Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Αποτελέσματα giveaway

  Χαιρετώ όλη την παρέα!

 Έφτασε η ώρα να ανακοινώσω την νικήτρια ή τον νικητή του giveaway που διοργάνωσα για τα τρίτα γενέθλια του ιστολογίου μου. 

 Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάρα πολύ όλους σας για τα ζεστά σας λόγια στην προηγούμενη, γενέθλια ανάρτηση. Με συγκινήσατε πολύ! Είναι τόσο όμορφο να προχωράμε παρέα... χαίρομαι πολύ γι΄αυτό!

 Οι συμμετοχές σας ήταν συνολικά 36 (δεν υπολόγισα κάποιες διπλοεγγραφές στα σχόλια). Στο τέλος της ανάρτησης σας τις παραθέτω όλες, με τον αύξοντα αριθμό που συνοδεύει την καθεμία, ανάλογα με την ημέρα και την ώρα που δημοσιεύτηκε κάθε σχόλιο.
  
 Έκανα και πάλι την κλήρωση ηλεκτρονικά, με τη βοήθεια randomizer.


 Από σήμερα, λοιπόν, το μικρό δεντράκι που ρίζωσε γερά και τώρα υψώνεται γεμάτο καρπούς...




 ........ ανήκει στη Νικόλ !! (σχόλιο με τον αριθμό 17).



 Δε σας κρύβω πως όταν έκανα την κλήρωση και είδα το αποτέλεσμα, έμεινα! Είναι πραγματικά απίστευτο: η Νικόλ ήταν η τυχερή και στο Giveaway που είχα κάνει πέρσι, στα δεύτερα γενέθλια του ιστολογίου μου. Είχε κερδίσει τη "Ραστώνη", τον καλοκαιρινό πίνακα που είχα ετοιμάσει για να χαρίσω. Και τώρα, στα τρίτα γενέθλια του ιστολογίου μου, είναι και πάλι η τυχερή!! 

 Νικόλ μου, το Funky Monkey και εγώ σ΄αγαπάμε, αυτό το ξέρεις ήδη. Φαίνεται όμως πως και η κληρωτίδα σε λατρεύει! Μήπως να παίξεις και κανένα Τζόκερ (Λόττο, Λαχείο, ό,τι θες εσύ) τώρα που γυρίζει;!

 Συγχαρητήρια! Να χαρείς το δωράκι σου και πάντοτε καλότυχη να είσαι στη ζωή σου! Το μικρό δεντράκι θα ταξιδέψει χαρούμενο και γεμάτο αγάπη, για να έρθει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα κοντά σου. 

 Περιμένω τη διεύθυνσή σου στο e-mail μου 
(funkymonkey.handmade@gmail.com).


    Στέλνω πολλά φιλιά σε όλους, να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!


 ***********

     Οι συμμετοχές:


1. Ariadni St., 20/5/15, 9:05 μ.μ.
2. Καλλιτεχνί-Ζω, 20/5/15, 9:14 μ.μ.
3. airis, 20/5/15, 9:19 μ.μ.
4. syros2js, 20/5/15, 9:23 μ.μ.
5. Ο κόσμος της Ράνιας, 20/5/15, 9:49 μ.μ.
6. Ntina Ntina, 20/5/15, 10:11 μ.μ.
7. nikiad.blogspot.gr, 20/5/15, 10:12 μ.μ.
8. ποιώ - ελένη, 20/5/15, 10:19 μ.μ.
9. linaaaap, 20/5/15, 10:28 μ.μ.
10. Ελένη Φλογερά, 20/5/15, 10:37 μ.μ.
11. Katerina Verigka, 20/5/15, 10:37 μ.μ.
12. Δημιουργία, 20/5/15, 10:58 μ.μ.
13. Maria Kanellaki, 20/5/15, 11:04 μ.μ.
14. Σμαραγδένια Ρούλα, 21/5/15, 1:35 π.μ.
15. xristin, 21/5/15, 2:15 π.μ.
16. Νικόλας Τσάρας, 21/5/15, 10:56 π.μ.
17. nikol, 21/5/15, 2:15 μ.μ.
18. Maria Naka, 21/5/15, 3:27 μ.μ.
19. FLORA GIA, 21/5/15, 4:12 μ.μ.
20. Κέρινα Ποιήματα, 21/5/15, 5:53 μ.μ.
21. Stella Christomoglou, 21/5/15, 7:37 μ.μ.
22. DIMI, 21/5/15, 7:41 μ.μ.
23. me (maria), 22/5/15, 12:46 π.μ.
24. αχτίδα, 22/5/15, 8:56 π.μ.
25. Mia Petra, 22/5/15, 12:17 μ.μ.
26. Gina-Teta, 22/5/15, 1:02 μ.μ.
27. Κλαυδία, 22/5/15, 4:15 μ.μ.
28. Marie-Anne, 23/5/15, 2:30 π.μ.
29. Pepi, 23/5/15, 2:34 π.μ.
30. Xris Kat, 23/5/15, 1:48 μ.μ.
31. το χειρότεχνο, 23/5/15, 10:33 μ.μ.
32. Μαρία Έλενα, 24/5/15, 12:01 π.μ.
33. Woman in Blogs, 24/5/15, 5:34 μ.μ.
34. Beauty Follower, 25/5/15, 12:34 π.μ.
35. marilenaspotofart, 25/5/15, 4:14 μ.μ.
36. Katrina, 26/5/15, 12:23 π.μ.


50 σχόλια:

  1. Αυτή κι αν είναι σύμπτωση!!
    Πάντα τυχερή να είναι η Νικόλ και είμαι σίγουρη πως θα ενθουσιαστεί με το δώρο της!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, φοβερή σύμπτωση!
      Να είναι καλά και να το χαρεί!
      Φιλιά, Μαρία μου!

      Διαγραφή
  2. Επειδή τώρα ετοιμαζόμουν να ξαπλώσω και το είδα έχω να πω ότι χαίρομαι πάρα πολύ και γι αυτό το δώρο σου Ελλη μου !!!
    Είναι μάλλον τα όμορφα συναισθήματα που νιώθω για σένα και μαγεύουν την κληρωτίδα σου !!!!1Χαχαχα Καλό ξημέρωμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που το δεντράκι μου θα έρθει σε εσένα! Να το χαρείς!
      (Και να πάρεις και κανένα λαχείο, ε! Μην ξεχάσεις!! Κι εκεί με κληρωτίδες βγαίνουν τα τυχερά νούμερα... και είπαμε: οι κληρωτίδες σ΄αγαπούν πολύ! Αποδεδειγμένα!)
      Φιλάκια πολλά, να έχεις μια όμορφη ημέρα!

      Διαγραφή
    2. Και του χρόνου, Νικόλ!!!!

      Διαγραφή
  3. Ε ναι, κάτι πρέπει να παίξει.... θα κερδίσει σίγουρα !!! Τέτοια τύχη !!!!!
    Θα χαρεί σίγουρα το δώρο σου και πάντα να κερδίζει !!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια τύχη, μα τι τύχη!! :)))
      Πάντα να είναι έτσι τυχερή.
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  4. Έλλη μου η Νικόλ κερδίζει τα giveaway στα γενέθλια του blog σου και εγώ στα giveaway των δικών σου γενεθλίων. Κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις.
    Αλλά συμπάθειες είναι αυτές του κ.Randomizer ...χαχα!
    Να το χαρεί το δωράκι η Νικόλ και εσύ να είσαι καλά και να μας χαρίζεις χαρά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη κι άλλο καρμικό ζευγάρι δώρων! Χαχα!

      Νικόλ μου να το χαρείς, είναι πανέμορφο σαν το Ελλάκι μας :)

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο!! Τώρα που το είπες το συνειδητοποίησα και το τσέκαρα!! Καλά, απίστευτο!!!
      Κορίτσια μου, ειλικρινά εγώ πολύ χαίρομαι με την τύχη σας κι έτσι να συνεχίσει - αλλά αν χρειαστεί, σας θέλω να με υποστηρίξετε: θα νομίζουν όλοι ότι στήνω τα giveaway... χαχα!! Αν τριτώσει, άντε να με πιστέψουν μετά...
      :)))

      Ελένη και Πέτρα μου, φιλιά πολλά! (και ευχαριστώ για το κοπλιμάν, ξανθό Πετροκόριτσο!!)

      Διαγραφή
  5. Πάντα καλότυχη! Έχει περάσει πολλά! Εύχομαι να είναι χαρούμενη εκτός από καλότυχη!
    Αγαπάμε Νικόλ! Αγαπάμε κι εσένα που είσαι τόσο γενναιόδωρη Έλλη μου!
    Πολλά γλυκά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο της εύχομαι: πάνω από όλα, να είναι καλά!
      Κι εγώ σας αγαπώ! Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  6. πόσο χαίρομαι που αυτές οι ρίζες φιλίας θα πάνε στη αγαπημένη μας nikol!!!!!!!!!!!!!!
    και οι καρποί που αποδίδουν!!!!!!!!!!
    φιλάκια πολλά!!!καλημέρας!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια γλυκά και από εμένα, Βαρβάρα μου! Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στην Νικόλ
    Σίγουρα θα ενθουσιαστεί!!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συγχαρητηρια στην υπεροχη φιλη!
    να σαι καλα Ελλη μου που μοιραζεις δωρακια!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο άνθρωπος με θετικά ηλεκτρομαγνητικά, επηράζει -εκτός απ' τον περίγυρό του- και τους "randomizers". Η Νικόλ είναι ένας τέτοιος άνθρωπος και αξίξει κάθε καλοτυχία στη ζωή της.
    Έλλη μου να είσαι καλά και του χρόνου, να σε χαιρόμαστε και να μας χαίρεσαι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο, έτσι είναι!
      Να είσαι καλά κι εσύ, Μαρία μου. Να σας χαίρομαι! ♥

      Διαγραφή
  10. Χμμμ... άλλα γενέθλια δεν έχεις; μπας και πάρει και κανένας άλλος σειρά; Ας πούμε δύο χρόνια από τότε που χάθηκε το πρώτο σχόλιό σου και το ξαναέγραψες!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!!
      Κάτι θα βρω... θ΄αρχίσω να ξεψαχνίζω πότε ξεκίνησα τις Διαδρομές, τα Κείμενα, τη Φωτογραφία...
      :))
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  11. Να έχεις υγεία και δημιουργική διάθεση για πολλά πολλά χρόνια!
    Μπράβο στην τυχερούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στη Νικόλ, πάντα καλότυχη να είναι και να χαρεί το δωράκι της και εσύ να είσαι καλά και να ομορφαίνεις την γειτονίτσα μας!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα καλότυχη η Νικόλ!!!Νά χαρεί τό πανέμορφο δωράκι σου Ελλη μου!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τί ωραίαααα!!!
    Πάντα χαίρομαι όταν κερδίζει κάποιος που γνωρίζω, αλλά αν είναι και από τα άτομα στα οποία έχω μια extra αδυναμία, ε, καταλαβαίνεις!!!
    Πάντα τυχερή να είναι η Νικόλ μας! Μόνο τέτοιες στιγμές να έχει από εδώ και πέρα στη ζωή της!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ λατρεμένο, μαϊμουδάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΜΜΜΜΜΜΜΜ....ΜΑΚΙΑ, γλυκιά Συριανοπούλα μου!
      :)

      Διαγραφή
  15. Πάντα τυχερή η νικήτρια! Και εσύ πάντα τόσο δημιουργική να μας χαρίζεις όμορφα αντικείμενα Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Χριστίνα μου, σ΄ευχαριστώ για την ευχή!
      :)

      Διαγραφή
  16. Τι θα γίνει με αυτόν τον κύριο….Randomizer;
    Σε όποιο blog και να πάω πέφτω πάνω του!
    Παραγνωριστήκαμε νομίζω!
    Έτσι μούρχεται να τον καλέσω στο κονάκι μου να κληρώσει……"Τα άπαντα της xristin" που θα μείνουν για…..πάντα στην ιστορία.
    Μην γελάς Έλλη καθότι…….. άπαντα καιρῷ χάριν έχει τρυγώμενα(όλα όσα αξιοποιούνται στην ώρα τους είναι ωραία) και κάτι μου λέει ότι ήγγικεν η ώρα μου και μάλλον έχω ήδη αργήσει! χα,χα,χα!
    Στην αγαπημένη Νικόλ έχω να πω ότι αυτός ο κύριος Randomizer έκανε την καλύτερη επιλογή γιατί Νικόλ = ευαισθησία,καλαισθησία,λεπτότητα,τρυφερότητα,γλυκύτητα και πολύ,πολύ ευγένεια!
    Εύγε κύριε Randomizer
    Τις φιλούρες μου Έλλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Γίνεται "του Randomizer" στη γειτονιά;
      Πάντως είχε πολύ δύσκολη δουλειά να κάνει. Όλες οι επιλογές που του έδωσα ήταν εξίσου καλές και αγαπημένες... κι αυτός εκεί, στο ύψος του και αμερόληπτος! (Ευτυχώς που υπάρχει κι αυτός και δεν αποφάσισα εγώ, γιατί μάλλον θα κατέληγα να στείλω από ένα κλαδάκι του δέντρου σε όλους σας...)
      Πλάκα-πλάκα, είναι χρησιμότατο εργαλείο. Άμα φτάσει η ώρα να κληρώσεις τα "άπαντα της Xristin" (όπου και θα δηλώσω οπωσδήποτε συμμετοχή!) και τον προτιμήσεις, θα με θυμηθείς!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  17. Πω..πω... δωρακια που πανε κι ερχονται στην γειτονια μας.. πραγματι Ελλη μου η Νικολ πρέπει να γραψει ενα τζοκερ .. ενα λότο κατι τελως παντων ..παντα να είναι τυχερή.. το δεντρακι σου με τους καρπους και τις ριζες του δωρο που έφτιαξες Ελλη μου πραγματι ειναι συμβολικό. Το αξιζει η Νικόλ γιατι η φίλη μας ειναι ενα πολύ γεναιόδωρο κοριτσι...!!!!!! Νικολ μου παντα τυχερή να είσαι ... πολλα φιλακια και στις δύο.. με αγαπη... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπωσδήποτε πρέπει να γράψει ένα δελτίο!! Ελπίζω να μας ακούσει...
      Φιλιά πολλά, Ρούλα μου!

      Διαγραφή
  18. Παντα καλοτυχη να είναι!!!!!!!!
    Ματς μουτς και στις δυο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος28/5/15, 3:24 μ.μ.

    Αχ πάντα να ναι τυχερή η Νικολίτσα μας!! Της αξίζει κι είμαι σίγουρη θα καταχάρηκε!! Ελλη μου του χρόνου με το καλό δεν χρειάζεται να κάνεις καν κλήρωση!!! ;)) Χεχεχε!! Στείλτο κατευθείαν στην Νικόλ μας!! Ακου που λέω!! Χιχιιχιχι!!! Φιλάρες και να σαι πάντα καλά να σκορπίζεις χαρές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))
      Του χρόνου με το καλό, θα κάνω οπωσδήποτε κλήρωση... έχω περιέργεια να δω τι θα γίνει τότε, χαχα!!
      Φιλιά πολλά, Μαριλένα μου! Κι εσύ να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  20. Πάντα καλοτυχη η Νικόλ μας να χαρεί το όμορφο δωράκι που ετοιμασες Έλλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ελλη μου ελπιζω τα τρια χρονια μπλογκινγκ να σε γεμισαν υπεροχα συναισθηματα κι ευχομαι να ακολουθησουν πολλα και δημιουεγικα χρονια.συγχαρητηρια στη νικολ,παντα τυχερξ να ειναι.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με γέμισαν πολύ περισσότερα συναισθήματα από όσα είχα καν φανταστεί πριν κάνω το μεγάλο βήμα και ξεκινήσω το μπλογκ!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

  22. ✿ه° ·.

    Tenha um maravilhoso fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ˚ه❀❀ミ
    ✿ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να είναι πάντα τόσο τυχερή!!
    Έχει άλλωστε τόσο ωραία αύρα που τίποτα δεν είναι τυχαίο!!
    (όποτε μου αφήνει σχόλια ή έχουμε μιλήσει στο fb νιώθω μια ζεστασιά)
    Του χρόνου να της το δώσεις κατευθείαν χωρίς κλήρωση χαχαχα!!
    Καλό μήνα Έλλη μου με υγεία και δύναμη!!!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο νιώθω κι εγώ... είναι απίστευτος άνθρωπος.
      Καλό μήνα, Κατερινάκι μου, με υγεία και με όλα τα καλά!
      (Ακούει το Σύμπαν; ΚΑΛΟ μήνα να έχει η Κατερίνα μας, και όλο της το σόι, βεβαίως-βεβαίως!)
      :)))
      Φιλιά! ♥♥♥

      Διαγραφή
  24. Πάντα τυχερή να'ναι η Νικόλ !! Και εσύ να'σαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα, Ελλη μου!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Πέπη μου, και χαρούμενη εβδομάδα να έχεις!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...