Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Απόδραση σε λευκό φόντο (20ος Διαγωνισμός "Φωτογραφίζειν")


  Ο 20ος Διαγωνισμός "Φωτογραφίζειν" ο οποίος διεξήχθη στο ιστολόγιο της Μαρίας Νι. (Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά...) με θέμα "Χειμωνιάτικο Τοπίο", μόλις ολοκληρώθηκε.

 Συμμετείχα με μια αγαπημένη μου λήψη, μια φωτογραφία που τράβηξα σε μία κρύα αλλά ηλιόλουστη ημέρα στο Νυμφαίο Φλώρινας, και πιο συγκεκριμένα στο σημείο όπου ξεκινά το δασικό δρομάκι που οδηγεί τον επισκέπτη στις εγκαταστάσεις του Αρκτούρου. 

 Ήταν μια ημέρα απόδρασης σε φόντο λευκό, απαστράπτον, στολισμένο με αναπάντεχες πινελιές γαλάζιου... μια ημέρα απόδρασης που θα μου μείνει αξέχαστη για τις τόσες όμορφες εικόνες και στιγμές που μου χάρισε. 


"Απόδραση σε λευκό φόντο"
(Μοντέλα μου, ο σύντροφός μου και η αδελφή του)

   Η ομορφιά του χιονισμένου τοπίου, η φωτεινότητα, η καθαρότητα των χρωμάτων και οι μεταξύ τους αντιθέσεις, ήταν κάτι το ασύλληπτο. Ήμουν τυχερή που μπόρεσα με λίγα κλικ να αποτυπώσω όλη αυτή την ομορφιά και να τη φυλάξω στο χρόνο...

  Αν θέλετε να γνωρίσετε λίγο καλύτερα το Νυμφαίο και τις ομορφιές του, έτσι όπως τις γνώρισα κι εγώ σε εκείνη την απόδραση, επιτρέψτε μου να σας παραπέμψω στην αντίστοιχη Διαδρομή του ιστολογίου μου, όπου θα διαβάσετε περισσότερα (κλικ → Νυμφαίο Φλώρινας - Αρκτούρος).

  
  Αν και 13η στη σειρά εμφάνισης στο διαγωνισμό, η φωτογραφία μου τελικά αποδείχτηκε γούρικη, μιας και βγήκε πρώτη στη βαθμολογία! 



 Ευχαριστώ θερμά όλους τους φίλους που με τίμησαν με τις ψήφους τους, δίνοντάς μου τόσους βαθμούς (46!! Νομίζω ότι είναι οι περισσότεροι που έχω λάβει ποτέ στο διαγωνισμό, και αισθάνομαι μεγάλη χαρά και τιμή)! Ευχαριστώ επίσης για όλα τα εποικοδομητικά σχόλιά σας κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, ειδικά όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι της λήψης· το εκτιμώ ιδιαίτερα, με βοηθάει να βελτιώνομαι.

 Στέλνω τα συγχαρητήριά μου σε όλους τους συμμετέχοντες για τις υπέροχες φωτογραφίες τους (γεμίσατε την οθόνη μου με ομορφιά!), και ένα ακόμη ευχαριστώ στη Μαρία μας για τη φιλοξενία.


 Μπορείτε να δείτε όλες τις φωτογραφίες που έλαβαν μέρος εδώ
μαζί με πληροφορίες για τις τοποθεσίες όπου έχουν ληφθεί.


  Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα χαρούμενο και ξεκούραστο Σ/Κ!



68 σχόλια:

  1. Μαγευτικό τοπίο!! Απίστευτη φωτογραφία, κέρδισε επάξια την πρώτη θέση!! ( ˘ ³˘)❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν, πράγματι! Είχα κατενθουσιαστεί! Κι εκείνο το γαλάζιο του ουρανού που ξεπρόβαλλε δειλά, έδινε άλλη χάρη... Είχα βγάλει άπειρες λήψεις, θυμάμαι!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή

  2. Parabéns!
    Uma belíssima fotografia de inverno!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ✿゚ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δική σου ήταν αυτή; Ξέρεις τι με "χάλασε" λίγο; Οι άνθρωποι!!! Αλλά τα χρώματα είναι εκπληκτικά και τα δέντρα υπέροχα!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου! :))
      Καταλαβαίνω τι εννοείς - πολλές φορές έχω αισθανθεί πως οι άνθρωποι μου χαλούν ένα τοπίο... με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Σε αυτή την περίπτωση, πάντως, ίσως επειδή περάσαμε τόσο όμορφα και ήρεμα, αισθάνθηκα πως δέσαμε αρμονικά.
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος30/1/16, 4:00 μ.μ.

    Συγχαρητήρια για την διάκρισή σου Ελλη μου!! Το Νυμφαίο είναι πανέμορφο δεν το συζητώ!! Το άσπρο του χιονιού τι να λέμε!! Μαγεία!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και πάντα τέτοια!! Καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πανέμορφο! Το είδα με χιόνια, θα ήθελα πολύ να το δω και καλοκαίρι, που θα είναι καταπράσινο. Είναι κάτι που έχω στα υπόψη!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ! Να περάσεις υπέροχα το Σ/Κ σου!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Έλλη μου!!!
    Απίθανο μέρος το έχω επισκεφτεί
    πριν μια πενταετία καλοκαίρι όμως...

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Έχω την αίσθηση πως θα ήταν εξίσου υπέροχο και το καλοκαίρι...
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  6. καταπληκτικη η φωτογραφια σου περα απο καθε συναγωνισμο Ελλη μου συγχαρητηρια απιστευτη ληψη σε εναν μοναδικο παραδεισο !!!! Σε φιλω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Κάτια μου, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Αφού απολαυσα αλλη μια φορα το πανεμορφο τοπιο σου Ελλη μου ερχομενη εδώ απο της Μαρίας...για να σου πω αλλη μια φορα ποσο μου αρεσε η φωτογραφια σου όπως και σε παρα πολλες φιλες...αλλα πατωντας επανω στις αναφορες για τον Αρκτουρο είχα ακουσει για αυτόν και ειδα τι πολύ δουλεια που κάνουν εκει οι ανθρωποι αυτοί και τις αλλες υπεροχες φωτο που τραβηξες στο Νυμφαίο..και την ξεναγηση του....να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνουν απίστευτη δουλειά, δεν το συζητώ! Είχα διαβάσει σχετικά (όλοι μας, νομίζω, κάποια στιγμή), αλλά όταν πήγα, άκουσα την ενημέρωσή τους και είδα το έργο τους από κοντά, κατάλαβα πως ήξερα πάρα πολύ λίγα πράγματα γι΄αυτό, συγκριτικά.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου, χάρηκα που σου άρεσε η συμμετοχή μου και η ξενάγηση!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα, καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Έλλη μου. Κάτι μου έλεγε πως ήταν δική σου η φωτογραφία και δεν έπεσα έξω. Το Νυμφαίο είναι υπέροχο αν και το επισκέφτηκα Σεπτέμβρη και δεν είχε χιόνια, ήταν όμως εξίσου όμορφο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ονειρεμένη φωτογραφία!!! 'Ετσι είχα γράψει και στο σχόλιό μου, αλλά τελικά έδωσα τους βαθμούς μου σε άλλες...!
    Συγχαρητήρια, Έλλη μου!!! Δεν έχω πάει στην περιοχή αλλά όλοι μου λένε ότι είναι πανέμορφη!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε! Καλά έκανες - ήταν πολλές οι αξιόλογες συμμετοχές!
      Να είσαι καλά, Μαριάννα μου και σου εύχομαι να καταφέρεις κάποια στιγμή να επισκεφθείς την περιοχή. Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει!
      Φιλιά, καλή Κυριακή επίσης!

      Διαγραφή
  10. Τις αλλες δεν τις ειδα αλλα αυτη ειναι πραγματικα πανεμορφη! Θα την ηθελα για εξωφυλλο σε κατι που δουλευω αν θα ηθελες να μου τη δανεισεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Αν θέλεις, έλα να μιλήσουμε στο mail γι΄αυτό. Στείλε μου στο funkymonkey.handmade@gmail.com
      Δεν μπορώ να δω το δικό σου για να σου στείλω εγώ, δεν φαίνεται στο προφίλ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητηρια Έλλη μου για τη νίκη σου! Και η δική σου συμμετοχή ήταν υπέροχη! Πάντα τετοια!
    Καλό Σαββατόβραδο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Αριάδνη μου! Καλό Σαββατόβραδο και καλή Κυριακή! Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Ελλη για την πρωτιά!!!
    Απίθανη φωτογραφία! Γεμίζουν τα μάτια σου ομορφιά!
    Καλό Σ/Κ! τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο όμορφο έδειχνε εκείνη την ημέρα το μέρος! Χιονισμένο και λαμπερό από τον ήλιο! Χαίρομαι που ο φακός μου κράτησε αυτούσια λίγη από την ομορφιά που είχαν αντικρύσει τότε τα μάτια μου...
      Φιλιά, επίσης καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  13. Απίθανη φωτογραφία!!!
    Μπράβο για την καλλιτεχνική σου ματιά Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια, γλυκό μου πλάσμα!
    Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου!
    (Άνετα θα την έκανα καρτ-ποστάλ!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωστόσο εγώ μπήκα στο blog της Μαρίας όταν δημοσίευσε τις φωτογραφίες και τις είδα, αλλά είπα ότι θα ψήφιζα αργότερα! Και μετά το ξέχασα... Και δεν ψήφισα ποτέ. Να το κοιτάξω! Ξεχνάω πολύ τελευταία!
    Πάρα πολύ όμορφη η φωτογραφία και η διαδρομή... Δεν έχω χρόνο δυστυχώς να μπω και στην παραπομπή σου, αλλά θα μπω κάποια στιγμή. Μου αρέσουν τα χειμερινά τοπία πολύ. (Αν το θυμηθώ, χαχα!)
    Συγχαρητήρια Έλλη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει! Όλοι το έχουμε πάθει αυτό.
      Χαίρομαι που σου άρεσε! Αν βρεις το χρόνο, έλα για χειμερινό ταξιδάκι. :)

      Διαγραφή
  16. Τη λάτρεψα τη φωτογραφία σου!!
    Πραγματικά, είναι μια λήψη που αξίζει όλα τα βραβεία!!
    Συγχαρητήρια πολλά Έλλη μου!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εκθαμβωτική!
    Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι ΤΕ-ΛΕΙ-Α-! Εκείνο που μου αρέσει επιπλέον, είναι ότι δίνει μια προοπτική, ένα ελπιδοφόρο και φωτεινό μέλλον, μέσα από το γαλάζιο τού ουρανού! Πολλά συγχαρητήρια ομορφιά μου και καλή Κυριακή! Τα φιλιά μου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτό το γαλάζιο... μου είχε πάρει τα μυαλά εκείνη την ημέρα ο τρόπος που ξεπρόβαλλε ο ουρανός ανάμεσα από τα σύννεφα! Έκανε τη διαφορά!
      Φιλιά πολλά κι από εμένα και σε ευχαριστώ! ♥

      Διαγραφή
  19. Πανέμορφη η φωτογραφία σου Ελλη μου!!!
    Συγχαρητήρια!!Τό αξίζεις!!Πάντα επιτυχίες!!
    Καλό βράδυ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. My congratulations Έλλη(έτσι το λέμε εμείς στο χωριό μου)!
    Και βεβαίως,βεβαίως καλώς το πήρε το 1ο βραβείο.
    Πανέμορφη φωτό!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έλλη μου, η φωτογραφία σου είναι σαν κάρτ ποστάλ και νομίζω πως άξια πήρε το 1ο βραβείο!!! Συγχαρητήρια κοριτσάκι μου, πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Κική μου! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  22. Συγχαρητήρια Έλλη μου! Η φωτογραφία σου με κέρδισε με την πρώτη ματιά. Είχε όλα τα χαρακτηριστικά μιας τέλειας λήψης και δίκαια κέρδισε το 1ο βραβείο! Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χάρηκα που σου άρεσε.
      Καλό μήνα επίσης, φιλιά!

      Διαγραφή
  23. υπέροχη φωτογραφία Έλλη μου, ονειρική!!! καλό μήνα και καλή εβδομάδα! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Εύη μου! Καλό μήνα επίσης, γεμάτο χαμόγελα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Καταπληκτική φωτογραφία Έλλη μου!!! Μπράβο!!!!
    Καλό μήνα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Την λάτρεψα και ήταν η πρώτη μου επιλογή και δεν ήμουν βεβαίως η μόνη. Συγχαρητήρια. Τόσο υπέροχη φωτογραφία είχα καιρό να δω.
    Καλό μήνα Έλλη μου Ας είναι με προοπτική θετική όση βγάζει η φωτογραφία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω... σε ευχαριστώ! Πολύ χάρηκα με το σχόλιό σου!
      Καλό μήνα με υγεία, καλή διάθεση, θετική προοπτική όπως λες, και όμορφες στιγμές!

      Διαγραφή
  26. Πω πω!
    Τι ομορφιά!
    Τώρα βλέπω τις συμμετοχές, πού να τα προλάβω όλα η γιαγιά.
    Συγχαρητήρια για την πρωτιά σου Έλλη μου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Ρένα μου, χάρηκα που σου άρεσε! Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  27. Έλλη μου ήταν ΥΠΕΡΟΧΗ!!!
    Συγχαρητήρια για τη διάκριση!
    Φιλιά και καλό μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, γλυκιά μου!
      Μέχρι να μπω εγώ να σου απαντήσω, έφτασε στη μέση ο Φλεβάρης... Τς τς τς!
      Καλό μήνα να έχουμε, φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική φωτογραφία, για τη συμμετοχή και τη σημαντική σου διάκριση Έλλη μου! Σ’ έναν κόσμο που η αλήθεια χάνει τη λάμψη της, έρχεσαι εσύ μάτια μου, με απροσποίητη ειλικρίνεια εικόνας και γραφής, με προτέρημα καλλιτεχνικής απεικόνισης κι ευαισθησίας να εμπλουτίζεις με όλες τις αποχρώσεις βλέμματα κι αισθήσεις! Τα χιονισμένα δέντρα στο δάσος δημιουργούν μια απόκοσμη λάμψη που όμως ισορροπεί απόλυτα με τον γαλάζιο ορίζοντα στο βάθος, ενώ το “ζευγάρι” μοιάζει ν’ απολαμβάνει τον μαγικό κόσμο του τοπίου! Η οπτική προσέγγιση και η σπουδαία τεχνική σου Έλλη μου, δίνει ένα υπέροχο, θεαματικό αποτέλεσμα και δεν είναι τυχαίο που ξεχώρισε κι επιβραβεύθηκε! Πραγματικά δεν υπάρχει τίποτα πιο πολύτιμο “απ’ την ανάσα της στιγμής” κι εσύ ξέρεις να τη διαφυλάττεις με την... ταχύτητα κλείστρου!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα γλυκό απόγευμα!
    Φιλάκια δίδυμα με μια ολόθερμη αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφα λόγια, πόσο ζεστά! Με τιμάς και με χαροποιείς ιδιαίτερα, Κατερίνα μου!
      Να είσαι καλά κι εσύ, σε φιλώ από καρδιάς!♥

      Διαγραφή
  29. Γουρικο το 13 Ελλη μου ...η φωτογραφια πραγματικα σε ταξιδευει! το αξιζε το βραβειο, ευχομια μια πολυ καλη χρονια σε ολα της, φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γούρικο, πράγματι! Χάρηκα που πέρασες, είχαμε καιρό να τα πούμε. Ελπίζω να είσαι καλά!
      Επίσης καλή χρονιά, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  30. Καταρχήν καλώς σε βρήκα!!! Είμαι φίλη της Κατερίνας (Positive Thinking Greece) κι εκεινη που έδειξε το blog σου αλλα σημερα αξιώθηκα να μπω! :P
    Κατα δεύτερον υπέροχη η φωτογραφία και μπραβο σου για το βραβείο!!!! Ευχομαι να ναι το πρωτο αποό πολλά :D

    Τριτον υπέροχο το blogaki σου γενικοτερα και θα σε επισκέπτομαι :)))
    Σε φιλώ γλυκά! Καλό χαρούμενο ήρεμο σκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Μαρία! Χαίρομαι πάντα να γνωρίζω νέους φίλους και θα είναι χαρά μου να τα λέμε! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Με την πρώτη ευκαιρία θα έρθω να γνωρίσω και το δικό σου χώρο.
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  31. Η φωτογραφια σου ηταν εκπληκτικη Ελλη μου! Τραβηξε τα βλεμματα σε ολους μας απο την πρωτη κιολας ματια. Μπορει να μην την ψηφισα αλλα η αληθεια να λεγεται!! Συγχαρητηρια! κΑι εις ανωτερα.. Ευχομαι ακομα πιο καταπληκτικες ληψεις
    Καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε! Σε ευχαριστώ και για την ευχή σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  32. Είναι πραγματικά υπέροχη η φωτογραφία σου και το τοπίο. Πάντα βραβεία και διακρίσεις σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Μαρία μου, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...