοριτσι μου .. οτ γερακι στο κλαδι όλα τα λεφτα παντως..χα.χα. καλές μεταποιήσεις ..να περνας ομορφα φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι! Ναι, πρέπει να το κάνω κάποια στιγμή, να δω αντιδράσεις!
      Να είσαι καλά, Ρούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ! Καλά να περνάς και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτικό Έλλη! Τελείως διαφορετικό ρούχο και με χαρακτήρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      (Τουλάχιστον τώρα δε θα πάει χαράμι, καταχωνιασμένο μες στη ντουλάπα...)

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...