Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Spring lovers Tag


Η Κική (ΕΚΦΡΑΣΟΥ) με κάλεσε σε ένα ανοιξιάτικο παιχνίδι/tag.
Κική μου, σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για την πρόσκληση!

Οι κανόνες:
1. Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag.
2. Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη.
3.Κάνουμε tag 10 κοπέλες ή όσες θέλουμε.
4. Τις ενημερώνουμε σχετικά.

Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις:


1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια για την άνοιξη;
Μου αρέσει πολύ να βάφω τα νύχια μου, αλλά ποτέ δεν στεριώνει για πολύ το χρώμα...ή το σχέδιο. Από τη μία οι μπογιές, από την άλλη οι δουλειές του σπιτιού και οι κηπουρικές μου ενασχολήσεις ... ε, πόσο ν΄αντέξουν τα καημένα;! 

2. Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;
Όποιο μου ταιριάζει... δεν πάω με την εποχή, ούτε με τη μόδα. Διαλέγω πάντα αυτό που αναδεικνύει καλύτερα τα χαρακτηριστικά μου. Συνήθως είναι σε κοραλλί αποχρώσεις.

3. Ποιο χρώμα γενικά σε εμπνέει την άνοιξη;
ΟΛΑ! :)))

4. Αγαπημένο outfit για την άνοιξη.
Μπαλαρίνες, χρωματιστό τζινάκι και πουκαμίσες ή τουνίκ. 

5. Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ.
Πολλαπλά βραχιόλια στο χέρι μου (αυτή τη στιγμή φοράω 3 δερμάτινα, με τις λέξεις: Joy, Courage, Happiness + δύο βραχιόλια που είναι δώρα δικά σας) και χρωματιστές τσάντες.

6. Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο.
Βερίκοκα από το δέντρο μας. 

7. Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;
Γιασεμί και πασχαλιά.

8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών αυτή την εποχή;
Και πάλι... δεν πάω με την εποχή, πάω με τη διάθεση! Μπορεί να επιλέξω μωβ, ρουμπινί, πετρόλ ή πράσινο...

9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Δύσκολο να διαλέξω... πολλά αγαπώ. Θα πω το γιασεμί.

10. Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη;
Με αφυπνίζει και με κινητοποιεί ακόμη περισσότερο.

11. Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες; Αν ναι, τι;
Όχι. Σε όλες τις εποχές του χρόνου κάνω όλα όσα αγαπώ.

12. Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη;
Φοράω το ίδιο άρωμα εδώ και χρόνια... και δεν το αλλάζω.
Είναι το Pleasures.

13. Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπει η Άνοιξη!
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι συγκεκριμένο.

14. Υπάρχει κάτι που να σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης;
Όχι!

15. 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματά σου για την άνοιξη!
Ευφορία, υπερδιέγερση, χαμόγελο.


Οι 3 ερωτήσεις της Κικής:

1. Αν ήσουν ένας μήνας της Άνοιξης, ποιος θα επέλεγες να είσαι και γιατί;
Έτσι κι αλλιώς, είμαι παιδί του Μαρτίου... και έχω πάρει αρκετά από τα χαρακτηριστικά του!!
:))

2. Αφιέρωσε ένα τραγούδι στους μπλογκοφίλους σου που σου θυμίζει την άνοιξη και πες μας και το γιατί.

Οι στίχοι εξηγούν το γιατί... 
Για σας, με όλη μου την αγάπη!



3. Αν έπρεπε να κάνεις μια αλλαγή στους φυσικούς νόμους που διέπουν αυτή την εποχή, ποια θα επέλεγες να είναι και γιατί;
Καμία! Πιστεύω πως όλα έχουν φτιαχτεί έτσι για κάποιο λόγο...


   Για άλλη μια φορά θα καταστρατηγήσω τους κανόνες... (εντάξει, με έχετε μάθει τώρα πια!!) Θα θέσω λοιπόν μόνο μία ερώτηση και όποιος θέλει από εσάς, μπορεί να συνεχίσει το παιχνίδι, ή να μου απαντήσει σε σχόλιό του εδώ. 

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου πίνακας με ανοιξιάτικο θέμα;
(link, ή τίτλος και ζωγράφος)

Πολλά φιλιά σε όλους!


24 σχόλια:

  1. Σε μία απάντηση κόλλησα: Στα βερίκοκα από το δέντρο σας!!!
    Αχ, πόσο σε νιώθω!!!
    Και εννοείται πως θα συμφωνήσω μαζί σου: Δεν με επηρεάζει η εποχή για να βάψω ανάλογα και τα νύχια μου κτλ, κτλ, κτλ!
    Τις απόλαυσα τις απαντήσεις σου!
    Φιλάκια, Έλλη μου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου!
      Ξέρεις, όταν είδα τις ερωτήσεις, λέω "Ωχ!! Έπεσαν στην περίπτωση τώρα"...
      Ποτέ δεν πήγα με βάση τις μόδες και ειδικά στο μακιγιάζ. Αν δεν μου πάει, με το ζόρι να βάλω ένα προϊόν, μόνο και μόνο επειδή το ορίζει η μόδα; Χαίρομαι που συμφωνούμε!
      Όσο για τα βερίκοκα... την πρώτη φορά που δοκίμασα από το δέντρο μας, τότε πραγματικά κατάλαβα τι εστί...βερίκοκο!!! Χαχα!!
      Καμία σχέση με όσα αγοράζουμε... έχει ΓΕΥΣΗ!!
      Φιλάκια και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι ταυτίζομαι με το βερνίκη νυχιών!!! Χα χα χα μια από τα ίδια!!!!! Φιλάκια κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! Καταλαβαινόμαστε πλήρως!!
      Φιλάκια κι από εμένα!!

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστούμε ομορφιά μου για την αφιέρωση, έχω και μια απορία: έχει βερίκοκα αυτή την εποχή;; Εμάς το δέντρο μας γιατί δεν έχει;; Δεν παίζω! Φιλάκια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε... δίκαιη η απορία! Αργούν ακόμη, νομίζω ότι οι πιο πρώιμες ποικιλίες γίνονται στο τέλος της άνοιξης... αλλά δεν μου ερχόταν άλλο φρούτο ανοιξιάτικο!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Εγώ,πάλι,Ελλη μου,ανάλογα μέ τήν διάθεση καί όπως μού έρθη!!Δέν μού άρεσε ποτέ τό στημένο!!Πάντα αντιδρώ,αυθόρμητα!!Πράγματι,άλλη γεύση τά βερίκοκα τού κήπου από αυτά τής αγοράς!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είμαι κι εγώ...
      Φιλάκια πολλά, Δήμητρα, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Ελλη μου καλημερα!!!
    Ευχαριστω πολυ που επαιξες!
    Εκπεμπεις τοση γλυκητητα!
    Σε καθε σου αοαντηση βγαζεις και μια τρυφεροτητα!!!
    Αληθεια!!!
    Μου αρεσε και η ερωτηση σου στο τελος.
    Εμενα μου αρεσουν ολοι οι πινακες με λουλουδια. ΧΙΧΙΧΙ


    φιλακια ππολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Κική μου!
      Εγώ σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, χαρά μου! Και για όλα τα όμορφα που μου έγραψες!
      Να είσαι καλά, φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Οι απαντήσεις σου, όπως πάντα, είναι πολύ ενδιαφέρουσες.
    Όσο για την δική σου ερώτηση για μένα "άνοιξη να 'ναι κι ότι να 'ναι".
    Κι αν είναι και σε πίνακα ακόμη καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις κι άδικο... χεχε!!
      Φιλάκια πολλά, Φλώρα μου και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πολύ!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πράγματι η Ανοιξη ξυπνά τις αισθήσεις μας Ελλη μου και έτσι όπως λάμπει ο ήλιος όλα φαίνονται όμορφα .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει: γιασεμί, πασχαλιά και pleasures Πόσο πολύ ταριάζουμε στα αρώματα;
    Αγαπημένο πίνακα έχω τα ηλιοτρόπια του van Gogh βασικά που δεν είναι ανοιξιάτικος μα καλοκαιρινός. Αλλά έχει και πολλούς ανοιξιάτικους ( κανέναν όμως δεν γνωρίζω με το όνομα του.

    Τώρα που το σκέφτηκα δεν έχω ούτε έναν ανοιξιάτικο πίνακα κάνει. Όλο καλοκαίρια ζωγραφίζω ! Να φταίει που είμαι παιδί του καλοκαιριού;

    Φιλάκια πολλά Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που αγαπάς κι εσύ τα ίδια αρώματα!
      Ο πίνακας που λες είναι υπέροχος... και αγαπημένος!
      Όσο για αυτούς που ζωγραφίζεις εσύ, ο τελευταίος με το λουλούδι (για το Συμπόσιο) νομίζω πως είναι ανοιξιάτικος...
      Φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Τα ηλιοτρόπια του Van Gogh είναι και δικός μου αγαπημένος πίνακας...αλλά ο απόλυτα ανοιξιάτικος πίνακας για μένα είναι η άνοιξη του Botticelli που με ενέπνευσε κατά κάποιον τρόπο και για τη συμμετοχή μου στο συμπόσιο...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω... ναι, κι αυτός είναι εκπληκτικός!!!
      Φιλάκια, Μαρία μου!

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος12/4/14, 4:41 μ.μ.

    Α!!!! Ελλη μου συμφωνούμε σε τόσα πολλά!! Κι εγώ δεν το χω με την μόδα!! Οτι μου αρέσει και με εκφράζει την δεδομένη στιγμή!!
    Λατρεύω πασχαλιά, γιασεμί και γαρδένια θα προσθέσω!!!! :))
    Πίνακες αγαπημένους με τοπία, γενικά, δεν έχω! Τους θαυμάζω βέβαια αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι οι αγαπημένοι μου. Ομως έχω ξεχωρίσει αυτόν τον πίνακα του JLM-Kinkade, που λέγεται Along the Lighted Path 10 . http://www.wallcoo.net/paint/thomas_kinkade_paintings_01/JLM-Kinkade-Along%20the%20Lighted%20Path%2010.html
    Πολλές φορές τον βάζω και background στην οθόνη!! Λατρεύω τα παστέλ χρώματα και τa gazebo (δεν ξέρω πως είναι στα ελληνικά η μετάφραση!) κι αυτός τα συνδυάζει!!
    Φιλάκια καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ για τη γαρδένια!! Τώρα σκέφτηκα επίσης και το άρωμα των ανθών της πορτοκαλιάς... τι ευωδιά!!
      Ο πίνακας που λες είναι υπέροχος!! Απέμεινα να τον χαζεύω... δεν τον ήξερα! Πολύ-πολύ όμορφος!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Στην ερώτηση ποιο άρωμα σου θυμίζει άνοιξη απάντησα κι εγώ πασχαλιά!!Μεθυστικό πραγματικά το άρωμα!!!
    όταν πηγαίνω στη σχολή σε κάποιο σημείο έχει πολλές πασχαλιές και από μακρυά ακόμα μυρίζω το άρωμά τους.Όταν φτάνω στις πασχαλιές κάθομαι για λίγο από κάτω και παίρνω βαθιές ανάσες!Είναι απλά αναζωογονητικό!
    Φιλιά πολλά κορίτσι μου και ευχαριστούμε για την υπέροχη αφιέρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο κάνω, χεχε!!
      Έχω στο σπίτι μου πασχαλιά, και όταν ανθίζει, το άρωμά της είναι μαγεία...
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας... Χαίρομαι πάντοτε την επικοινωνία μαζί σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...