Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

"Σκηνή γουέστερν στον απέραντο κάμπο" ~ 15ος Διαγωνισμός "Φωτογραφίζειν"

 

 Με τη φωτογραφία αυτή συμμετείχα στον 15ο Διαγωνισμό "Φωτογραφίζειν", που πραγματοποιήθηκε στο ιστολόγιο της Μαρίας Νι. (Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά...)

 Το θέμα του διαγωνισμού ήταν: "Απεραντοσύνη" και ο τίτλος που έδωσα στη φωτογραφία ήταν "Σκηνή γουέστερν στον απέραντο κάμπο". Ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα, όταν είδα τη λήψη!

 Η φωτογραφία λήφθηκε στο θεσσαλικό κάμπο, κάπου στην ευρύτερη περιοχή γύρω από τη λίμνη Κάρλα. Έχουμε ξαναπάει σ΄αυτό το μέρος, εσείς κι εγώ. Είναι ένα μέρος που έχει για μένα μια ιδιαίτερη ομορφιά, γιατί συνδυάζει την αγριάδα με τη γαλήνη.  

 Κι ο κάμπος πράγματι είναι απέραντος εκεί... τόσο απέραντος, που ο φακός της κάμερας αδυνατεί να τον χωρέσει και να περιγράψει την ομορφιά του.
  
 Κοιτάζοντας ακόμη και τώρα τη φωτογραφία, έχω την αίσθηση ότι θα δω να ξεπροβάλλουν (από το πλάι) σκληροτράχηλοι cowboys, επάνω σε άλογα. Cowboys που θα καλπάζουν με ταχύτητα προς το κέντρο του κάδρου, σηκώνοντας σκόνη, οδηγώντας με μαεστρία το κοπάδι τους στη βοσκή.


 Ευχαριστώ πάρα πολύ τη Μαρία που με φιλοξένησε για άλλη μια φορά στο χώρο της, καθώς και όλους όσους τίμησαν με την ψήφο τους τη φωτογραφία μου!

 Την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές, στο ιστολόγιο της Μαρίας έχει ήδη ξεκινήσει ο 16ος Διαγωνισμός "Φωτογραφίζειν", με θέμα: "Διακοπές". Μπορείτε να στέλνετε τις συμμετοχές σας έως και την Κυριακή 14/6, στις 8 το βράδυ. Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ στο παραπάνω link, για να μεταφερθείτε στην ανάρτηση του διαγωνισμού.


Εύχομαι καλό μήνα σε όλους και ένα όμορφο, χαρούμενο καλοκαίρι! 



47 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/6/15, 8:53 μ.μ.

    Καλό μήνα να χεις Ελλη μου!! Πολύ εντυπωσιακή η φωτό σου και λες όντως μοιάζει σαν να βγήκε από καουμπόικο!! Μπράβο για την πρωτότυπη συμμετοχή σου και με το καλό στους επόμενους!! ;)))
    Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Μαριλένα μου και όμορφη εβδομάδα να έχεις!
      Σε ευχαριστώ και σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  2. Έβαλα τις μπότες μου με τα σπιρούνια και ήρθα!!!
    ;-)
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, Έλλη μου!!
    Όντως, βγάζει κάτι από far west!!!
    Καλό μήνα, ομορφιά μου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάσο; Έφερες λάσο; Πού είναι το λάσο, οέο; Πώς θα πιάσουμε τα ζωντανά;
      :))
      Καλό μήνα επίσης!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΜΜΜΜΜΜΜ....ΜΑΚΙΑ!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου!!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Επίσης, με υγεία και χαρά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πραγματικα σαν να είναι σκηνή ταινίας γουέστερν!
    Πολύ ωραία η φωτογραφία σου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω χάσει, δυστυχώς, πολλά "φωτογραφίζειν" της Μαρίας... πετυχαίνω πού και πού καμιά συμμετοχή...
    Λοιπόν, η απεραντοσύνη σου μ' αρέσει πολύ! Είναι έτσι κι αλλιώς ωραία φωτό, αλλά ταίριαξε τόσο με το θέμα! όσο για τον τίτλο, επίσης πολύ ταιριαστός, με μάγεψε!!!
    Καλό μήνα, Έλλη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάνω διάφορα... μη νομίζεις! Συμβαίνει σε όλους μας!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία, σε ευχαριστώ! Στην αρχή σκεφτόμουν μήπως ήταν εκτός θέματος, αλλά τελικά την έστειλα. Ήθελα να συμμετέχω με μια λήψη που να μην είναι αναμενόμενη σε σχέση με το θέμα (π.χ. ουρανό, θάλασσα κλπ).
      Καλό μήνα επίσης, φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  6. Σκηνές από καουμπόικη ταινία...μέσα στην απεραντοσύνη του θεσσαλικού κάμπου. Όμορφη η συμμετοχή σου!
    Φιλάκια και καλό μήνα Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Ελένη μου!
      Φιλιά, καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  7. Μας έδωσες μιά εικόνα, βουτηγμένη στο "χρώμα" μιας άλλης εποχής και
    γίναμε κομμάτι αυτής της απεραντοσύνης Έλλη μου! Με έντεχνη διάθεση και ταλέντο, φύσηξε αεράκι "ρετρό" και δρόσισες όμορφα, άγονες γωνιές σ' αισθήματα και μνήμες! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Να είσαι καλά και πάντα να μας δίνεις χρώματα κι αρώματα ψυχής!
    Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχεσαι πάντα με τα τόσο ζεστά, ευγενικά και καλά σου λόγια και δεν ξέρω πού να κρυφτώ... με κάνεις και κοκκινίζω!
      Σε ευχαριστώ, Κατερίνα μου! Κι εσύ να είσαι καλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
      Φιλί και αγκαλιά!

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφη φωτογραφία !!!!!!
    Μ αρέσει και ο τίτλος που της έδωσες ... είναι πολύ πετυχημένος !!! Μπράβο !!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Καλό μήνα επίσης, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια, Ελλη μου! Υπέροχη η φωτογραφία σου! Πραγματικά μου θύμισε τα παλιά γουέστερν και γι αυτό και την ψήφισα!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια και για τη στήριξή σου!
      Φιλιά, Μαριάννα μου!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Έλλη μου!!!Υπέροχη φωτογραφία και ο τίτλος ταίριαζε γάντι!!!!καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Καλό μήνα επίσης, καλό καλοκαίρι! :))

      Διαγραφή
  11. ΝΑΙ, ΝΑΙ, έχουμε πάει μαζί σου εκεί κοντά!!
    υπέροχη φωτογραφία!καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι, και πολύ το χαίρομαι που έχουμε κάνει αυτή τη διαδρομή και μαζί!
      Φιλιά πολλά, Βαρβάρα μου! Καλό καλοκαίρι να έχουμε!

      Διαγραφή
  12. καλημερα Ελλη μου! συγχαρητηρια για τη συμμετοχη σου! υπεροχη οπως παντα! καλο καλοκαιρι! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Κική μου! Χαρούμενο καλοκαίρι σου εύχομαι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Έλλη μου
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου
    και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ελένη μου και καλή συνέχεια να έχεις κι εσύ!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. και όμως ειναι ελλάδα είδες .... ευτυχώς και ευχαριστούμε για τα μέρη τα διάφορα που βάζετε και καλή συμμετοχή κιόλας ....φαρ ουέστ όμως !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά! Θα λέμε ότι είναι στην Ελλάδα το τοπίο και δε θα μας πιστεύουν!!
      Γι΄αυτό μου αρέσει τόσο αυτό το μέρος, έχει μερικά πολύ ενδιαφέροντα σημεία...

      Διαγραφή
  15. Πραγματικό γουέστερν! Αχαχα! Μου άρεσε πολύ η φωτογραφία σου, άλλο ένα διαμαντάκι :) Καλό μήνα ομορφιά μου και πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι "αχαχα"... "ίιιιιιιιιιχα"!!! (που θα 'λεγε κι ο γείτονας του Τζον Γουέιν)
      Σε ευχαριστώ, ξανθούλα μου! Καλό μήνα επίσης! Φιλί! :)

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα Έλλη μου !!!! Η απεραντοσύνη της φωτογραφίας σου πόσες σκέψεις μου φέρνει στο μυαλό !!!! Απέραντος Θεσσαλικός κάμπος !!!
    Πολύ όμορφη και ας το έχασα !!!!
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Νικόλ μου!
      Σε ευχαριστώ και σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  17. Υπέροχη φωτογραφία Έλλη μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έλα ; Δηλαδή δεν είχε Ιθαγενείς;
    Πραγματικά εύστοχος ο συνειρμός!
    Πολλά φιλιά!

    (άντε κοντεύεις να επιστρέψεις εσύ και να ξεκουραστείς!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όοοοχι... μόνο αγελαδίτσες!
      :))
      (Κοντεύω και έχω τρελαθεί στη δουλίτσα για να είναι όλα στην εντέλεια - ξέρεις, είμαι τελειομανής - και ταυτόχρονα, μετράω τις μέρες σαν το φαντάρο... Και ως συνήθως, την τελευταία μέρα θα συγκινηθώ και δε θα θέλω να φύγω...!)
      Φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  19. Θα τολμούσα να πω πως ήταν η αγαπημένη μου...
    Πάμε για τον επόμενο διαγωνισμό... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φύγαμε!!
      Σε ευχαριστώ για όλα, Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Πολύ ευρηματικός ο τίτλος σε μιαν υπέροχη φωτογραφία!
    Καλό μήνα Έλλη μου και καλή συνέχεια στις φωτογραφικές -και όχι μόνο- εξορμήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Επίσης καλό μήνα και καλή συνέχεια να έχεις κι εσύ! :)

      Διαγραφή
  21. Πράγματι θυμήζει γουεστερ η φωτογραφία σου... αλλα και εσύ της έδωσες το καταλληλοτερο τίτλο.. μπραβ Ελλη μου να έχεις παντα τοσο ομορφες εμπνέσεις ... καλ μήνα μικρή μου.. και καλΣαββατοκύριακο να περαεις υπεροχα!!!! φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανα μια προσπάθεια για να βρω εναλλακτικό τίτλο, για να πω την αλήθεια, αλλά το μυαλό μου είχε κολλήσει στο γουέστερν σκηνικό! Μετά από αυτή τη σκέψη δεν μου ταίριαζε τίποτε άλλο...
      Καλό μήνα και καλό Σ/Κ κι από εμένα, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  22. Όμορφη η συμμετοχή σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έλλη μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου...κι ο τίτλος της τόσο ταιριαστός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...